5 міс. тому
0
Гей, я отримав від них таку ж відповідь. Ви отримали відшкодування чи щось назад?
Hey, I got the same response from them. Did you get a refund or anything back?
Я отримав відповідь на скарги щодо карток Swedbank. Таке відчуття, що банки насправді не розуміють, як це відбувається. На жаль
I have received a response from Swedbank card complaints. It feels a bit like the banks don't really understand how it happens. Unfortunately
Jag har fått svar ifrån Swedbank kortreklamationer. Det känns lite som att bankerna inte riktigt förstår hur det får till. Tyvärr
що ти написав коли подав скаргу?
what did you write when you made the complaint?
vad skrev du när du gjorde reklamationen?
Я написав абсолютно чесно. Що я грав у казино, багато з цих казино навіть не мають ліцензії ні в Швеції, ні в країні, де вони кажуть, що вони зареєстровані, «як Коста-Ріка». Ця країна навіть не видає ліцензії. Тоді я також писав, що ви вносите і все спокійно і весело, але коли ви хочете зняти гроші, вони відмовляють у знятті в Grunder. Також писали, що якщо сторінка навіть не має ліцензії, а також округлення правил Mastercard. Також писали, що ці «магазини» в мережі не мали з ними жодних угод. Відповідно до транзакції ви купили багато речей і оплатили послуги в різних країнах.
I wrote completely honestly. That I have played in casinos, many of these casinos do not even have a license either in Sweden or the country they say they are registered in "like Costa Rica" this country does not even release licenses. Then I also wrote how it is that you deposit and everything is peace and joy, but when you want to withdraw money, they deny withdrawals at Grunder. Also wrote that if the page doesn't even have a license, as well as rounding Mastercard's rules. Also wrote that these "shops" online have not had any agreements with them. According to the transaction, you have bought a lot of things and paid for services in different countries.
Jag skrev helt ärligt. Att jag har spelat på casino,många av dessa casino har inte ens licens varken i Sverige eller landet dom säger dom är registrerade i "typ costa rica" detta land släpper inte ens licenser. Sen skrev jag också hur det är att man sätter in och allt är frid och fröjd men när man ska ta ut pengar så nekar dom uttag på Grunder. Skrev också att om sidan inte ens har licens, samt rundar Mastercards regler. Skrev också att dessa "butiker" på nätet har man inte haft några avtal med. Enligt transaktion har man köpt massa saker och betalat för tjänster i olika länder.
Я не маю жодного ставлення до маніпуляції чи брехні банку. Я буду абсолютно чесним у всьому. Лише через те, що я схвалив платежі, маніпульований торговий код порушує правила Mastercard.
I have no attitude about fiddling or lying to the bank. I will be completely honest with exactly everything. Just because I approved payments, a manipulated merchabt code violates Mastercard's rules.
Jag har ingen inställning om att fiffla eller ljuga för banken. Jag kommer vara helt ärlig med exakt allting. Bara för att jag godkänt betalningar så bryter ju manipulerad merchabtkod mot Mastercards regler.
Я відкликав скарги. Тому вони більше не змогли відповісти. Сказали, щоб я отримав відповіді на всі питання, у мене повинна бути активна скарга, тому, мовляв, якщо хочете, можете подати нову скаргу. Ви також повинні надсилати електронні листи у файлах pdf. запишіть і краще поясніть ситуацію в електронному листі. Ви також повинні написати причину скарг і очікувань, коли ви здійснювали платіж. Якщо ви відчуваєте, що нічого не отримали.
I had withdrawn complaints. That's why they couldn't answer any more. They said that in order for me to get answers to all the questions, I must have an active complaint, so they said if you want, you can make a new complaint. You must also send emails in pdf files. write down and explain the situation better in an email.You should also write the reason for complaints and expectations when you made the payment.If you feel that you have not received anything.
jag hade återtagit reklamationer. Därför kunde dom inte svara mer. Dom sa att för jag ska få svar på alla frågor så måste jag ha en aktiv reklamation så dom sa om du vill så kan du göra om reklamation. Man ska också skicka mail i pdf filer.( vete fan hur jag omvandlar foton på iPhone" till pdf. Det gör inget om företag inte har svarat men man visar att man försökt ta kontakt. Hittar man inte rätt alternativ att kryssa i så kan man skriva ner och förklara situationen bättre i ett mail. Man ska också skriva orsaken till reklamationer och förväntningar när man gjorde betalningen.Om man känner att man inte har erhållit något.
До речі, чудово, що ви отримали відповідь. Я все ще чекаю. 10 днів після того, як я подав запит на повернення платежу.
By the way, it's great that you got a reply. I'm still waiting. 10 days since I requested chargeback.
Sjukt för övrigt att du har fått svar. Jag väntar fortfarande. 10 dagar sedan jag begärde chargeback.
До речі, чудово, що ви отримали відповідь. Я все ще чекаю. 10 днів після того, як я подав запит на повернення платежу.
By the way, it's great that you got a reply. I'm still waiting. 10 days since I requested chargeback.
Sjukt för övrigt att du har fått svar. Jag väntar fortfarande. 10 dagar sedan jag begärde chargeback.
Ви надіслали всі документи, які вони вимагають? Які поля ви клацали, коли це робили, і яку причину ви писали
Have you sent in all the documents they ask for? Which boxes did you click in when you did it and what reason did you write
Har du skickat in alla dokument dom efterfrågar. Vilka rutor klicka du i när du gjorde den och vad skrev du för orsak
Привіт, як ти повернув reutla? Що ви їм надіслали та на яку електронну адресу? Наперед дякую за вашу допомогу.
Hi, how did you get the reutla back? What did you send them and to which email address? Thank you in advance for your help.
Hei, miten sait reutla takaisin? Mitä lähetit heille ja mihin sähköpostiosoitteeseen? Kiitän etukäteen avustasi.
привіт
Будь ласка, не діліться останніми оновленнями за «редагувати публікацію». Наскільки я можу сказати, швидше за все, ніхто, крім мене, не зафіксує зміну публікації. 🙏 Ви, звичайно, більш ніж раді поширювати будь-які додаткові новини за свіжий допис.
Дякуємо, що тримаєте нас в курсі!
Hey there.
Please do not share the latest updates per "edit post" As far as I can say, most likely, no one else besides me would capture the post changed. 🙏 You are, of course, more than welcome to spread any additional news per fresh post.
Thank you for keeping us updated!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.