ФорумОбговорення скаргЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 43)

12 міс. тому від kirekin
|
384920 переглядів 4133 відповідей |
|
1...42 43 44...208
Додати публікацію
4 міс. тому

Скільки часу знадобилося elegro, щоб отримати відповідь? Я надіслав їм електронний лист 9 числа, можливо, досі немає відповіді

Автоматичний переклад.
Denzoor
4 міс. тому

Я також надіслав їм електронний лист 9 травня, вони відповіли в понеділок і підтвердили відшкодування в середу.

Автоматичний переклад.
veritas1979
4 міс. тому

https://discord.com/invite/MazXD9JV

Автоматичний переклад.
Dopamine
4 міс. тому

https://discord.com/invite/MazXD9JV


Можна приєднатися тут

Автоматичний переклад.
ajb4
4 міс. тому

Приєднуйтеся сюди, щоб дізнатися, чи є у нас деталі


https://discord.com/invite/MazXD9JV




Автоматичний переклад.
ajb4
4 міс. тому

Вони вас це запитували? Дуже дивно.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт,


TAS LINK є стороннім процесором і не взаємодіє безпосередньо з продавцями. ТАС ЛІНК забезпечує лише технічну сторону обробки транзакцій. Усі ділові відносини з продавцями (включаючи AML, KYC тощо) здійснюються банками-покупцями або фінансовими компаніями-покупцями. У зв’язку з цим звертаємо вашу увагу на те, що юридичну та фінансову відповідальність за проведення операцій з карткою несуть банки-еквайри або фінансові компанії-еквайри.


Повернення коштів може бути ініційоване лише продавцем або еквайром (банками чи фінансовими компаніями). Надішліть цей запит продавцю або еквайеру.


В іншому випадку, будь ласка, зверніться до свого банку, щоб ініціювати повернення коштів за операціями, які ви вважаєте незаконними, як це передбачено правилами платіжної системи.


це моя доставка

Автоматичний переклад.
Dopamine
4 міс. тому

Як вам додзвонитися до їхнього веб-чату? Здається, це лише бот, який знову дає мені таку саму відповідь

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
ajb4
4 міс. тому

1) З якої причини ви здійснили банківські платежі Nikotpf?

Я не здійснював банківських платежів Nikotpf.

2) На якій підставі ви вимагаєте відшкодування?

Оскільки я не робив жодних платежів Nikotpf, тому ці транзакції є незаконними/шахрайськими.

3) Чому ти написав support@elegro.eu коли йдеться про Nikotpf?

Тому що я знайшов інформацію в Інтернеті, що Nikotpf є частиною Elegro.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

У когось є деталі щодо Mobilum/Monramp


також, Fundof


Дякую

Автоматичний переклад.
MCCsquare-21
4 міс. тому

Це брехня бота, яка каже, що вам потрібна допомога в користуванні їхнім сайтом, і вона переведе вас до попередньої служби обміну повідомленнями

Автоматичний переклад.
Sutton
4 міс. тому

Ви зверталися безпосередньо в службу підтримки Golden bet або Santeda? Goldenbet повернув вам гроші??

Автоматичний переклад.
mBp12
4 міс. тому

Чи знаєте ви, які з них пов’язані з елегро? Чи буде написано elegro на їх банківській виписці?

Автоматичний переклад.
MCCsquare-21
4 міс. тому

nikotpf

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Чи може статися так, що казино може вимагати повернення депозиту, з якого ви отримали прибуток? Що може статися? Ви про це думали?






Автоматичний переклад.
Jasmon
4 міс. тому

Ці шахрайські та нелегальні казино не можуть вимагати повернення грошей, вони використовують сторонні процесори, з якими ми не маємо жодних справ і навіть не повідомляємо про це

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Отримав лист від elegro. Вони не фотографують мою картку. У мене картки більше немає. Хтось знає, що я можу зробити?

Автоматичний переклад.
MCCsquare-21
4 міс. тому

Нікот*

Омікрон

Digitpay


для мене

Автоматичний переклад.
Anonymized641
4 міс. тому

Була та сама проблема, я знайшов фото в казино, куди я завантажив його для перевірки.

Автоматичний переклад.
BettyBetty
4 міс. тому

Не мати карток. Але я сфотографував транзакції в банку.

Автоматичний переклад.
1...42 43 44...208
Перейти на сторінкуіз 208 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого