Я також надіслав їм електронний лист 9 травня, вони відповіли в понеділок і підтвердили відшкодування в середу.
I emailed them 9 May also, they responded on Monday and confirmed refund on Wednesday.
https://discord.com/invite/MazXD9JV
Можна приєднатися тут
https://discord.com/invite/MazXD9JV
Can join here
Привіт,
TAS LINK є стороннім процесором і не взаємодіє безпосередньо з продавцями. ТАС ЛІНК забезпечує лише технічну сторону обробки транзакцій. Усі ділові відносини з продавцями (включаючи AML, KYC тощо) здійснюються банками-покупцями або фінансовими компаніями-покупцями. У зв’язку з цим звертаємо вашу увагу на те, що юридичну та фінансову відповідальність за проведення операцій з карткою несуть банки-еквайри або фінансові компанії-еквайри.
Повернення коштів може бути ініційоване лише продавцем або еквайром (банками чи фінансовими компаніями). Надішліть цей запит продавцю або еквайеру.
В іншому випадку, будь ласка, зверніться до свого банку, щоб ініціювати повернення коштів за операціями, які ви вважаєте незаконними, як це передбачено правилами платіжної системи.
це моя доставка
Hello,
TAS LINK is a third party processor and does not interact directly with merchants. TAS LINK provides only technical side of transaction processing. All business relations with merchants (including AML, KYC, etc.) are conducted by acquiring banks or acquiring financial companies. Due to this, we draw your attention to the fact that legal and financial responsibility for conducting card transactions lies with acquiring banks or acquiring financial companies.
Refunding can be initiated only by merchant or acquirer (banks or financial companies). Please address this request to the merchant or acquirer.
Anotherway, please, contact your bank to initiate the chargeback of transactions that you consider to be unlawful, as provided for by the payment system rules.
this is mydelivery
Як вам додзвонитися до їхнього веб-чату? Здається, це лише бот, який знову дає мені таку саму відповідь
How do you get through on their webchat? Only seems to be a bot my end giving me same response over again
1) З якої причини ви здійснили банківські платежі Nikotpf?
Я не здійснював банківських платежів Nikotpf.
2) На якій підставі ви вимагаєте відшкодування?
Оскільки я не робив жодних платежів Nikotpf, тому ці транзакції є незаконними/шахрайськими.
3) Чому ти написав support@elegro.eu коли йдеться про Nikotpf?
Тому що я знайшов інформацію в Інтернеті, що Nikotpf є частиною Elegro.
1) For what reason did you make the bank payments to Nikotpf?
I have not made any bank payments to Nikotpf.
2) On what basis are you requesting a refund?
Because I havent made any payments to Nikotpf so these transactions are illegal/fraud.
3) Why did you write to support@elegro.eu when it comes to Nikotpf?
Becuase I found the information online that Nikotpf is a part of Elegro.
Це брехня бота, яка каже, що вам потрібна допомога в користуванні їхнім сайтом, і вона переведе вас до попередньої служби обміну повідомленнями
It is a bot lie and say you need help using their site and it takes you through to a pre messaging service
Ви зверталися безпосередньо в службу підтримки Golden bet або Santeda? Goldenbet повернув вам гроші??
Did you contact golden bet support or santeda directly? Have goldenbet refunded you??
Чи знаєте ви, які з них пов’язані з елегро? Чи буде написано elegro на їх банківській виписці?
Do you know which ones are linked to elegro? Will it say elegro on bank statement of them?
Чи може статися так, що казино може вимагати повернення депозиту, з якого ви отримали прибуток? Що може статися? Ви про це думали?
Can it happen that the casino can demand a deposit back from which you received a profit? What can happen? Have you thought about it?
Ці шахрайські та нелегальні казино не можуть вимагати повернення грошей, вони використовують сторонні процесори, з якими ми не маємо жодних справ і навіть не повідомляємо про це
These rogue and illegal casinos cannot demand money back they are using third party processors that we have no dealings with and not even making it know
Була та сама проблема, я знайшов фото в казино, куди я завантажив його для перевірки.
Hade the same issue, found a pix in a casino where I had uploaded it for verification.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.