Ні, але мені було б цікаво дізнатися, наскільки простий процес повернення транзакцій на Revolut, оскільки більшість моїх походить саме звідти! Дякую
No, but would be interested to find out how easy the process to get the transactions reverted on Revolut, as that's where most of mine came from! Thanks
Так, справа в тому, що я не подавав жодних претензій щодо повернення коштів.
Я щойно попросив продавців повернути кошти, і вони обробили запит на відшкодування.
Тому я б ніяк не назвав це зловживанням, я добре попросив, і вони зробили.
Але подивимося, що буде зараз.
Yea, the things is I have not made any charge back claims.
I have just asked the merchants I could reach for a refund and they processed a refund/revert.
So I wouldn't call it abuse in any way, I asked nicely, and they did.
But we'll see what happens now.
Сьогодні я знову надсилаю їм електронний лист, щоб перевірити, чи повернуть вони мені гроші, які вони взяли з мого закритого банківського рахунку. Я надіслав їм докази та свої нові банківські реквізити, а це 900 фунтів стерлінгів, тож подивимося, чи вони дадуть відповідь он той!!!
I’m emailing them again today to see if they will give me back the money they’ve taken from my now closed bank account I’ve sent them evidence and my new bank details and that totals £900 so let’s see if they respond to that one!!!
Ті з вас, хто повідомили про трансакції своєму банку (Swedbank), скільки часу минуло, перш ніж банк повернувся до ваших справ?
Those of you who have reported the transactions to your bank (Swedbank), how long did it take before the bank returned to your matters?
Ni som har anmält transaktionerna till er bank (Swedbank) hur lång tid tog det innan banken återkom i era ärenden?
можливо, не витратити все, доки ви не дізнаєтесь, що відкликання платежу очищено та завершено. Відкликання платежу може тривати кілька тижнів, і деякі банки зроблять вам передоплату.
maybe not spend it all until you know the chargeback is cleared and finished. Chargebacks can take a couple of weeks, and some banks will prepay you.
Я маю (звичайну) заяву про відкликання платежу в Swedbank, яку я подав 9 квітня, але ще нічого не чув від Swedbank. Це може зайняти 90 днів.
I have a (regular) chargeback case with Swedbank that I filed on April 9, haven't heard anything from Swedbank yet. It may take 90 days.
Jag har ett (vanligt) chargeback ärende hos Swedbank som jag la in 9 april, har inte hört något än från Swedbank. Det kan ta 90 dagar.
Я маю (звичайну) заяву про відкликання платежу в Swedbank, яку я подав 9 квітня, але ще нічого не чув від Swedbank. Це може зайняти 90 днів.
I have a (regular) chargeback case with Swedbank that I filed on April 9, haven't heard anything from Swedbank yet. It may take 90 days.
Jag har ett (vanligt) chargeback ärende hos Swedbank som jag la in 9 april, har inte hört något än från Swedbank. Det kan ta 90 dagar.
ох 90 днів! проклятий
Але як це працює, кажуть вони, або як відбувається процес, коли ви робите повернення платежу?
Oh. 90 days! Damn.
But how does it work, they say, or how does the process work when you make a chargeback?
Oj. 90 dagar! Jäklar.
Men hur funkar det hör dom av sig eller hur går processen till när man gör en chargeback?
Це не було повернення платежу, я подав звіт безпосередньо в компанію
It wasn’t a chargeback I filed a report directly with the company
Ви входите у свій банк. З нетерпінням чекаю оголошення про купівлю/виведення коштів. Ви натискаєте, тоді ви отримуєте такі варіанти, як якщо ви зробили транзакцію ТАК/НІ самостійно. Потім ви можете заповнити, чи дозволили вам залишитися чи ні. Ви також можете написати в полі і пояснити, що сталося. Потім ви вибираєте, чи потрібні вам гроші негайно чи після розслідування.
Ви дійсно повинні мати можливість рекламувати ВСІ свої транзакції. Тому що ви повинні заповнити, якщо ви вели "бізнес" з компанією. І ви цього не робите, це третя сторона.. Я насправді думаю записатися на зустріч із банком і взяти ВСЕ.. пояснити все.. Як вони маніпулюють кодами, як вони використовують залежність від азартних ігор, що вони відмовляються серйозно сприймати відповідальність за азартні ігри. Так, ви можете приправити це скільки завгодно.. залежність від азартних ігор у Швеції класифікується як хвороба, тож це може спрацювати. Буду думати про це деякий час
You log in to your bank. Looking forward to advertise purchase/withdrawal. You press in, then you get options such as if you made the transaction YES/NO yourself. Then you can fill in whether you were allowed to stay or not. You can also write in a box and explain what happened. You then choose whether you need the money immediately or after the investigation.
You should really be able to advertise ALL your transactions. Because you have to fill in if you have done "business" with the company. And you don't do that, it's a 3rd party.. I'm actually thinking of booking a meeting with the bank and going ALL in.. explain everything.. How they manipulate codes, how they take advantage of gambling addicts, that they refuse to take gambling responsibility seriously . Yes, you can spice it up as much as you want.. gambling addiction is classified as a disease in Sweden, so it might work out. Will think about this for a while
Du loggar in på din bank. Letar fram reklamera köp/uttag. Du trycker i, sedan så får du fram alternativ typ om du själv gjort transaktionen JA/nej. Sen får du fylla i om du fått vara eller inte.du får också skriva i en ruta och förklara vad som hänt. Du väljer sen om du behöver pengarna direkt eller efter utredningen.
Man borde ju egentligen kunna reklamera ALLA sin transaktioner. För man få ju fylla i om man gjort" affärer" med företaget. Och det gör man ju inte, det är en 3edje part.. jag funderar faktist på att boka ett möte med banken och gå ALLin.. förklara allting.. Hur dom manipulerar koder, hur dom utnyttjar spelmissbrukare, att dom vägrar ta spelansvar på allvar. Ja man kan krydda på hur mycket som helst.. spelberoende klasssas som en sjukdom i Sverige så det kan kanske gå vägen. Ska fundera på detta ett tag
Ви входите у свій банк. З нетерпінням чекаю оголошення про купівлю/виведення коштів. Ви натискаєте, тоді ви отримуєте такі варіанти, як якщо ви зробили транзакцію ТАК/НІ самостійно. Потім ви можете заповнити, чи дозволили вам залишитися чи ні. Ви також можете написати в полі і пояснити, що сталося. Потім ви вибираєте, чи потрібні вам гроші негайно чи після розслідування.
Ви дійсно повинні мати можливість рекламувати ВСІ свої транзакції. Тому що ви повинні заповнити, якщо ви вели "бізнес" з компанією. І ви цього не робите, це третя сторона.. Я насправді думаю записатися на зустріч із банком і взяти ВСЕ.. пояснити все.. Як вони маніпулюють кодами, як вони використовують залежність від азартних ігор, що вони відмовляються серйозно сприймати відповідальність за азартні ігри. Так, ви можете приправити це скільки завгодно.. залежність від азартних ігор у Швеції класифікується як хвороба, тож це може спрацювати. Буду думати про це деякий час
You log in to your bank. Looking forward to advertise purchase/withdrawal. You press in, then you get options such as if you made the transaction YES/NO yourself. Then you can fill in whether you were allowed to stay or not. You can also write in a box and explain what happened. You then choose whether you need the money immediately or after the investigation.
You should really be able to advertise ALL your transactions. Because you have to fill in if you have done "business" with the company. And you don't do that, it's a 3rd party.. I'm actually thinking of booking a meeting with the bank and going ALL in.. explain everything.. How they manipulate codes, how they take advantage of gambling addicts, that they refuse to take gambling responsibility seriously . Yes, you can spice it up as much as you want.. gambling addiction is classified as a disease in Sweden, so it might work out. Will think about this for a while
Du loggar in på din bank. Letar fram reklamera köp/uttag. Du trycker i, sedan så får du fram alternativ typ om du själv gjort transaktionen JA/nej. Sen får du fylla i om du fått vara eller inte.du får också skriva i en ruta och förklara vad som hänt. Du väljer sen om du behöver pengarna direkt eller efter utredningen.
Man borde ju egentligen kunna reklamera ALLA sin transaktioner. För man få ju fylla i om man gjort" affärer" med företaget. Och det gör man ju inte, det är en 3edje part.. jag funderar faktist på att boka ett möte med banken och gå ALLin.. förklara allting.. Hur dom manipulerar koder, hur dom utnyttjar spelmissbrukare, att dom vägrar ta spelansvar på allvar. Ja man kan krydda på hur mycket som helst.. spelberoende klasssas som en sjukdom i Sverige så det kan kanske gå vägen. Ska fundera på detta ett tag
так, є кілька різних способів розмістити це, не знаю, який найкращий.
Теоретично я вважаю божевіллям, що це не працює, тому що ми не вели справи з цими компаніями.
Як ми можемо відстежувати транзакції, якщо назва казино не вказана? Якщо ви робите багато в різних казино, постійно під різними іменами тощо. Саме таким чином ви зможете рекламувати. Але я думаю, що це може бути трохи складніше, тому що це триває протягом тривалого часу, і ви нічого не «помітили» досі.
Я вважаю, що найбільшою перевагою зараз є те, що, мабуть, ім’я, електронна адреса, номер телефону, картки, як ми сподіваємося, заблоковані на більшості сайтів казино, подібних до цього, тому продовжувати гру стає важче.
Це разом із переглядом стримерів казино, які весь час так сильно рипують, що робить це легким, звичайні люди думають про тип твічу. Відчуття, що це 6 днів розриву, потім 1 день, який деякий час йде трохи добре. Приблизно це відчуття, коли ти також граєш самого себе. Більше не варто.
yes, there are a few different ways to put it up, don't know which is best.
Theoretically, I think it's crazy that it doesn't work, because we haven't done business with these companies.
How can we keep track of transactions when the casino's name is not written? If you do many at different casinos, different names all the time, etc. Just in this way, you should be able to advertise. But I think what makes it a little more difficult may be that it has been going on for a long time and you haven't "noticed" anything until now.
I think the biggest advantage now is that probably one's name, email, phone number, cards are hopefully blocked on most casino sites like this now, so it makes it harder for one to continue playing.
That together with watching casino streamers, who rip so damn much all the time makes it easy, the ordinary people think of twitch type. Feels like it's 6 days rip, then 1 day that goes a little bit well for a while. That's roughly how it feels when you play yourself too. It's not worth it anymore.
ja, det finns ju lite olika sätt att lägga upp det på, vet inte vad som är bäst.
Teoretiskt så tycker jag det är sjukt det inte går, för vi har ju inte gjort affärer med dessa företag.
Hur ska vi kunna hålla koll på transaktioner när det inte står casinots namn? Om man gör många på olika casinon, olika namn hela tiden etc. Bara på så sätt så borde man ju kunna reklamera. Men tror det som gör det lite svårare kan ju vara att det har pågått länge och man inte har "märkt" något förräns nu.
Tror största fördelen nu är att förmodligen är ens namn, email, telefonnummer, kort förhoppningsvis spärrade på de flesta sådana här casinosidor nu, så det gör det svårare för en att fortsätta spela.
Det tillsammans med att titta på casinostreamers, som rippar så sjukt mycket hela tiden gör det lätt, tänker de vanliga på twitch typ. Känns som det är 6 dagar rip, sen 1 dag som går lite bra ungeför. Ungefär så känns det ju när man spelar själv också. Är ju inte värt det längre.
Хтось мав справу з Mobilumpay через Goldenbet? Шукаю контактну інформацію тощо, але, здається, є кілька компаній з однаковими/схожими назвами, тому не знаю, яку я шукаю. Будемо вдячні за будь-яку допомогу!
Has anyone had any dealing with Mobilumpay through Goldenbet? Looking for contact details etc. but there seem to be a few companies with the same/similar names, so not sure which is the one I'm after. Any assistance much appreciated!
Goldenbet належить компанії Santeda BV.
Зв’яжіться з їхньою службою підтримки напряму, пояснивши, що транзакції були здійснені незаконно. Вони намагатимуться сказати, що не несуть відповідальності, але якщо ви продовжите на них, вони пом’якшать, і зрештою Сантеда визнає, пом’якшить і поверне вам гроші. Це з мого досвіду роботи з персоналом.
Goldenbet is owned by Santeda BV.
Contact their support direct explaining that the transactions were made illegally. They will try to say they are not responsible but if you keep on at them they will relent and eventually Santeda will acknowledge, relent and refund you. This is from my Personel experience with them.
так, є кілька різних способів розмістити це, не знаю, який найкращий.
Теоретично я вважаю божевіллям, що це не працює, тому що ми не вели справи з цими компаніями.
Як ми можемо відстежувати транзакції, якщо назва казино не вказана? Якщо ви робите багато в різних казино, постійно під різними іменами тощо. Саме таким чином ви зможете рекламувати. Але я думаю, що це може бути трохи складніше, тому що це триває протягом тривалого часу, і ви нічого не «помітили» досі.
Я вважаю, що найбільшою перевагою зараз є те, що, мабуть, ім’я, електронна адреса, номер телефону, картки, як ми сподіваємося, заблоковані на більшості сайтів казино, подібних до цього, тому продовжувати гру стає важче.
Це разом із переглядом стримерів казино, які весь час так сильно рипують, що робить це легким, звичайні люди думають про тип твічу. Відчуття, що це 6 днів розриву, потім 1 день, який деякий час йде трохи добре. Приблизно це відчуття, коли ти також граєш самого себе. Більше не варто.
yes, there are a few different ways to put it up, don't know which is best.
Theoretically, I think it's crazy that it doesn't work, because we haven't done business with these companies.
How can we keep track of transactions when the casino's name is not written? If you do many at different casinos, different names all the time, etc. Just in this way, you should be able to advertise. But I think what makes it a little more difficult may be that it has been going on for a long time and you haven't "noticed" anything until now.
I think the biggest advantage now is that probably one's name, email, phone number, cards are hopefully blocked on most casino sites like this now, so it makes it harder for one to continue playing.
That together with watching casino streamers, who rip so damn much all the time makes it easy, the ordinary people think of twitch type. Feels like it's 6 days rip, then 1 day that goes a little bit well for a while. That's roughly how it feels when you play yourself too. It's not worth it anymore.
ja, det finns ju lite olika sätt att lägga upp det på, vet inte vad som är bäst.
Teoretiskt så tycker jag det är sjukt det inte går, för vi har ju inte gjort affärer med dessa företag.
Hur ska vi kunna hålla koll på transaktioner när det inte står casinots namn? Om man gör många på olika casinon, olika namn hela tiden etc. Bara på så sätt så borde man ju kunna reklamera. Men tror det som gör det lite svårare kan ju vara att det har pågått länge och man inte har "märkt" något förräns nu.
Tror största fördelen nu är att förmodligen är ens namn, email, telefonnummer, kort förhoppningsvis spärrade på de flesta sådana här casinosidor nu, så det gör det svårare för en att fortsätta spela.
Det tillsammans med att titta på casinostreamers, som rippar så sjukt mycket hela tiden gör det lätt, tänker de vanliga på twitch typ. Känns som det är 6 dagar rip, sen 1 dag som går lite bra ungeför. Ungefär så känns det ju när man spelar själv också. Är ju inte värt det längre.
Ніде в процесі оплати ми як клієнти не отримуємо сповіщення про те, що зараз ми ведемо «бізнес» з кимось іншим, окрім місця, де ми ввели номери своїх карток. Тобто в казино. Також підписують, що оплата здійснюється картками Master/Visa. Я дуже хочу домовитися про зустріч у банку
There is nowhere in the payment process where we as customers are notified that we are now doing "business" with someone else other than where we entered our card numbers. That is, at the casino. They also sign that payments are made via Master/Visa cards. I'm really keen to make an appointment with the bank
Där finns ingenstans i betalprocessen där vi som kunder meddelas att vi nu för "affär" med en annan än där vi tryckte in våra kortnr. Dvs på casinot. Dom skyltar ju också att betalningar sker via master/visa kort. Jag är riktigt sugen på att boka ett möte med banken
Дякую за це, я розумію, що не всі випадки будуть однаковими, але хочу отримати якомога більше інформації про те, як ви цього досягли? Терміни, підхід, надіслані електронні листи тощо тощо. Якби ви мали час звільнити мене більше інформації, це було б дуже вдячно. Якщо ні, не хвилюйтеся! Моя електронна адреса dadbod24@hotmail.com якщо ви бажаєте та можете простягнути руку
Знову дякую!
Thanks for this, I realise that not all cases will be the same but keen to get as much info as possible on how you achieved it? Timescale, approach, emails sent etc etc. If you had time to fire me more information it would be very much appreciated. If not, no worries! My email is dadbod24@hotmail.com if you're willing and able to reach out
Thanks again!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.