ФорумОбговорення скаргЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 41)

1 рік тому від kirekin
|
548993 переглядів 5601 відповідей |
|
1...40 41 42...284
DynamoHarry
6 міс. тому

В основному вони повідомлять лише про те, чи було відкликання платежу успішним чи ні. Я б ризикнув сказати, що якщо ви не почули нічого іншого (тобто, що вони не оброблять це) протягом 1-2 тижнів, вони продовжили це і надіслали це в банк одержувача - і звідти, отже, можна потрібно від кількох днів до місяців, перш ніж її вирішити.

Автоматичний переклад.
Anonymized641
6 міс. тому

Думаючи в тому ж дусі але не наважуся! Привіт, тримайте нас у курсі, як у вас справи.

Автоматичний переклад.
Anonymized641
6 міс. тому

Проте в Умовах і положеннях багатьох казино зазначено, що вони використовують постачальників платіжних послуг і що ви підтверджуєте це під час внесення депозиту... Я думаю, якщо є на що натиснути, це те, що вони використовують підроблені коди MCC і що це буде неможливо інакше вносити гроші для ігор в іноземних казино. Крім того, вони не можуть сказати, що це «законний» депозит лише тому, що ви грали на них — ці казино абсолютно поза будь-яким регулюванням і контролем, тому існує така ж імовірність, що вас справді обдурять/не нададуть вам послуг оплачувати (підроблені слоти, конфісковані кошти тощо). Тож з цієї причини незабаром ви зможете вимагати повернення всіх грошей, внесених у неліцензовані казино – принаймні ті, які мають ліцензію за межами ЄС.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

7 МІСЯЦІВ ТОМУ від kirekin

39624

погляди

1017

повторно

шари

Автоматичний переклад.
BettyBetty
6 міс. тому

Але як це працює, скажімо, банк одержувача нічого не робить, а просто ігнорує мій банк (Swedbank), що тоді відбувається?

Автоматичний переклад.
Sutton
6 міс. тому

У вас є контактна адреса електронної пошти Santeda BV?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я продовжував мучити WinterMDSE і вчора отримав від них 280,00 євро

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Але як це працює, скажімо, банк одержувача нічого не робить, а просто ігнорує мій банк (Swedbank), що тоді відбувається?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Ви маєте на увазі, якщо ви відкликали платіж?

Якщо Swedbank приймає відкликаний платіж і надсилає його до процесора картки/платіжного шлюзу, а вони не відповідають, ви загалом виграєте відкликаний платіж. Так я це зрозумів.


Але існують певні часові обмеження, протягом яких одержувач платежу має відповісти на нього. Ці часи я точно не знаю.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Загалом я отримав близько 800 євро знизу, instantgamesncards навіть не відповіли на мої електронні листи.

info@cardcarnival.net

info@instantgamesncards.com


Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Загалом я отримав близько 800 євро знизу, instantgamesncards навіть не відповіли на мої електронні листи.

info@cardcarnival.net

info@instantgamesncards.com


Автоматичний переклад.
6 міс. тому

чудово, якої дати були зроблені транзакції?

Я здійснив транзакції лише в серпні 2023 року, можливо, це вже застарі.

Автоматичний переклад.
Dt100
6 міс. тому

Ти отримав свої гроші, люба???

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт, зрештою хтось надіслав документи для canapay, якщо так, якась відповідь?

Автоматичний переклад.
Spazyhawk999
6 міс. тому

Раніше я отримував відшкодування від canapay

Автоматичний переклад.
veritas1979
6 міс. тому

Мої були старші, липень 2023 року!

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

У когось є інформація про Clx* Nexusempire або Ticketzone?

Автоматичний переклад.
Dopamine
6 міс. тому

Ви випадково не маєте контактних даних? Я не можу знайти для них електронну адресу🙏

Автоматичний переклад.
Rugbyguy82
6 міс. тому

Мені не подобається, що це контактна форма на веб-сайті canapay.io

Автоматичний переклад.
Dopamine
6 міс. тому

Знайшов його! Дякую! Чи можу я запитати, яку проблему ви порушили з ними щодо успішного повернення коштів?

Автоматичний переклад.
Dt100
6 міс. тому

Я хотів би подумати про один удар, але, можливо, через банківські правила, я маю на увазі, що це краще, ніж нічого, але я схрещую пальці за вас, а також попросіть зимових божевільних заблокувати вашу картку

Автоматичний переклад.
Rugbyguy82
6 міс. тому

Вони автоматично повернули гроші, я не знаю чому

Автоматичний переклад.
1...40 41 42...284
Перейти на сторінкуіз 284 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого