Хіба це не окремі карткові операції? і вони повертають гроші всім і кожному?
Або ви зробили один £3500 і один £4000?
Якщо це кілька менших транзакцій, їх, як правило, потрібно обробляти по одній, тому може знадобитися час.
Сподіваюся, ви все-таки все повернете.
Isn't it separate card transactions? and they refund each and everyone?
Or did you do one £3500 and one £4000?
If it's several smaller transactions, they generally need to be processed one and one, so can take time.
Hope you get it all back anyways.
***УВАГА ДЛЯ ВСІХ ******
Чи були б ви всі раді провести командну зустріч, де ми могли б зібратися разом і обговорити, які компанії відшкодовують і як ми це зробили? Таким чином, можливо, я зможу зібрати електронну таблицю, як зв’язатися / що сказати, щоб допомогти будь-кому, хто застряг у азартному пеклі цих казино, якщо так, будь ласка, дайте мені знати, і я подивлюсь на створення та адресу електронної пошти, яку надам?
***NOTICE TO ALL ******
would you all be happy to have a teams meeting where we could get together and discuss what companies refund and how we’ve gone about it. That way maybe I can collate a spreadsheet of how to contact / what to say to help anybody else stuck in the gambling hell of these casinos if so please let me know and I’ll look at creating and email address to give out?
Як і підозрювалося, Revolut відхилила скасовані транзакції для Ticketzone і Ewave.
Тепер я запитав їх про інформацію про продавця, оскільки я ніколи не хотів робити відкликання, але це був єдиний варіант, який мені надали. Я також запитав їх, чи вони не несуть жодних обов’язків щодо захисту прав споживачів щодо неправильних транзакцій, чи не мають вони зобов’язань повідомляти про ці неправильні транзакції Visa тощо тощо. Швидше за все, не отримають належної відповіді, але все одно.
As suspected, the reverted transactions for Ticketzone and Ewave was declined by Revolut.
I have now asked them about merchant information, as I never really wanted to make a chargeback, but it was the only option given to me. I also asked them if they have no responsibilities when it comes to consumer protection in terms of incorrect transactions, if they have no obligations to report these incorrect transactions to Visa etc etc. Most likely will not get any proper reply but anyways.
Пощастило, що більшість, якщо не всі транзакції, здійснювалися в одному місці. Це були лише збитки чи вам також вдалося зняти гроші? «Мені майже неприємно, коли я зняв гроші та отримав відшкодування, але не дуже.
Lucky you made most if not all your transactions through the same place. Was it just losses or did you manage to make any withdrawals too? `I almost feel a little bad for when I have made some withdrawals and get refunds, but not really.
***УВАГА ДЛЯ ВСІХ ******
Чи були б ви всі раді провести командну зустріч, де ми могли б зібратися разом і обговорити, які компанії відшкодовують і як ми це зробили? Таким чином, можливо, я зможу зібрати електронну таблицю, як зв’язатися / що сказати, щоб допомогти будь-кому, хто застряг у азартному пеклі цих казино, якщо так, будь ласка, дайте мені знати, і я подивлюсь на створення та адресу електронної пошти, яку надам?
***NOTICE TO ALL ******
would you all be happy to have a teams meeting where we could get together and discuss what companies refund and how we’ve gone about it. That way maybe I can collate a spreadsheet of how to contact / what to say to help anybody else stuck in the gambling hell of these casinos if so please let me know and I’ll look at creating and email address to give out?
Я думаю, що люди віддають перевагу Google sheet або щось подібне, і, можливо, Discord або тут, якщо не згадати.
I think people prefer google sheet or something similar, and maybe Discord or here, to stay anon.
Ви отримали відповідь від Wintermads? Спочатку вони відповідали мені, і коли я надіслав їм свої документи, як вони просили, я нічого не чув, минуло 3 тижні, але вони, здається, відповідають і повертають гроші іншим, хто зв’язався з ними нещодавно
Have you had any reply from wintermads? They were replying to me initially and once I sent them my documents as they requested I haven't heard a thing, it's been 3 weeks now, but they seem to be replying and refunding others that contacted them more recently
Продовжуйте їх погрожувати зв'язатися з урядом
Keep on at them threaten to get in touch with the government
Ти хочеш надіслати мені їх електронною поштою, лол, я не розумію, чому вони мені не відповідають, минуло 3 тижні, відколи вони попросили мої документи, і я їх надіслав, і я надсилав листи щодня, але відповіді немає, я не не знаю, чи мене заблокували чи щось подібне, як довго тобі довелося чекати? Будь-які поради
Do you want to email them for me lol I don't understand why they're not replying to me it's been 3 weeks since they asked for my documents and I sent them and I've emailed every day but no reply, I don't know if they've blocked me or something, how long did you have to wait? Any tips
У них є функція веб-чату, я просто продовжую на них і надсилаю електронні листи
They have like a Webchat feature I just keep on at them on that and emails
Що вони означають? Так на виписці з банку і коли ви їм писали. Ви отримували електронний лист про це раніше?
What do they stand for? So on the bank statement and when did you write to them. Did you get an email about it before?
Vad står dom för? Altså på kontoutdraget och när skrev du till dom. Fick du mail om det innan
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.