4 міс. тому
0
Привіт, хлопці, тут чудова інформація. Я надсилав електронні листи компаніям, які я знайшов у цих публікаціях, але єдине місце, де я отримав чимало платежів, це. ZPDG, DSLTD і Dstrltd. Хтось мав справу з цими трансакціями та люб’язно отримав будь-яку інформацію.
Hi guys, great info on here. ive sent emails to companies i have found on these posts but the one place that have taken a fair few payments from me are. ZPDG, DSLTD and Dstrltd. Has anyone dealt with these transactions and any info kindly recieved.
Дякую, я напевно пропустив це. Продовжуйте боротися, хлопці.
Thank you i must of missed it. Keep up the good fight guys.
Хотілося б також знати, як ви це зробили
Would also like to know how you went about it
Vill gärna också veta hur du gick tillväga
Привіт, вибачте, про що? Я надсилав електронні листи безпосередньо торговцям, перш ніж стягнути плату безпосередньо зі свого банку.
Hi sorry went about what? Ive sending emails directy to the merchants before im raising a charge back directly with my bank.
Я так думаю. Ставка була зроблена через Betzino?
I believe so. Was the bet made through betzino?
Хтось тут контактував із tsinda limited, Найробі?
Просто з’явилися різні ігрові сайти, які повідомляють, що вони є партнерами Tsinda з обмеженням платежів 😕
Один із них відповів:
Шановний Lucid,
Ми отримали ваш запит. Однак ви звернулися не до тієї сторони. Надішліть запит у свій банк, оскільки він є відповідним каналом для
вирішення таких питань.
З найкращими побажаннями,
Підтримка GamingOnlineStore
Anyone here got in contact with tsinda limited, nairobi ?
Just getting up some different gaming sites that saying they are partners with Tsinda limited for payments 😕
One of them answered:
Dear Lucid,
We have received your request. However, you have contacted the wrong party. Please direct your inquiry to your bank, as they are the appropriate channel for
handling such matters.
Best regards,
GamingOnlineStore Support
Хіба вам не потрібно надсилати документацію/підтвердження замовлення, що ви його не отримали? Пише, що без нього скаргу не розглядають.
Don't you have to send documentation/order confirmation that you didn't receive it? It says that they do not process the complaint without it.
Måste du inte skicka med underlag/orderbekräftelse på att du inte fått det? Det står att de inte behandlar reklamationen utan det.
Хтось стикався з Altpay?
Їх веб-сайт насправді є одним із серйозніших. У мене є ВЕЛИЧЕЗНІ (50 тисяч євро +) суми, внесені на червень-жовтень 2023 року. Я знаю, що це трохи пізніше, але ви завжди можете сподіватися...
Anyone that have been in contact with Altpay?
Their website is actually one of the more serious looking ones. I have HUGE (50k euro +) amounts deposited June-Oktober 2023. I know it is a bit on the later side, but you can always hope…
Ну це чудово, але ви впевнені, що не зможете повернути гроші, якщо вони так написали? Ви вибрали, що хочете/потрібна пряма компенсація, чи хочете отримати компенсацію після завершення розслідування?
Я трохи хвилююся, що банк закриє вас, якщо ви зловживатимете цим. Я стягнув плату рік тому, але тоді все було добре, оскільки мені не потрібно було вводити ідентифікатор банку. Тепер я вклав ще два тижні тому через розчарування в контакті з одним через казино, але тепер шкодую про це, оскільки у мене був справжній рецидив і я вніс близько 25 тисяч за один вечір через Kycoin.
Мене запитували про транзакції +KYC кілька місяців тому, і я чув про жахливі випадки, коли банк заморозив усі рахунки та назавжди вимкнув bankid. Тож подивимося, чи наважуся я, якщо/коли перше пройде.
Well that's great, but are you sure you can't refund it if they wrote like that? Did you choose that you wanted/needed direct compensation, or that you wanted compensation after the investigation was complete?
I'm a little worried that the bank will shut you down if you abuse this - I ran a charge back a year ago but then it was fine as I didn't have to enter the bank ID. Now I put in another two weeks ago in frustration in contact with one over a casino, but now regret it as I had a real relapse and deposited about 25k in one evening, via Kycoin.
Have been asked about transactions +KYC a few months ago, and heard of horror cases where the bank has frozen all one's accounts and turned off bankid permanently. So let's see if I dare, if/when the former goes through.
Jaha vad bra, men du är säker på att du inte får återbetala det om de skrivit så? Valde du att du ville/behövde direkt ersättning, eller att du önskade ersättning efter utredning var klar?
Jag är lite orolig att banken ska stänga av en om man missbrukar detta -jag har kört en charge back för ett år sedan men då var det klockrent då jag inte behövde skriva in bank id. Nu la jag in en till för två veckor sedan i frustration i kontakt med ett över ett casino, men ångrar mig nu då jag hade ett riktigt relaps och satte in ca 25k på en kväll, via Kycoin.
Har fått fråga om transaktioner +KYC för några månader sedan, och hört om skräckfall där banken har fryst alla ens konton och stängt av bankid permanent. Så får se om jag vågar, om/när den tidigare går igenom.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.