ФорумОбговорення скаргЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 35)

11 міс. тому від kirekin
|
332265 переглядів 3770 відповідей |
|
1...34 35 36...250
Додати публікацію
veritas1979
4 міс. тому

Саме тому, що вони вважали, що я порушив їхні правила через неправильне використання заявок на відшкодування.

Автоматичний переклад.
fiore84
4 міс. тому

Виплатити їм кошти, які були на рахунку?

Автоматичний переклад.
salmonhell88
4 міс. тому

Аккаунт закривається не відразу, а через кілька тижнів, вказано в додатку при закритті.

Автоматичний переклад.
fiore84
4 міс. тому

Щоб уточнити, тепер я побачив, що це був не ваш обліковий запис, але ви повинні бути обережні, щоб не зв’язуватися безпосередньо з revolut, а потім здогадуватися, навіть якщо це стосується лише додаткової інформації про транзакцію.. я це розумію як

Автоматичний переклад.
fiore84
4 міс. тому

Дякуємо за відповідь. Я вражений, почувши це, оскільки вважав, що Revolut діє в найкращих інтересах своїх клієнтів.

Мені цікаво подивитися, як вони вчинять у моїй справі. Я також ініціював відкликання платежу кілька днів тому, і боюся, що мене спіткає подібна доля.

Це справді шокуюче, що казино це сходить з рук, а ви як людина майже безсилі щось з цим зробити.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Саме тому, що вони вважали, що я порушив їхні правила через неправильне використання заявок на відшкодування.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я бачу, так, вони насправді не дбають про споживача, лише гроші. Не несіть відповідальності за порушення продавцями умов і повідомляйте про це Visa та MasterCard, що вони, ймовірно, повинні зробити. Але загалом здається, що ми, як споживачі, не маємо жодного захисту, коли справа стосується буквально будь-чого, особливо, щойно воно покидає кордон нашої країни.

Автоматичний переклад.
Опубліковано Bibble58 видалено
salmonhell88
4 міс. тому

Так, це був мій акаунт.

file

Автоматичний переклад.
fiore84
4 міс. тому

Тож моє подальше запитання, звісно, чи можете ви спочатку очистити рахунок, якщо у вас навіть наважилися залишити гроші. і т.д.. чи варто боятися навіть із відшкодуванням поза контактом з revolut, але він все одно пішов на revolut.: лайно

Автоматичний переклад.
salmonhell88
4 міс. тому

так, вони надсилають електронні листи з нагадуваннями про те, що рахунок незабаром буде закрито та що ви повинні виплатити гроші, які у вас є. Але вони блокують певні служби на час, коли вам сказали, що рахунок незабаром буде закрито, тому ви не можете отримувати перекази або здійснювати перекази самостійно, тоді вам доведеться попросити їх про допомогу. Але ви можете отримати відшкодування на картку, але не банківські перекази

Автоматичний переклад.
Bibble58
4 міс. тому

info@altpay.ukмає бути altpay /alpay

Зверніться до них

support@frontnode.com

передній вузол повинен бути таким. Зверніться до цієї електронної пошти, сподіваюся, це допоможе

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Expressiveera почала повертати всі мої депозити, немає пошти, але я бачу «очікування повернення коштів» у своєму додатку Revolut.

Ми говоримо про 1000 євро, тобто 15 транзакцій.

Отже, здається, що тут все дуже швидко. Дякуємо за всю допомогу!




Автоматичний переклад.
Lucid_1337
4 міс. тому

Гей, яке казино?

чи продовжили ви повернення платежів?

Дякую

Автоматичний переклад.
Lucid_1337
4 міс. тому

Ви надсилали повідомлення expressiveera? я зробив у ( support@expressiveera.com ), але не отримали жодної відповіді або як ви звернулися до них, щоб отримати відкликання?

Автоматичний переклад.
keejan
4 міс. тому

Цілком впевнений, що це з unlimitedcasino.com (ліцензії MGA) Мальта.

Я не отримав від них пошти, вони просто повернули все, тому я чекаю, це може зайняти 1-2 дні, перш ніж я побачу все в своєму обліковому записі.


Я надіслав їм електронний лист вчора вранці та просто пояснив ситуацію, і що я не користувався їхніми послугами тощо

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
Опубліковано Colin09 видалено
Colin09
4 міс. тому

О, я не просив казино про відшкодування, я зв’язався з expressiveera.com і розповів про ситуацію та те, що я не платив за їхні послуги тощо 🙂


Автоматичний переклад.
Опубліковано Colin09 видалено
4 міс. тому

Будь-хто зі Швеції отримав відшкодування, подавши заявку на відшкодування в шведському банку?

Автоматичний переклад.
Опубліковано Nidd90 видалено
1...34 35 36...250
Перейти на сторінкуіз 250 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.