2 дн. тому
Я не думаю, що це ZPDG, тому на Zpdg ніде буквально нічого немає
I don’t think that’s ZPDG tbh there’s literally nothing on Zpdg anywhere
0
Я не думаю, що це ZPDG, тому на Zpdg ніде буквально нічого немає
I don’t think that’s ZPDG tbh there’s literally nothing on Zpdg anywhere
Mastertoolsmania.au — це те, що ви шукаєте. Вони теж не дадуть відповіді.
Mastertoolsmania.au is what you’re looking for. They won’t reply tho.
Одна хитрість: я думаю, що більшість випадків FOS пов’язані з тим, що банки не підвищують їх, тоді як вони, здається, готові підвищувати за неотримані товари. Не впевнений, що я бачив багато випадків FOS, коли вони були підняті, але потім продавець оскаржував їх, я впевнений, що з часом вони будуть.
Tricky one - I think most FOS cases are due to banks not raising them whereas they seem willing to raise under goods not received. Not sure I have seen many FOS cases where they were raised but then the merchant contested them, I am sure there will be some eventually.
Дякую за відповідь, як ви це дізналися і чи впевнені ви на 100%???
Thanks for replying, how did u find this out and are you 100% sure???
Чи знаєте ви, чи ZPDG те саме, що zapdigitalgoods?
Do you know if ZPDG is same as zapdigitalgoods
Це те, що він показує на моєму рецепті. Я думав, що це destream, але я не отримав від них відповіді. Опис: DESTREAM | DSTRLTD | ZapDigitalGoods | ЗПДГ
This is what it's showing on my recipt I thought it was destream but I have had no response from them Description: DESTREAM | DSTRLTD | ZapDigitalGoods | ZPDG
Не безпосередньо, я підняв запит на повернення платежів, але вони не відповіли, син виграв їх
Not directly i raised the chargebacks and they didn't respond son won them
Що ви сказали своєму банку? Мій банк відхилив мій відкликаний платіж, тому я надіслав їм електронний лист
What did u say to your bank, my bank rejected my chargeback on them so I’ve emailed them
Їх було піднято, оскільки товари не були отримані 1 рік тому було набагато простіше підняти платіж, тепер це важче
They were raised as goods were not received 1 year before was much easier to raise a chargeback now its harder
Вони відхилили першу скаргу. Сьогодні я отримав таку саму відповідь на ту саму скаргу, незважаючи на те, що я переслідував другу скаргу на інші 4, які вони пропустили, тож це жарт! тепер вони також кажуть, що я сказав, що моєю карткою користувався хтось молодше 18 років, і це нісенітниця, я ніколи цього не казав!
They rejected the 1st one on the complaint I got the same reply today for the same one despite chasing about the 2nd complaint for the other 4 they missed so its a joke ! they are also now saying I had said someone under 18 had been using my card which is nonsense I never said that !
Два тижні тому я отримав всю свою зібрану картку Mastercard неправильно mcc
I got all mine raised mastercard wrong mcc two weeks ago
Те, що мене смішить, це той факт, що вони випадково повернули 15 фунтів стерлінгів, але інші від 50 до 100 фунтів стерлінгів ще не вжили. Подивимося, чи це за ціною, чи вони готові збрехати на деяких, але не на інших .
The thing that is amusing on mine is the fact they have randomly refunded the £15 one yet the others between £50/£100 have not been actioned yet, will see if it’s on cost or they are willing to lie on some but not others.
Здається, немає встановленого правила, просто вам пощастило, наскільки банк прихильно ставиться до вас, деякі з них здаються брутальними
There seems to be no set rule just your luck on how sympathetic the bank is towards you some seem to be brutal
Чейз не чудовий, як я казав раніше. Barclays були в порядку після скарги та побачивши, що я маю залежність від азартних ігор. Продавці, здається, теж вразили, чи повертають вони кошти напряму, чи беруть участь у конкурсі.
Chase ain’t great as I’ve stated before. Barclays were ok after the complaint and seeing I have a gambling addiction. The merchants seem hit and miss too on whether they refund directly or contest.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.