3 дн. тому
0
Я досяг успіху з Barclays, це дебетова чи кредитна картка?
Мені було повернуто кошти на кредитну картку за неправильним MCC, я не знаю, чи відповіли продавці, оскільки я мав те саме повідомлення «все ще розслідується» і дав 6 тижнів, але припустив, що це загальна відповідь від Barclays, оскільки азартні ігри заблоковані на кредитних картках і я не розумію, як торговці можуть оскаржити це.
Дайте мені знати, чим я можу потенційно допомогти, також нас достатньо на цьому форумі, щоб допомогти.
I had success with Barclays, is it debit or credit card?
I had a refund on the credit card under incorrect MCC, no idea if merchants have responded as I had the same sort of "still under investigation" and give 6 weeks but assumed this was a generic response from Barclays as gambling is blocked on credit cards and I can’t see how the merchants could challenge this.
Let me know what I could potentially assist with, also there are enough of us on this forum to help out.
Оновлення в моєму банку. Якщо ви перебуваєте в Австралії та маєте картку Mastercard, банк не стане на ваш бік, незалежно від того, чи вказано неправильний MCC. Після втрати 20 тис. австралійських доларів за 3 місяці та подання скарги вони запропонували мені остаточне пряме відшкодування від самого банку на 1 тис.
Я сподіваюся та бажаю всім успіху в отриманні відшкодування платежів від цих шахрайських казино. Будь ласка, будь сильним і ніколи більше не грай в азартні ігри.
Update on my bank. If you are in Australia and with Mastercard the bank won’t side with you no matter if it’s incorrect MCC. After losing 20k AUD in 3 months and raising up the complaint they have offered me a final direct refund from the bank themselves for 1k.
I hope and wish everyone the best on your journey in getting your chargebacks from these scam casinos. Please stay strong and never ever gamble again.
Щиро дякую за відповідь. Я дійсно ціную це, я навіть не можу сказати, як сильно це вплинуло на мене. Особливо ні з ким не говорити про це, тому що мені дуже ніяково і соромно за себе. Дякувати Богу, мої діти повністю готові до Різдва, але я трохи заборгував за це, оскільки через свої проблеми я не міг бачити їх без них. Мені щохвилини важко їсти та спати. Чесно кажучи, мені просто приємно говорити про це з іншими. Це з дебетовою карткою Barclays. 30 днів для відповіді продавця закінчилися, і один продавець оскаржив це. Але про інших нічого не чув. Так що поняття не маю. Від Barclays мені говорять стільки різних речей усім, з ким я розмовляю. Я навіть не знаю, чи відмовлять мені повернути гроші, навіть якщо продавець не відповість. Мені б хотілося, щоб я оскаржив їх у неправильному mcc, але я не розумів, що можу. Ще раз дякую. Я, чесно кажучи, дуже ціную це.
Thank you so much for replying. I really do appreciate it, I can't even begin to tell you how much this has affected me. Especially not speaking to anyone about it because I'm too embarrassed & ashamed of myself. My kids are completely sorted for Christmas thank god but I have got myself into a little debt for it as I couldn't see them go without because of my Issues. I am struggling to eat & sleep at the minute. To be honest it's just nice to speak to others about it. It is with Barclays debit card. The 30 days for merchant to respond is up & I have had the one merchant disputing it. But haven't heard a thing about the others. So have no idea. I am getting told so many different things from Barclays with everyone I speak to. I don't even know if they will refuse giving me the money back even if the merchant doesn't respond. I wish I had disputed these under the incorrect mcc but I didn't realise I could. Thank you again. I honestly really appreciate it.
Інші можуть допомогти продавцям відповісти, оскільки я знаю, що деякі оскаржили це назад, можливо, потрібно поділитися тим, що вони сказали, ніби вони вигадали ваші дані, а потім повернутися до банку та повідомити їх, що ви не реєструвалися/ отримати товар тощо.
Щодо відшкодування банком, якщо не буде відповіді, вони повернуть кошти, вони не відмовлять вам у відшкодуванні, я пропоную зв’язатися з ними, щоб отримати оновлення, і якщо їм знадобиться більше часу, вони повідомлять вам про будь-які проблеми. Якщо жодних проблем не буде, тоді вимагайте відшкодування. Проблема, яку я мав із Barclaycard, полягає в тому, що якщо ви справді не обговорюєте суперечки, обробники не є найкращими, ще раз зателефонуйте їм і попросіть поговорити про суперечки, вони дадуть вам правильну відповідь. Якщо ви не відповісте, ви отримаєте відшкодування досить швидко.
Щодо залежності, добре, що ви вже зареєстровані в Gamstop, чи пробували ви також встановити Gamban, це безкоштовно для жителів Великобританії, я вважаю, що доступно через talk, ban, stop?
Others may be able to assist with merchants responding as I know a few have challenged it back, maybe need to share what they have said as if they have made up your details then go back to bank and notify them you didn’t sign up/receive the goods etc.
Regarding the bank refunding, if no response then they will refund they won’t deny you a refund, I suggest contacting them for an update and if they need more time request they update you in regards to any challenges. If no challenges then request a refund, the issue I had with Barclaycard is unless you actually speak to disputes then the handlers are not the best, again call them and ask to speak to disputes they will give you the correct answer. Assuming no response then you should get the refund pretty quickly.
Regarding the addiction well done on already being signed up to Gamstop have you also tried to install Gamban it’s free UK residents I think available through talk, ban, stop?
Інші можуть допомогти продавцям відповісти, оскільки я знаю, що деякі оскаржили це назад, можливо, потрібно поділитися тим, що вони сказали, ніби вони вигадали ваші дані, а потім повернутися до банку та повідомити їх, що ви не реєструвалися/ отримати товар тощо.
Щодо відшкодування банком, якщо не буде відповіді, вони повернуть кошти, вони не відмовлять вам у відшкодуванні, я пропоную зв’язатися з ними, щоб отримати оновлення, і якщо їм знадобиться більше часу, вони повідомлять вам про будь-які проблеми. Якщо жодних проблем не буде, тоді вимагайте відшкодування. Проблема, яку я мав із Barclaycard, полягає в тому, що якщо ви справді не обговорюєте суперечки, обробники не є найкращими, ще раз зателефонуйте їм і попросіть поговорити про суперечки, вони дадуть вам правильну відповідь. Якщо ви не відповісте, ви отримаєте відшкодування досить швидко.
Щодо залежності, добре, що ви вже зареєстровані в Gamstop, чи пробували ви також встановити Gamban, це безкоштовно для жителів Великобританії, я вважаю, що доступно через talk, ban, stop?
Others may be able to assist with merchants responding as I know a few have challenged it back, maybe need to share what they have said as if they have made up your details then go back to bank and notify them you didn’t sign up/receive the goods etc.
Regarding the bank refunding, if no response then they will refund they won’t deny you a refund, I suggest contacting them for an update and if they need more time request they update you in regards to any challenges. If no challenges then request a refund, the issue I had with Barclaycard is unless you actually speak to disputes then the handlers are not the best, again call them and ask to speak to disputes they will give you the correct answer. Assuming no response then you should get the refund pretty quickly.
Regarding the addiction well done on already being signed up to Gamstop have you also tried to install Gamban it’s free UK residents I think available through talk, ban, stop?
Дякуємо за вашу відповідь. Я отримав у своєму додатку листи про те, що продавець надіслав інформацію про транзакції, і вони сподіваються, що це вирішить проблему, але якщо ні, зв’яжіться з ними. У моєму додатку немає нічого про те, що сказав продавець, але по телефону вони в основному показали список транзакцій щодо депозитів, повідомивши, що я мав можливість зняти з них, а також те, що я не зв’язувався з їхньою службою підтримки, хоча ця компанія є непростежуваний. Я зв’язався з постачальником платіжних послуг, який не надав мені жодної інформації про них, і сказав, що мені потрібно зв’язатися зі своїм банком або поліцією, і це єдині люди, які вони також нададуть інформацію. Дивно те, що було 10 транзакцій, які я оскаржив з одним продавцем. 4 з них вони оскаржили, 4 мій банк закрив, заявивши, що я був зобов’язаний після першого циклу повернення платежу, і більше не вимагав доказів, а 2 вони чекають на відповідь. Вони всі однакові люди, тому не мають уявлення про те, що відбувається. Сьогодні чи завтра мені повинен зателефонувати менеджер, тому я розпитаю все та, сподіваюся, отримаю деякі відповіді. Найбільший у мене – це платна операція, і якби я міг повернути свої гроші від них, я б був без боргів, оскільки мені доводилося брати позику за позикою. Але я точно не маю надії з ними. Зараз просто чекаю на інших. У вас є якісь поради щодо швидких біт? Я читав, що вони заперечують це. Вони навіть жодного разу мені не відповіли. Так напружено. У мене немає Gam Ban, але я обов’язково розгляну це. Дуже дякую
Thank you for your reply. I have received letters on my app saying the merchant has sent information on the transactions & they hope this resolves it but if not to contact them. There is nothing showing on my app of what the merchant has said but over the phone they have basically showed a transaction list on deposits saying I had a chance to withdraw from them, also that I haven't contacted their customer service although this company are untraceable. I contacted the payment provider who will not give me any information on them & said I need to contact my bank or police & that's the only people they will supply information too. Strange thing is, there were 10 transactions I disputed with this one merchant. 4 of them they have disputed, 4 has been closed by my bank saying I was liable after the first chargeback cycle & not asking for anymore evidence & 2 they are waiting for a response. They are all the same person so have no idea what is happening. I am supposed to be getting a call from a manager today or tomorrow so will question everything & hopefully get some answers. The biggest one I have is with pay op & if I could get my money back from them, I would be debt free as I have had to take out loan after loan. But I definitely have no hope with them. Just waiting on the others now. Do you have any advice on the quick bit ones? I have read that they dipute these. They have never even responded to me. So stressful. I don't have Gam Ban but will definitely look into this. Thank you so much
У мене є запитання: чи я взяв кілька позик і погасив борги по кредитній картці, я кілька разів писав електронною поштою компаніям, що видають кредитні картки, кажучи, що у мене залежність і я хочу закрити мій рахунок і заблокувати картку. Вони цього не зробили, і я знову перевищив кредитні картки. Я подав ще одну скаргу, щоб погасити свій борг. Якщо вони не підтримають це, ви думаєте, що фінансовий обундсмен стане на мою сторону чи на бік компаній, що займаються кредитними картками?
I have a question: do I’ve taken out multiple loans and cleared my credit card debts, I emailed the credit card companies multiple times saying I’ve got an addiction and I want my account closed and card blocked. They didn’t do this and I’ve maxed out the credit cards again. I’ve put another complaint in to clear my debt, if they do not uphold this do you think that the financial obundsman will side with me or the credit card companies?
Я просто хотів повідомити вас усіх, що мені повернули всі гроші від Artsrid і Finnart, вони не відповіли протягом 2 тижнів, але сьогодні всі гроші надійшли до мого банку.
Just wanted to let you all know I’ve got all money refunded from Artsrid and Finnart, they hadn’t responded in 2 weeks but all money come into my bank today.
Який останній електронний лист ви їм надіслали, друже? І їхня остаточна відповідь?
What was the final email you sent them mate? And their final response?
Я щойно отримав один від finnart, ще 6 і 4 на artstrid, сподіваючись, що вони повернуться до Різдва.
I’ve just had one from finnart another 6 to go and 4 on artstrid hoping they come back in now before Xmas.
Мені теж повернули кошти, я надіслав їм різкий електронний лист, у якому говорилося, що я не єдина особа, яку вони обдурили фальшивим електронним листом із повідомленням про повернення коштів. І всі люди, які отримали ці електронні листи, зараз приєднуються змушує подати позов проти компанії, отриманої вчора
Mine too i got refund i sent them a scathing email basically saying that I could see that I am not the only person they are fobbing off with the fake email saying refund had been issued .And all the people whom have had these emails are now joining forces to bring legal action against company received funds yesterday
Чи можете ви переслати всі електронні листи, які маєте з ними? до
Could u forward all emails u have with them? To kieranclutterbuck1@gmail.com
що це показує
як на вашій заяві? Вони просто відображаються як finnart і artstrid
what do these show up
as on your statement? Do they just show up as finnart and artstrid
Я думав, що це. вони ігнорували мої електронні листи, і я написав огляд TP, і вони надіслали довгий електронний лист, що це не вони, і попросили мої банківські реквізити та виписку, а потім більше не відповіли. Вони видалили мій огляд TP
I thought this was. they ignored my emails and i wrote a TP review and they sent back a lengthy email how it wasnt them and asked for my bank details and statement and then didnt reply again. They got my TP review removed
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.