ГоловнаФорумОбговорення скаргЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 320)

1 рік тому від kirekin
|
711 238 переглядів 6 410 відповідей |
|
1...319 320 321...328
Ldiamond23
3 дн. тому

Так, банк виграв на 100%.

Автоматичний переклад.
loulou123
3 дн. тому

Я досяг успіху з Barclays, це дебетова чи кредитна картка?

Мені було повернуто кошти на кредитну картку за неправильним MCC, я не знаю, чи відповіли продавці, оскільки я мав те саме повідомлення «все ще розслідується» і дав 6 тижнів, але припустив, що це загальна відповідь від Barclays, оскільки азартні ігри заблоковані на кредитних картках і я не розумію, як торговці можуть оскаржити це.

Дайте мені знати, чим я можу потенційно допомогти, також нас достатньо на цьому форумі, щоб допомогти.

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Оновлення в моєму банку. Якщо ви перебуваєте в Австралії та маєте картку Mastercard, банк не стане на ваш бік, незалежно від того, чи вказано неправильний MCC. Після втрати 20 тис. австралійських доларів за 3 місяці та подання скарги вони запропонували мені остаточне пряме відшкодування від самого банку на 1 тис.


Я сподіваюся та бажаю всім успіху в отриманні відшкодування платежів від цих шахрайських казино. Будь ласка, будь сильним і ніколи більше не грай в азартні ігри.

Автоматичний переклад.
jbias18
3 дн. тому

Щиро дякую за відповідь. Я дійсно ціную це, я навіть не можу сказати, як сильно це вплинуло на мене. Особливо ні з ким не говорити про це, тому що мені дуже ніяково і соромно за себе. Дякувати Богу, мої діти повністю готові до Різдва, але я трохи заборгував за це, оскільки через свої проблеми я не міг бачити їх без них. Мені щохвилини важко їсти та спати. Чесно кажучи, мені просто приємно говорити про це з іншими. Це з дебетовою карткою Barclays. 30 днів для відповіді продавця закінчилися, і один продавець оскаржив це. Але про інших нічого не чув. Так що поняття не маю. Від Barclays мені говорять стільки різних речей усім, з ким я розмовляю. Я навіть не знаю, чи відмовлять мені повернути гроші, навіть якщо продавець не відповість. Мені б хотілося, щоб я оскаржив їх у неправильному mcc, але я не розумів, що можу. Ще раз дякую. Я, чесно кажучи, дуже ціную це.

Автоматичний переклад.
loulou123
3 дн. тому

Інші можуть допомогти продавцям відповісти, оскільки я знаю, що деякі оскаржили це назад, можливо, потрібно поділитися тим, що вони сказали, ніби вони вигадали ваші дані, а потім повернутися до банку та повідомити їх, що ви не реєструвалися/ отримати товар тощо.

Щодо відшкодування банком, якщо не буде відповіді, вони повернуть кошти, вони не відмовлять вам у відшкодуванні, я пропоную зв’язатися з ними, щоб отримати оновлення, і якщо їм знадобиться більше часу, вони повідомлять вам про будь-які проблеми. Якщо жодних проблем не буде, тоді вимагайте відшкодування. Проблема, яку я мав із Barclaycard, полягає в тому, що якщо ви справді не обговорюєте суперечки, обробники не є найкращими, ще раз зателефонуйте їм і попросіть поговорити про суперечки, вони дадуть вам правильну відповідь. Якщо ви не відповісте, ви отримаєте відшкодування досить швидко.

Щодо залежності, добре, що ви вже зареєстровані в Gamstop, чи пробували ви також встановити Gamban, це безкоштовно для жителів Великобританії, я вважаю, що доступно через talk, ban, stop?


Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Інші можуть допомогти продавцям відповісти, оскільки я знаю, що деякі оскаржили це назад, можливо, потрібно поділитися тим, що вони сказали, ніби вони вигадали ваші дані, а потім повернутися до банку та повідомити їх, що ви не реєструвалися/ отримати товар тощо.

Щодо відшкодування банком, якщо не буде відповіді, вони повернуть кошти, вони не відмовлять вам у відшкодуванні, я пропоную зв’язатися з ними, щоб отримати оновлення, і якщо їм знадобиться більше часу, вони повідомлять вам про будь-які проблеми. Якщо жодних проблем не буде, тоді вимагайте відшкодування. Проблема, яку я мав із Barclaycard, полягає в тому, що якщо ви справді не обговорюєте суперечки, обробники не є найкращими, ще раз зателефонуйте їм і попросіть поговорити про суперечки, вони дадуть вам правильну відповідь. Якщо ви не відповісте, ви отримаєте відшкодування досить швидко.

Щодо залежності, добре, що ви вже зареєстровані в Gamstop, чи пробували ви також встановити Gamban, це безкоштовно для жителів Великобританії, я вважаю, що доступно через talk, ban, stop?


Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Дякуємо за вашу відповідь. Я отримав у своєму додатку листи про те, що продавець надіслав інформацію про транзакції, і вони сподіваються, що це вирішить проблему, але якщо ні, зв’яжіться з ними. У моєму додатку немає нічого про те, що сказав продавець, але по телефону вони в основному показали список транзакцій щодо депозитів, повідомивши, що я мав можливість зняти з них, а також те, що я не зв’язувався з їхньою службою підтримки, хоча ця компанія є непростежуваний. Я зв’язався з постачальником платіжних послуг, який не надав мені жодної інформації про них, і сказав, що мені потрібно зв’язатися зі своїм банком або поліцією, і це єдині люди, які вони також нададуть інформацію. Дивно те, що було 10 транзакцій, які я оскаржив з одним продавцем. 4 з них вони оскаржили, 4 мій банк закрив, заявивши, що я був зобов’язаний після першого циклу повернення платежу, і більше не вимагав доказів, а 2 вони чекають на відповідь. Вони всі однакові люди, тому не мають уявлення про те, що відбувається. Сьогодні чи завтра мені повинен зателефонувати менеджер, тому я розпитаю все та, сподіваюся, отримаю деякі відповіді. Найбільший у мене – це платна операція, і якби я міг повернути свої гроші від них, я б був без боргів, оскільки мені доводилося брати позику за позикою. Але я точно не маю надії з ними. Зараз просто чекаю на інших. У вас є якісь поради щодо швидких біт? Я читав, що вони заперечують це. Вони навіть жодного разу мені не відповіли. Так напружено. У мене немає Gam Ban, але я обов’язково розгляну це. Дуже дякую

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

У мене є запитання: чи я взяв кілька позик і погасив борги по кредитній картці, я кілька разів писав електронною поштою компаніям, що видають кредитні картки, кажучи, що у мене залежність і я хочу закрити мій рахунок і заблокувати картку. Вони цього не зробили, і я знову перевищив кредитні картки. Я подав ще одну скаргу, щоб погасити свій борг. Якщо вони не підтримають це, ви думаєте, що фінансовий обундсмен стане на мою сторону чи на бік компаній, що займаються кредитними картками?

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Я просто хотів повідомити вас усіх, що мені повернули всі гроші від Artsrid і Finnart, вони не відповіли протягом 2 тижнів, але сьогодні всі гроші надійшли до мого банку.

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Хтось може допомогти з партбастерами та майстер-інструментами?

Автоматичний переклад.
henrysykes13
3 дн. тому

Який останній електронний лист ви їм надіслали, друже? І їхня остаточна відповідь?

Автоматичний переклад.
henrysykes13
3 дн. тому

Я щойно отримав один від finnart, ще 6 і 4 на artstrid, сподіваючись, що вони повернуться до Різдва.

Автоматичний переклад.
henrysykes13
3 дн. тому

Мені теж повернули кошти, я надіслав їм різкий електронний лист, у якому говорилося, що я не єдина особа, яку вони обдурили фальшивим електронним листом із повідомленням про повернення коштів. І всі люди, які отримали ці електронні листи, зараз приєднуються змушує подати позов проти компанії, отриманої вчора

Автоматичний переклад.
Missdaisy
3 дн. тому

Чи можете ви переслати всі електронні листи, які маєте з ними? до

Автоматичний переклад.
Missdaisy
3 дн. тому

що це показує

як на вашій заяві? Вони просто відображаються як finnart і artstrid

Автоматичний переклад.
Ldiamond23
3 дн. тому

Астрід

Автоматичний переклад.
Ldiamond23
3 дн. тому

Mastertools - голландська компанія

Автоматичний переклад.
Vkieranc
3 дн. тому

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Досі шукаю ім’я торговця "ZPDG", якщо хтось має інформацію про нього

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Мені все ще потрібна допомога з Kashia, будь ласка

Автоматичний переклад.
Vkieranc
3 дн. тому

Я думав, що це. вони ігнорували мої електронні листи, і я написав огляд TP, і вони надіслали довгий електронний лист, що це не вони, і попросили мої банківські реквізити та виписку, а потім більше не відповіли. Вони видалили мій огляд TP

Змінено автором 3 дн. тому
Автоматичний переклад.
1...319 320 321...328
Перейти на сторінкуіз 328 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого