Нічого на QuickBit або Payop вибачте. По-перше, переконайтеся, що ви повідомили банку, що ви нічого не отримали, незважаючи на те, що каже продавець. Якщо вони пов’язують це з азартними іграми, я б сказав, що вони обійшли блокування, використовуючи неправильні дані MCC 12.7. Це повернення платежу на VISA.
Переконайтеся, що ви зареєстрували скаргу в банку, якщо ви не отримуєте те, що ви хочете, в ідеалі вони реєструють відкликання платежів, яких вони не зробили, оскільки це дає вам можливість повернути кошти, якщо продавець не відповість. Якщо банк не реєструє відкликання платежів або не оскаржує їх і відхиляє скаргу, ви можете звернутися до FOS.
Чи пробували ви відкликати платіж у банку за допомогою payop?
Nothing on quickbit or payop sorry. The first point is ensuring you tell the bank that you haven’t received anything despite what the merchant says, if they link it to gambling I would then say they bypassed the blocks using incorrect MCC 12.7 invalid data is the chargeback on VISA.
Ensure you log a complaint with the bank if you don’t get what you want, ideally they log the chargebacks that they haven’t as this gives you the chance of a refund if merchant doesn’t respond. If the bank won’t log the chargebacks or won’t contest them, and reject the complaint you can go FOS.
With payop have you tried chargeback with the bank?
Автоматичний переклад.