2 дн. тому
Я вважаю, що це залежить від того, який банк це на обох фронтах підвищення та відновлення
I reckon its down to what bank it is on both fronts raising and recovery
0
Я вважаю, що це залежить від того, який банк це на обох фронтах підвищення та відновлення
I reckon its down to what bank it is on both fronts raising and recovery
Хоча код оскарження під Mastercard - вони не мають неправильного MCC
What dispute code is that under Mastercard though - they don’t have incorrect MCC
Привіт, я не знаю, що банк зібрав їх усі для мене
Hi there I do not know the bank has raised them all for me
дякую Якщо менеджер все-таки зателефонує мені, а мені сказали, що вони повинні бути, я дізнаюся, чому пара сказала, що мене притягнули до відповідальності, і навіть не було шансу поборотися з ними, а інші до того самого продавця надіслали мені інформацію щодо того, які докази має купець. Ні, я нічого не оскаржував щодо оплати, але це були банківські перекази, тому я не зможу. Зв’язалися з Pay Op, але вони просто стверджують, що торговці сказали, що кошти були використані та в основному нічого спільного з ними. Не думай, що я коли-небудь знову побачу ці гроші. Дякую за вашу допомогу з усім цим. Дуже ціную
Thank you. If a manager does call me which I am told they are supposed to be, I will find out why a couple had said I was held liable & didn't even get a chance to fight them & others to the same merchant has sent me information as to what evidence the merchant has. No I haven't disputed anything on pay op but they were bank transfers so I won't be able to. Have contacted pay op but they just state the merchants have said the funds have been used & basically nothing to do with them. Don't think il ever see that money again. Thanks for your help with it all. Really appreciate
Повідомте свій банк про банківський переказ, після 7 жовтня діють нові правила, згідно з якими вони мають повернути вам кошти, якщо вас обманули https://www.moneyhelper.org.uk/en/blog/scams-and-fraud/how- шахрайство-отримати-повернення-за-банківські-перекази
Tell your bank about the bank transfer, new rules are now in place after October 7th that they should refund you if you were scammed https://www.moneyhelper.org.uk/en/blog/scams-and-fraud/how-to-get-a-refund-for-bank-transfer-scams
Ще раз прочитайте це, але скажіть, що вам пообіцяли/обдурили товар, але ви його не отримали.
Again take a read of that but say you were promised/tricked into goods and you have not received them.
Це була дурниця, яку я отримав від Revolut:
короткий виклад подій і пояснення
Перш за все, я хотів би подякувати вам за те, що ви знайшли час, щоб довести до нашої відома свої проблеми, щоб я міг розглянути та роз’яснити їх для вас. У своїй скарзі ви висловили незадоволення щодо оплати карткою в розмірі 990,00 фунтів стерлінгів, яка була стягнута з вашого Обліковий запис Revolut, як ви вказали, особа віком до 18 років використовувала вашу картку в казино. Ви бажаєте, щоб ми провели подальше розслідування та повернули вам втрачену суму.
4 грудня 2024 року ви зв’язалися зі службою підтримки клієнтів через чат у додатку, висловивши свої занепокоєння щодо вищезгаданої проблеми. Агент, який вам допомагав, пояснив, що платежі торговцям азартними іграми не підлягають оскарженню повернення платежів. Однак ви не були задоволені підтримкою, яку отримали, і вирішили подати офіційну скаргу.
Розглянувши вашу справу, я хотів би надати вам вичерпне пояснення щодо питання, яке ви порушили у своїй офіційній скарзі. Нижче наведено деталі спірної транзакції, щодо якої ви звернулися з нами до повернення платежу:
Транзакція, про яку йде мова, була здійснена за допомогою картки Master Card із закінченням *1570:
Дата й час Опис Сума Стан 28/10/2024 21:49:29 Spaympf*skinsonly 990,00 GBP Виконано
Єдине, про що слід пам’ятати щодо процесу повернення платежів загалом, це те, що він обрамлений дуже детальним і послідовним набором правил, які охоплюють усі можливі сценарії, пов’язані з транзакціями з карткою. Ці правила продиктовані картковими схемами, і як продавці, так і фінансові установи, такі як Revolut, зобов’язані їх дотримуватися.
Основна мета Revolut під час обробки таких запитів — захистити наших клієнтів. Що б не трапилося з транзакціями вашої картки, у наших інтересах вирішити це таким чином, який принесе вам користь, але в той же час ми повинні переконатися, що під час цього процесу дотримуються вищезазначені вказівки щодо карткової схеми.
Додаткову інформацію про процес повернення платежу можна знайти в статті довідкового центру: [Процес оскарження та терміни | Revolut United Kingdom |https://help.revolut.com/help/card-payments-withdrawals/refunds/how-does-the-chargeback-process-work/].
Процес включає два типи претензій, а саме:
Відкликання платежу через шахрайство: застосовується у випадках, коли транзакція не була виконана з вашого дозволу, а деталі не були надані відповідному продавцю. Таким чином, нашій команді повернення платежів необхідно перевірити, чи виконуються умови для позовів щодо повернення платежів через шахрайство.
Оскарження повернення платежу: застосовується до ситуацій, коли, наприклад, товари чи послуги не було надано, дубльовані чи численні платежі за ту саму покупку, плата за підписку стягувалася після того, як клієнт скасував її. У таких випадках наша команда повернення платежів збирає інформацію, яка підтверджує ваш випадок, і надає її продавцю та картковій схемі, де після розвитку справи приймається рішення.
Зокрема, у вашій справі було відкликання платежу, і справу було розглянуто відповідно.
4 листопада 2024 року наша команда відкликання платежів розглянула вашу претензію щодо оскарження здійсненої трансакції. Того ж дня запит було відхилено, і у зв’язку з цим ви отримали електронною поштою негативний результат відкликання платежу.
Коли ми перевірили вищезазначену транзакцію, ми змогли підтвердити, що вона була здійснена зі справжнім продавцем, який пропонує певні послуги. Тому послуга, яку продавець мав запропонувати та надати через Revolut, сама по собі була ефективною. Це вказує на те, що, незважаючи на ймовірність того, що могло статися після того, як споживач отримав послуги, складне шахрайство сталося після транзакції, а не під час процесу покупки. Беручи до уваги вищезазначене, компанія Revolut змушена відхилити ваш запит на повернення платежу, оскільки він не вважається дійсним згідно з правилами карткової схеми.
Наш погляд
У світлі моїх висновків вище я можу підтвердити, що вимогу про відкликання платежу було відхилено відповідно до вищезазначеної схеми Master Card, тому я вирішив не задовольняти вашу скаргу.
Як би там не було, дозвольте мені пояснити, що, не підтримуючи вашу скаргу, я не відкидаю ваш негативний досвід. Це просто означає, що, з об’єктивної точки зору та наскільки мені відомо, Revolut не вчинив несправедливо в цьому випадку.
This was the nonsense I got from Revolut:
ummary of events and explanation
First and foremost, I would like to thank you for taking the time to bring your concerns to our attention, so I can address and clarify them for you.In your complaint, you expressed dissatisfaction regarding a card payment of 990.00 GBP being charged to your Revolut account, as you indicated a person under 18 used your card at the casino. You wish us to further investigate, and refund you the amount lost.
You contacted our Customer Support via the in-app chat on the 4th of December 2024, expressing your concerns regarding the aforementioned issue. The agent assisting you explained that payments to gambling merchants are not eligible for chargeback disputes. However, you were not satisfied with the support you received and decided to raise a formal complaint.
Having looked into your case, I would like to provide you with a comprehensive explanation on the issue you raised in your formal complaint. Please find below the details of the transaction in question for which you have raised a chargeback with us:
The transaction in question was performed with the Master Card, ending in *1570:
Date and Time Description Amount State 28/10/2024 21:49:29 Spaympf*skinsonly 990.00 GBP Completed
One thing to keep in mind regarding the chargeback process in general, is that it is framed by a very detailed and consistent set of rules which encompass every possible scenario relating to card transactions. These rules are dictated by the card schemes, and both merchants and financial institutions like Revolut are obliged to adhere to them.
Revolut’s primary goal when handling such requests is to protect our customers. Whatever may have happened with your card transactions, it is in our best interest to have it resolved in a way that will benefit you, but at the same time we must ensure that the aforementioned card scheme guidelines are followed during this process.
You can find more information about the chargeback process in our Help Centre article:[ Dispute process and timelines | Revolut United Kingdom |https://help.revolut.com/help/card-payments-withdrawals/refunds/how-does-the-chargeback-process-work/].
The process includes two kinds of claim, which are:
Fraud Chargeback: applicable in cases where a transaction was not performed with your authorization, and the details had not been shared with the merchant in question. Therefore, our Chargeback Team needs to verify if the conditions for Fraud Chargeback claims are met.
Dispute Chargeback: applicable for situations where, for example, goods or services were not provided, duplicate or multiple charges for the same purchase, subscription fee was charged after the customer has cancelled it. In such cases, our Chargeback Team gathers the information proving your case and presents it to the merchant and the card scheme, where, upon developments of the case, the decision is made.
Your case in specific was a dispute Chargeback, and the case was handled accordingly.
On the 4th November 2024, our chargeback team reviewed your dispute claim for the transaction performed, and the case was rejected on the same day and in relation to that, you received the chargeback negative outcome of the case via email.
When we examined the aforementioned transaction, we were able to confirm that it had been carried out with a genuine merchant who offers specific services. Therefore, the service that the merchant had to offer and provided through Revolut was in itself effective. This indicates that, despite the possibility of what may have occurred after the consumer received the services, the elaborate scam occurred after the transaction and not during the purchase process. Taking the above into consideration, Revolut is therefore compelled to reject your chargeback request because it is not considered as valid under the card scheme rules.
Our view
In light of my findings above, I can confirm that the chargeback claim was rejected in accordance with the aforementioned Master card scheme, therefore I have decided not to uphold your complaint.
Be that as it may, please allow me to clarify that, by not upholding your complaint, I am not dismissing your negative experience. It simply means that, from an objective point of view and to the best of my knowledge, Revolut has not acted unfairly on this occasion.
Тоді до FOS? Revolut, здається, жахливий щодо цих повернення платежів
Off to FOS then? Revolut appear to be terrible at these chargebacks
Так, друже, я вже надіслав перший у FOS, але Revolut продовжує повертатися з тією самою транзакцією та зовсім іншою інформацією? немає відповіді на другу скаргу, це жарт, я впевнений, що все одно отримаю щось за невдалі скарги! FOS мені підходить 😏 Я думаю, я кину погоню за Revolut
Yes mate I have already sent the 1st one to FOS but Revolut keep coming back with the same one transaction and completely different info story ? no reply still to the 2nd complaint its a joke im sure to get something for the botched complaints anyway ! the FOS suits me 😏 I think I will give up chasing Revolut
Було б легше, якби вони просто відкликали платіж, а потім перевірили, чи є якісь проблеми, яких не буде, звичайно, не на неправильному MCC
It would be easier if they just chargeback and then see if there are any challenges which there won’t be certainly not on incorrect MCC
Раніше я отримував точно таку ж відповідь, коли намагався, на жаль, вони, здається, зовсім не дбали.
Повідомили про них у всі місця, які відвідують, сподіваюся, ви зробите те саме.
Таке відчуття, що всі відповіді, які ви отримуєте від них, копіюють/вставляють, а потім вони відчувають, що закінчили справу.
Я надіслав листа їхньому банку в Литві, на який вони посилаються в усіх цих електронних листах, які вони нам надіслали, і вгадайте що?
Лист повернули мені через кілька тижнів з позначкою «не затребувано»
Тому вони повністю проігнорували мою справу.
I got the exact same answer before when I tried, they don't seem to care at all unfortunately.
Have reported them to all the places that go, hope you do the same.
Feels like all the answers you get from them are copy/paste, and then they feel they are done with the case.
I sent a letter to their bank in Lithuania that they refer to in all these emails they sent us, and guess what?
The letter was returned to me after several weeks marked "not claimed"
So they have completely ignored my case.
Jag fick exakt likadant svar förr när jag försökte, dom verkar inte bry sig överhuvudtaget tyvärr.
Har anmält dom till alla ställen som går, hoppas att ni gör desamma.
Känns som alla svar man får från dom är copy/paste, och sen känner dom sig klara med ärendet.
Jag skickade ett brev till deras bank i Litauen som dom hänvisar till i alla dessa mail dom skickat till oss, och gissa vad?
Brevet blev returnerat till mig efter flera veckor med markeringen "not claimed"
Så dom har helt ignorerat mitt ärende.
Я знаю, друже, але я бачу, як зараз важко іншим, і це сумно! Revolut obv працює разом із цими сайтами, оскільки вони беруть п**с! На сайті був Revolut як спосіб оплати!
I know mate but I see how hard it is for others now and its sad ! Revolut obv work alongside these sites as they are taking the p**s ! The site had Revolut as a payment option !
Так, це жахливо, я навіть не казав, що це сталося! Я відповів копіюванням у FOS. Я надіслав 3 електронні листи, а тепер відмовився, оскільки не хочу завалювати FOS
Ok yes it is terrible I never even said that is what happened ! I have replied back copying in the FOS I sent 3 emails and have now backed off as not wanting to swamp the FOS
Мої були до цієї дати 😩 абсолютно випотрошені
Mine were before this date 😩 absolutely gutted
Його все ж варто підвищити – до 7 жовтня існував добровільний код для банків і платіжних провайдерів. Це означало, що для банків не існувало обов’язкової вимоги повертати гроші жертвам шахрайства з APP.
Що гірше, коли вони кажуть "ні"? Я хотів би подивитися, що це нібито вони продають, і сказати, що ви хотіли купити, вони сказали банківський переказ, але нічого не прибуло.
Still worth raising it - Before 7 October there was a voluntary code for banks and payment providers. This meant that there was no mandatory requirement for banks to refund victims of APP fraud.
What’s the worse they say no? I would see what it is allegedly they sell and say you wanted to purchase they said bank transfer and nothing arrived.
Ось де це важко. Я насправді не думав про це, оскільки я не дуже розуміюся на цьому, але Payop відкрито дозволяє робити депозити в казино. Коли я робив депозит, я завжди отримував електронний лист із повідомленням, куди пішли мої гроші, тому я навіть не міг би з цим боротися. Я не розумію, хоча я не думав, що ці казино можуть законно приймати британських гравців, оскільки вони не мають британської ліцензії на азартні ігри, тому я не розумію, як вони можуть законно це робити. Це мій найбільший, і я б змінив життя, якщо б я зміг отримати свої гроші, але це, очевидно, те, з чим я теж не зміг би боротися. Вони не приховують жодних платежів, тому дивно, як вони можуть це зробити й уникнути цього.
This is where this is hard. I didn't actually think about this as I don't understand a lot about it but Payop openly let you deposit to casinos. When I deposited, I always got an email to state where my money went so I wouldn't even be able to fight it. I don't understand though as the casinos in question I didn't think could legally accept uk players as they hold no uk gambling license so I don't understand how they can legally do this. This is my biggest one & would be life changing for me to be able to get my money but this is obviously the one I wouldn't be able to fight either. They don't disguise any payments so it's strange how they can do it & get away with it.
@Paul чи є досвід роботи з PAYOP та їхніми умовами, згідно з якими їх не можна використовувати для азартних ігор?
@Paul any experience with PAYOP and their terms saying cannot be used for gambling?
У мене є 8000 фунтів стерлінгів, мені сказали, що зв’язуватися з ними – це марна трата часу, а банк сказав, що вони не можуть відкликати гроші за грошові перекази, коли вони зробили останню партію моїх відкликань.
I have £8000 worth ive been told its a waste of time contacting them and the bank said they cannot do chargebacks on money transfers when they did the last lot of my chargebacks
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.