ФорумОбговорення скаргЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 32)

11 міс. тому від kirekin
|
328626 переглядів 3763 відповідей |
|
1...31 32 33...249
Додати публікацію
4 міс. тому

Якщо ви зробили це, просто скажіть, що ви авторизували платіж за товари чи послуги, але ви нічого не отримали. У них немає доказів того, що вони вам щось дали. Ви отримаєте свої гроші назад

Автоматичний переклад.
Опубліковано Anonymized604 видалено
4 міс. тому

Я наведу вам приклад. Destream був одним із таких шахрайських сайтів. Я сказав, що намагався надіслати гроші творцю контенту через них, але творець контенту так і не отримав грошей. Я показав банківські докази того, що Destream не відповів на мою заяву електронною поштою та в чаті. Вони продовжили повернення платежів, але я ще не отримав свої гроші назад. Це потребує часу.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я наведу вам приклад. Destream був одним із таких шахрайських сайтів. Я сказав, що намагався надіслати гроші творцю контенту через них, але творець контенту так і не отримав грошей. Я показав банківські докази того, що Destream не відповів на мою заяву електронною поштою та в чаті. Вони продовжили повернення платежів, але я ще не отримав свої гроші назад. Це потребує часу.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Так, повернення платежу займе деякий час, загалом, він надходить до продавця, той дивиться на нього, вирішує відповідати чи ні. Якщо вони дадуть відповідь і захистять це, емітент вашої картки перегляне це, можливо, попросить додаткову інформацію, він повернеться назад і вперед трохи тощо, а потім, залежно від того, який доказ отримає емітент вашої картки, вони приймуть рішення.


Іноді продавець знає, що він втратить відкликаний платіж, тому нічого не робить, а потім мине тайм-аут, і кошти буде автоматично повернено. Не знаю, скільки часу продавець повинен відповісти на повернення платежу, але я припускаю, що близько 2 тижнів?


Відкликання платежів також призведе до стягнення комісії з продавця, що приємно знати 🙂

Автоматичний переклад.
veritas1979
4 міс. тому

Можливо, це неправильно, але якщо вони дадуть відповідь, я думаю, вони просто звинуватять продавців або перенаправлять вас до вашого банку. Я не думаю, що вони втрутяться та вирішать подібні спори. Дуже сподіваюся, що я помиляюся.

Подумайте про це, але здається нерозумним, що Visa/Mastercard не має систем для виявлення підозрілих продавців. Я маю на увазі, що це, безумовно, має підняти прапор десь, коли випадковий, наприклад нігерійський продавець, отримує багато транзакцій з європейських карток в іноземній валюті тощо. На жаль, я думаю, що вони знають про проблеми, але просто пропускають це, тому що, я думаю, вони отримують % від кожної угода.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я звернувся до свого банку для повернення платежів за Destream та багато інших процесорів. Мій банк (Bank of Montreal) стверджує, що вони не будуть відкликати платежі, оскільки я беру участь у ризикованій поведінці з онлайн-постачальниками. Я ніколи не давав їм жодної довідкової інформації про казино, які використовували цих постачальників платежів. Я переконався, що вони знали, що я ніколи не погоджувався мати справу з постачальниками або отримував від них будь-які продукти чи послуги.

BMO знає, що відбувається шахрайство, але не зацікавлений у допомозі. Вони стверджують, що це все добра воля від них, і якщо вони кредитують це, то виходить із їхніх кишень. Яке лайно.

Автоматичний переклад.
carsix79
4 міс. тому

Чи знаєте ви, будь ласка, хто був процесором?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт всім. Я щойно прочитав тему сьогодні, і також маю багато транзакцій, подібних до згаданих. Будь-які поради, з чого почати? Мій список виглядає так: MYDELIVERYY - KYCOIN- TIHEA - IWC - EXPRESIVEERA - Incrdblskns - vivxcn - PXTO - CSCANNERR - PIXTABO.COM - Кілька різних FINS36DDC7 тощо - VIRTUALBOOKSHELF - THEBOOKATTIC - DOTASCANNER - UNIDO*BTN7 - BUDPAY - gamerdir.com . Останнім часом я переважно грав у казино на www.unlimitcasino.com і www.refuelcasino.com.

Автоматичний переклад.
keejan
4 міс. тому

Єдина відповідь, яку я отримав, коли розсилав спам b@mobilum (ділова електронна адреса) і dpo@mobilum (захист даних)

було зв'язатися support@mobilum так я і зробив, побачимо, що там буде.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я звернувся до свого банку для повернення платежів за Destream та багато інших процесорів. Мій банк (Bank of Montreal) стверджує, що вони не будуть відкликати платежі, оскільки я беру участь у ризикованій поведінці з онлайн-постачальниками. Я ніколи не давав їм жодної довідкової інформації про казино, які використовували цих постачальників платежів. Я переконався, що вони знали, що я ніколи не погоджувався мати справу з постачальниками або отримував від них будь-які продукти чи послуги.

BMO знає, що відбувається шахрайство, але не зацікавлений у допомозі. Вони стверджують, що це все добра воля від них, і якщо вони кредитують це, то виходить із їхніх кишень. Яке лайно.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Так, це божевілля, у банків нульовий захист споживачів.

Якби вони здійснили відкликання, це не було б їхньою кишенею, тому вони явно вам брешуть. Вони отримуватимуть кошти від компанії, яка обробила платіж, і ця компанія отримуватиме їх від торговця.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Можливо, це неправильно, але якщо вони дадуть відповідь, я думаю, вони просто звинуватять продавців або перенаправлять вас до вашого банку. Я не думаю, що вони втрутяться та вирішать подібні спори. Дуже сподіваюся, що я помиляюся.

Подумайте про це, але здається нерозумним, що Visa/Mastercard не має систем для виявлення підозрілих продавців. Я маю на увазі, що це, безумовно, має підняти прапор десь, коли випадковий, наприклад нігерійський продавець, отримує багато транзакцій з європейських карток в іноземній валюті тощо. На жаль, я думаю, що вони знають про проблеми, але просто пропускають це, тому що, я думаю, вони отримують % від кожної угода.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

я згоден,

Ймовірно, вони направлять мене до мого банку або зовсім проігнорують.

Так, я не знаю, як вони працюють чи що насправді виявляють, що пропускають тощо.

Звичайно, вони беруть відсоток від кожної транзакції, але вони також можуть заробити купу обробок відкликаних платежів у цих випадках.



Автоматичний переклад.
Опубліковано carsix79 видалено
Опубліковано carsix79 видалено
Опубліковано carsix79 видалено
carsix79
4 міс. тому

Привіт, чи можу я запитати, що ти сказав wintermads, щоб отримати таку відповідь? Я тижнями чекав, щоб вони мені відповіли, я щодня пишу їм електронні листи, а вони мене просто ігнорують.

Автоматичний переклад.
Опубліковано carsix79 видалено
Опубліковано Dt100 видалено
Опубліковано carsix79 видалено
Опубліковано Dt100 видалено
Опубліковано carsix79 видалено
1...31 32 33...249
Перейти на сторінкуіз 249 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.