Привіт, народ.
Мені дуже приємно читати про всі успішні відшкодування тут і про те, як ми до біса засмучуємо цих покидьків, які моляться на проблемних гравців. Поки я робив депозит, як і всі ви, я припускаю, що я блокував азартні ігри, і оскільки транзакції вказані як інші речі, він обійшов це.
Кілька людей запитували мене про WINTERMADS, вони майже миттєво повернули мені кошти двічі, я пропоную продовжувати надсилати електронні листи та створювати запити в службу підтримки. Весь процес зайняв 1-4 дні.
DSLT і Dstl пов’язані з destream.net, який також повернув мені гроші, але цим хлопцям знадобилося трохи більше часу, 1-2 тижні.
Мені цікаво, чи може хтось надати мені будь-яку інформацію про Visiola Easy Courses, FRENNO, Zfpay the platinum – це решту 3 продавців, які я маю, і отримаю відшкодування від усіх продавців-шахраїв.
Hi Guys.
I am so pleased to read of all the successful refunds here and us frustrating the living hell out of these scumbags who pray on problem gamblers. Whilst I was depositing, like the rest of you I assume, I had a gambling block and as the transactions are listed as other things it bypassed that.
I have had a few people ask me about WINTERMADS, they refunded me almost instantly on two occasions, I would suggest keep emailing and creating support tickets. Took maybe 1-4 days for the entire process.
DSLT and Dstl are related to destream.net who also refunded me, these guys however took a little longer, 1-2 weeks.
I'm wondering if anyone could provide me with any info on Visiola Easy Courses, FRENNO, Zfpay the platinum - these are the remaining 3 merchants I have and would receive a refund from all scam merchants.
Я думаю, що MGA закриває очі на таку практику. Я не намагався подати скаргу безпосередньо до MGA, але я вважаю, що вони не вважатимуть це обґрунтованою скаргою. вся країна - це лише прикриття для відмивання грошей
I think MGA turns a blind eye to this kind of practice. I haven't tried making a complaint directly to the MGA, but I would guess they wouldn't see it as a valid complaint. the whole country is just a money laundering front for god sake
Ви спілкувалися з Deastream лише через чат на їхній веб-сторінці чи у вас є електронна пошта? Вони взагалі не відповідають мені в чаті.
Were you only in contact with Deastream via the chat on their webpage or do you have an e-mail? They are not respondent at all to me in the chat.
Я також намагаюся знайти інформацію для ZPDG.
I’m trying to find the info for ZPDG too.
Як вам вдалося отримати відшкодування від dstld destream? Я зв’язався з ними, як 10 разів, кинув чат… досі немає відповіді чи відшкодування
How did u manage to get the Refund from dstld destream? I contacted them like 10 times throw the Chat… still no answer or Refund
Visiola згадується в пошті підтримки на деяких сайтах, люди отримали відшкодування.
Я 99,9%, що платина – це https://theplatinum.co/
Тому що в Африці вони отримали того самого сумнівного генерального платіжного партнера:
TSINDA ENTERTAINMENT LTD PVT-BEUX5PZ5 PO BOX 53854 - 00200, НАЙРОБІ. 9 SPORTS ROAD, WESTLANDS, NAIROBI.
Я все ще намагаюся зв’язатися з Циндою безрезультатно, надіслав платинову пошту раніше сьогодні.
Visiola is mentioned with supportmail some sites back, people got refunds.
Im 99,9% that platinum is https://theplatinum.co/
Because they got the same shady General payment partner in Africa:
TSINDA ENTERTAINMENT LTD PVT-BEUX5PZ5 P.O. BOX 53854 - 00200, NAIROBI. 9 SPORTS ROAD, WESTLANDS, NAIROBI.
Im still trying to get in contact with Tsinda without results, mailed platinum earlier today.
Я думаю, що вони повернули кошти багатьом людям за останні 2 місяці, які зараз перестали відповідати.. багато хто тут отримав від них відшкодування, але за останні 2 тижні ця інформація поширилася на Flashback та інші форуми
I think they have refunded to Many people the last 2 months that they Stop answering now.. many here have recieved refunds from them but in the last 2 weeks that info have spread to Flashback and other forums
Я надіслав платіну кілька електронних листів, але жодної відповіді.. платежі обробляє magua pay, яка також не відповідає.. Visiola отримала від мене 10 електронних листів за останній місяць, але жодної відповіді чи повернення коштів
I have sent the platinum several emails and no Answer.. the payments are processed by magua pay who also not answer.. visiola have recieved 10 emails from me in the past month and no response or refund
Я шукав і розглядав це, але не міг знайти нічого.
I've searched and looked into this one but cannot find anything at all.
Я зв’язувався з ними через опцію чату в реальному часі кілька разів, переслідував їх щодня тощо.
Просто сказав їм, що звинувачення незаконні тощо
I contacted them through the live chat option a few times, chased them up daily etc.
Just told them the charges were illegal etc
Wintermads мене трохи бентежить, оскільки вони здаються справжньою компанією, тому я не розумію, чому вони обробляли транзакції для цих онлайн-казино, навіть дивлячись в Інтернеті, вони представлені в фінтех-публікаціях, і є інтерв’ю з їхнім генеральним директором, будь-які ідеї що відбувається з ними і цими виплатами?
I'm a bit confused by wintermads as they do seem a genuine company so I don't understand why they have processed transactions for these online casinos, even looking online they feature in fintech publications and there is an interview with their CEO, any ideas what is going on with them and these payments?
Чесно кажучи, я навіть поняття не маю, з усіх вони здаються легітимнішими більше, ніж інші, тому для мене це не має особливого сенсу. Однак я вважаю, що багато криптовалютних провайдерів, які дозволяють вам робити депозити на цих сайтах, або не знають, що ми, як споживачі, можемо повернути платіж через ці помилкові коди торговців, і ми знайшли лазівку, АБО вони моляться на нас і також сподіваються, що ми зовсім не знаємо.
Я підозрюю, що зараз багато компаній завалені такими електронними листами, і вони проводять подальше розслідування того, що відбувається зараз, коли їм довелося повернути гроші багатьом незадоволеним клієнтам.
I have no idea either to be honest, out of everyone they seem legit more than others too so it doesn't make much sense to me. However, I feel many crypto providers who allow you to deposit to these sites are either unaware we as consumers can chargeback due to these faulty merchant codes and we have found a loophole OR they are praying on us and also hoping we are completely unaware.
I suspect a lot of companies are now being flooded with these sorts of emails and doing further investigation into what is happening now they've had to refund lots of unhappy customers.
Для якого казино були зроблені транзакції в Wintermads?
Which casino were your wintermads transactions for?
Canapay.io закрив свою пошту. Вони також сказали, що мої платежі були занадто старими, оскільки вони вже сплатили податок, а це були депозити на суму понад 10 тисяч євро
Canapay.io has closed their mail. They also said that my payments were too old because they had already paid the tax fat were deposits of over 10k euros
Canapay.io har stängt deras mail. Dom sa också att mina betalningar va för gamla eftersom dom redan betalt skatten feta var insättningar på över 10k euro
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.