У мене ніколи не було проблем, тому що я читав T&C раніше з цим казино.
Але про ліцензії йдеться більше про те, що вони існують не для того, щоб захищати нас, це просто пусті пусті речі.
I never had the problem, as I read the T&C's before with this casino.
But it's more a general thing about licenses, that they are not there to protect us, it's just fluff.
Так, через 1-2 дні після того, як я надіслав їх. Взагалі немає відповіді
Yes I did, 1-2 days after i mailed them. No response at all
Я б просто надіслав інформацію, особливо якщо це великі гроші.
А також нагадайте їм, що транзакції були оброблені неправильно і якби вони були оброблені правильно, вони б не обробилися взагалі. Таким чином, дозволяючи ці транзакції, вони помиляються та порушують правила Visa/MasterCard, тому мають повернути їм кошти.
Або щось подібне. Не знаю, як би я це сформулював.
Не знаю, як виглядало спілкування раніше, але я припускаю, що претензії щодо неотримання покупок чи щось може спрацювати?
Я думаю, canapay втомився від усіх запитів на відшкодування.
I would just send the information, especially if it's a lot of money.
And also remind them that the transactions were processed incorrectly and would have they been processed correctly, they would not have processed at all. So by allowing these transactions, they are in the wrong and broke Visa/MasterCard rules, and should refund them.
Or something like that. Not sure exactly how I would word it.
Not sure how the communication looked before, but I guess claims of non receipt of purchases or something might work?
I guess canapay is getting tired of all the refund requests.
Ні, я їм нічого не надсилав, вони відповіли мені, що знайшли мою транзакцію та повертають кошти, а потім я отримав відшкодування протягом 2 днів.
Трохи збентежує те, що всі ми маємо різний досвід і відповіді, і ці продавці ставляться до нас по-різному. Я намагаюся отримати відшкодування від skinczar і пишу їм електронні листи вже 3 тижні без відповіді, але хтось інший надіслав електронний лист і негайно отримав відшкодування.
No I didn't send them anything, they replied to me saying they had located transactions from me and were refunding, I then got the refund within 2 days.
It's a bit baffling that we all have different experiences and replies and these merchants treat us differently. I'm trying to get a refund from skinczar and have been emailing them for 3 weeks now with no reply yet somebody else has emailed and had a refund immediately.
Я щойно досяг певного успіху з gametid.com
Я надіслав електронний лист кілька тижнів тому й не отримав відповіді, я знову надіслав електронний лист, переслідуючи 3 дні тому, погрожуючи повідомити про них у різні місця, і досі немає відповіді, але сьогодні вранці я прокинувся від відшкодування на своєму обліковому записі.
I've just had some success with gametid.com
I emailed a few weeks ago and didn't get a reply, I emailed again chasing 3 days ago threatening to report them to various places and still no reply but this morning have woken up to the refunds in my account.
Я не можу бути впевненим, але схоже, що вони намагаються змусити вас здатися.
Ви коли-небудь реєструвалися в canopay? скористатися їхніми послугами?
Я маю на увазі, варто запитати їх, чому, якщо ви ніколи не реєструвалися в їхній службі, вони спочатку обробляють транзакції з вашою карткою.
I can't be sure, but sounds more like they trying to get you to give up.
Have you ever registered with canopay? to use their service?
I mean, should ask them back why if you have never registered with their service, are they processing transactions with your card to begin with.
Усе це так пригнічує, чи не так. Банки ставляться до вас як до шахраїв, і багато казино буквально сміються вам у обличчя, але казино та їхні платіжні процесори навмисно сприяють відмиванню грошей у промислових масштабах. Помилкове кодування транзакцій перекриває блокування банківських азартних ігор, дозволяючи їм нескінченно отримувати прибуток від вразливих гравців. Вони також отримують вигоду від нижчих комісій за обробку, проводячи транзакції через роздрібні фіктивні компанії, а не через коди MCC для азартних ігор із високим ризиком. Це незаконно, і це було доведено судовим переслідуванням Wirecard, але нескінченно великі корпорації, такі як Worldline, просто йдуть від цієї діяльності на очах і продовжують охоче брати клієнтів казино, які в основному є злочинними організаціями.
This whole thing is so depressing isn’t it. Banks treat you like fraudsters and many casinos literally laugh in your face yet the casinos and their payment processors are deliberately facilitating money laundering on an industrial scale. The miscoding of the transactions overrides bank gambling blocks allowing them to endlessly profit from vulnerable gamblers. They are also benefiting from lower processing fees by putting the transactions through retail shell companies rather than higher risk gambling MCC codes. It is illegal and this was proven by the prosecution of Wirecard yet endlessly large corporations like Worldline are just getting away with this activity in plain sight and continuing to willingly take on casino clients who are basically criminal organisations.
Я також зазвичай читаю їх і умови оплати, але LCS має додатковий розділ у розділі 38, щоб спробувати це приховати… А з казино MGA я ніколи не міг би схвалити такі умови, але тепер я точно знаю краще!
I also usually read them, and the payment terms -but LCS has an additional section in like section 38 to try to hide it… And with MGA casinos I could never emaljen such terms could be approved, but now I definately knows better!
Чи всі 7 транзакцій мають одного одержувача (відображуване ім’я)?
У вас є два варіанти: або спробуйте бути чесним і вказати, що це транзакції казино в казино, яке з x причин не відповідає їхнім умовам обслуговування. Або другий варіант дізнається, що ви замовили/купили щось і навіть не отримали підтвердження замовлення, а їхній веб-сайт видалено. Тоді може бути добре, якщо всі виплати будуть одному акторові, інакше це малоймовірно.
Просто майте на увазі, що якщо ви використовуєте другий варіант, це може вважатися шахрайством.
Are all 7 transactions to the same recipient (display name)?
You have two options - either try to be honest and indicate that they are casino transactions to the casino that for x reasons do not meet their terms of service. Or option two find out that you ordered/bought something and never even received an order confirmation and their website is taken down. Then it can be good if all the payments are to the same actor, otherwise it is quite unlikely.
Just be aware that if you run on option two, it could legally count as fraud.
Är alla 7 transaktioner till samma mottagare (namnet som syns)?
Du har två alternativ -antingen försöka med ärlighet och ange att det är casinotransaktioner till casino som av x anledningar inte uppfyller sina servicevillkor. Eller alternativ två hitta på att du beställt/köpt något och aldrig ens fick en orderbekräftelse och deras hemsida är borttagen. Då kan det ju vara bra om alla betalningarna är till samma aktör, annars är det ganska osannolikt.
Var bara medveten om att om du kör på alternativ två, så kan det legalt räknas som bedrägeri.
Я ще не відповів, але не впевнений, чи надсилати їм свій паспорт і підтвердження адреси. Я бачу, що хтось тут отримав відшкодування, не надіславши ці дані, тому я не знаю, чому вони це просять
Ive not replied yet im not sure if to send them my passport and proof of address. i see someone on here got refunded by them without sending these details so im unsure as to why they are asking for it
Для тих, хто має проблеми з пошуком постачальників платіжних послуг, перейдіть до своєї історії Google/історії веб-пошуку та знайдіть дату й час транзакції, і ви зможете це побачити
For anyone having trouble locating payment providers go to your google history/web history and search up the date and time of the transaction and you should be able to see it
У мене є «Transfergate», який, на мою думку, пов’язаний з TRANSFEROP PAYMENT GATEWAY LTD (transferop.com)
Вони, у свою чергу, пов’язані з payop.com / Paydo.com. Контактна форма Transferop:s не працює. Я отримав відповідь від Payop, з якою я зв’язався замість Transferop, але вони стверджували, що не можуть знайти жодних транзакцій, пов’язаних із моєю карткою, у своїх системах. Інакше не знаю, що може бути "Transfergate".
I have "Transfergate" which I think is related to TRANSFEROP PAYMENT GATEWAY LTD (transferop.com)
They are in turn related to payop.com / Paydo.com. Transferop:s contact form doesnt work. I got a reply from Payop who I contacted instead of Transferop but they claimed they couldnt find any transactions linked to my card in their systems. Have no idea otherwise what "Transfergate" could be
Я думаю, що MGA закриває очі на таку практику. Я не намагався подати скаргу безпосередньо до MGA, але я вважаю, що вони не вважатимуть це обґрунтованою скаргою. вся країна - це лише прикриття для відмивання грошей
I think MGA turns a blind eye to this kind of practice. I haven't tried making a complaint directly to the MGA, but I would guess they wouldn't see it as a valid complaint. the whole country is just a money laundering front for god sake
Мені було цікаво те ж саме, здається досить випадковим щодо того, які процесори та/або продавці повертають кошти. Я припускаю, що це може залежати від юрисдикції самого процесора. Наприклад, схоже, що британські компанії більш охоче повертають кошти, можливо, через суворіші фінансові правила у Великій Британії чи ризики штрафів/пені? Це просто мій особистий досвід. Можливо, громадянство особи, яка вимагає відшкодування, також може мати значення.
Було б цікаво, якби хтось із юридичними знаннями платіжної індустрії міг би поділитися будь-якою ідеєю. Весь скандал з Wirecard, очевидно, нічого не змінив.
У мене є дескриптори, які мені вдалося відстежити до національного банку Руанди + UBA Group (банк у Нігерії), тому я цілком упевнений, що в ці схеми залучено багато корумпованих банків/держав
I have been wondering the exact same thing, seems quite random regarding which processors and/or merchants are giving refunds. My guess is that it might depend on the jurisdiction of the processor itself. E.g. seems like the UK based ones are more willing to refund, maybe due to more strict financial regulations in the UK or risks of fines/penalties? That's just my personal experience. Perhaps the citizenship of the person claiming the refund can matter too.
Would be interesting if someone with legal knowledge of the payment industry could share any insights. The whole Wirecard scandal obviously didn't change a thing.
I have descriptors I've managed to trace to the national bank of rwanda + UBA Group (a bank in Nigeria), so I'm quite positive that there's a lot of corrupted banks/states involved in these schemes
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.