Ну це чудово, але ви впевнені, що не зможете повернути гроші, якщо вони так написали? Ви вибрали, що хочете/потрібна пряма компенсація, чи хочете отримати компенсацію після завершення розслідування?
Я трохи хвилююся, що банк закриє вас, якщо ви зловживатимете цим. Я стягнув плату рік тому, але тоді все було добре, оскільки мені не потрібно було вводити ідентифікатор банку. Тепер я вклав ще два тижні тому через розчарування в контакті з одним через казино, але тепер шкодую про це, оскільки у мене був справжній рецидив і я вніс близько 25 тисяч за один вечір через Kycoin.
Мене запитували про транзакції +KYC кілька місяців тому, і я чув про жахливі випадки, коли банк заморозив усі рахунки та назавжди вимкнув bankid. Тож подивимося, чи наважуся я, якщо/коли перше пройде.
Well that's great, but are you sure you can't refund it if they wrote like that? Did you choose that you wanted/needed direct compensation, or that you wanted compensation after the investigation was complete?
I'm a little worried that the bank will shut you down if you abuse this - I ran a charge back a year ago but then it was fine as I didn't have to enter the bank ID. Now I put in another two weeks ago in frustration in contact with one over a casino, but now regret it as I had a real relapse and deposited about 25k in one evening, via Kycoin.
Have been asked about transactions +KYC a few months ago, and heard of horror cases where the bank has frozen all one's accounts and turned off bankid permanently. So let's see if I dare, if/when the former goes through.
Jaha vad bra, men du är säker på att du inte får återbetala det om de skrivit så? Valde du att du ville/behövde direkt ersättning, eller att du önskade ersättning efter utredning var klar?
Jag är lite orolig att banken ska stänga av en om man missbrukar detta -jag har kört en charge back för ett år sedan men då var det klockrent då jag inte behövde skriva in bank id. Nu la jag in en till för två veckor sedan i frustration i kontakt med ett över ett casino, men ångrar mig nu då jag hade ett riktigt relaps och satte in ca 25k på en kväll, via Kycoin.
Har fått fråga om transaktioner +KYC för några månader sedan, och hört om skräckfall där banken har fryst alla ens konton och stängt av bankid permanent. Så får se om jag vågar, om/när den tidigare går igenom.
Мені вдалося підключити все з наступного: mydeliveryy, kycoin, EWAY, TIHEA, IWC, EXPRESSIVEERA, Incrdblskns, vivxcn, PXTO, CSCANNERR, PIXTABO, PXTB, до моїх транзакцій, здійснених лише за допомогою unlimitcasino.
I have managed to connect that all of the following: mydeliveryy, kycoin, EWAY, TIHEA, IWC, EXPRESSIVEERA, Incrdblskns, vivxcn, PXTO, CSCANNERR, PIXTABO, PXTB, to my transactions made by only using unlimitcasino.
Тут те саме, але я маю дещо інше, але Ewave, incskins, pixtab, expresiveera однакові. 100% від необмеженого казино, я грав лише в одному.
Схоже, я єдиний, хто привів Цинду сюди, хе-хе.
Цікаво, що MGA думає про це 😅, оскільки unlimitedcasino з Мальти з сертифікатом/ліцензіями MGA.
Same here, but i got some different, but Ewave, incskins, pixtab, expresiveera are the same. 100% from unlimitedcasino,.only one i played on.
Looks like im the only one that got Tsinda here tho hehe.
Wonder what MGA thinks about this 😅 cuz unlimitedcasino are from Malta with MGA certificate/licens.
Тут те саме, але я маю дещо інше, але Ewave, incskins, pixtab, expresiveera однакові. 100% від необмеженого казино, я грав лише в одному.
Схоже, я єдиний, хто привів Цинду сюди, хе-хе.
Цікаво, що MGA думає про це 😅, оскільки unlimitedcasino з Мальти з сертифікатом/ліцензіями MGA.
Same here, but i got some different, but Ewave, incskins, pixtab, expresiveera are the same. 100% from unlimitedcasino,.only one i played on.
Looks like im the only one that got Tsinda here tho hehe.
Wonder what MGA thinks about this 😅 cuz unlimitedcasino are from Malta with MGA certificate/licens.
MGA це не хвилює, тому що Мальта корумпована країна, а індустрія азартних ігор є значною частиною їхньої економіки. Якби їм було байдуже, з MGA було б набагато краще. MGA не безпечніше Кюрасао, ліцензія така ж безглузда, як Кюрасао. Говорить само за себе, коли MGA дозволяє онлайн-казино знизити RTP до 88 або аналогічно низького RTP. божевільний.
MGA don't care because Malta is a corrupt country and the gambling industry is a big part of their economy. If they did care, there would be so many things better with MGA. MGA is not safer than Curacao, the license is as meaningless as the Curacao one. Speaks for it self when MGA allows online casinos to put RTP down to 88 or similar low RTP. Insane.
Що ви навіть можете робити депозити за допомогою карток через Swedbank у цих казино.
Коли я спробував це минулої осені, вони відмовили у всіх депозитах і заблокували мою картку без попередження.
That you can even make deposits with cards through Swedbank to these casinos.
When I tried it last fall, they refused all deposits and blocked my card without warning.
Att ni ens kunna gjort insättningar med kort genom Swedbank till dessa casinon.
När jag försökte med det typ i höstas så nekade dom alla insättningar och spärrade mitt kort utan förvarning.
Ось чому вони об’єднують систему, використовуючи багато дивних імен, як-от MYDELIVERY, EWAY тощо. В інших випадках йдеться про thebookattic і virtuallibrary, але поки що не вдалося їх знайти.
That's why they round the system by using lots of strange names like MYDELIVERY, EWAY, etc. in other cases it says thebookattic and virtuallibrary but haven't been able to locate them yet.
Det är ju därför som de rundar systemet genom att använda massa konstiga namn som MYDELIVERY, EWAY, etc i andra fall står det thebookattic och virtuallibrary men inte kunnat lokalisera dem än.
Так, але, звичайно, вони також робили це, коли я намагався внести гроші.
Yes, but of course they also did it when I tried to deposit money.
Jo men dom gjorde det såklart även då jag försökte sätta in pengar.
Коли ви подаєте скаргу в банк, які варіанти ви вибрали після того, як ви роздрукували всі транзакції казино, що ви не отримали товар? І якщо так, то що ви заповнили в полі, де написано, коли товар мав бути доставлений тощо 😀. Я беру участь і намагаюся заповнити, але це трохи складно, який вибір буде найрозумнішим, тому що є багато різних компаній на загальну суму близько 30 тисяч.
When you make the complaint to the bank, which options did you choose after you printed in all the casino transactions, that you did not receive the goods? And if so, what did you fill in the field where it says when the goods were to be delivered, etc. 😀. I'm in and trying to fill in but it's a bit complicated what's the smartest choice because there are a lot of different companies for a total of like 30k.
När man gör reklamationen hos banken vilka alternativ valde du då efter du tryckt i alla casino-transaktioner, att du inte fått varorna? Och isåfall vad fyllde du i fältet där det står när varorna skulle levereras osv 😀. Är inne och försöker fylla i men är lite krångligt vad som är smartast att välja för är ju massa olika företag för totalt typ 30k .
Ви заповнили так чи ні на цьому першому кроці?
Гаразд, ви ввели щось у довільний текст або в інші поля на попередньому зображенні?
ви вибрали позначений варіант?
Did you fill in Yes or No on this first step?
Okay, did you type anything in the free text or the other fields in the previous image?
did you choose the checked option?
Fyllde du i Ja eller nej på det här första steget?
Okej, skrev du något i fritexten eller de andra fälten på den tidigare bilden?
valde du det alternativet som är kryssat?
Хтось знає, хто такий gumballpay.com? Вони написали мені нізвідки, що повернуть усі транзакції, які я з ними здійснив. Досить гарно, але я хотів би знати, з якого це казино.
Does anyone know who gumballpay.com is? They wrote me out of nowhere that they will refund all transactions I made with them. Pretty nice, but I would like to know from which casino that is.
В яких казино ви грали?
Це може бути корисно для інших.
Which casinos did you play at?
Might be helpful for us others to know.
Pixtabo = https://pixtabo.com/ support@pixtabo.com / pixtabou@gmail.com
Я надіслав обидва вчора, але досі немає відповіді, вони кажуть, що вони дадуть відповідь протягом 48 годин, і це обіцянка на їхніх сайтах.
Pixtabo = https://pixtabo.com/ support@pixtabo.com / pixtabou@gmail.com
Ive mailed both those yesterday but still no response, they say that they will respond in 48 hours and that its a promise on their sites.
За якою електронною адресою ви зверталися до 123templates? Той, який я знайшов, не несе відповідальності за 123templates..
Which email did you contact 123templates on? The one I found claims no responsibility for 123templates..
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.