ФорумОбговорення скаргЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 28)

7 міс. тому від kirekin
|
47996 переглядів 1327 відповідей |
|
1...27 28 29...67
Додати публікацію
loisjefferies98
1 тиждень тому

Ось що мені прислали.

Привіт,


Будучи лідером у галузі, наша компанія використовує різноманітні міжнародні платіжні канали для різних країн і регіонів. Періодично банки можуть перемикати канали в платіжній мережі, і ви можете бачити значення з іншого регіону у своїй банківській виписці. Будь ласка, не хвилюйтеся, усі ваші депозити зараховуються на ваш рахунок вчасно, лише відповідно до ваших операцій. Якщо у вас виникли сумніви, ми завжди раді допомогти вам узгодити транзакції.


З найкращими побажаннями,

Мехмет

Команда підтримки казино

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

привіт


хтось намагався з Mobilumpay?

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Хтось надсилав електронною поштою Visa на адресу security@visa.com

Оскільки відмивання транзакцій є явним порушенням їхніх умов, чи має бути в їхніх інтересах впоратися з цим? Хтось це робив?


Я щойно зробив це, поки що немає відповіді, дав їм номер своєї картки Visa і сказав, що буквально всі транзакції за цією карткою є відмитою, крім однієї, оскільки я використовую картку лише для азартних ігор, це картка Revolut.


Це була моя електронна пошта,

ear Security Team у Visa, перешліть до потрібного відділу, якщо це не той відділ.

Я пишу вам із глибоким почуттям терміновості та розчарування щодо критичної проблеми, яка серйозно підірвала мою впевненість у заходах безпеки, застосованих Visa та емітентом моєї картки Revolut. Це стосується тривожного явища відмивання транзакцій, кричущого порушення, яке поставило під загрозу моє фінансове благополуччя та виявило значні недоліки у ваших системах.

Дозвольте спочатку звернути вашу увагу на серію операцій, які з’явилися на моїй картці Visa, прив’язані до реквізитів: 4************8. Хоча технічно ці транзакції були ініційовані мною, вони були спрощені шляхом навмисного маніпулювання торговельними кодами, в обхід обмежень, спрямованих на захист споживачів, таких як я, від участі у високоризикованій діяльності, як-от азартні ігри.

Така експлуатація лазівок у вашій системі є явним порушенням довіри та грубим порушенням стандартів захисту споживачів. Незважаючи на мої спроби знайти рішення за допомогою Revolut, я зіткнувся з невтішною відсутністю дій або стурбованістю. Не було зроблено жодних відчутних кроків, щоб виправити ситуацію чи розслідувати першопричину цих транзакцій, через що я почуваюся вразливим і зневаженим як споживачем.

Що погіршує цю ситуацію, так це співучасть як Visa, так і Revolut у дозволі цим транзакціям проходити безконтрольно. Закриваючи очі на маніпуляції торговельними кодами та не вживаючи надійних заходів безпеки, ви фактично сприяли відмиванню транзакцій і поставили під загрозу фінансове благополуччя споживачів.

Крім того, я закликаю вас провести ретельне розслідування продавців і платіжних систем, залучених до обробки цих транзакцій. Очевидно, що вони навмисно маніпулювали торговельними кодами, щоб обійти обмеження та сприяти проведенню азартних ігор як транзакцій, не пов’язаних з азартними іграми. Така неетична практика не тільки підриває цілісність вашої платіжної мережі, але й створює значні ризики для споживачів, уможливлюючи відмивання транзакцій.

Я прошу вас вжити рішучих заходів проти цих продавців і платіжних систем, зокрема застосувати санкції та вжити заходів для запобігання зловживанням вашою системою в майбутньому. Притягаючи їх до відповідальності за їхні дії, ви можете надіслати чітке повідомлення про те, що така експлуатаційна практика не допускатиметься в мережі Visa.

Як занепокоєний споживач, я вважаю, що вирішення цієї проблеми з її джерела має першочергове значення для забезпечення довгострокової безпеки та надійності вашої платіжної екосистеми. Я вірю, що ви вживете необхідних заходів для розслідування та негайного усунення цих порушень.

Я вимагаю швидкого та задовільного вирішення цього питання, включаючи відшкодування будь-яких сум, неправильно оброблених через використання торгових кодів. Крім того, я закликаю вас покращити свої протоколи безпеки та тісніше співпрацювати з емітентами карток, щоб забезпечити цілісність вашої платіжної мережі та захистити споживачів від експлуатації та шахрайства.

Я з нетерпінням чекаю вашої відповіді та запевнення, що будуть вжиті відповідні заходи для вирішення моїх проблем і запобігання подібним інцидентам у майбутньому.

Автоматичний переклад.
markster332
1 тиждень тому

Я надіслав електронного листа вчора, відповіді ще немає.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Будь-хто має інформацію електронною поштою:

EDUNTAG або IWC

Велика подяка!

Автоматичний переклад.
veritas1979
1 тиждень тому

Вони не відповідають. Я звернувся до їхньої служби підтримки та до засновника та генерального директора Mobilum. Мене одразу заблокували. Просто попросіть свій банк повернути платіж, і ви отримаєте свої гроші.

Автоматичний переклад.
keejan
1 тиждень тому

Подумайте, що це неможливо, оскільки ви використовували BANKID разом із карткою.

Автоматичний переклад.
aeonkain
1 тиждень тому

Використовували ви BankID чи ні, не має значення, чи причиною для повернення плати буде неотримання придбаного продукту чи подібне. Їм потрібно надіслати підтвердження, що вони доставили те, за що ви заплатили?


Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Якщо ви зробили це, просто скажіть, що ви авторизували платіж за товари чи послуги, але ви нічого не отримали. У них немає доказів того, що вони вам щось дали. Ви отримаєте свої гроші назад

Автоматичний переклад.
keejan
1 тиждень тому

А якщо банк запитає, на якій веб-сторінці я купив і що?

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я наведу вам приклад. Destream був одним із таких шахрайських сайтів. Я сказав, що намагався надіслати гроші творцю контенту через них, але творець контенту так і не отримав грошей. Я показав банківські докази того, що Destream не відповів на мою заяву електронною поштою та в чаті. Вони продовжили повернення платежів, але я ще не отримав свої гроші назад. Це потребує часу.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я наведу вам приклад. Destream був одним із таких шахрайських сайтів. Я сказав, що намагався надіслати гроші творцю контенту через них, але творець контенту так і не отримав грошей. Я показав банківські докази того, що Destream не відповів на мою заяву електронною поштою та в чаті. Вони продовжили повернення платежів, але я ще не отримав свої гроші назад. Це потребує часу.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Так, повернення платежу займе деякий час, загалом, він надходить до продавця, той дивиться на нього, вирішує відповідати чи ні. Якщо вони дадуть відповідь і захистять це, емітент вашої картки перегляне це, можливо, попросить додаткову інформацію, він повернеться назад і вперед трохи тощо, а потім, залежно від того, який доказ отримає емітент вашої картки, вони приймуть рішення.


Іноді продавець знає, що він втратить відкликаний платіж, тому нічого не робить, а потім мине тайм-аут, і кошти буде автоматично повернено. Не знаю, скільки часу продавець повинен відповісти на повернення платежу, але я припускаю, що близько 2 тижнів?


Відкликання платежів також призведе до стягнення комісії з продавця, що приємно знати 🙂

Автоматичний переклад.
veritas1979
1 тиждень тому

Можливо, це неправильно, але якщо вони дадуть відповідь, я думаю, вони просто звинуватять продавців або перенаправлять вас до вашого банку. Я не думаю, що вони втрутяться та вирішать подібні спори. Дуже сподіваюся, що я помиляюся.

Подумайте про це, але здається нерозумним, що Visa/Mastercard не має систем для виявлення підозрілих продавців. Я маю на увазі, що це, безумовно, має підняти прапор десь, коли випадковий, наприклад нігерійський продавець, отримує багато транзакцій з європейських карток в іноземній валюті тощо. На жаль, я думаю, що вони знають про проблеми, але просто пропускають це, тому що, я думаю, вони отримують % від кожної угода.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я звернувся до свого банку для повернення платежів за Destream та багато інших процесорів. Мій банк (Bank of Montreal) стверджує, що вони не будуть відкликати платежі, оскільки я беру участь у ризикованій поведінці з онлайн-постачальниками. Я ніколи не давав їм жодної довідкової інформації про казино, які використовували цих постачальників платежів. Я переконався, що вони знали, що я ніколи не погоджувався мати справу з постачальниками або отримував від них будь-які продукти чи послуги.

BMO знає, що відбувається шахрайство, але не зацікавлений у допомозі. Вони стверджують, що це все добра воля від них, і якщо вони кредитують це, то виходить із їхніх кишень. Яке лайно.

Автоматичний переклад.
carsix79
1 тиждень тому

Чи знаєте ви, будь ласка, хто був процесором?

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Привіт всім. Я щойно прочитав тему сьогодні, і також маю багато транзакцій, подібних до згаданих. Будь-які поради, з чого почати? Мій список виглядає так: MYDELIVERYY - KYCOIN- TIHEA - IWC - EXPRESIVEERA - Incrdblskns - vivxcn - PXTO - CSCANNERR - PIXTABO.COM - Кілька різних FINS36DDC7 тощо - VIRTUALBOOKSHELF - THEBOOKATTIC - DOTASCANNER - UNIDO*BTN7 - BUDPAY - gamerdir.com . Останнім часом я переважно грав у казино на www.unlimitcasino.com і www.refuelcasino.com.

Автоматичний переклад.
keejan
1 тиждень тому

Єдина відповідь, яку я отримав, коли розсилав спам b@mobilum (ділова електронна адреса) і dpo@mobilum (захист даних)

було зв'язатися support@mobilum так я і зробив, побачимо, що там буде.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я звернувся до свого банку для повернення платежів за Destream та багато інших процесорів. Мій банк (Bank of Montreal) стверджує, що вони не будуть відкликати платежі, оскільки я беру участь у ризикованій поведінці з онлайн-постачальниками. Я ніколи не давав їм жодної довідкової інформації про казино, які використовували цих постачальників платежів. Я переконався, що вони знали, що я ніколи не погоджувався мати справу з постачальниками або отримував від них будь-які продукти чи послуги.

BMO знає, що відбувається шахрайство, але не зацікавлений у допомозі. Вони стверджують, що це все добра воля від них, і якщо вони кредитують це, то виходить із їхніх кишень. Яке лайно.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Так, це божевілля, у банків нульовий захист споживачів.

Якби вони здійснили відкликання, це не було б їхньою кишенею, тому вони явно вам брешуть. Вони отримуватимуть кошти від компанії, яка обробила платіж, і ця компанія отримуватиме їх від торговця.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Можливо, це неправильно, але якщо вони дадуть відповідь, я думаю, вони просто звинуватять продавців або перенаправлять вас до вашого банку. Я не думаю, що вони втрутяться та вирішать подібні спори. Дуже сподіваюся, що я помиляюся.

Подумайте про це, але здається нерозумним, що Visa/Mastercard не має систем для виявлення підозрілих продавців. Я маю на увазі, що це, безумовно, має підняти прапор десь, коли випадковий, наприклад нігерійський продавець, отримує багато транзакцій з європейських карток в іноземній валюті тощо. На жаль, я думаю, що вони знають про проблеми, але просто пропускають це, тому що, я думаю, вони отримують % від кожної угода.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

я згоден,

Ймовірно, вони направлять мене до мого банку або зовсім проігнорують.

Так, я не знаю, як вони працюють чи що насправді виявляють, що пропускають тощо.

Звичайно, вони беруть відсоток від кожної транзакції, але вони також можуть заробити купу обробок відкликаних платежів у цих випадках.



Автоматичний переклад.
Flippy48
1 тиждень тому

Про що? 🤨

Автоматичний переклад.
1...27 28 29...67
Перейти на сторінкуіз 67 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого