6 міс. тому
Дякую, ще дуже цікаво! Скільки років були ваші транзакції?
Thanks, still very interesting! How old were your transactions?
0
Дякую, ще дуже цікаво! Скільки років були ваші транзакції?
Thanks, still very interesting! How old were your transactions?
Привіт,
Я просто хочу попередити всіх, хто намагається отримати повернення платежів через свій банк.
Завдяки всій інформації та порадам щодо того, як це легко зробити, я просто хочу, щоб усі знали, що насправді це шахрайство.
Шахрайством є те, що/якщо ви неправдиво стверджуєте, що не отримали товари та послуги.
Він пройде 100% з першого разу, 2-3 рази, ви запитуєте, тому що довести протилежне майже неможливо, а продавець або платіжний провайдер не боротиметься з цим.
Але якщо ви продовжите відкликати великі суми та багато транзакцій, ваш банк, ймовірно, почне підозрювати шахрайство з відкликанням з вашого боку.
Я не кажу, що ви не повинні цього робити – я просто кажу, що плануйте це ретельно та вимагайте якомога більше/високих транзакцій повернення платежів, коли ви це робите вперше. І не продовжуйте робити це для кожної невеликої транзакції казино, яку ви зробили.
Просто примітка; це може дещо відрізнятися в кожній країні. У скандинавських країнах ми не маємо такої культури повернення коштів, як у Великобританії та США, тому вночі там легше, я не знаю.
Я просто хочу, щоб усі знали, що це незаконно, і що банк може відмовити вам і навіть звинуватити вас у шахрайстві, якщо ви не зробите цього розумно. І саме тому, що в перший раз все пройшло дуже гладко та легко, ви можете/має продовжувати використовувати повернення платежів як спосіб повернути всі ваші транзакції казино на постійній основі.
Hi,
I just want to warn everyone trying to get chargebacks via their bank.
With all the information and tips here on how easy it is, I just want everyone to be aware of that it actually IS a fraud.
What makes it a fraud, is that/if you falsely claims that you havent received the goods and services.
It will 100% go through the first time, 2-3 times, you request it, since it is almost impossible to prove otherwise, and the merchant or payment provider will not fight it.
But if you continue to chargeback for large amounts, and for a lot of transactions, your bank will probably start to suspect charge back fraud from your side.
I am not saying that you shouldnt do this -I am just saying plan it carefully and request as many/high chargeback transactions the first time you do it. And dont continue to do it for every small casino transaction you have made.
Just a note; this may differ a bit per country. In the Nordics we do not have the same charge back culture as in UK and US, so it night be easier there, I dont know.
I just want everyone to be aware of doing this is illegal and that the bank can say no and even charge you with fraud If you dont do it in a smart way. And that just because it went really smooth and easy the first time, that you can/Should continue to use chargebacks as a way to get all your casino transactions back om an ongoing basis.
Я був відкритий і чесний з банком.. Вирішив, що я не отримав свій товар, а потім пояснив, як це відбувається..
для частини моїх депозитів навіть не було балансу в казино.. одного дня було знято п’ять разів з мого банку, але зараховано лише 1 в казино (так, я зробив кілька спроб, тому що було написано
провалився в казино) потім гроші були вкладені в іншу компанію..
Хіба вони не зможуть повернути його? тоді я абсолютно відкритий і чесний. так що це не може бути шахрайство, так?
I was open and honest with the bank.. chose that I didn't receive my goods then I explained how it is..
for parts of my deposits didn't even balance at the casino.. one day had five withdrawals from my bank but only credited 1 at the casino, (yes I made several attempts because it said
failed at the casino) then the money was invested in another company..
Shouldn't they be able to get it back? then I am completely open and honest. so it can't be a scam right?
Ні, звичайно, якщо ви чесні, це ніколи не можна вважати шахрайством - єдиним наслідком є те, що ваш банк може не захотіти обробляти повернення платежу. 🙂
No of course, If you are honest it can never be considered fraud -the only consequence is that your bank may not want to handle the chargeback. 🙂
Це напевно складно. Однак чесно кажучи, Visa, MasterCard і банк не змогли захистити споживача. Що огидно. Я думаю, що це можна було б обговорити, якщо транзакції насправді були законними. Залежно від того, у якій країні ви живете, і від суми, можливо, поговорити з адвокатом чи солісітором варто того.
It is tricky for sure. However, to be fair, Visa, MasterCard and the bank have failed to protect the consumer though. Which is disgusting. I guess it could be discussed if the transactions actually were legal to begin with. Depending in which country you live in, and the amounts involved, maybe talking with a lawyers or solicitor could be worth it.
Оновлення, деякі транзакції від Lovin Prod і Ewave були скасовані сьогодні вранці. Це дивно, тому що я ніколи не міг їх зрозуміти та зв’язатися. Тож припускаю, що вони такі ж, як і деякі інші, які я успішно надіслав електронною поштою. Але друга дивна річ, це лише деякі, а не всі. А ці зроблені в травні.
Але будь-яке повернення приємно.
Update, some transactions from Lovin Prod and Ewave was just reversed this morning. This is strange because these I could never figure out and contact. So guess they are same as some of the other ones I successfully emailed. But second strange thing, it's just some and not all. And these were made in May.
But any refund is nice.
чи знаєте ви, куди ви надсилали кошти від ewave? У мене їх кілька, але я не можу знайти жодної контактної інформації.
Я щойно знайшов веб-сайт ewave.com, але не знаю, чи це правильний
do you have any idea where you sent for the refund from ewave? I have a couple of them but cant find any contact info.
I just found a website ewave.com but dont know if this is the right one
Ecaxtly! З моральної точки зору я взагалі не вважаю, що це неправильно, і закликаю всіх відкликати платежі. Я просто хочу заохотити всіх бути якомога розумнішими з цим, а також збільшити їхні шанси отримати від цього якомога більше.
Наприклад; Можливо, не вимагайте повернення плати за транзакції на суму менше 50 євро, якщо у вас також є кілька транзакцій на суму понад 500 євро (якщо вони належать різним постачальникам).
Ecaxtly! Morally I dont think it is wrong at all, and I encourage everyone to do chargebacks. I just want to encourage everyone to be as smart as possible with it, also the increase their chances to get the most out of it as possible.
For example; Maybe dont request to charge back transactions below 50 euro, If you have also several over 500 euro (If they are to different providers).
Дійсно вважаю, що вам варто спробувати, було б надзвичайно цікаво побачити, як із цим впорається банк.
Really think you should try, would be super interesting to see how the bank would handle it.
Tycker verkligen du borde testa, skulle vara superintressant att se hur banken skulle hantera det.
Мій банк-емітент People's Trust (у Канаді) відмовляється повертати будь-які платежі. Я намагаюся відкликати платіж за допомогою «неавторизованої транзакції», але банк пише:
«Створення скріншотів конфіденційних деталей може призвести до зламу інформації.
Насправді немає вагомих причин робити скріншот даних вашої картки, тому наша фінансова команда каже, що не може запропонувати відшкодування через порушення нашої карткової угоди». (Я просто роблю скріншоти своєї картки у своїй програмі на IPhone)
My bank issuer People’s Trust (in Canada) decline to refund any payments. I try to make a chargeback with "unauthorized transaction" but bank write:
"Screenshotting confidential details can result in the information being compromised.
There is really no good reason you should be screenshotting your card details, which is why our finance team says they cannot offer a refund due to a breach in our card agreement." (I just make screenshots my card in my app on IPhone)
Ні, пробував, надіслав кілька дуже жорстких листів до InstantCasino та Tsars
Але ще нічого. Цим казино Кюрасао насправді нема чого боятися, оскільки вони не мають ліцензії, що б вони не казали. Ліцензія Кюрасао не є справжньою ліцензією чи справжнім регульованим ринком.
No, tried, sent some very strong worded emails to InstantCasino and Tsars
But nothing yet. These Curacao casinos have nothing to be afraid of really as they are not licensed, no matter what they say. Curacao license is not a real license or a real regulated market.
чи знаєте ви, куди ви надсилали кошти від ewave? У мене їх кілька, але я не можу знайти жодної контактної інформації.
Я щойно знайшов веб-сайт ewave.com, але не знаю, чи це правильний
do you have any idea where you sent for the refund from ewave? I have a couple of them but cant find any contact info.
I just found a website ewave.com but dont know if this is the right one
Ewave не був одним із тих, з ким мені вдалося зв’язатися.
Тож, ймовірно, це один із 20-30 інших, яким я надіслав електронний лист.
Або, що дуже малоймовірно, це казино. Але я в цьому сумніваюся.
Ewave was not one of the ones I managed to contact.
So it is probably one of the 20-30 others ones I sent email to.
Or, very unlikely, it's the casinos. But I doubt that.
Було б приємно почути відповідь від таких ліцензованих казино, як unlimitedcasino (Infiniza limited), що вони скажуть про це 🙂
Would be nice to hear som response from licensed casinos like unlimitedcasino (Infiniza limited) what they have to say about this 🙂
Що насправді спонукає платіжних постачальників допомагати з поверненням коштів? Думаючи, що більшість не має, і це не має для них жодних наслідків – ті деякі, хто повертає кошти, чому вони це роблять? Оскільки це не здається жодній владі байдужим, чому вони?
What is really the motivator for the payment providers to help with the refunds? Thinking since most arent, and it doesnt give them any consequences -the few that are refunding, why do they? Since it doesnt seem as any authority cares, why do they?
Ну і MGA - це теж не ліцензія, що б там не говорили. Ліцензії нічого не означають.
Мальта — невеликий корумпований острів, більшу частину доходу якого отримують від казино.
Вони завжди будуть на боці казино і нічого не робитимуть. Наприклад, MGA допускає низький RTP до 88% для своєї онлайн-ліцензії. Це просто божевілля.
Робити незаконні речі у мальтійців у крові.
Будь ласка, зверніть увагу, що LCS Limited, оператор казино з ліцензією MGA, раніше передбачав у своїх положеннях та умовах, що якщо ви виграєте понад 5000 євро за 24 години, усі суми, що перевищують 5000 євро, анулюються та належатимуть казино. Тож ви можете виграти лише 5000 євро та будь-яку іншу суму, яку втратите. І ні, це не обмеження на зняття, це обмеження на виграш. Вони робили це протягом багатьох років із схвалення MGA. Я думаю, що нещодавно це могло бути змінено в LCS.
Тож не очікуйте, що ліцензія захистить вас, бо це не так.
Well, MGA is not a license either, no matter what they say. The licenses doesn't mean anything.
Malta is a small corrupt island with majority of their income from the casino business.
They will always be on the casinos side and do nothing. For example, MGA allows as low RTP as 88% on their online license. That is just insane.
Doing illegal things is in the blood of the Maltese.
Please note that LCS Limited, a MGA licensed casino operator, used to have in their terms and conditions that if you won more than €5000 in 24h, any above above €5000 was voided and would belong to the casino. So you could only ever just win €5000 and any other amount you would lose out. And no, it's not withdrawal limit, it is winning limits. This they did for years with MGA approval. I think now pretty recently this might have been changed on LCS.
So don't expect a license to protect you, because it won't.
Ви отримали відшкодування безпосередньо від skinczar? Я надсилав їм електронні листи, але відповіді немає.
Я також отримав відшкодування від canapay.
Did you get a refund from skinczar directly? I've been emailing them but no reply.
I also received refund from canapay.
Коли ви вперше надіслали електронний лист wintermads? Я ганяюся за ними вже кілька тижнів, тож цікаво знати, скільки часу знадобилося, щоб повернути вам гроші.
When did you first email wintermads,? I've been chasing them for weeks now so be interested to know how long they took to refund you.
Якщо комусь потрібна допомога з поверненням грошей від LCS Limited у зв’язку з умовами та умовами максимального виграшу 5000 євро на день, надішліть скаргу в MADRE. Максимум, який ви отримаєте назад, становить 5000 євро, це займе багато часу (для мене більше року), але якщо ви будете наполегливі та наведете правильні аргументи, ви отримаєте 5000 євро (якщо вони конфіскували 5000 євро або більше). ).
If anyone needs help with getting money back from L.C.S. Limited due to this 5000 euro per day Max win T&C, file so complaint with MADRE. The Max you will get back is 5000 euro, it will take a lot of time (over a year for me) but If you are persistent and point at the right arguments you will get 5000 euro back (If they have confiscated 5000 euro or more).
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.