7 міс. тому
0
Тож моє подальше запитання, звісно, чи можете ви спочатку очистити рахунок, якщо у вас навіть наважилися залишити гроші. і т.д.. чи варто боятися навіть із відшкодуванням поза контактом з revolut, але він все одно пішов на revolut.: лайно
So my follow-up question is of course, can you clear the account first, should you even dare to have money left. etc .. should you be afraid even with refunds outside of contact with revolut but it still went to revolut.: shit
Så min följdfråga blir givetvis, får du rensa kontot innan, ska man ens våga ha pengar kvar. osv .. ska man va rädd även vid refunds utanför kontakt med revolut men det ändå gått till revolut.: shit
так, вони надсилають електронні листи з нагадуваннями про те, що рахунок незабаром буде закрито та що ви повинні виплатити гроші, які у вас є. Але вони блокують певні служби на час, коли вам сказали, що рахунок незабаром буде закрито, тому ви не можете отримувати перекази або здійснювати перекази самостійно, тоді вам доведеться попросити їх про допомогу. Але ви можете отримати відшкодування на картку, але не банківські перекази
yes, they send out reminder emails that the account will be closed soon and that you must pay out the money you have. But they lock certain services during the time you have been told that the account will be closed soon, so you cannot receive transfers or transfer yourself, then you have to ask them for help. But you can receive refunds to your card, but not bank transfers
jodå, dom skickar ut påminnelsemail att kontot stängs snart och att man ska betala ut pengarna man har. Men dom låser vissa tjänster under tiden man fått besked att kontot ska stängas snart så man kan inte ta emot överföringar eller föra över själv, då måste man be dom om hjälp. Men man kan ta emot återbetalningar till sitt kort, men inte banköverföringar
info@altpay.ukмає бути altpay /alpay
Зверніться до них
передній вузол повинен бути таким. Зверніться до цієї електронної пошти, сподіваюся, це допоможе
info@altpay.uk should be altpay /alpay
Contact them
frontnode should be that one. Contact that email, hope this helps
Expressiveera почала повертати всі мої депозити, немає пошти, але я бачу «очікування повернення коштів» у своєму додатку Revolut.
Ми говоримо про 1000 євро, тобто 15 транзакцій.
Отже, здається, що тут все дуже швидко. Дякуємо за всю допомогу!
Expressiveera has started to payback all my deposits, no mail but i can see "waiting refund" in my Revolut app.
We talking about 1000 euros here, like 15 transactions.
So it seems things are really moving fast here. Thanks for all the help so far!
Гей, яке казино?
чи продовжили ви повернення платежів?
Дякую
Hey, which casino?
did you proceed with chargebacks?
thank you
Ви надсилали повідомлення expressiveera? я зробив у ( support@expressiveera.com ), але не отримали жодної відповіді або як ви звернулися до них, щоб отримати відкликання?
Did you email expressiveera? I did at (support@expressiveera.com) but haven't got any response or how did you approach them to get the chargeback?
Цілком впевнений, що це з unlimitedcasino.com (ліцензії MGA) Мальта.
Я не отримав від них пошти, вони просто повернули все, тому я чекаю, це може зайняти 1-2 дні, перш ніж я побачу все в своєму обліковому записі.
Я надіслав їм електронний лист вчора вранці та просто пояснив ситуацію, і що я не користувався їхніми послугами тощо
Pretty sure its from unlimitedcasino.com (MGA licens) Malta.
I got no mail from them, they just refunded everything so im waiting, it can take 1-2 days before i see it all on my account.
I emailed them early yesterday and just explained the situation, and that i havent used their services etc
О, я не просив казино про відшкодування, я зв’язався з expressiveera.com і розповів про ситуацію та те, що я не платив за їхні послуги тощо 🙂
Oh, i didnt asked the casino for refund, i contacted expressiveera.com and told about the situation and that i didnt pay for thier service etc 🙂
Будь-хто зі Швеції отримав відшкодування, подавши заявку на відшкодування в шведському банку?
Anyone from Sweden who got a refund by applying for a refund from a Swedish bank?
Någon från Sverige som fått tillbaka genom att ansökt om återbetalning från någon svensk bank?
Привіт, хлопці, тут чудова інформація. Я надсилав електронні листи компаніям, які я знайшов у цих публікаціях, але єдине місце, де я отримав чимало платежів, це. ZPDG, DSLTD і Dstrltd. Хтось мав справу з цими трансакціями та люб’язно отримав будь-яку інформацію.
Hi guys, great info on here. ive sent emails to companies i have found on these posts but the one place that have taken a fair few payments from me are. ZPDG, DSLTD and Dstrltd. Has anyone dealt with these transactions and any info kindly recieved.
Привіт, вибачте, про що? Я надсилав електронні листи безпосередньо торговцям, перш ніж стягнути плату безпосередньо зі свого банку.
Hi sorry went about what? Ive sending emails directy to the merchants before im raising a charge back directly with my bank.
Хтось тут контактував із tsinda limited, Найробі?
Просто з’явилися різні ігрові сайти, які повідомляють, що вони є партнерами Tsinda з обмеженням платежів 😕
Один із них відповів:
Шановний Lucid,
Ми отримали ваш запит. Однак ви звернулися не до тієї сторони. Надішліть запит у свій банк, оскільки він є відповідним каналом для
вирішення таких питань.
З найкращими побажаннями,
Підтримка GamingOnlineStore
Anyone here got in contact with tsinda limited, nairobi ?
Just getting up some different gaming sites that saying they are partners with Tsinda limited for payments 😕
One of them answered:
Dear Lucid,
We have received your request. However, you have contacted the wrong party. Please direct your inquiry to your bank, as they are the appropriate channel for
handling such matters.
Best regards,
GamingOnlineStore Support
Хіба вам не потрібно надсилати документацію/підтвердження замовлення, що ви його не отримали? Пише, що без нього скаргу не розглядають.
Don't you have to send documentation/order confirmation that you didn't receive it? It says that they do not process the complaint without it.
Måste du inte skicka med underlag/orderbekräftelse på att du inte fått det? Det står att de inte behandlar reklamationen utan det.
Хтось стикався з Altpay?
Їх веб-сайт насправді є одним із серйозніших. У мене є ВЕЛИЧЕЗНІ (50 тисяч євро +) суми, внесені на червень-жовтень 2023 року. Я знаю, що це трохи пізніше, але ви завжди можете сподіватися...
Anyone that have been in contact with Altpay?
Their website is actually one of the more serious looking ones. I have HUGE (50k euro +) amounts deposited June-Oktober 2023. I know it is a bit on the later side, but you can always hope…
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.