1 місяць тому
Пишіть мені на адресу jasminebella1968@outlook.com і я спробую тобі допомогти
Email me at jasminebella1968@outlook.com and I’ll try and assist you
0
Пишіть мені на адресу jasminebella1968@outlook.com і я спробую тобі допомогти
Email me at jasminebella1968@outlook.com and I’ll try and assist you
Пишіть мені на адресу jasminebella1968@outlook.com і я дам вам всю інформацію про постачальника платежів
Email me at jasminebella1968@outlook.com and I’ll give you all the information on the payment provider
Привіт
Ви отримали це безпосередньо від elegro?
Hi
did you receive this directly from elegro ?
Це чудова новина. Можна запитати, що ви їм надіслали?
That’s great news. May I ask what you sent to them ?
Дякую тобі за це. Я надіслав їм ту саму схему, але вони, здається, грають жорстко.
моя виписка з банківського рахунку показує Nikotpf Nohtos, що показала ваша?
Thank you for that. I sent them the same set up but they seem to be playing hard ball.
my bank statement shows Nikotpf Nohtos what did yours show ?
Nikotpf nexpulse
Я впевнений, що я тільки вимагаю назад, можливо, 200 від них, але інші приблизно по 500 кожен….
дурість, чесно кажучи... ніколи не навчишся... зареєструйся, щоб gamstop, вони зареєструйся в найгірших казино й чекай результатів...
Nikotpf nexpulse
I’m sure I’m only claiming back maybe 200 from them but the others about 500 each….
stupidity to be honest… never learn… signup to gamstop them register with the worst casinos going and expect results…
Я виграв 10 тисяч після внесення 200... Не дозволив мені зняти кошти, і через 4 дні я втратив 1600 🙄
I won 10k after depositing 200…. Wouldn’t let me withdraw and ended up 1600 down after 4 days 🙄
У мене було щось подібне, тільки на це пішло ще багато днів.
I had something similar, only it took me many more days.
Я хотів би нагадати всім, що ті, хто розраховувався кредитною карткою в казино групи KFT у Будапешті, можуть попросити відшкодування своїх депозитів безпосередньо в казино, і вони роблять це негайно.
Якщо ви не грали, зареєструйтеся, внесіть депозит за допомогою картки, а потім попросіть відшкодування транзакцій.
Вони погано зіграли зі мною зі зняттям коштів, і вони повинні за це заплатити.
Звичайно, гуру казино взяв у них жетон і відмовив мені в скарзі.
I wanted to remind everyone that those who have paid by credit card to the casinos of the Fair game software KFT group in Budapest can ask the casino directly for a refund of their deposits and they do so immediately.
If you haven't played, sign up, deposit by card and then ask for a refund of the transactions.
They played dirty with me with the withdrawals and they have to pay for it.
Of course casino guru took the token from them and denied me the complaint.
Volevo ricordare a tutti che chi ha versato con carta di credito sui casinò del gruppo Fair game software KFT di Budapest può chiedere direttamente al casinò il rimborso dei depositi e lo fanno immediatamente.
Se non avete giocato iscrivetevi, depositate con carta e poi chiedete il rimborso delle transazioni.
Con me hanno giocato sporco con i prelievi e la devono pagare.
Naturalmente casinò guru ha preso il gettone da loro e mi ha rifiutato il reclamo.
Особисто я б не радив нікому реєструватися на будь-якому з цих шахрайських сайтів.
Personally wouldn’t be advising anyone to sign up with any of these crooked sites regardless.
Я знаю, але це просто спосіб їх обдурити.
I know but it's just a way to cheat them.
Lo so ma è un modo appunto per fregarli.
Я хотів би нагадати всім, що ті, хто розраховувався кредитною карткою в казино групи KFT у Будапешті, можуть попросити відшкодування своїх депозитів безпосередньо в казино, і вони роблять це негайно.
Якщо ви не грали, зареєструйтеся, внесіть депозит за допомогою картки, а потім попросіть відшкодування транзакцій.
Вони погано зіграли зі мною зі зняттям коштів, і вони повинні за це заплатити.
Звичайно, гуру казино взяв у них жетон і відмовив мені в скарзі.
I wanted to remind everyone that those who have paid by credit card to the casinos of the Fair game software KFT group in Budapest can ask the casino directly for a refund of their deposits and they do so immediately.
If you haven't played, sign up, deposit by card and then ask for a refund of the transactions.
They played dirty with me with the withdrawals and they have to pay for it.
Of course casino guru took the token from them and denied me the complaint.
Volevo ricordare a tutti che chi ha versato con carta di credito sui casinò del gruppo Fair game software KFT di Budapest può chiedere direttamente al casinò il rimborso dei depositi e lo fanno immediatamente.
Se non avete giocato iscrivetevi, depositate con carta e poi chiedete il rimborso delle transazioni.
Con me hanno giocato sporco con i prelievi e la devono pagare.
Naturalmente casinò guru ha preso il gettone da loro e mi ha rifiutato il reclamo.
Однак слід зазначити, що на підставі причин, які ви вказали у своїй скарзі, ми не змогли вам допомогти. У такому випадку будь-хто, хто програв гроші в казино, міг прийти й попросити повернути гроші.
Томас пояснив вам це якомога краще: «Хоча на жаль, казино не відповіло на ваш запит заморозити ваш рахунок і, здавалося б, не дотримувалося щоденного ліміту зняття коштів, на нашу думку, це не є дійсним причина повернення втрачених коштів.
Якщо ви не згодні з нашим висновком, я пропоную вам подати скаргу до регулятора казино, яким є Gaming Curaçao».
Мені шкода, що ми не змогли допомогти вам більше в цій ситуації. 🙁
It should be noted, however, that on the basis of the reasons you gave in your complaint it was not possible to help you. In such a case, anyone who lost money in the casino could then come and ask for a refund.
Tomas explained it to you as best he could: "While it's unfortunate the casino didn't follow up with your request to freeze your account and seemingly didn't adhere to its daily withdrawal limit, this in our view doesn't constitute a valid reason for a refund of your lost funds.
If you disagree with our conclusion I would suggest you file a complaint to the casino's regulator, which is Gaming Curaçao."
I'm sorry we could not help you more in this situation. 🙁
Я спробував отримати kycoin, але вони відмовляються мені допомогти та запитують, де я знайшов інформацію щодо неправильного кодування. Чи є у kycoin інша електронна адреса?
I tried for kycoin but they refuse to help me and asks where I found info regarding miscoding.. does kycoin have another email ?
Відповідь Томаса була по суті: «хоча я розумію, що вони зробили все, щоб ви втратили свій виграш, казино діяло правильно, і ми нічого не можемо з цим зробити».
Думаю нема що додати!
Тоді я не знаю, чи знаєте ви, що цей регулюючий орган не розглядає скарги гравців.
Так тримати..
Tomas' response was basically "even though I understand that they did everything to make you lose your winnings the casino acted correctly and there is nothing we can do about it".
I think there is nothing to add!
Then I don't know if you know that that regulatory body does not deal with player complaints.
Keep it up..
La risposta di Tomas praticamente è stata "anche se ho capito che hanno fatto di tutto per farti perdere le tue vincite il casinò ha agito correttamente e non possiamo farci nulla".
Credo che non ci sia nulla da aggiungere!
Poi non so se sappiate che quell'ente regolatore non tratta i reclami dei giocatori.
Continuate così..
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.