Однак слід зазначити, що на підставі причин, які ви вказали у своїй скарзі, ми не змогли вам допомогти. У такому випадку будь-хто, хто програв гроші в казино, міг прийти й попросити повернути гроші.
Томас пояснив вам це якомога краще: «Хоча на жаль, казино не відповіло на ваш запит заморозити ваш рахунок і, здавалося б, не дотримувалося щоденного ліміту зняття коштів, на нашу думку, це не є дійсним причина повернення втрачених коштів.
Якщо ви не згодні з нашим висновком, я пропоную вам подати скаргу до регулятора казино, яким є Gaming Curaçao».
Мені шкода, що ми не змогли допомогти вам більше в цій ситуації. 🙁
It should be noted, however, that on the basis of the reasons you gave in your complaint it was not possible to help you. In such a case, anyone who lost money in the casino could then come and ask for a refund.
Tomas explained it to you as best he could: "While it's unfortunate the casino didn't follow up with your request to freeze your account and seemingly didn't adhere to its daily withdrawal limit, this in our view doesn't constitute a valid reason for a refund of your lost funds.
If you disagree with our conclusion I would suggest you file a complaint to the casino's regulator, which is Gaming Curaçao."
I'm sorry we could not help you more in this situation. 🙁