ГоловнаФорумОбговорення скаргЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 239)

1 рік тому від kirekin
|
742 886 переглядів 6 539 відповідей |
|
1...238 239 240...335
Dt100
1 місяць тому

Так, вони навіть не відповіли. 😊

Автоматичний переклад.
Lucid_1337
1 місяць тому

Буде цікаво слідкувати!

Автоматичний переклад.
Опубліковано carsix79 видалено
1 місяць тому

Привіт, чи може хтось допомогти з CSSPO, будь ласка, і дякую

Автоматичний переклад.
paulmcewan05
1 місяць тому

Я подав скаргу ще 26 червня в свій банк, спочатку вони відхилили це як шахрайство, але сказали, що піднімуть як повернення платежу, це було 19 липня. Мені довелося багато телефонувати в банк і подавати численні скарги, 4 жовтня я говорив консультанту, який сказав мені, що заява була закрита, коли я сказав їй, що це не так, оскільки вона все ще активна в моїй програмі, вона сказала, що дізнається про це та передзвонить мені. того дня вона передзвонила мені та сказала, що ні, вона точно закрита. Я запитав її, чи це так, чому я не отримав жодного листа з доказами від.merchants ect та їхніми висновками, і подав запит на SARS. Вона вибачилася та сказала, що вони нічого не можуть зробити. Я не розмовляв по телефону лише 5 хвилин і надійшов електронний лист, в якому говорилося, що справа все ще розслідується. Тож я передзвонив і поговорив з іншим чоловіком, який не мав поняття, що відбувається, він зв’язав мене з іншою жінкою, і я сказав їй номери референдумів тощо та цю справу чітко каже, що він все ще відкритий, вона каже мені, що ні, це точно закрито, хтось продовжує намагатися відкрити справу про шахрайство, але він продовжуватиме отримувати відмову. Коли я запитав, чому це розглядається як шахрайство, а не повернення платежу, оскільки я нічого не купував у цих продавців і перший інвестор сказав мені, що він закрив це як шахрайство і збирав як повернення платежів, вона не могла відповісти. Вона сказала, що хтось зв’яжеться. 16 числа мені зателефонував хлопець, який сказав, що він інвестор, який розслідує шахрайство, і ставить мені стільки особистих запитань, і я маю на увазі особисте, у мене є серйозні проблеми зі здоров’ям і моїм душевним станом. Він буквально мене змусив сльози. Я сказав йому. що радник уже сказав, що справу закрито, тож що він розслідує. Він сказав, що передзвонить у вівторок із остаточним рішенням. У вівторок він подзвонив і сказав те, що я вже знав, позов відхилено, оскільки я раніше було повідомлено .але він дав мені виправдання, що ви здійснили транзакції, і ви використали цю IP-адресу для входу в онлайн-банкінг, тому я надіслав форми та підтвердження того, що товари не отримані, азартні ігри та міжнародне блокування мого облікового запису. електронні листи від продавців із запитами мені надіслати посвідчення особи з фотографією, у якому я тримаю його, і зізнатися в шахрайській діяльності. Я навіть надав деталі, де розташовані ці офіси, та ім’я особи, яка керує цими компаніями. Я почувався фізично хворим. Мало того, що вони порушили правило 8 тижнів до фактично 17 тижнів, щоб вирішити суперечку, початковий лист, щоб сказати, що вони не можуть цього зробити, оскільки шахрайство містить IP-адресу. Ну, я подумав, що це дивно, оскільки мій IP адреса проходить через центр обробки даних за сотні миль звідси, а також я ввійшов у свій маршрутизатор, і всі мої пристрої призначені для іншої IP-адреси, тому я вивів надану IP-адресу, і виявилося, що це постачальник ділової мережі для фінансових послуг як щодо того SMH ..Я отримав свій останній лист-відповідь, і в ньому просто сказано, що ми дослідили шахрайство та вирішили не повертати гроші. Жодної інформації про продавців тощо. Я думав, що вони повертають гроші, а продавці це оскаржують. Я чесно кажучи думаю, що вони не мали наміру розслідувати, оскільки моя програма фактично закрила справу 19 липня. Зараз я звернувся із справою до FOS, оскільки я абсолютно вражений їхнім лікуванням

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я зв’язався з sumup, оскільки в ньому зазначено, що прийом ставок на азартні ігри в онлайн-казино є незаконним, і цей сайт Kinghills використовує цей метод. Я також надіслав його в банк. Не можу зрозуміти, чому вони все ще намагаються відхилити повернення платежів?

https://help.sumup.com/en-GB/articles/3G8ZHjdgFZjmKWOmDWS52m-restricted-businesses


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, я отримав відповідь **** щодо моєї скарги та сказав, що через її складність я почую відповідь 19 числа або до того, як я отримаю це повідомлення.


Так, звичайно, тому, як ви самі згадали, вони використали неправильний код MCC, що є поганою діловою практикою, і ми зможемо повідомити про це MasterCard, щоб вони могли виправити це з продавцем. Щодо відшкодування, нам потрібно буде дочекатися, поки відповідна команда завершить розгляд вашої справи, оскільки це буде прийнято в результаті.

Можливо, ви вже надали це, але чи можете ви надати знімок екрана, які послуги вони насправді надають?




Тож мені здається, що вони визнали, що використовували неправильний MCC, і не збираються повертати мені гроші, а просто повідомлять їм змінити код...


Будь-яка допомога була б чудовою, оскільки банк визнав неправильний MCC.


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, я отримав відповідь **** щодо моєї скарги та сказав, що через її складність я почую відповідь 19 числа або до того, як я отримаю це повідомлення.


Так, звичайно, тому, як ви самі згадали, вони використали неправильний код MCC, що є поганою діловою практикою, і ми зможемо повідомити про це MasterCard, щоб вони могли виправити це з продавцем. Щодо відшкодування, нам потрібно буде дочекатися, поки відповідна команда завершить розгляд вашої справи, оскільки це буде прийнято в результаті.

Можливо, ви вже надали це, але чи можете ви надати знімок екрана, які послуги вони насправді надають?




Тож мені здається, що вони визнали, що використовували неправильний MCC, і не збираються повертати мені гроші, а просто повідомлять їм змінити код...


Будь-яка допомога була б чудовою, оскільки банк визнав неправильний MCC.


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Ідеться не про «ділову практику», а про закон! Ви не можете навмисно приховувати транзакції для азартних ігор, як для книг! Mastercard/VISA стягують більше за види транзакцій із високим ризиком, одним із яких є азартні ігри. Якщо компанії використовують фіктивних продавців для отримання коштів для азартних ігор з використанням кодів MCC з меншим ризиком, то порушуються не лише умови VISA/Mastercard, але й самі закони країни. Банки мають блокування азартних ігор. Якщо продавець не використовує MCC для азартних ігор, він обходить це, і якщо ви можете довести, що транзакції були призначені для азартних ігор і дозволені банком, вони повинні відшкодувати вам (а не продавцю), тому це в банки зацікавлені у поверненні платежу продавцю, а не в тому, щоб оплачувати рахунок самостійно.

Автоматичний переклад.
CryptoG82
1 місяць тому

дякую!!!! Спробуйте сказати це банку, лол.


Я надіслав їм знімки екрана моїх депозитів, які ідеально узгоджують дату й час продавців у моїх звітах.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

file


Це перемога для мене? допомога з наступним етапом.

Автоматичний переклад.
jwilson27031988
1 місяць тому

Вони використовуватимуть ті, в яких азартні ігри є незаконними, отже, коди приховування фальшивих імен тощо

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Так, я це знаю, але банк, схоже, не хоче наполягати на повернення платежів, це була важка боротьба, навіть з цим і всіма доказами, які я надіслав, вони все ще неохоче.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я з’ясував, що згідно з умовами сторонні платіжні процесори повинні дотримуватися умов казино, ніби вони самі мають ліцензію, тому потрібно використовувати правильний MCC 7995, і казино несе відповідальність за свої платіжні процесори, навіть якщо вони кажуть їх ні.

Автоматичний переклад.
jwilson27031988
1 місяць тому

Той, який вони використовували зі мною, стверджує, що це британська компанія, яка каже, що використання платежів для азартних ігор або онлайн-казино є незаконним і призводить до призупинення облікового запису, тому я написав їм і, сподіваюся, вони заморозять свій рахунок із сотнями тисяч на ньому!

Автоматичний переклад.
jwilson27031988
1 місяць тому

привіт

Я також намагаюся отримати відшкодування від Donbet, але ви надсилаєте їм електронну пошту, вони надають вам загальні правила, яких ми дотримувалися. Але якщо ви досягнете успіху, дайте мені знати, оскільки їхні банки марні

Автоматичний переклад.
jwilson27031988
1 місяць тому

На яких умовах ви це знайшли, казино?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Так, у їхніх положеннях та умовах або в політиці конфіденційності зазначено, що всі платіжні процесори повинні дотримуватися тих самих правил, що й саме казино.


Я також зв’язався зі своїм банком із підтвердженням усіх депозитів, і він узгоджується з цими продавцями з кодом, відмінним від 7995.

Автоматичний переклад.
jwilson27031988
1 місяць тому

Не могли б ви надіслати пропозицію щодо умов і положень, щоб ми могли цим скористатися

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Просто прочитайте їх у розділі платежів.

У будь-якому випадку, якщо ви можете зіставити та зробити скріншот своїх депозитів, і він пов’язаний з банком будь-чим іншим, ніж MCC 7995, то, на мій погляд, це має бути легко.

Якщо ви не можете його знайти, перегляньте всі мої повідомлення та знайдіть його, але просто подивіться, що воно там.

Автоматичний переклад.
jwilson27031988
1 місяць тому

Коли я переходжу й натискаю там положення та умови, з’являється порожня сторінка. Я навіть попросив їх надіслати мені положення та умови, але їхній електронний лист був порожнім

Автоматичний переклад.
1...238 239 240...335
Перейти на сторінкуіз 335 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого