Я подав скаргу ще 26 червня в свій банк, спочатку вони відхилили це як шахрайство, але сказали, що піднімуть як повернення платежу, це було 19 липня. Мені довелося багато телефонувати в банк і подавати численні скарги, 4 жовтня я говорив консультанту, який сказав мені, що заява була закрита, коли я сказав їй, що це не так, оскільки вона все ще активна в моїй програмі, вона сказала, що дізнається про це та передзвонить мені. того дня вона передзвонила мені та сказала, що ні, вона точно закрита. Я запитав її, чи це так, чому я не отримав жодного листа з доказами від.merchants ect та їхніми висновками, і подав запит на SARS. Вона вибачилася та сказала, що вони нічого не можуть зробити. Я не розмовляв по телефону лише 5 хвилин і надійшов електронний лист, в якому говорилося, що справа все ще розслідується. Тож я передзвонив і поговорив з іншим чоловіком, який не мав поняття, що відбувається, він зв’язав мене з іншою жінкою, і я сказав їй номери референдумів тощо та цю справу чітко каже, що він все ще відкритий, вона каже мені, що ні, це точно закрито, хтось продовжує намагатися відкрити справу про шахрайство, але він продовжуватиме отримувати відмову. Коли я запитав, чому це розглядається як шахрайство, а не повернення платежу, оскільки я нічого не купував у цих продавців і перший інвестор сказав мені, що він закрив це як шахрайство і збирав як повернення платежів, вона не могла відповісти. Вона сказала, що хтось зв’яжеться. 16 числа мені зателефонував хлопець, який сказав, що він інвестор, який розслідує шахрайство, і ставить мені стільки особистих запитань, і я маю на увазі особисте, у мене є серйозні проблеми зі здоров’ям і моїм душевним станом. Він буквально мене змусив сльози. Я сказав йому. що радник уже сказав, що справу закрито, тож що він розслідує. Він сказав, що передзвонить у вівторок із остаточним рішенням. У вівторок він подзвонив і сказав те, що я вже знав, позов відхилено, оскільки я раніше було повідомлено .але він дав мені виправдання, що ви здійснили транзакції, і ви використали цю IP-адресу для входу в онлайн-банкінг, тому я надіслав форми та підтвердження того, що товари не отримані, азартні ігри та міжнародне блокування мого облікового запису. електронні листи від продавців із запитами мені надіслати посвідчення особи з фотографією, у якому я тримаю його, і зізнатися в шахрайській діяльності. Я навіть надав деталі, де розташовані ці офіси, та ім’я особи, яка керує цими компаніями. Я почувався фізично хворим. Мало того, що вони порушили правило 8 тижнів до фактично 17 тижнів, щоб вирішити суперечку, початковий лист, щоб сказати, що вони не можуть цього зробити, оскільки шахрайство містить IP-адресу. Ну, я подумав, що це дивно, оскільки мій IP адреса проходить через центр обробки даних за сотні миль звідси, а також я ввійшов у свій маршрутизатор, і всі мої пристрої призначені для іншої IP-адреси, тому я вивів надану IP-адресу, і виявилося, що це постачальник ділової мережі для фінансових послуг як щодо того SMH ..Я отримав свій останній лист-відповідь, і в ньому просто сказано, що ми дослідили шахрайство та вирішили не повертати гроші. Жодної інформації про продавців тощо. Я думав, що вони повертають гроші, а продавці це оскаржують. Я чесно кажучи думаю, що вони не мали наміру розслідувати, оскільки моя програма фактично закрила справу 19 липня. Зараз я звернувся із справою до FOS, оскільки я абсолютно вражений їхнім лікуванням
I raised the complaint back in June 26th with my bank they initially refused it as fraud but said would raise as chargeback this was on the 19th july .I had to make numerous phone calls to bank and raise numerous complaints ,on Oct the 4th I spoke to an advisor who told me claim.was closed when I told her it was not as it was showing still active on my app she said she would find out and call me back .that afternoon she called me back and said no its definitely closed .I asked her if that was the case why have I not received any letter with proof from.merchants ect and their findings and requested a sars .she apologised and said there was nothing else they could do .I was only off the phone for 5 minutes and a email came through saying case was still under investigation .so I phoned back spoke to another man who didn't have a clue what was going on he put me through to another woman and I told her the ref numbers ect ect and that case clearly says its still open she says to me no it's definitely closed someone keeps trying to open up a fraud case but it will keep getting rejected .when I asked why it's been treated as fraud and not chargeback as I have not bought anything from these merchants and I was told by the 1st investor he had closed it as fraud and was raising as chargebacks she could not answer .She said someone would be intouch. On the 16th I received a phone call from a guy who said he was the investor looking into the fraud and was asking me so many personal questions and I mean personal I have some serious health issues and my state of mind .he literally had me in tears .I told him.that an advisor had already said the case was closed so what was he investigating .he said he would call back on the Tues with final decision.On the tue he called and said what I already knew claim rejected as I had previously been made aware .but he gave me the excuse you made the transactions and you have used that ip address to log into online banking so I sent forms and proof of goods not received gambiling and international blocks on my account .emails from merchants asking me to send photo ID with me holding it and admitting to fraudulent activity I even gave the details where these offices where based and name of person running these companies. I felt physically sick .not only did they break the 8 week rule to actually 17 weeks to solve the dispute the initial letter to say they can not do it as fraud had a ip address on it .well I thought this was odd as my ip address runs through a data center hundreds of miles away and also I logged into my router and all my devices are allocated to a different ip address so I gooled the ip address that was given and it turns out to be a buissness network provider for financial services how about that SMH ..I received my final response letter to and it just says we have investigated the scam and decided not to refund the money no information on merchants ect .I thought chargebacks they give the money and the merchants dispute it.I honestly think they had no intentions of investigating as by my app the case was actually closed on then19th July. I have now taken matter to FOS as I am absolutely seething by their treatment
Я зв’язався з sumup, оскільки в ньому зазначено, що прийом ставок на азартні ігри в онлайн-казино є незаконним, і цей сайт Kinghills використовує цей метод. Я також надіслав його в банк. Не можу зрозуміти, чому вони все ще намагаються відхилити повернення платежів?
https://help.sumup.com/en-GB/articles/3G8ZHjdgFZjmKWOmDWS52m-restricted-businesses
I have contacted sumup as it states taking gambling bets for online casinos are illegal and this site Kinghills is using that method I sent it to the bank as well I cannot for the life of me understand why they still try to decline chargebacks ?
https://help.sumup.com/en-GB/articles/3G8ZHjdgFZjmKWOmDWS52m-restricted-businesses
Привіт, я отримав відповідь **** щодо моєї скарги та сказав, що через її складність я почую відповідь 19 числа або до того, як я отримаю це повідомлення.
Так, звичайно, тому, як ви самі згадали, вони використали неправильний код MCC, що є поганою діловою практикою, і ми зможемо повідомити про це MasterCard, щоб вони могли виправити це з продавцем. Щодо відшкодування, нам потрібно буде дочекатися, поки відповідна команда завершить розгляд вашої справи, оскільки це буде прийнято в результаті.
Можливо, ви вже надали це, але чи можете ви надати знімок екрана, які послуги вони насправді надають?
Тож мені здається, що вони визнали, що використовували неправильний MCC, і не збираються повертати мені гроші, а просто повідомлять їм змінити код...
Будь-яка допомога була б чудовою, оскільки банк визнав неправильний MCC.
Hi had a reply off **** regarding my complain case and said because of its complexity I will hear back on or before the 19th bur got this message.
Yeah course, so as you mentioned yourself, they have used the incorrect MCC code which is a poor business practice and we will be able to report that to MasterCard so they can look to get this amended with the merchant. In terms of providing any refund, we would need to wait for the relevant team to concluded their review of your case first as this will be decided in their outcome.
You may have already provided this, but would you be able to provide a screenshot of what services they're actually providing?
So it seems to me they have admitted they have used an incorrect MCC and are not going to refund me and just inform them to change their code...
Any help now would be great now the bank have admitted wrong MCC.
Привіт, я отримав відповідь **** щодо моєї скарги та сказав, що через її складність я почую відповідь 19 числа або до того, як я отримаю це повідомлення.
Так, звичайно, тому, як ви самі згадали, вони використали неправильний код MCC, що є поганою діловою практикою, і ми зможемо повідомити про це MasterCard, щоб вони могли виправити це з продавцем. Щодо відшкодування, нам потрібно буде дочекатися, поки відповідна команда завершить розгляд вашої справи, оскільки це буде прийнято в результаті.
Можливо, ви вже надали це, але чи можете ви надати знімок екрана, які послуги вони насправді надають?
Тож мені здається, що вони визнали, що використовували неправильний MCC, і не збираються повертати мені гроші, а просто повідомлять їм змінити код...
Будь-яка допомога була б чудовою, оскільки банк визнав неправильний MCC.
Hi had a reply off **** regarding my complain case and said because of its complexity I will hear back on or before the 19th bur got this message.
Yeah course, so as you mentioned yourself, they have used the incorrect MCC code which is a poor business practice and we will be able to report that to MasterCard so they can look to get this amended with the merchant. In terms of providing any refund, we would need to wait for the relevant team to concluded their review of your case first as this will be decided in their outcome.
You may have already provided this, but would you be able to provide a screenshot of what services they're actually providing?
So it seems to me they have admitted they have used an incorrect MCC and are not going to refund me and just inform them to change their code...
Any help now would be great now the bank have admitted wrong MCC.
Ідеться не про «ділову практику», а про закон! Ви не можете навмисно приховувати транзакції для азартних ігор, як для книг! Mastercard/VISA стягують більше за види транзакцій із високим ризиком, одним із яких є азартні ігри. Якщо компанії використовують фіктивних продавців для отримання коштів для азартних ігор з використанням кодів MCC з меншим ризиком, то порушуються не лише умови VISA/Mastercard, але й самі закони країни. Банки мають блокування азартних ігор. Якщо продавець не використовує MCC для азартних ігор, він обходить це, і якщо ви можете довести, що транзакції були призначені для азартних ігор і дозволені банком, вони повинні відшкодувати вам (а не продавцю), тому це в банки зацікавлені у поверненні платежу продавцю, а не в тому, щоб оплачувати рахунок самостійно.
It isn't about "business practice", it is about the law! You cannot deliberately hide transactions for Gambling as for Books! Mastercard/VISA charge more for higher risk transaction types of which gambling is one. If companies are using shell merchants to obtain funds for gambling using lower risk MCC codes then not only are VISA/Mastercard terms being breached but the very laws of countries are as well. Banks have gambling blocks in place - if a merchant isn't using the gambling MCC then it bypasses that and if you can prove transactions were for gambling and allowed by the bank then they have to refund you(not the merchant) so it is in the banks interests to chargeback to the merchant as opposed to having to foot the bill themselves.
дякую!!!! Спробуйте сказати це банку, лол.
Я надіслав їм знімки екрана моїх депозитів, які ідеально узгоджують дату й час продавців у моїх звітах.
Thank you!!!! Try telling that to the bank lol.
I have sent them screenshots of my deposits whoch perfectly align the date and time of the merchants on my statements.
Вони використовуватимуть ті, в яких азартні ігри є незаконними, отже, коди приховування фальшивих імен тощо
They will be using ones in which gambling transactions are illegal hence the covering up false names codes etc
Так, я це знаю, але банк, схоже, не хоче наполягати на повернення платежів, це була важка боротьба, навіть з цим і всіма доказами, які я надіслав, вони все ще неохоче.
Yeah I know that but the bank don't seem to want to press for chargebacks it's been a tough fight so far even with this and all the evidence I've sent they are still reluctant.
Я з’ясував, що згідно з умовами сторонні платіжні процесори повинні дотримуватися умов казино, ніби вони самі мають ліцензію, тому потрібно використовувати правильний MCC 7995, і казино несе відповідальність за свої платіжні процесори, навіть якщо вони кажуть їх ні.
Did find out tho in their terms and conditions the 3rd party payment processors must abide by the casino terms and conditions as if they hold the licence themselves so the correct MCC 7995 must be used and the casino are liable for their payment processors even tho they say their not.
Той, який вони використовували зі мною, стверджує, що це британська компанія, яка каже, що використання платежів для азартних ігор або онлайн-казино є незаконним і призводить до призупинення облікового запису, тому я написав їм і, сподіваюся, вони заморозять свій рахунок із сотнями тисяч на ньому!
The one they used with me sumup its a Uk company that says using payments for gambling or online casino is illegal and results in account suspension so ive wrote to them and hopefully they freeze their account with hundreds of thousands in it !
привіт
Я також намагаюся отримати відшкодування від Donbet, але ви надсилаєте їм електронну пошту, вони надають вам загальні правила, яких ми дотримувалися. Але якщо ви досягнете успіху, дайте мені знати, оскільки їхні банки марні
Hi,
I am trying to get refund from Donbet also but you email them They give you generic we followed rules this and that. But if you get success let me know as they bank are useless
На яких умовах ви це знайшли, казино?
In what terms and conditions did you found that, the casinos?
Так, у їхніх положеннях та умовах або в політиці конфіденційності зазначено, що всі платіжні процесори повинні дотримуватися тих самих правил, що й саме казино.
Я також зв’язався зі своїм банком із підтвердженням усіх депозитів, і він узгоджується з цими продавцями з кодом, відмінним від 7995.
Yes in their terms and conditions or privacy policy it stated that all payment processors must follow the same rules as the casino itself.
I am also intouch with my bank with proof of all deposits and it aligns with these merchants with a code other than 7995.
Не могли б ви надіслати пропозицію щодо умов і положень, щоб ми могли цим скористатися
Could you send the terms and conditions quote so we could use this please
Просто прочитайте їх у розділі платежів.
У будь-якому випадку, якщо ви можете зіставити та зробити скріншот своїх депозитів, і він пов’язаний з банком будь-чим іншим, ніж MCC 7995, то, на мій погляд, це має бути легко.
Якщо ви не можете його знайти, перегляньте всі мої повідомлення та знайдіть його, але просто подивіться, що воно там.
Just have a read of them its under the payments section.
Either way if you can match up and screenshot your deposits and it alings with the bank anything other than MCC 7995 then it should be easy in my opinion.
If you can't find it ill go back through all my messages and find it but just have a look its there.
Коли я переходжу й натискаю там положення та умови, з’являється порожня сторінка. Я навіть попросив їх надіслати мені положення та умови, але їхній електронний лист був порожнім
When I get and click on there terms and conditions it comes up with a blank page. I even asked them to send me the terms and conditions but they email was blanked
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.