ФорумОбговорення скаргЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 224)

11 міс. тому від kirekin
|
332927 переглядів 3771 відповідей |
|
1...223 224 225...250
Додати публікацію
KatzeisBack
1 місяць тому

Я отримав один повернений платіж за pixeleum і Finn art.io, Wintermads розглядається, і поки що банк Chase відмовив у поверненні мого платежу за lunu.io, все йшло гладко, поки я не згадав lunu.io, і вони відразу спростували будь-які претензії, сказавши це суперечить правилам відкликання платежів Mastercard, оскільки це стосується азартних ігор, це дивно, оскільки мій попередній відкликаний платіж був успішним з тієї ж причини.

Автоматичний переклад.
Dustyd
1 місяць тому

Chase здається досить несумісним з їхньою службою підтримки клієнтів, я б хотів, щоб я використав свій загальнонаціональний обліковий запис для депонування, оскільки це вже було б вирішено

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Хтось мав справу з zinzipay?

Автоматичний переклад.
Dustyd
1 місяць тому

Вважай це божевільним Pixeleum повернуто. Вони зробили підроблені квитанції на мої вклади

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Вітаю, я замовив відшкодування у продавця та звернувся до свого банку, і вони подали скаргу в Revolut. Вони сказали, що проведуть розслідування, і заблокували мої облікові записи Revolut. З кимось таке траплялося????

Автоматичний переклад.
Dustyd
1 місяць тому

вони шахрайство alle bettingsider is falske . не дуже правда.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

вони афери

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Revolut загруз у болоті постачальників азартних ігор, обробляючи платежі для казино як Revolut Pay. Відповідно, великої підтримки там не чекаєш 😉

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Так, я знаю, але практично всі мої депозити були зроблені в Revolut...

Автоматичний переклад.
dvs7
1 місяць тому

Тоді ви можете попрощатися зі своїми коштами, якщо платіжні служби не повернуть вам їх.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Дякуємо, що звернулися до нашої служби підтримки клієнтів.

Вибачте, що пишу це англійською мовою, але на даний момент у нас немає норвезькомовного агента.

Ми розуміємо, що може бути неприємно чекати виведення коштів. Однак іноді це може зайняти трохи більше часу через високе навантаження. Ваше зняття має бути на завершальному етапі обробки. Дякуємо за розуміння.

Якщо у вас є додаткові запитання, будь ласка, зв’яжіться з нами електронною поштою support@Talismania.com або через чат.

З повагою,

Обслуговування клієнтів





jeg venter ferdig med behandligsaken min fr 05.08. 2024, som dere vet behandligstiden tar 3-5 dager . TIl slut kan jeg si får jeg aldri pengene mine på bankonto .

Автоматичний переклад.
KatzeisBack
1 місяць тому

Я повідомлю тут новини... Сподіваюся, не втратити свої кошти.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Хтось має інформацію про наклейки?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Чи можу я отримати допомогу у своїй справі?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Думки щодо цього від Mystake?


file

Автоматичний переклад.
Wicked243
1 місяць тому

Загальна відповідь, отримав подібну відповідь від goldenbet (обидва казино працюють під Santeda international BV), хоча певною мірою вони праві, вони також несуть відповідальність перед KYC своїх клієнтів, тому, якщо ви заповнили це заздалегідь, вони повинні були відмовити вам у обслуговуванні, що я припускаю, що точно ні. Яким був торговець, який з цікавості згадав вашу заяву?

Автоматичний переклад.
Gojira7346
1 місяць тому

Вони точно знають, що роблять, не хвилюйтеся. Вони просто беруть гроші звідти, де краще. Німеччина, Великобританія, Скандинавія і т. д. Навіть якби тебе верифікували, то дозволили б грати, іноді гроші проганяють всі турботи 😉 І як я вже писав, і досі здається, що ніхто не зрозумів: ВОНИ ЗЛОЧИНЦІ . Тобто для цих людей немає законів.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я все ще чекаю відповіді на свою скаргу, @awuintura_online відмовляється приймати перевірочні фото, змінив інструкції 30 разів і guru casino не відповідає на мою скаргу і не додає його в чорний список, тобто AWINTURA продовжує красти.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт,

Обставини вашої скарги є сумними. Я коротко перевірив вашу скаргу та знайшов таку примітку: «Ромі зараз немає на роботі або у відпустці. Можливо, вони не зможуть відповісти на цю скаргу так швидко, як зазвичай. Дякуємо за розуміння». Ви також повинні це побачити. Оскільки скарга все ще очікує на розгляд, казино ще не підлягатиме жодним штрафам. Чесно кажучи, я б сказав, що результат очевидний. мені шкода; здається, казино не вдалося вирішити вашу проблему, але я б чекав на оновлення. Можливо, відповідь була, просто ми цього не знаємо.

У будь-якому випадку, будь ласка, запасіться терпінням. дякую


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я фактично не отримав жодного відшкодування від жодної з цих компаній. Більшість з них просто ігнорують.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Grottobook написав мені це, вони повернуть гроші після цього чи ні? file

Автоматичний переклад.
1...223 224 225...250
Перейти на сторінкуіз 250 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.