ФорумОбговорення скаргЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 224)

1 рік тому від kirekin
|
470425 переглядів 4913 відповідей |
|
1...223 224 225...248
Додати публікацію
HansHasse
1 тиждень тому

Хассе, чи знаєте ви, якого продавця ви використовували для поповнення рахунку компанії? це був депозит на твін? Тому що у мене є з депозитом і деякі інші дивні, які з twin.com

Автоматичний переклад.
HansHasse
1 тиждень тому

Ну, я непоганий, коли я думаю про це 😂

Так, схоже, спочатку платіжний продавець, а потім його референс для облікового запису. Я ще не отримав від них відповіді, дасть час.


Зараз я почуваюся краще. Робочий день закінчився до біса краще, ніж раніше, у будь-якому разі все ще боляче!

Автоматичний переклад.
paulmcewan05
1 тиждень тому

Я спробую зателефонувати їм завтра й перевірити, чи отримаю якусь інформацію.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Привіт хлопці!


Комусь пощастило

Kess Innovation

Собіні

Монрамп

Рішення Velox

Тури та подорожі водними шляхами

80020003748803

Pth Jtstd

Onlinevouchercit

Boonisro.online

Perontaro.online


Боротьба з цими.

Автоматичний переклад.
HansHasse
1 тиждень тому

Гаразд, Ганс, хороша ідея!

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я зрештою грав знову, але виграв 1500 фунтів стерлінгів, міг би знизитися на 8100 фунтів стерлінгів, але впав до 5800 фунтів стерлінгів, що все ще жахливо, але трохи краще, я зняв його

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я прошу повернути платіж до Canapay. Спочатку вони попросили фотографії виписки з мого банку, і я їх надіслав. Тепер я отримав цей електронний лист. Чи повернуть вони гроші? як ти думаєш


Ми виявили транзакцію в нашій системі – було вжито всіх запобіжних заходів, щоб тепер ваша адреса електронної пошти та номер картки були заблоковані в нашій системі, щоб запобігти майбутнім транзакціям.

Оскільки всі транзакції, здійснені через Canapay, повністю авторизовані власником картки за допомогою 3D-захисту та підтверджені BankID, це означає, що ви (клієнт) були повністю в курсі та підтверджували кожну транзакцію, оброблену за допомогою вашої картки. Ви також неодноразово відкрито погоджувалися робити це у своєму першому електронному листі протягом тривалого періоду часу.

Для продовження: банки-емітенти та еквайри вимагають від нас зібрати повну інформацію KYC (знай свого клієнта), підтверджуючи вашу особу та те, що цей електронний лист надійшов із законного джерела, перш ніж розпочати розслідування шахрайства. Надішліть нам наступне:

Чітке фото лицьової та задньої сторони вашого національного посвідчення особи або паспорта (сторінка із зображенням)

Фото/скановане підтвердження адреси (рахунок за комунальні послуги, рахунок за телефон)

Ненадання вищевказаних документів означає, що ми НЕ можемо продовжити. Після надання вищевказаної інформації спеціалісти з розслідування шахрайства перевіряють вашу особу та перевіряють вашу особу на відповідність офіційним державним базам даних і базам даних шахрайства, щоб підтвердити автентичність.

Після перевірки ми розпочнемо розслідування вашої претензії щодо транзакцій, які ви погодили та особисто підтвердили через виклик 3DS вашого банку.

З повагою,

Canapay


І я корчу відповідь на канапай


Привіт,

Як я зазначав у першому листуванні електронною поштою, я не купував у вас жодних послуг, я очікую, що всі перекази, про які йдеться, мені будуть відшкодовані. Ось моє посвідчення особи та рахунок-фактура з моєю адресою.

З повагою

Змінено автором 1 тиждень тому
Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я отримав відкликаний платіж із Canapay. Скільки грошей ви чекаєте?

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я прошу повернути платіж до Canapay. Спочатку вони попросили фотографії виписки з мого банку, і я їх надіслав. Тепер я отримав цей електронний лист. Чи повернуть вони гроші? як ти думаєш


Ми виявили транзакцію в нашій системі – було вжито всіх запобіжних заходів, щоб тепер ваша адреса електронної пошти та номер картки були заблоковані в нашій системі, щоб запобігти майбутнім транзакціям.

Оскільки всі транзакції, здійснені через Canapay, повністю авторизовані власником картки за допомогою 3D-захисту та підтверджені BankID, це означає, що ви (клієнт) були повністю в курсі та підтверджували кожну транзакцію, оброблену за допомогою вашої картки. Ви також неодноразово відкрито погоджувалися робити це у своєму першому електронному листі протягом тривалого періоду часу.

Для продовження: банки-емітенти та еквайри вимагають від нас зібрати повну інформацію KYC (знай свого клієнта), підтверджуючи вашу особу та те, що цей електронний лист надійшов із законного джерела, перш ніж розпочати розслідування шахрайства. Надішліть нам наступне:

Чітке фото лицьової та задньої сторони вашого національного посвідчення особи або паспорта (сторінка із зображенням)

Фото/скановане підтвердження адреси (рахунок за комунальні послуги, рахунок за телефон)

Ненадання вищевказаних документів означає, що ми НЕ можемо продовжити. Після надання вищевказаної інформації спеціалісти з розслідування шахрайства перевіряють вашу особу та перевіряють вашу особу на відповідність офіційним державним базам даних і базам даних шахрайства, щоб підтвердити автентичність.

Після перевірки ми розпочнемо розслідування вашої претензії щодо транзакцій, які ви погодили та особисто підтвердили через виклик 3DS вашого банку.

З повагою,

Canapay


І я корчу відповідь на канапай


Привіт,

Як я зазначав у першому листуванні електронною поштою, я не купував у вас жодних послуг, я очікую, що всі перекази, про які йдеться, мені будуть відшкодовані. Ось моє посвідчення особи та рахунок-фактура з моєю адресою.

З повагою

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Сподіваюся, вони повернуть вам гроші 😎👍

Автоматичний переклад.
HansHasse
1 тиждень тому

Це не так багато, близько 1400 євро

Автоматичний переклад.
HansHasse
1 тиждень тому

Скільки часу це займає для вас?

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

file ДЕПОЗИТ, хтось знає електронну адресу?

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Казино Kinghill відшкодувало всі мої депозити, приблизно 1,1 тис.


Ось шаблон, який ви можете почати надсилати безпосередньо на сайти азартних ігор:


«Переглядаючи свої останні банківські виписки, я помітив розбіжності в дескрипторах, пов’язаних із завершеними транзакціями. Схоже, що дескриптори є неточними та не відповідають моїм законним транзакціям, що викликало плутанину та занепокоєння з мого боку.


Прошу вашої негайної допомоги у вирішенні цієї проблеми та обробці відшкодування за транзакції з неправдивими дескрипторами.


Я розумію, що можуть виникнути помилки, і я ціную вашу увагу до швидкого вирішення цієї проблеми, оскільки ці транзакції були здійснені в казино та з певних причин були незаконно замасковані.


Крім того, у мене в обліковому записі є ігровий блок, який не вдалося зафіксувати.

Ця практика, яку зазвичай називають «відмиванням транзакцій», прямо заборонена правилами Mastercard і Visa. Згідно з кодом відкликання платежу Mastercard 4840 («шахрайська обробка транзакцій»), цей тип спотворення дає право на відкликання платежу. Якби MCC було правильно встановлено як транзакцію, пов’язану з азартними іграми, її було б заблоковано обмеженнями на азартні ігри, застосованими до мого облікового запису.

Крім того, правила Visa щодо введення в оману MCC підпадають під дію коду повернення платежів 13.5, який також застосовується до випадків, коли продавець неправильно класифікує транзакцію, щоб уникнути законних обмежень. Правила як Visa, так і Mastercard є чіткими: продавці повинні використовувати правильний MCC, і якщо цього не зробити, вони можуть подавати претензії щодо повернення коштів.

Враховуючи обставини та явне порушення правил Mastercard і Visa, я прошу вас ініціювати повернення коштів на повну суму спірних транзакцій:


- транзакція 1

-транзакція 2 тощо"


це невинно і дає зрозуміти букмекеру, що ви знаєте законність





Автоматичний переклад.
SkyT
1 тиждень тому

Привіт, Скай, вау, добре, чудовий лист, ти коли-небудь знімав гроші, і чи це було відразу після того, як ти надіслав листа, чи це була важка робота, дякую, Пол

Автоматичний переклад.
Williamj86
1 тиждень тому

Привіт друже,

Ви вже чули щось від свого банку?

Автоматичний переклад.
boots2024
1 тиждень тому

Привіт приятелю,

Наразі нічого не минуло трохи більше 5 днів, тож подзвоню їм сьогодні, щоб дізнатися, що тріскається, я припускаю, що це було відхилено, я б уже почув.

Автоматичний переклад.
Aaron2121
1 тиждень тому

привіт


Я отримав від них точно таку ж відповідь 14 днів тому. Надіслали всі KYC і отримали відповідь, яка підтверджує, що вони отримали документи того ж дня.


Після цього вони перестали зі мною спілкуватися. Сьогодні нічого не чув за 14 днів.


Зробив "кортрекламацію" з моїм банком 7 днів тому (Swedbank). Від них також не було жодного відгуку, але я припускаю, що час відповіді у них довший.


Може тримати вас в курсі, якщо вам це цікаво.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я отримав відкликаний платіж із Canapay. Скільки грошей ви чекаєте?

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

яка дата Здається, вони повернули гроші на початку року, а потім припинили приблизно в червні. Вони просто попросили інформацію та повністю проігнорували мене принаймні в липні. Це було ще відповідаючи?

Автоматичний переклад.
Aaron2121
1 тиждень тому

Я також шукаю, що може бути "ДЕПОЗИТ".



Автоматичний переклад.
Mizu
1 тиждень тому

Так, я отримав електронний лист від тієї ж особи. Я сподіваюся, що я отримаю відшкодування.

Автоматичний переклад.
1...223 224 225...248
Перейти на сторінкуіз 248 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого