Ні, на жаль, ні. Ви?
Мені ще раз написати?
No. Unfortunately not. You?
Should I write again?
Nein. Leider nicht. Du?
Soll ich nochmal schreiben?
Привіт, для тих із вас, хто живе у Великобританії та використовує кредитну картку для азартних ігор.
Азартні ігри за допомогою кредитної картки були визнані незаконними з 2020 року, щоб захистити споживачів від азартних ігор.
Хто несе відповідальність у випадках використання кредитних карток?
1. Гральний сайт
2. Платіжний процесор
3. Постачальник кредитної картки
4. Власник кредитної картки
Напевно, провина не може лежати лише на власнику кредитної картки?
Hey, for those of you from the UK and used a credit card to gamble.
Gambling with a credit card was made illegal from 2020 onwards to protect consumers from problem gambling.
Who's responsible in the cases where credit cards are used?
1. The gambling site
2. The payment processor
3. The credit card provider
4. The credit card holder
Surely the blame can't solely lie with the credit card holder?
Будь-хто peraramp придумав заяву? Здається, не можу знайти жодної інформації про них
Anyone had peraramp come up on statement? Can’t seem to find any information on them
Grottobook досі справляє на мене гарне враження. Вони знайшли транзакції, тепер мені потрібно лише ідентифікувати себе, і вони повернуть гроші. Я буду тримати вас в курсі.
Grottobook still makes a good impression on me. They have found transactions, now I just need to identify myself and then they will send the money back. I will keep you updated.
Grottobook macht immer noch einen guten Eindruck bei mir. Sie haben Transaktionen gefunden, muss mich jetzt nur identifizieren dann würden sie das geld zurücksenden. Ich halte euch am Laufenden.
Вони сказали, що повернуть вам гроші? Вони сказали мені те саме, і після того, як я представився, вони змінилися та сказали
1) була проведена через термінал 3ds, тобто дана операція була підтверджена власником картки через SMS;
2) Ми надали послугу користувачеві, який оплатив цю покупку цією карткою.
Можливо, ви передали свою картку комусь для оплати на нашому сайті та підтвердили покупку. Звичайно, ви можете звернутися до свого банку-емітента, щоб оскаржити транзакцію, але той факт, що транзакція була здійснена на терміналі 3ds, автоматично грає на нашу користь.
Have they said that they will refund you the money ? They said the same to me and after I identified myself they changed and Said
1) It was performed via 3ds terminal, i.e. this transaction was confirmed by the cardholder via SMS;
2) We provided a service to the user who paid with this card for this purchase.
Perhaps you gave your card to someone for payment on our site and confirmed the purchase. Of course, you can appeal to your issuing bank to challenge the transaction, but the fact that the transaction was made on the 3ds terminal automatically plays in our favor.
Ви помічаєте протиріччя? Якщо вони знайшли ваші транзакції, то ви надали дані, які вас ідентифікують.
Вони можуть сильно тролити вас цим, тоді пізніший відклик неможливий. Потім вони показують твої документи, і тоді ти облажався. Повернення коштів з їх платіжних систем здійснюється одним клацанням миші...
Do you notice the contradiction? If they found your transactions, then you provided data that identifies you.
They could troll you a lot with this, then a later chargeback is impossible. Then they show your documents and then you're screwed. A refund from their payment systems is done with a mouse click...
Den Widerspruch an sich merkst Du ? Wenn sie Transaktionen von dir gefunden haben, dann hast Du ja daten von dir bereitgestellt die dich identifizieren.
Die könnten dich mächtig trollen damit, dann ist ein späterer Chargeback unmöglich. dann zeigen sie deine Dokumente und dann biste am arsch. Eine Rückerstattung aus deren Zahlungssystemen ist mit einem Mausklick vollbracht...
Не затримуйте подих, ви отримаєте загальну відповідь про те, що банк стане на їхню сторону, ми всі були в такому становищі з цими мішками покидьків. Вони просто проігнорують вас. Після надсилання не надсилайте особисті дані з іменем та адресою
Don't hold your breath you will get a generic response saying the bank will side with them we have all been in this position with these scum bags. They will just ignore you. Once you have sent do not send personal details over with name and address on
Хтось ще має справу з TransferOp і PayOp? Мій банк вирішив на мою користь, але заявив, що не може повернути кошти, оскільки на їх банківському рахунку немає грошей, які вони можуть повернути.
Не знаю, що тепер робити.
Anyone else dealing with TransferOp and PayOp? My bank have decided in my favour but stated they cannot return the funds as there's no money in their bank account that they can return.
Don't know what to do now.
Чи це не просто посередники, які обробляють платежі для продавців, я збентежений????
Are these not just the middle men the payment processing for the merchants I am confused????
Так, вони підзвітні. Вони відповідають за належну перевірку, оцінку ризиків і ПВК. Вони приймають платежі від імені цих компаній, фактично захищаючи їх від наших банків і кредитних карток, надаючи фальшивий і абсолютно неправильний код категорії продавця.
Як наслідок, вони підтримують нелегальні гральні компанії за допомогою шахрайства MCC, транзакцій та відмивання грошей.
Yes, they're accountable though. They're responsible for doing due-diligence, risk assessments and AML. They're accepting payments on behalf of these companies, effectively shielding them from our banks and credit cards by providing a false and completely incorrect merchant category code.
As a result they're supporting the illegal gambling companies with MCC fraud, transaction fraud and money laundering.
Я щойно ознайомився з ними, вони повинні мати кошти, оскільки вони мають багато місць і, очевидно, стягують комісію, тому або вони приховують свої кошти, або банк є BS
I have just looked into them they must have funds as they have numerous locations and obviously charge fees so either their hiding their funds or bank is BS
Чарівне слово — криптовалюта.
Ви платите в казино, гроші надходять на ваш рахунок Payop, а казино отримує криптовалюту з Payop, і гроші вже зникають з вашого рахунку
The magic word is cryptocurrency.
You pay in the casino, the money goes to your Payop account and the casino receives crypto from Payop, and the money is already gone from your account
Das Zauberwort lautet Kryptowährung.
Du bezahlt im Casino das Geld geht bei Payop aufs Konto und das Casino erhält von Payop Krypto, und shcon ist das Geld weg vom konto
оновлення, замість коду категорії продавця 7995 (азартні ігри) мою транзакцію було зареєстровано під кодом MCC 5816 (цифрові товари, ігри) (це те, під чим, наприклад, буде вказано транзакцію в магазині xbox). Як мені діяти далі? що в поєднанні з доказами того, що казино не має ліцензії та було застосовано санкції в багатьох країнах за виконання саме того, що вони зробили вище (неправильний код категорії продавця) та використання кількох URL-адрес для обходу блокувань веб-сайту? Мені вдалося змусити мій банк відновити розслідування, тому мені цікаво, як діяти далі
update, instead of merchant category code 7995 (gambling) my transaction was filed under MCC 5816 (digital goods, games) (this is what a transaction on the xbox store would be listed under for example) how would i go about proceeding? that coupled with evidence the casino is unlicensed and has been sanctioned in multiple countries for doing exactly what they did above (incorrect merchant category code) and using multiple urls to circumnavigate website blocks? i've managed to get my bank to reopen the investigation, so wondering how to proceed next
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.