Вони сказали наступне і відповіли реально лише на одну із суперечок.
«Ми не можемо надати вам відшкодування, оскільки ми розглянули ваші нещодавні претензії проти роздрібних торговців, і ви подавали кілька подібних претензій. Цю конкретну претензію було розслідувано та визначено як потенційно шахрайську, залишаючи нас без але не обробляти цю претензію та відслідковувати майбутню поведінку вашого облікового запису, перш ніж надсилати претензії, і пам’ятайте, що неправдиві претензії розглядаються як шахрайство.
Просимо вибачення за будь-які спричинені незручності та віримо, що вищезазначене пояснює нашу позицію"
They said the following and they only really replied to one of the disputes.
"We are unable to provide you with a refund as we’ve reviewed the recent claims you have made to us against retailers and you have made multiple claims of this kind. This specific one has been investigated and identified as potentially fraudulent leaving us with no option but not to process this claim and monitor future conduct on your account. We would request that you consider the authenticity of any future claims before submitting and remember that false claims are considered as fraud and will be treated as such.
We apologise for any inconvenience caused and trust the above clarifies our position"
Автоматичний переклад.