1 місяць тому
0
Переконайтеся, що ви зберегли електронний лист із повідомленням, що їм потрібен ваш ідентифікатор. Пізніше вони не будуть стверджувати, що ви підтвердили себе в них. Найкраще документувати весь процес.
Make sure you save the email that says they need your ID. They won't claim later that you verified yourself with them. It's best to document the entire process.
Heb die E-Mail unbedingt auf, in der steht dass sie den Ausweis brauchen. Nicht dass sie später behaupten, dass Du dich bei denen verifiziert hast. Am besten den gesamten Verlauf dokumentiert.
Я сказав, що не отримував жодних послуг чи товарів, я був прозорим і сказав, що дозволив транзакції для казино, що було незаконно. Я пояснив, що вони використовують торговців, щоб обійти безпеку у Великобританії, і вони закрили справу та повернули мені гроші. Поки ми розмовляємо, я пропоную друге повернення платежу.
I said I didn’t get any services or goods, I was transparent and said I authorised the transactions for a casino which was illegal. I explained that they use the merchants to bypass security in the uk and they’ve closed the case and given me my money back. I’m putting forward a second chargeback as we speak.
Тож я щойно зробив нове повернення платежу для wintermads, вони сказали, що розслідують моє відшкодування, але почали ігнорувати мене, тому я пішов шукати банк, чи зв’яжеться з ними банк? Або просто повернути гроші і все. Мій перший платіж був успішним
So I’ve just put through a new chargeback for wintermads, they said they was investigating my refund but started to ignore me so I’ve went to chase bank, will the bank contact them? Or just refund and that’s that. My first chargeback was successful
Банк завжди зв’яжеться з банком-супротивником щодо повернення коштів. Особисто для мене я відкрив близько 12 повернень платежів проти WINTERMDSE, і вони повернули 3 з них і надали докази для решти, що я купив у них твори мистецтва тощо
The bank will always contact the opposing bank regarding chargebacks. For me personally I opened around 12 chargebacks against WINTERMDSE and they refunded 3 of them and provided evidence for the remainder saying I bought artwork etc off them
Я повідомив про них в інспекцію в поліцію Норвегії, люди все підірвали
I reported them to the inspection in the Norwegian police, people blew everything up
Вони повернулися і сказали, що я приніс мистецтво nft, і воно «на блокчейні». Я сподіваюся, що вони мають достатньо доказів, оскільки я маю докази, що у мене не було жодного мистецтва nft. Буду вдячний за будь-які інші поради.
They’ve come back saying I brought nft art and it’s "on the blockchain", I hope they have sufficient evidence as I have evidence I haven’t had any nft art. Any other advice would be appreciated tho.
Ви на 100% впевнені, що саме Gumball обробляв платежі з Zagora та Cloud? Я надсилав електронні листи з 25 липня, але досі немає відповіді чи грошей.
are you 100% sure it was gumball that processed the payments from zagora and cloud? I have sent emails since 25th of july but still no answers or money.
Яку відповідь ви отримали від Quickbit?
Чи можна повідомити про їх діяльність будь-якому органу?
What kind of response have you received from Quickbit?
Can their activities be reported to any authority?
Vad har ni fått för respons utav Quickbit?
Kan man anmäla deras förehavanden till någon instans?
Яких продавців обробляє transactworld і paymentz?
What merchants does transactworld and paymentz process?
Усі, хто отримав відкликаний платіж, отримали те, що хотіли, отримавши тут відповіді на свої запитання. Однак лише деякі люди діляться своїм досвідом. Знову варто взяти близько до серця слово спільнота 😉
Everyone who has received a chargeback has gotten what they wanted by having their questions answered here. However, only a few people share their experiences. The word community should be taken to heart again 😉
Jeder der seine Rückbuchung bekommen hat, hat seinen Willen bekommen, in dem er hier fragen beantwortet bekommen. Jedoch teilen nur die wenigsten Ihre Erfahrungen. Das Wort Community sollte man sich nochmal zum Herzen nehmen😉
Я все ще чекаю відповіді на свою скаргу, @awuintura_online відмовляється приймати перевірочні фото, змінив інструкції 30 разів і guru casino не відповідає на мою скаргу і не додає його в чорний список, тобто AWINTURA продовжує красти.
I am still waiting for a response to my complaint, @awuintura_online refuses to accept the verification photos, has changed the instructions 30 times and guru casino, does not respond to my complaint and does not add it to the blacklist, that is, AWINTURA continues to steal.
Aún espero respuesta de mi queja , @awuintura_online se niega a aceptar las fotos de verificación, ha cambiado 30 veces las indicaciones y gurú casino, no responde mi queja y tampoco agrega a la lista negra , es decir AWINTURA sigue robando .
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.