ФорумОбговорення скаргЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 223)

11 міс. тому від kirekin
|
332467 переглядів 3770 відповідей |
|
1...222 223 224...250
Додати публікацію
Jasmon
1 місяць тому

Що сталося після? Я теж відправив.

Автоматичний переклад.
Elena1233
1 місяць тому

Переконайтеся, що ви зберегли електронний лист із повідомленням, що їм потрібен ваш ідентифікатор. Пізніше вони не будуть стверджувати, що ви підтвердили себе в них. Найкраще документувати весь процес.

Автоматичний переклад.
Gojira7346
1 місяць тому

Я сказав, що не отримував жодних послуг чи товарів, я був прозорим і сказав, що дозволив транзакції для казино, що було незаконно. Я пояснив, що вони використовують торговців, щоб обійти безпеку у Великобританії, і вони закрили справу та повернули мені гроші. Поки ми розмовляємо, я пропоную друге повернення платежу.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Тож я щойно зробив нове повернення платежу для wintermads, вони сказали, що розслідують моє відшкодування, але почали ігнорувати мене, тому я пішов шукати банк, чи зв’яжеться з ними банк? Або просто повернути гроші і все. Мій перший платіж був успішним

Автоматичний переклад.
Dustyd
1 місяць тому

Банк завжди зв’яжеться з банком-супротивником щодо повернення коштів. Особисто для мене я відкрив близько 12 повернень платежів проти WINTERMDSE, і вони повернули 3 з них і надали докази для решти, що я купив у них твори мистецтва тощо

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я повідомив про них в інспекцію в поліцію Норвегії, люди все підірвали

Автоматичний переклад.
xxkjxx
1 місяць тому

Вони повернулися і сказали, що я приніс мистецтво nft, і воно «на блокчейні». Я сподіваюся, що вони мають достатньо доказів, оскільки я маю докази, що у мене не було жодного мистецтва nft. Буду вдячний за будь-які інші поради.

Автоматичний переклад.
Опубліковано k93687435 Приховано Romi
Причина: Образлива мова
keejan
1 місяць тому

Ви на 100% впевнені, що саме Gumball обробляв платежі з Zagora та Cloud? Я надсилав електронні листи з 25 липня, але досі немає відповіді чи грошей.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Яку відповідь ви отримали від Quickbit?

Чи можна повідомити про їх діяльність будь-якому органу?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Які купці де під support@paymentz.co.uk ?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Яких продавців обробляє transactworld і paymentz?

Автоматичний переклад.
LizzieCG
1 місяць тому

Це теж цікаво

Автоматичний переклад.
Jablanka
1 місяць тому

Здається, ніхто не відповідає на запитання

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Klpp8

Автоматичний переклад.
LizzieCG
1 місяць тому

Усі, хто отримав відкликаний платіж, отримали те, що хотіли, отримавши тут відповіді на свої запитання. Однак лише деякі люди діляться своїм досвідом. Знову варто взяти близько до серця слово спільнота 😉

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я не відповів, оскільки не можу допомогти цим компаніям

Автоматичний переклад.
Loohis
1 місяць тому

Для якого торговця це було?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я все ще чекаю відповіді на свою скаргу, @awuintura_online відмовляється приймати перевірочні фото, змінив інструкції 30 разів і guru casino не відповідає на мою скаргу і не додає його в чорний список, тобто AWINTURA продовжує красти.

Автоматичний переклад.
LizzieCG
1 місяць тому

Я не впевнений, вибачте, я не можу вам допомогти з цим

Автоматичний переклад.
1...222 223 224...250
Перейти на сторінкуіз 250 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.