2 міс. тому
Легенда, я потраплю на це. Дуже дякую! Сподіваюся, ми всі разом кудись потрапимо!
Legend I will get onto that. Thanks very much! We will all get somewhere together hopefully!
0
Легенда, я потраплю на це. Дуже дякую! Сподіваюся, ми всі разом кудись потрапимо!
Legend I will get onto that. Thanks very much! We will all get somewhere together hopefully!
Я надішлю електронний лист. Скрізь корупція!
I will send an email. There is corruption everywhere!
Яку електронну адресу чи веб-сайт ви мали?
Чи можете ви тримати мене в курсі, будь ласка
What email address or website did you have?
Can you keep me posted please
У вас є веб-сайт або електронна адреса для них?
Do you have a website or email for them?
казино наймають сторонніх платіжних процесорів, які неправильно кодують платежі до та від оператора, представляючи банку чи постачальнику картки, що платіж призначено для чогось іншого, ніж азартні ігри. Це фактично відмивання грошей, на мій погляд, у вас немає юридичної освіти чи досвіду.
Bookspersue
Fomiline UAB
Smpf*gamingstar
Smpf* toolshaven
NIKOTPF*ELEGRO.EU
EDUNtage
PIXELEUM.IO
WINTERMDSE
НІКОТПФ*НОХТОС
BITSENT EU AB
GORIWIRE SP.ZOO
хтось може допомогти щодо того, чи мали вони справу з цими компаніями, як я з ними зв’язуюсь, оскільки електронні листи повертаються, а деякі не відповідають
казино не хоче знати, і банк не хоче знати, банк хоче, щоб я довів, що платіж не йде в казино, я знаю, що я здійснив платежі, і повинен знати краще, але думаю, що це трохи схематично
casinos hire third party payment processors who miscode payments to and from the operator, representing to the bank or card provider that the payment is for something other than gambling. This is effectively money laundering in my opinion have no legal training, or background.
Bookspersue
Fomiline UAB
Smpf*gamingstar
Smpf* toolshaven
NIKOTPF*ELEGRO.EU
EDUNTAGE
PIXELEUM.IO
WINTERMDSE
NIKOTPF*NOHTOS
BITSENT EU AB
GORIWIRE SP.Z.O.O
can anyone help in terms of if they have dealt with these companies how I get in touch with them as emails bounce back and some not replying
casino doesn’t want to know and bank doesn’t want to know the bank want me to prove that payment is not going to the casino, I know I made payments and should known better but feel it’s little sketchy
З ким ви працюєте в банку? Я з natwest
Goriwire, Fomiline і Bitsent все та ж компанія. Ви нічого не отримаєте.
Обидва nikos будуть елегро
Pixeleum не визнає це, вони скажуть, що ви придбали мистецтво і що ваша покупка здійснена в блокчейні
Smpf матиме щось спільне з платиною, ніхто не знає, хто це все ще. Це таємниця – безсумнівно, у ваших заявах написано «Платиновий Лондон».
Wintermdse - це зимові божевільні
Who do you bank with? I'm with natwest
Goriwire, Fomiline and Bitsent all the same company. You will get nothing.
Both nikos will be elegro
Pixeleum will not acknowledge it they will say you have purchased art and that your purchase is on the blockchain
Smpf will be something to do with platinum noone knows who that is still. Its a mystery - no doubt it says platinum London on your statements
Wintermdse is wintermads
Я також NatWest був у сльозах від того, як вони до мене ставилися
I’m also NatWest been in tears with how they’ve treated me
Я збираюся подзвонити їм у понеділок, вони зв’язалися зі мною після електронного листа, але я не міг прийняти дзвінок, оскільки працював.
Я б сказав, що лише від elegro ви можете повернути гроші, жоден з інших не відшкодує
I am going to call them on Monday, they reached out to me after an email but I couldn't take the call because I was working.
I'd say only elegro you may get money back from, none of the others will refund
ELEGRO повернувся до вас?
у вас є контактні дані, будь ласка
ELEGRO got back to you?
do you have contact details please
Я зробив, але, очевидно, вони більше не повертають гроші. Зайдіть на їхній сайт
I did but apparently they are no longer refunding. Go on their website
Усі, хто має Smpay Smpf* тощо.
Я думаю, що я можу щось знайти, і я думаю, що це може бути пов’язано з оплатою Магуа! Якщо ви подивіться на інтелектуальні платежі, а також SMTM, це все просто збіг обставин, і якщо ви зайдете на theplatinum.co, вони також є магуа.. 🤨🤨🤨
Any one who has Smpay Smpf* etc..
I think I may be on to something and I think it could be down to Magua pay! If you look at smart payments and also SMTM it's all just a bit of a coincidence and if you go on theplatinum.co they are also magua.. 🤨🤨🤨
Ви не отримаєте відповідь від magua pay. Належить групі SMTM. Я зв’язався з адвокатом Стівеном Моіром у Канаді, адресу якого зазначено на веб-сайті magua pay. Він стверджує, що не знає. Тоді я повідомив про них еквівалент FCA Канади, який сказав, що не може допомогти. Я також зв’язався з кіпрською владою, яка сказала мені звернутися до свого банку. Один із власників Magua живе у Великобританії, тому я зв’язався з ним за посиланням, і він відмовився розмовляти зі мною
You won’t get a reply from magua pay. Owned by SMTM group. I contacted the lawyer Steven Moir in Canada who is listed on magua pay website on the address. He claims no knowledge. I then reported them to the Canada FCA equivalent who said they can’t help. I also contacted the Cyprus authorities who told me to contact my bank. One of the owners of Magua has living in the UK so I contacted him on linked in and he declined to have a conversation with me
Це божевілля. Якщо ми зможемо довести, що це вони, тоді банку доведеться відшкодувати, тому що я не купував скіни тощо. Усе, що вам потрібно, — це спілкування. Я збираюся запитати в банку в понеділок, хто кожна транзакція і хто її обробив! Існує приблизно 85% ймовірності, що SMTM є PaySmpf тощо
That's madness. If we can prove it's them then the bank will have to refund because I haven't bought skins etc.. communication is all you need. I am going to ask the bank on Monday who each transaction is and who processed it! There is about 85% chance that SMTM is PaySmpf etc
Можна уявити, що це так, але для багатьох людей це не так. Як каже Катце, транзакція перевіряється 3DS, що несе відповідальність за повернення коштів банку. Оскільки вони несуть відповідальність, їм знадобляться квитанції/рахунки/підтвердження замовлення, щоб навіть почати процес.
Це мій досвід, але ваш банк може бути більш поблажливим.
You would imagine that’s the case, but it hasn’t been for a lot of people. As Katze says, the transaction is verified by 3DS which makes the bank liable for the chargeback. Since they’re liable, they will want receipts/invoices/order confirmation to even start the process.
Its been my experience so far, but your bank might be more lenient.
Банку нічого не потрібно робити, ви підтвердили транзакцію в додатку. Банк тільки виконує ваше платіжне доручення. Банк не зобов’язаний вирішувати «приватні спори» з торговцем. Тому авторизовану транзакцію не так просто повернути, про це я писав у цій статті. Тут головну роль відіграє відповідальність банку: без 3DS відповідальність несе продавець, з 3DS – банк.
Якщо тобі пощастить, то банк тобі допоможе, якщо ні, ти такий же розумний, як і раніше. Якщо вам не пощастить, торговці позначили транзакції таким чином, що оплата є безвідкличною, наприклад, як покупки криптовалюти тощо.
The bank doesn't have to do anything, you are the one who confirmed the transaction in the app. The bank only carries out your payment order. The bank is not obliged to resolve "private disputes" with the merchant. An authorized transaction is therefore not so easy to get back, I wrote about this in this article. The bank's liability plays a major role here: without 3DS, the merchant is liable, with 3DS the bank is liable.
If you're lucky, the bank will help you, if not, you're just as smart as before. If you're unlucky, the merchants have marked the transactions in such a way that the payment is irrevocable, e.g. as crypto purchases, etc.
Die Bank muss gar nichts, Du bist derjenige der die Transaktion in der App bestätigt hat. Die Bank führt nur deinen Zahlungsauftrag aus. Die Bank ist nicht dazu verpflichtet, "private Streitigkeiten" mit dem Händler zu klären. Eine autorisierte Transaktion ist daher nicht so einfach wiederzubekommen, dies hatte ich schonmal hier im Beitrag geschrieben. Die Haftung der Bank spielt hier eine große Rolle: Ohne 3DS haftet der Händler mit 3DS die Bank.
Wenn Du glück hast, dann hilft die Bank dir, wenn nicht bist Du genau so schlau wie vorher. Mit etwas Pech haben die Händler die Transaktionen so gekennzeichnet, dass die Zahlung unwiderrufbar ist z.B. als Kryptokäufe usw..
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.