2 міс. тому
Як ви зв'язалися з Fatamp??
Arcomet румунський?
How did you contact Fatamp??
Is Arcomet Romanian?
0
Як ви зв'язалися з Fatamp??
Arcomet румунський?
How did you contact Fatamp??
Is Arcomet Romanian?
Я читав десь у цій темі, що Fatamp = Faramp = Mobilium, тому я звернувся до нього
У моїй заяві Arcoment зазначено як Arcomet Warsawza PL – єдиною компанією, яку я міг знайти, була Arcomet Polska Sp. z oo, яка була ліквідована у 2022 році.
Fatamp також відображається як Fatamp Warsawza PL, тому цікаво, чи вони однакові/схожі з іншою назвою
I read somewhere on this thread that Fatamp = Faramp = Mobilium so I reached out to support@mobilum.com
Arcoment shows on my statement as Arcomet Warsawza PL - the only company I could find was Arcomet Polska Sp. z o. o. which dissolved in 2022.
Fatamp also shows as Fatamp Warsawza PL so wondering if they are the same / similar with a different name
Я зв’язався з helpersm, отримав відповідь, що послуга була надана та використана з 3D-перевіркою, тому не потрібно повертати кошти, спробуйте банк і caniopay, вони попросили перевірити хлопця Макса, а потім не відповіли!
I contacted helpersm got a reply the service was provided and used with 3d verification so no refunds will need to try the bank and caniopay they asked to verify a guy Max then no reply !
Ні, але я маю операції з:
Fatamp Warszawa PL
Arcomet Warszawa PL
Цікаво, чи схожі вони чимось?
No but I have transactions with :
Fatamp Warszawa PL
Arcomet Warszawa PL
I wonder if they are similar in some way?
transactworld.com чи .com.uk?
transactworld.com or .com.uk?
transactworld.com oder .com.uk?
Чому вони не хочуть видати мені квитанцію, що я їм щось заплатив?
Чи знаю я, що вони не мають доказів того, що я щось купив на їхньому сайті?
Why don't they want to give me a receipt that I paid something to them?
Do I know that they have no proof that I bought anything from their site?
De ce nu vor oare sa imi dea chitanta cum ca eu am platit ceva catre acestia ?
Stiu cumva ca ei nu au nici o dovada cum ca eu am cumparat orice de pe site-ul lor ?
Вони сміттєві мішки, усі ці торговці, тож я знаю, як вони грають.
Шкода, що ми не можемо нічого зробити, щоб закрити їх, але так
They are trashbags , all of this merchants so yeah i know how they play .
It s a shame that we cannot do shit to close them but yeah
Я спробував обидва з наведених нижче, але поки що не отримав відповіді
I have tried both of the below but so far no response
alphastrikeskins@proton.me
support@alphastrike.me
Я отримав таку ж відповідь від helpersm! це все пов'язано
I got the same reply with helpersm ! its all linked
Привіт
Очевидно, продавець повернув мені гроші, але я не отримав відшкодування.
Продавець дав мені код ARN, але банк не знає, для чого призначений код ARN, і не використовує його для перевірки повернення коштів.
Є ідеї, що я можу тут зробити?
Hello
Apparently merchant refunded me but I didn't receive the refund.
Merchant gave me a ARN code but bank doesn't know what the ARN code is for and are not using it to check for the refund.
Any ideas what I can do here?
Попросіть у банку компетентного консультанта.
Скільки часу знадобилося, щоб отримати відшкодування? Зазвичай це максимум 5 робочих днів. Зазвичай мені повертали кошти на кредитну картку протягом 1-2 днів
Ask your bank for a competent advisor.
How long did it take to get the refund? Usually a maximum of 5 business days. I usually had my credit card refund within 1-2 days
Frag bei deiner Bank nach einem fähigem Berater.
Wie lange ist die Erstattung her? In der Regel maximal 5 Werktage. In der Regel hatte ich meine Kreditkartenerstattung innerhalb von 1-2 Tagen
Це transactworld?
якщо так, вони «повернули» мені гроші з середини травня, і досі нічого
Is it transactworld?
if so i have been "refunded" by them since middle of may and stil nothing
Мій банк не міг знайти "відшкодування" зі світу транзакцій. Їхня відповідь була:
Привіт!
На жаль, ми не можемо відстежити транзакції, які пішли від іншої компанії і не дійшли до нас. Компанія може сама зв’язатися зі своїм банком, щоб з’ясувати, що сталося з транзакціями
My bank could not find the "refunds" from transact world. Their answer was:
Hello!
Unfortunately, we are not able to track transactions that went from another company and did not reach us. The company may itself contact its bank to investigate what happened with the transactions
My bank could not find the "refunds" from transact world. Their answer was:
Hej!
Vi har tyvärr inte möjlighet att spåra transaktioner som gått från ett annat företag och ej nått fram till oss. Företaget får själva kontakta sin bank för att undersöka vad som hänt med transaktionerna
І ви помічаєте це лише через 3 місяці?
And you only notice it 3 months later?
Und es fällt Dir erst 3 Monate später auf?
Ні, намагався зв’язатися з ними щодня, відколи вони сказали мені, що мені мають повернути гроші. Мені відповідають лише раз на 2-3 тижні…
але через деякий час ваша енергія закінчується.
No, been trying to get in contact with them everyday since they told me that i was supposed to get refunded. They only answer me once every 2-3 weeks…
but after a while your energy runs out.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.