Я розумію, добре, якщо продавець Ewave, ви повинні надіслати лист до Ewave (можливо, ви можете знайти контактну інформацію тут) і попросити їх оновити статус вашого замовлення, оскільки ви нічого не отримали.
Вони мають рацію в тому, що банк стане на їхню сторону, якщо ви подасте запит на відкликання через шахрайство, оскільки ви самі авторизували платіж. Але якщо ви подаєте відкликаний платіж за відсутність доставки товарів або за скасовані замовлення, у вас є більше шансів на успішне відшкодування, оскільки продавець повинен підтвердити, що він відправляє товари, а не може.
I see, well if the merchant is Ewave you should send a mail to Ewave (maybe you can find the contact details here) and ask them for an update on your order status as your received nothing.
They are right that the bank will side with them if you file for a fraud chargeback since you did authorize the payment yourself. But if you file a chargeback for no delivery of goods or for cancelled orders you have more chance for a successful refund as the merchant needs to proof they send the goods which they can't.
Автоматичний переклад.