Звичайно, банк проігнорує це. Якщо ви подаєте претензію щодо несанкціонованого платежу, але зробили підтвердження 3DS під час внесення коштів у (незаконне) казино, ви втрачаєте право подати претензію на підставі шахрайства, оскільки єдиним, хто міг схвалити платіж, були б ви.
Єдиний варіант успішного повернення платежу – це зв’язатися з продавцем, який відображається у вашій транзакції, і попросити його повернути кошти, оскільки ви не отримали своє замовлення та/або хочете повністю скасувати замовлення. Оскільки більшість із цих продавців є фіктивними веб-магазинами, які обробляються платіжними системами, такими як cash bull, zinzipay тощо, торговець не відповідає, тож ви можете подати відкликання платежу за допомогою електронного листа, який ви надіслали для скасування, або попросити їх оновити інформацію про доставку ваш товар.
І оскільки 90% продавців не будуть боротися з вашим поверненням платежу, ймовірно, ви досягнете успіху та отримаєте відшкодування. Тому що вони не хочуть привертати увагу MasterCard за те, що вони є підробленим веб-магазином, який обробляє платежі для (нелегальних) казино і в деяких випадках може навіть розглядатися як відмивання грошей.
Звичайно, я повинен сказати, що ви не повинні використовувати цю роботу навколо, і робіть це лише тоді, коли ви звернулися до казино, з якого ви вилучили кошти, яке було відхилено, або казино працює незаконно, і ви повинні знати про це (як більшість, але байдуже😉).
Of course the bank will ignore it. If you make a claim for a unauthorized payment but did do a 3DS confirmation when depositing to the (illegal) casino you lose the right to claim on fraud base since the only one who could have approved the payment would be you.
The only option to get successful chargeback is to contact the merchant that is visible on your transaction and ask them for a refund as you did not receive your order and/or want a full cancellation. Since most of those merchants are dummy webshop being processed by payment processors as cash bull, zinzipay etc. the merchant wont respond so you can file a chargeback with the e-mail you sent for your cancellation or asking them for an update on the shipment of your goods.
And as 90% of the merchants will not fight your chargeback it is likely that you will succeed and get your refund. Because they do not wish to get the attention of MasterCard for being a fake webshop that process payments for (illegal) casinos and could even be seen as money laundering in some cases.
Of course I have to state that you should not exploit this work around and only do so when you have reached out to the casino of your withdrawal that has been rejected or the casino is illegal operating and should be aware of this (as most are but do not care😉).
Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.