Ми отримали вашу скаргу щодо картки, а потім перевірили, чи маєте ви право на компенсацію за них
суми, які ви вимагали від нас. Під час нашого розслідування вашої справи ми зібрали його
інформацію, яку ви ввели у скаргу на картку, а потім перевірили її на технічні
дані та умови, які застосовуються до вашої картки.
Ви самі здійснили закупівлі, на які ви претендуєте, але заявили, що, на вашу думку, це повинен зробити банк
відмовилися від проведення операцій, оскільки операції стосуються гральних операцій.
Згідно з положенням про азартні ігри, постачальники платіжних послуг повинні відхиляти там платіжні доручення
використовується та де авторизація відбулася за допомогою використання коду MCC 7995, усе нижче
за умови, що транзакція з карткою відбувається в компанії з продажу, яка повинна мати шведську ліцензію на азартні ігри
але хто сумує. Оскільки код MCC 7995 не використовувався в жодній із транзакцій
як ви стверджуєте, банк не мав зобов’язань відхиляти транзакції, про які йдеться.
Ви самі несете відповідальність за те, на яких сторінках ви надаєте дані своєї картки, і за їх читання
умови, які застосовуються до торгової компанії, з якою ви укладаєте договір.
Банк правильно здійснив операції відповідно до наявних у вас платіжних інструкцій
зліва.
Ви не маєте жодних підстав вимагати від банку відновлення вашого рахунку зі скаргою
сума. Тому банк вирішив не задовольняти скаргу щодо вашої картки.
У доданому інформаційному листі Ви можете прочитати, куди Ви можете звернутися у Вашому випадку, якщо Ви
вважає, що рішення банку є неправильним.
We have received your card complaint and then investigated whether you are entitled to compensation for them
amounts that you have claimed to us. In our investigation of your case, we have compiled it
information that you have entered in your card complaint and then checked this against technical
data and the conditions that apply to your card.
You have carried out the purchases you are claiming yourself but have stated that you believe the bank should
have refused to carry out the transactions because the transactions relate to gaming transactions.
According to the gaming regulation, payment service providers must reject payment orders there
is used and where authorization has taken place through the use of MCC code 7995, all below
condition that the card transaction takes place with a sales company that should have a Swedish gaming license
but who miss it. Because MCC code 7995 has not been used in any of the transactions
as you claim, the bank had no obligation to reject the transactions in question.
You yourself are responsible for which pages you provide your card details to and for reading them through
terms and conditions that apply to the sales company you enter into an agreement with.
The bank has carried out the transactions correctly in accordance with the payment instructions you have
left.
There is no basis for you to request that the bank restore your account with a complaint
amount. The bank has therefore decided not to grant your card complaint.
In the attached information sheet, you can read about where you can turn to in your case if you
believes that the bank's decision is incorrect.
Vi har tagit emot din kortreklamation och därefter utrett om du har rätt till ersättning för de
belopp som du har reklamerat till oss. I vår utredning av ditt ärende har vi sammanställt den
information som du har angivit i din kortreklamation och sedan kontrollerat detta mot tekniska
data och de villkor som gäller för ditt kort.
Du har själv genomfört köpen du reklamerar men har angett att du anser att banken borde
ha vägrat att utföra transaktionerna eftersom transaktionerna avser speltransaktioner.
Enligt spelförordningen gäller att betaltjänstleverantörer ska avvisa betalordrar där kort
används och där auktorisation skett genom användning av MCC-kod 7995, allt under
förutsättning att korttransaktionen sker mot ett säljföretag som borde ha svensk spellicens
men som saknar det. Eftersom MCC-kod 7995 inte har använts i någon av de transaktioner
som du reklamerar har banken inte haft någon skyldighet att avvisa transaktionerna i fråga.
Du är själv ansvarig för vilka sidor du lämnar ut dina kortuppgifter till samt att läsa igenom de
villkor som gäller för det säljföretag du ingår ett avtal med.
Banken har utfört transaktionerna korrekt i enlighet med de betalningsuppdrag som du har
lämnat.
Det saknas grund för att du kan begära att banken ska återställa ditt konto med reklamerat
belopp. Banken har således beslutat att inte bevilja din kortreklamation.
I bifogat informationsblad kan du läsa om vart du kan vända dig vidare i ditt ärende om du
anser att bankens beslut är felaktigt.
Автоматичний переклад.