4 міс. тому
це те, що вам сказали, чи ви комусь розповідаєте
is this what has been said to you or are you telling somebody
0
це те, що вам сказали, чи ви комусь розповідаєте
is this what has been said to you or are you telling somebody
Чесно кажучи
це звучить хитро
я не знайшов нічого пов’язаного з ними в Google
повернення платежу у вашому банку
To be honest
these sound dodgy
i haven’t found anything on google relating to them
chargeback with your bank
Банки зазвичай нічого не знають про схеми постачальників платіжних послуг.
Це просто стандартна відповідь банку, самоавторизована, сам винен. Банк несе відповідальність, якщо він стягує плату за транзакції 3DS.
Однак банк мав би виконати свій обов’язок обережності та відповідним чином повідомляти Mastercard про транзакції, щоб торговці були заблоковані. Це майже ідеальний спосіб відмивання грошей. Відсутність можливості повернення платежів через відсутність квитанцій тощо.
The banks usually know nothing about the payment service providers' schemes.
It's just a standard response from the bank, self-authorised, own fault. The bank is liable if they charge back the 3DS transactions.
However, the bank would have to fulfil its duty of care and report the transactions to Mastercard accordingly so that the merchants are blocked. It's almost the perfect way to launder money. No possibility of chargebacks because receipts are missing etc.
Що ви повідомили банку, коли успішно здійснили відкликання платежів? Скільки часу знадобилося для повернення плати? Я застряг у Revolut. Дякую
What did you report to the bank when you successfully made chargebacks? How long did it take for you to charge back? I'm stuck with Revolut. thank you
Mitä ilmoitit pankille kun teit onnistuneesti takaisinveloitukset? Kauanko sinulla kesti takaisinveloituksissa? Olen jumissa Revolutin kanssa. Kiitos
Я сказав їм, що порушую торговий спір через те, що компанія закрила мій рахунок і не повернула мої кошти. Я також сказав їм, що в моїй країні (Сполучене Королівство) заборонено дозволяти вам користуватися своєю платформою
I said to them that I’m raising a merchant dispute due to the company closing my account down and not returning my funds. I also told them that in my country(United Kingdom) it’s illegal for them to let you use their platform
Я оскаржив рішення Swedbank (вище) до його омбудсмена з прав клієнтів.
I appealed Swedbank's decision (above) to their customer ombudsman.
Jag överklagade Swedbanks beslut (ovan) till deras kundombudsman.
У мене є близько 4700 фунтів стерлінгів транзакцій із Santeda через відкритий банкінг. Я зв’язався сьогодні зі своїм банком і спробував порушити спір, але вони нічого з цього не мали, оскільки в якийсь момент я отримав транзакцію від Santeda. Я спробував сказати, що вони щойно зробив це, щоб залучити мене та внести кошти, але це не було почуто, будь-яка порада чи це звучить як програна справа? Сьогодні я також зв’язався з фінансовим омбудсменом і пояснив ситуацію, щоб дізнатися, чи можуть вони щось з цим зробити
I have around £4700 of transactions with Santeda through open banking I contacted my bank today and tried to raise a dispute but they were having none of it as I had received a transaction back from Santeda at some point I tried to say that they have just done this to keep me engaged and depositing funds but this fell on deaf ear’s, any advice or does it sound like a lost cause ? I’ve also been in touch with the financial ombudsman today explained the situation to see if they can do anything about this
Tbh, я намагався отримати грошовий банк із відкритого банківського обслуговування, і немає жодного способу, оскільки ви не можете отримати повернення платежу. Я намагався зв’язатися з платіжним постачальником, який був WINTERMDSE приблизно 1800, але тепер вони просто ігнорують мене, тому ніколи не повернуть гроші. Єдиний спосіб отримати його назад — якщо Сантеда поверне вам гроші, я не впевнений щодо фінансового омбудсмена, оскільки я не йшов таким шляхом. Я відчуваю, що тепер ви отримали відмову від банку, ви можете зухвало зв’язатися з ними, щоб дізнатися, чи можуть вони допомогти. Ви можете спробувати сказати їм, що у вас є блокування азартних ігор на вашій картці, ви вразлива особа, і компанія використала неправильний торговий код, щоб обійти блокування азартних ігор на вашій картці, ID, напишіть повністю готову заяву
Tbh I’ve tried getting money bank from open banking and there’s literally no way as you can’t raise a chargeback. I tried contacting the payment provider who was WINTERMDSE for around 1800 and they just ignore me now so they’re never going to return the money either. The only way you can get it back is if Santeda refunds you, I’m not sure about financial ombudsman as I haven’t gone down that route. I feel like now you have your rejection from the bank, you can defiantly contact them to see if they can help. You can try say to them you have a gambling block on your card, you’re a vulnerable person and the company used a wrong merchant code to bypass the gambling block on your card, id write a fully prepared statement
Коли я розмовляв з банком щодо того самого питання, вони сказали, що мммм, це не шахрайство, оскільки ви здійснили платежі, ми розуміємо вашу ситуацію, але не можемо допомогти.
When I spoke to the bank on the same matter they say mmmm well it’s not fraud as you made the payments, we understand your situation but we can’t help.
Tbh Я сумніваюся, що будь-яка з цих тіньових компаній відшкодує гроші. Вони хочуть грабувати гравців, тож візьмуть усе, що дістануть. Їхньою класичною жертвою є британські гравці, які користуються Gamstop, оскільки вони знають, що люди із залежністю витрачатимуть купу грошей
Tbh I doubt any of these shady companies will refund. They’re out to rob players, so they’ll take anything they will get. Their classic victim is UK players that are on Gamstop, as they know people with addictions will spend a shit load of money
Мені б хотілося, щоб у Великій Британії був якийсь спосіб знищити Сантеду так само, як їх попереджали та штрафували у Франції та Австралії 😡
I wish there was some way of bringing Santeda down in the UK in the same way they have been warned and fined in France and Australia 😡
Ви випадково знаєте, як зв'язатися з Сантедою? Я написав у службу підтримки клієнтів Mystake і Velobet, але вони продовжують відмовляти у відшкодуванні.
Do you by any chance know how to contact Santeda? I wrote to Mystake and Velobet customer service, but they continue to deny refunds.
Sai per caso come poter contattare Santeda? Ho scritto al servizio clienti di Mystake e Velobet, ma continuano a negare i rimborsi.
Так, усі їхні казино відмовляються повертати кошти – надто схвильовані тим, що вбивають, обманюючи вразливих людей за допомогою незаконних методів оплати
Yes all of their casinos deny refunds - way too excited about making a killing by scamming vulnerable people via illegal payment methods
Чи пробували ви оскаржити транзакцію у своєму банку?
Have you tried disputing the transaction with your bank?
лол, тому я поскаржився в ceg, і вони стали на бік казино. Який жарт, вони буквально вкрали мої гроші. Це те, що вони написали, для мене це навіть не має сенсу, просто звучить як купа дурниць.
Оператор, на думку CEG, діяв відповідно до публічної інформації на своєму веб-сайті, на яку посилався Оператор, а також надав підтверджуючі заяви.
Гравець обґрунтував свою претензію на (ймовірному) порушенні норми (незаконні дії). Навіть якщо це було б так, що CEG не зміг встановити, відносний аспект протиправності означає, що норма, порушена винним, повинна була бути кодифікована з метою захисту інтересів, яким було завдано шкоди. Проте норма, на якій гравець засновує свою вимогу, у цьому конкретному випадку не проходить перевірку відносності. Незалежно від передбачуваного порушення норми внаслідок непроходження тесту відносності вважається, що Оператор діяв згідно з правилами та положеннями, що стосуються питань, що стосуються гравця.
lol so I complained to ceg and they sided with the casino. What a joke, they literally stole my money. This is what they wrote, it doesn’t even make sense to me just sounds like a load of jibberish.
The Operator, in the view of CEG, has acted in accordance with the public information on its website, to which the Operator has referred to, as well as provided supporting statements.
The Player has based his/her claim on an (alleged) violation of a norm (unlawful action). Even if this would be the case, which CEG was not able to establish, the relative aspect of the unlawfulness means that the norm infringed by the perpetrator must have been codified in order to protect the interest that has been harmed. The norm on which the player has based his claim does in this particular case, however, not pass the relativity test. Whatever may be of the alleged breach of a norm, as a consequence of not passing the relativity test, it is ruled that the Operator has acted in accordance with rules and regulations pertaining to the issues relating to the player.
Я отримав відповідь від банку через майже 60 днів. Вони не починають скаржитися. Відповідно до них я сам погодив виплати. Тому ми нічого не можемо зробити. Банки стоять спиною до цих свиней. Тож я зараз закрив ваш рахунок у цьому банку. Вони можуть тягнути
I got a reply from the bank now after almost 60 days. They don't start a complaint. According to them, I have approved the payments myself. So there is nothing we can do. The banks have their backs on these pigs. So I closed your account at that bank now. They can pull
Jag fick svar av banken nu efter nästan 60 dagar. Dom startar ingen reklamation. Jag har enligt dom själv godkänt betalningarna. Så där finns inget vi kan göra. Bankerna håller ryggen på dessa svinen. Så jag stängde nitt konto på den banken nu. Dom kan dra
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.