ФорумОбговорення скаргЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 110)

1 рік тому від kirekin
|
469226 переглядів 4892 відповідей |
|
1...109 110 111...247
Додати публікацію
DynamoHarry
4 міс. тому

це те, що вам сказали, чи ви комусь розповідаєте

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

хтось мав справу з Gladys Technologies

Автоматичний переклад.
Jasmo079
4 міс. тому

Чесно кажучи

це звучить хитро

я не знайшов нічого пов’язаного з ними в Google

повернення платежу у вашому банку

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Банки зазвичай нічого не знають про схеми постачальників платіжних послуг.

Це просто стандартна відповідь банку, самоавторизована, сам винен. Банк несе відповідальність, якщо він стягує плату за транзакції 3DS.

Однак банк мав би виконати свій обов’язок обережності та відповідним чином повідомляти Mastercard про транзакції, щоб торговці були заблоковані. Це майже ідеальний спосіб відмивання грошей. Відсутність можливості повернення платежів через відсутність квитанцій тощо.


Автоматичний переклад.
xxkjxx
4 міс. тому

Що ви повідомили банку, коли успішно здійснили відкликання платежів? Скільки часу знадобилося для повернення плати? Я застряг у Revolut. Дякую

Автоматичний переклад.
Glamors12
4 міс. тому

Я сказав їм, що порушую торговий спір через те, що компанія закрила мій рахунок і не повернула мої кошти. Я також сказав їм, що в моїй країні (Сполучене Королівство) заборонено дозволяти вам користуватися своєю платформою

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Мої повернення платежів зайняли кілька тижнів. Менше місяця. У мене не було коштів на рахунку, але я мав там кешбек

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я оскаржив рішення Swedbank (вище) до його омбудсмена з прав клієнтів.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

У мене є близько 4700 фунтів стерлінгів транзакцій із Santeda через відкритий банкінг. Я зв’язався сьогодні зі своїм банком і спробував порушити спір, але вони нічого з цього не мали, оскільки в якийсь момент я отримав транзакцію від Santeda. Я спробував сказати, що вони щойно зробив це, щоб залучити мене та внести кошти, але це не було почуто, будь-яка порада чи це звучить як програна справа? Сьогодні я також зв’язався з фінансовим омбудсменом і пояснив ситуацію, щоб дізнатися, чи можуть вони щось з цим зробити

Автоматичний переклад.
grantyoung6
4 міс. тому

Tbh, я намагався отримати грошовий банк із відкритого банківського обслуговування, і немає жодного способу, оскільки ви не можете отримати повернення платежу. Я намагався зв’язатися з платіжним постачальником, який був WINTERMDSE приблизно 1800, але тепер вони просто ігнорують мене, тому ніколи не повернуть гроші. Єдиний спосіб отримати його назад — якщо Сантеда поверне вам гроші, я не впевнений щодо фінансового омбудсмена, оскільки я не йшов таким шляхом. Я відчуваю, що тепер ви отримали відмову від банку, ви можете зухвало зв’язатися з ними, щоб дізнатися, чи можуть вони допомогти. Ви можете спробувати сказати їм, що у вас є блокування азартних ігор на вашій картці, ви вразлива особа, і компанія використала неправильний торговий код, щоб обійти блокування азартних ігор на вашій картці, ID, напишіть повністю готову заяву

Автоматичний переклад.
xxkjxx
4 міс. тому

Коли я розмовляв з банком щодо того самого питання, вони сказали, що мммм, це не шахрайство, оскільки ви здійснили платежі, ми розуміємо вашу ситуацію, але не можемо допомогти.

Автоматичний переклад.
Materialgirl84
4 міс. тому

Tbh Я сумніваюся, що будь-яка з цих тіньових компаній відшкодує гроші. Вони хочуть грабувати гравців, тож візьмуть усе, що дістануть. Їхньою класичною жертвою є британські гравці, які користуються Gamstop, оскільки вони знають, що люди із залежністю витрачатимуть купу грошей

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Мені б хотілося, щоб у Великій Британії був якийсь спосіб знищити Сантеду так само, як їх попереджали та штрафували у Франції та Австралії 😡

Автоматичний переклад.
Lottie48
4 міс. тому

Ви випадково знаєте, як зв'язатися з Сантедою? Я написав у службу підтримки клієнтів Mystake і Velobet, але вони продовжують відмовляти у відшкодуванні.

Автоматичний переклад.
Renegade99
4 міс. тому

Так, усі їхні казино відмовляються повертати кошти – надто схвильовані тим, що вбивають, обманюючи вразливих людей за допомогою незаконних методів оплати

Автоматичний переклад.
Lottie48
4 міс. тому

У вас є електронний лист для Enygma?

Автоматичний переклад.
Keiji
4 міс. тому

У вас є контактна електронна адреса Enygma?

Автоматичний переклад.
jimbrooke86
4 міс. тому

Чи пробували ви оскаржити транзакцію у своєму банку?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

лол, тому я поскаржився в ceg, і вони стали на бік казино. Який жарт, вони буквально вкрали мої гроші. Це те, що вони написали, для мене це навіть не має сенсу, просто звучить як купа дурниць.

Оператор, на думку CEG, діяв відповідно до публічної інформації на своєму веб-сайті, на яку посилався Оператор, а також надав підтверджуючі заяви.

Гравець обґрунтував свою претензію на (ймовірному) порушенні норми (незаконні дії). Навіть якщо це було б так, що CEG не зміг встановити, відносний аспект протиправності означає, що норма, порушена винним, повинна була бути кодифікована з метою захисту інтересів, яким було завдано шкоди. Проте норма, на якій гравець засновує свою вимогу, у цьому конкретному випадку не проходить перевірку відносності. Незалежно від передбачуваного порушення норми внаслідок непроходження тесту відносності вважається, що Оператор діяв згідно з правилами та положеннями, що стосуються питань, що стосуються гравця.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я отримав відповідь від банку через майже 60 днів. Вони не починають скаржитися. Відповідно до них я сам погодив виплати. Тому ми нічого не можемо зробити. Банки стоять спиною до цих свиней. Тож я зараз закрив ваш рахунок у цьому банку. Вони можуть тягнути

Автоматичний переклад.
1...109 110 111...247
Перейти на сторінкуіз 247 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого