Мабуть, адмін має схвалити мій пост
Apparently admin has to approve my post
Admin måste tydligen godkänna mitt inlägg
Не біда, я зараз це зроблю. Це захід безпеки, щоб запобігти публікації підозрілих пропозицій на форумі, які не є гравцями, без попередньої перевірки. Будь ласка, не сприймайте це особисто. Ми дуже вагаємося, чи надамо будь-кому доступ до цього форуму, щоб вони могли пропонувати або рекламувати такі послуги. Ви навіть не уявляєте, скільки тіньових людей намагаються створити тут свій бізнес майже щодня.
Вважайте це запобіжним заходом з нашого боку.
Дозволено розміщувати новинні статті чи іншу загальну інформацію.
No problem, I'll do that now. It's a security measure to prevent non-players from posting suspicious offers on the forum without an initial check. Please don't take that personally. We are extremely hesitant to give anyone access to this forum so they can offer or advertise such services. You have no idea how many shady individuals attempt to raise their businesses here on a nearly daily basis.
Please consider that a precaution from our side.
Posting news articles or other types of general information is allowed.
привіт!
намагався отримати відшкодування, але мав інший досвід. мій банківський рахунок було заморожено, і казино повідомило мені, що вони надіслали спір до мого банку для розслідування.
сума була великою (близько 5 тисяч), тому вони намагалися відмовити. розмовляли з банком, і вони сказали, що вони контактують з постачальником платіжних послуг, і запитали мене, чи надано послугу?
трохи нервую, що мій банківський рахунок заблокують.
що я повинен зробити?
hey!
tried to get a refund, but had different experience. my bank account got frozen and casino told me that they sent a dispute to my bank for investigation.
amount was big (around 5k) so they triying to decline. talked with bank and they said that they are in contact with payment provider and asked me if the service was provided?
a bit nervous that my bank account will be blocked.
what should i do?
Це залежить від мого банку, до повернення платежу може знадобитися до 90 днів тощо. Тож вам пощастило, якщо сказали, що це може тривати до 20 днів
It depends, on my bank it can take up to 90 days before chargeback and so. So you are lucky if they said it can take up to 20 days
Я кілька разів писав тут і повідомляв людям, що це шахрайство, якщо ви подаєте скаргу на картку в банк і брешете про те, куди пішов платіж (тобто не кажучи, що він пішов у казино/ігри).
Або ви продовжуєте брехати про те, що не отримуєте послугу, або ви чесні. Незважаючи на це, можуть виникнути наслідки, якщо тепер банк виявить, що ви були нечесними, коли подавали вимогу щодо картки (спроба шахрайства).
I have written several times here and informed people that it is a fraud if you make a card complaint to the bank and lie about where the payment went (i.e. not saying it went to the casino/games).
Either you keep lying about not getting the service, or you are being honest. Regardless, there may be consequences if the bank now discovers that you were dishonest when you made your card claim (attempted fraud).
Jag har skrivit flera gånger här och upplyst folk om att det är ett bedrägeri man begår ifall man gör en kortreklamation till banken och ljuger om var betalningen gått (dvs inte säger att den har gått till casino/spel).
Antingen fortsätter du ljuga om att du inte fått servicen, eller så är du är du ärlig. Oavsett kan det få konsekvenser om nu banken upptäcker att du varit oärlig när du gjorde din kortreklamation (försök till bedrägeri).
тобі не треба брехати. Це просто стріляти собі в ногу. Я маю на увазі, що гроші вже закінчилися, і ви повинні це припустити. Ви повинні бути чесними і тримати банк з одним, тому це просто бонус, якщо ви отримаєте судження tbx
you don't have to lie. It's just shooting yourself in the foot. I mean money a is already gone and you have to assume that. You have to be honest and keep the bank with one, so it's just a bonus if you get tbx judgment
man behöver inte ljuga. Det är bara till och skjuta sig själv i foten. Jag menar pengar a är redan borta och man får utgå ifrån det. Man ska vara ärlig och håller banken med en så är det bara bonus om man får tbx dom
Тепер у нас є унікальна можливість зробити реальні зміни. Ми знаємо, що є шведські компанії, залучені до організованої злочинності, і скоєні злочини є очевидними та серйозними. Багато з нас так чи інакше постраждали від цих казино. Звісно, можна сказати, що ми самі несемо відповідальність, але ті, хто справді розуміє проблему, знають, що йдеться про щось більше.
Тепер у нас є шанс помститися. Повернення грошей - це бонус, але найголовніше - поставити ці компанії на місце. Ми повинні бути вдячні за те, що живемо в країні із законами, які захищають нас від подібних дій. Якщо ми не повідомимо про ці компанії і не скористаємося цим шансом, ми просто дурні. Я обов’язково це зроблю, бо якщо не для себе, то для порятунку іншого.
Закликаю всіх звітувати. Разом ми сильніші. Пам’ятайте, що саме ці компанії зробили помилки. Вони навмисно обійшли всі форми захисту споживачів, такі як блокування торгових кодів. Ми зобов’язані діяти та захищати себе та інших. Давайте об’єднаємось і покажемо, що ми не терпимо цих зловживань.
навіщо дозволяти цим негідникам мочиться нам в обличчя і сміятися з нас...
Now we now have a unique opportunity to make a real difference. We know that there are Swedish companies involved in organized crime, and the crimes committed are clear and serious. Many of us have been affected by these casinos in one way or another. Sure, you can say that we ourselves have a responsibility, but those who really understand the problem know that it is about more than that.
We now face the chance to get revenge. The money back is a bonus, but the most important thing is to put these companies in place. We should be thankful that we live in a country with laws that protect us from activities like this. If we don't report these companies and take advantage of this chance, we are just stupid. I'm definitely going to do it, because if not for myself, then to save someone else.
I urge you all to report. Together we are stronger. Remember that it is these companies that have made mistakes. They have deliberately bypassed all forms of consumer protection, such as blocking merchant codes. We have a duty to act and protect ourselves and others. Let us stand united and show that we do not tolerate these abuses.
why let these knaves piss in our faces and laugh at us…
Nu har vi nu en unik möjlighet att göra en verklig skillnad. Vi vet att det finns svenska bolag som är involverade i organiserad brottslighet, och de brott som begås är tydliga och allvarliga. Många av oss har på ett eller annat sätt drabbats av dessa casinon. Visst, man kan säga att vi själva har ett ansvar, men de som verkligen förstår problemet vet att det handlar om mer än så.
Vi står nu inför chansen att få revansch. Pengarna tillbaka är en bonus, men det viktigaste är att sätta dessa bolag på plats. Vi bör vara tacksamma för att vi bor i ett land med lagar som skyddar oss från sådana här aktiviteter. Om vi inte anmäler dessa bolag och utnyttjar denna chans, är vi bara dumma. Jag tänker definitivt göra det, för om inte för min egen skull, så för att rädda någon annan.
Jag uppmanar er alla att anmäla. Tillsammans är vi starkare. Kom ihåg att det är dessa bolag som har gjort fel. De har medvetet kringgått alla former av konsumentskydd, som till exempel blockerade merchantkoder. Vi har en plikt att agera och skydda oss själva och andra. Låt oss stå enade och visa att vi inte tolererar dessa övertramp.
varför låta dessa klåpare pissa oss i ansiktet och skratta åt oss…
Блокуйте його! Ви бачите, що він шахрай. Його підказки та поради нікому тут не вітаються. І ці шахраї рано чи пізно потрапляють на якусь жертву, яку вони можуть обдурити
Block him! You see he is a scammer. His tips and advice are not welcome from anyone in here. And these scammers hit on some victim they can trick sooner or later
Blockera han! Ni ser ju att han är en scammer. Hans tips och råd är inte välkommna ifrån någon här inne. Och dessa scammer träffar på något offer dom kan lura förr eller senare
Який банк і чи ви були чесними у всьому
Which bank and have you been honest about everything
Vilken bank och har du varit ärlig om allting
Компанія, яка працює з казино та знімає ваші гроші з вашого рахунку, але маскує це тим фактом, що ви купили квіти, у Кенії не регулюється. Що ж, вони не будуть проблемою 🙂
A company that deals with casino and withdraws your money from your account but masks it with the fact that you bought flowers in Kenya is not regulated. Well, they won't be a problem 🙂
Ett företag som sysslar med casino och drar dina pengar ifrån ditt konto men maskerar det med att du köpt blommor i Kenya är inte regulated. Nä de blir inga trubbel 🙂
Банк нічого не повернув. Також отримав дурний лист із погрозами від казино з цим -->
Повернення платежу – це спосіб повернути кошти, які були незаконно отримані трейдером, а не спосіб розірвання контракту.
Відповідно до закону про захист прав споживачів «Закону про альтернативне вирішення спорів у справах споживачів», абзац 7, розділ 32: Єдина контактна точка для примирення споживачів та зобов’язання щодо повідомлення компетентних органів і наглядових органів, цей вид діяльності тлумачиться як шахрайство.
випадково, мабуть....
The bank didn't refund anything. Also received some stupid threat letter from the casino with this -->
Chargeback is a way to recover funds that have been illegally obtained by a trader, not a way to cancel the contract.
Under Consumer law "Act of Alternative Dispute Resolution in Consumer Matters" Paragraph 7 Section 32: Single Point of Contact for Consumer Conciliation and notification obligations of the competent authorities and supervisory authorities, this type of activity is interpreted as fraudulent.
random, I guess....
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.