Ні, на жаль, це на кредитній картці, тому я застряг, якщо не зможу знайти компанію та написати їй електронною поштою
No sadly it's on a credit card so I am stuck unless I can find the company and email them
Отже, ви сказали їм, що це пов’язано з азартними іграми? Трансакції, які я здійснив, були здійснені за допомогою RBS (Mastercard) за допомогою дебетової картки, і вони не відкликали жодних транзакцій, оскільки це було опубліковано як шахрайство, і вони були б відповідальними та заявили, що Mastercard не дозволяє відкликання платежів за азартні ігри. Якщо wintermdse не відповість, я зберу докази та спробую повернути платіж за 2 останні транзакції, які я здійснив під іншим кодом повернення платежу, який мій банк має прийняти, оскільки депозити не надійшли до гральної компанії. Сподіваюся, Wintermdse просто каже, що вони повернуть мені гроші враховуючи, що існує стільки доказів зв’язків, які обидві сторони заперечують. Фінансовий омбудсмен розглядає мою справу, але процес буде довшим, і це ще більше, оскільки мій банк зробив інші речі неправильно. Навіть якщо вони, вони, ймовірно, лояльні до компаній, що коштують мільйони фунтів. Чи хотіли б вони завадити їхнім стосункам?
Oh so you did tell them it was gambling related? The transactions I made were made with RBS (Mastercard) via debit card and they wouldn’t chargeback any transactions as it was put down as a scam claim and they would be the ones liable and stated Mastercard don’t allow gambling chargebacks. If wintermdse don’t respond I will gather the evidence and attempt to chargeback the last 2 transactions I made under a different chargeback code which my bank should accept as the deposits didn’t reach the gambling company.Hopefully Wintermdse just say they will refund me given there is so much evidence connecting ties which both parties have denied. The financial ombudsman are reviewing my case but the process will be longer and there is more too it as my bank have done other things wrong.Even with them they probably have loyalties to the million pound companies. Would they want to hamper their relationship?
Так, я використовував свою звичайну дебетову картку для здійснення транзакцій. Відкликати платежі складніше, коли ви використовуєте кредитну картку, деякі радять сказати, що ви купили подарункові картки, які ви не отримали. У мене також була кредитна картка, і я зіграв там азартні ігри, і вони скасували платежі як скасування шахрайства.
Yeah I did, but i used my normal debit card to make the transactions. Chargebacks are more hard when you use a credit card, some have advised to say you’ve bought gift cards which you haven’t received. I had a credit card too and I gambled on there and they reversed the payments as fraud reversal.
О, я бачу, що мені доведеться знову спробувати зі своїм банком через 2 тижні, якщо wintermdse не зв’яжеться зі мною. Якщо це не спрацює, до фінансового омбудсмена.
Хто також є вашою кредитною карткою Barclays? Якби я скористався своєю кредитною карткою, я був би на 100% захищений від шахрайства, але ніколи б не скористався кредитною карткою.
Oh I see I will have to try with my bank again in 2 weeks if wintermdse don’t get back to me.If that don’t work down to the financial ombudsman.
whos your credit card provider Barclays too? If I had used my credit card I would have 100% been protected by fraud guarantee but would never have used a credit card.
Ні, це малоймовірно, оскільки платежі в казино розглядаються зовсім інакше, ніж усі інші платежі.
Повернути платіж за транзакції казино майже неможливо. Але оскільки більшість казино на Кюрасао вважають за краще використовувати підроблені веб-магазини для ваших депозитів, ви можете просто зв’язатися з таким підробленим магазином і попросити відшкодування. Деякі дадуть відповідь або повернуть кошти, а інші проігнорують вас, і це добре, оскільки тепер у вас є докази того, що ви звернулися до продавця, який є обов’язковим для більшості кредитних карток, перш ніж порушувати свою справу.
No, that is not likely as casino payments are treated very differently then all other payments.
It almost impossible to get a chargeback on casino transactions. But since most Curacao based casinos prefer to use fake webshops for your deposits you can simply contact such a fake store and ask for a refund. Some will reply or issue a refund and others will ignore you which is fine as you do have now evidence that you reached out to the merchant which is with most creditcards mandatory before raising your case.
Там, де є бажання, є спосіб, і кожен, хто має хорошого консультанта у своєму банку, може сподіватися на допомогу.
Це скоріше погано підготовлений персонал у банках. Сьогодні все відбувається онлайн, ніхто насправді не знає один одного особисто, тому ви не можете побудувати хороші ділові стосунки. Але, як правило, банки хочуть клієнтів, які не створюють проблем і з більшою ймовірністю принесуть гроші. За моєю інформацією, обробка платежу займає досить багато часу, особливо якщо потрібно повідомити про 10-15 транзакцій. Ось чому більшість банків утримуються від повернення платежів, оскільки це займає надто багато часу. Зникли не гроші банку 😉 Відповідно, повернення коштів, результат яких є невизначеним, відхиляється 😉
Проте з попереднього досвіду можу сказати, що є банки, які просто повертають кошти за такі транзакції як шахрайство (трапляється лише один раз). Крім того, є банки, які вимагають звіт до поліції, щоб виконати таке повернення коштів. Крім того, є банки, які повертають платежі на підставі того, що платіж не було отримано (тут казино може просто надіслати підроблені квитанції, і повернення платежу буде втрачено).
Visa та Mastercard також повинні нести відповідальність, але через велику кількість фіктивних компаній неможливо визначити одну відповідальну...
Where there's a will, there's a way, and anyone who has a good advisor at their bank can hope for help.
It's more the poorly trained staff at the banks. Nowadays, everything is done online, no one really knows each other personally, so you can't build a good business relationship. But as a rule, banks want customers who don't cause trouble and are more likely to bring in money. According to my information, processing a chargeback is quite time-consuming, especially if you have to report 10-15 transactions. That's why most banks refrain from making chargebacks because it's too time-consuming. It's not the bank's money that's gone 😉 Accordingly, chargebacks where the outcome is uncertain are rejected 😉
However, from previous experience I can say that there are banks that simply charge back such transactions as fraud (only happens once). Then there are banks that require a report to the police in order for such a chargeback to be carried out. Then there are banks that issue chargebacks on the grounds that the payment was not received (here the casino can simply submit fake receipts and the chargeback is lost).
Visa and Mastercard would also have to be held responsible, but due to the large number of bogus companies it is impossible to identify one responsible...
Wo ein Wille ist, da ist auch ein Weg, und wer einen guten Berater bei seiner Bank hat, kann auf Hilfe hoffen.
Es ist eher das schlecht geschulte Personal bei den Banken. Heutzutage geht alles nur noch Online, keiner kennt sich so wirklich persönlich, da kann man keine gute Geschäftsbeziehung aufbauen. Aber in der Regel möchten die Banken Kunden haben, die keinen Ärger machen und eher Geld einbringen. Die Bearbeitung eines Chargebacks ist nach meinen Informationen recht aufwändig, gerade wenn man 10-15 Transaktionen einmelden muss. Daher nehmen die meisten Banken abstand von einer Rückbuchung, da es zu Zeitaufwendig ist. Es ist ja nicht das Geld der Bank was weg ist 😉 Dementsprechend wird eine Rückbuchung wo der Ausgang ungewiss ist abgelent 😉
Aus früherer Erfahrung kann ich jedoch sagen, dass es Banken gibt, die solche Transaktionen einfach als Betrug zurück buchen (geht nur 1x). Dann gibt es Banken die verlangen eine Anzeige bei der Polizei damit solch eine Rückbuchung durchgeführt wird. Dann gibt es Banken die reichen Rückbuchungen ein, mit der Begründung leistung nicht erhalten (Hier kann das Casino einfach Fakebelege einreichen dann ist der Chargeback verloren)
Visa und Mastercard müsste man auch mit in die Verantwortung nehmen, aufgrund der Zahlreichen Scheinfirmen jedoch unmöglich eine verantwortlich auszumachen...
Привіт, я прочитав усю тему та знайшов більшість компаній, але хтось має контакти для наведених нижче? Заздалегідь спасибі
Luxtel
cpwallet-cz
BP W НАВАНТАЖЕННЯ
helpersm*AP
Hello, ive read through the whole thread and found most of the companies, but do anyone have contacts for the below? Thanks in advance
Luxtel
cpwallet-cz
BP W LOADING
helpersm*AP
Завантаження BP W — це bpwallet. Завжди отримував від них гроші
BP W loading is bpwallet. Always got money back from them
Дякую тобі! Я спробую 🙂
Для інших ownrwallet.com відповів мені протягом 2 годин, що вони повернуть мені також, якщо хтось отримає транзакції від них!
Thank you! I will give it a try 🙂
For others ownrwallet.com answered me within 2 hours that they would refund me also if anyone got transactions from them!
Я погрожував ewave французьким еквівалентом FCA, а також європейським. У них є 48 робочих годин, щоб відповісти, або я також піду до відділу захисту прав споживачів. Дивіться, що відбувається
I have threatened ewave with the French equivalent of the FCA and also the European. They have 48 working hours to respond or I'll be going to the consumer protection also. See what happens
Я отримав відмову від Європейського споживчого центру щодо скарги до Revolut; вони просто не реагують. Литовський омбудсмен або бюро скарг також має діяти в інтересах Revolut. Діє девіз: ніколи не кусай руку, яка тебе годує!
Всі корупціонери!
I received a rejection from the European Consumer Centre regarding a complaint to Revolut; they simply don't respond. The Lithuanian ombudsman or complaints office is also supposed to act in Revolut's interest. The motto applies: never bite the hand that feeds you!
All corrupt bastards!
Vom europäischen Verbraucherzentrum habe ich eine Ablehnung bekommen Bezüglich einer Beschwerde bei Revolut, die antworten denen einfach nicht. Der litauische Ombudsmann bzw. die Beschwerdestelle soll wohl auch eher im Interesse von Revolut handeln. Da gilt das Motto: Beiße nie die hand die dich füttert!
Alles koruppte bastarde!
Привіт, якщо хтось грає в казино mystake або вніс гроші в нього. Я просто хотів би повідомити вам, що вони працюють без ліцензії. Вони стверджують, що мають ліцензію від Curacao egaming, і коли я натиснув на посилання, доступне через їхній логотип на веб-сайті, з’явилося ось що (див. малюнок нижче). Я просив їх повернути доброзичливу суму вже кілька місяців, оскільки кілька разів просив їхніх агентів служби підтримки закрити мій обліковий запис, але вони нічого не зробили, навіть знаючи, що я проблемний гравець, який підписаний на Gamstop. Я також запитав їх про те, що вони неправильно кодували транзакцію, щоб обійти обмеження, які діють у моєму банку, і ведуть нас по садовій доріжці платіжних постачальників, які неможливо відстежити. Повідомивши їм, що вони не мають ліцензії, вони негайно видалили його зі свого веб-сайту, а їхній персонал поводився лише хитро. Через кілька хвилин після цього вони назавжди заблокували мій обліковий запис. Коли я запитав одного з агентів служби підтримки, чому мене заблокували, вони відповіли, що я «порушив» їхні положення та умови, і коли я запитав, як. Вони сказали, що «не можуть ділитися цією інформацією». Однак їхній менеджер із відповідності надіслав мені електронний лист із повідомленням, що вони закрили мій обліковий запис з міркувань безпеки азартних ігор, оскільки я попросив закрити обліковий запис і дав зрозуміти команді, що у мене є проблеми з азартними іграми. Це повинно змусити вас сміятися, враховуючи, що вони знають про це вже кілька місяців, і одна особа сказала, що це тому, що я порушив їхні умови, а інша каже, що це для безпечних цілей азартних ігор… так що це? Просто до відома для всіх, хто грав з ними. Згідно з дослідженнями, я вважаю, що це підтверджує, що вони працюють незаконно, тому я повідомлятиму про них і вимагатиму повного відшкодування через curacao egaming.
Hi, if anyone plays at mystake casino or has deposited money to them. I would just like to make you all aware they have been operating without a license. They claim to been licensed by Curacao egaming and when I clicked on the link available through their logo on their website this is what appeared (see picture below). I have been asking them for a good will refund for a matter of months now as I had asked their support agents to close my account several times and they did nothing about it even after being aware that I am a problem gambler whom is signed up to Gamstop. I also questioned them with their miscoding of transaction to bypass restrictions in place on my bank and leading us down a garden path of untraceable payment providers. After making them aware they were unlicensed they immediately took it off their website and their staff were acting nothing but shifty. Moments after this they permanently blocked my account. When I asked one of the support agents why I had been blocked their response was that I had "violated" their terms and conditions and when I asked how. They said that they could "not share this information". However, their compliance manager has emailed me and said they closed my account on safer gambling grounds as I asked for an account closure and made it apparent to the team that I had a gambling problem. It’s got to make you laugh considering they’ve known this for months now and one person has said it’s because I’ve violated their terms and another says it’s for safer gambling purposes… so which one is it? Just an FYI for any of you whom have been playing with them. From research I believe this confirms that they are operating illegally so I will be reporting them and requesting a full refund through curacao egaming.
Люди в Кюрасао втомлено сміються з цього приводу, повідомте ви про них чи ні, нічого не станеться. Навіть видавці ліцензій — корумповані мавпи. Врятуйте себе від проблем.
The people in Curacao laugh wearily about it, whether you report them or not, nothing will happen. Even the license issuers are corrupt monkeys. Save yourself the trouble.
Die Leute in Curacao lachen da müde drüber, ob Du sie meldest oder nicht, es wird nichts passieren. Selbst die Lizenzaussteller sind Korrupte affen. Spar dir die mühe.
Я повідомив про Goriwire польські фінансові органи. Я подивлюся, що вони скажуть.
Я щойно написав великого листа до свого банку електронною поштою, у понеділок я зателефоную команді з розгляду суперечок і поговорю з ними безпосередньо щодо всього, що написано в електронному листі. Я не буду заперечувати азартні ігри, але вчора ввечері я отримав запит на схвалення транзакцій, яких я не робив. зробити. Ці компанії, безсумнівно, продали дані моєї банківської картки, це довбано страшно.
I have reported Goriwire to the Polish financial authorities. I will see what they have to say.
I have just written a big letter to my bank via email and I will phone the disputes team on Monday and speak to them directly regarding everything in the email, I will not deny gambling but last night I had approval request for transactions that I did not make. These companies have no doubt sold my bank card details it's fucking scary.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.