Це ті самі люди з однаковою зареєстрованою адресою в Лондоні. всі 3 пов'язані і мають одного директора
They are the same people with the same registered address in London. all 3 are linked and have the same director
Якщо ви загуглите його ім’я, здається, він також стоїть за кількома естонськими компаніями.
If you google his name, he also seems to be behind several of the Estonian companies as well.
Googlar man hans namn verkar han även ligga bakom flera av dom estländska bolagen också.
Так, вони кажуть, що я маю зв’язатися з торговцем
Yes they say I have to contact the merchant
WINTERMDSE
якщо ви зв’яжетеся з ними електронною поштою, вони підтвердять вашу скаргу, передадуть її на ескалацію, а потім більше ніколи вам не відповідатимуть, лол
що стосується повернення платежу, вони відхиляли кожне повернення платежу, яке я робив, окрім 2, які складали 50 фунтів стерлінгів кожен. Решта коштували £70+. Вони написали в мій банк і стверджували, що я купив у них цифрове мистецтво з контрольними номерами. Я оскаржив це у своєму банку та пояснив ситуацію, але сумніваюся, що вони щось зроблять.
WINTERMDSE
if you contact them by email, they will acknowledge your complaint, escalate it and then never reply to you again lol
in regards to chargeback, they declined every chargeback I did apart from 2 which were of £50 each. The rest were like £70+. They wrote to my bank and claimed I bought digital art from them with reference numbers. I’ve appealed it with my bank and explained the situation, but I doubt they’ll do anything.
Як ви дізналися, що це були платежі, оскільки, здається, всім іншим не пощастило?
How did you find out it was payments as it seems everyone else is having no luck?
Я зробив фіктивний депозит, і вони з’явилися під час обробки
I did a dummy deposit and they came up when it was processing
Вони повернулися і сказали, що не можуть знайти жодного мого, але я їм не вірю
They have come back and said they couldn't find any of mine but I dont believe them
Деякі з моїх транзакцій чітко вказують те саме, що й у Tiekefnntn, тому чому вони не можуть знайти мою з усією інформацією, яку я їм надав
Some of my transactions clearly state the same as Tiekefnntn so how come they can't find mine with all the information I have given them
Helpers*Sm в Единбурзі, це правильно? Я збираюся кинути в них книгу
Helpers*Sm in Edinburgh is that correct? I am going to throw the book at them
Я переглядав старі банківські виписки з лютого. Я використовував MyStake, тож через Santeda у мене є кілька компаній на моїй виписці Cleverprix* dota та frezhh limiteddigitech, банк каже, що зараз надто пізно стягувати ці кошти. Хтось знає, до кого звернутися з цими компаніями?
I have been going through old bank statements from February I was using MyStake so through Santeda I have a couple of company’s on my statement Cleverprix* dota and frezhh limiteddigitech, the bank say it’s now too late to charge these back does anyone know who to contact with these companies ?
Привіт, вже деякий час стежу за цим форумом. Що стосується ваших транзакцій Wintermdse, як ви змусили свій банк знову обробити відкликаний платіж. Вони назвали моє шахрайством і відхилили його. Скільки транзакцій ви здійснили з wintermdse і які були суми, оскільки моя загальна сума становить 4000 фунтів стерлінгів, але я здійснив всього 5 транзакцій. Я чекаю на відповідь від слідчої групи, але маю докази того, що гральна компанія заперечує будь-який зв’язок із ними та підтверджує, що вони не мають відношення до Wintermdse. Але я отримав свою історію депозитів, яка відповідає часу здійснення транзакцій на гральна компанія через wintermdse. Моя проблема з гральною компанією виникла, коли я спробував зняти кошти, які було відхилено кілька разів без будь-якої причини, і я не отримав відповіді про те, як вирішити цю проблему. Мій банк також був жахливим щодо цієї ситуації, і ми частково винен, але також і моя вина теж повинна нести відповідальність. Тож як ви думаєте, Wintermdse спробує сказати, що я теж купив мистецтво, враховуючи, що всі мої депозити становили мінімум 500 фунтів стерлінгів, якщо вони не дадуть відповіді протягом наступних 2 тижнів, я просто повернуся до своїх банків і знову наполягатиму на повернення платежу. Уже переросли до фінансовий омбудсмен за помилки, яких мій банк припустився в цій ситуації, втратив би лише 500 фунтів стерлінгів замість 4000 фунтів стерлінгів. Найболючіше те, що я поїду через 3 тижні, це мрія, яку я розв’яжу, перш ніж сісти в літак.
Hi been keeping tabs on this forum for a little while now. In regards to your Wintermdse transactions how did you get your bank to process a chargeback again.They put mine down as a scam and rejected it. How many transactions did you make with wintermdse and what were the amounts because mine total £4000 but I only made 5 transactions in total. I am waiting for a response from there investigation team but have the evidence of the gambling company denying any relationship to them and confirmed they have no connection to Wintermdse.But I obtained my deposit history which is in line with the times transactions were made to the gambling company through wintermdse. My problem with gambling company stemmed when I tried to make a withdrawal which was declined multiple times for no reason and I wasn’t receiving an answer on how to fix the issue.My bank has just been terrible in regards to this situation too and are partly to blame but also my fault too have to hold accountability. So do you think Wintermdse will try to say I bought art too considering all my deposits were minimum £500 if they don’t respond within next 2 weeks I will just go back to my banks and push for a chargeback again.Have already escalated to the financial ombudsman for the mistakes my bank have made in this situation would have only lost £500 instead of the £4000.Most painful thing is I go away in 3 weeks would be a dream to have resolved before I get on the plane.
Я пояснив, що сталося з моїм банком (Barclays), і вони відкрили повернення платежів. Загалом їх було 18, але чомусь мій банк відкрив лише 8 запитів щодо них. Це було близько 1800 фунтів стерлінгів. Я також зв’язався з фінансовим омбудсменом, тому що в моєму листі про відкликання платежу сказано, що у вас є 10 днів, щоб оскаржити його, що я зробив, і банк мені не відповів. Тому я сподіваюся, що фінансовий омбудсмен мені допоможе. Як я вже сказав, з якоїсь причини WINTERMDSE повернув 2 платежі з 8, і обидва вони були найнижчими платежами, які становили 50 фунтів стерлінгів, тож напевно банку вони знають, що компанія намагається утримати мої більші депозити. Цілком впевнений, що з них стягують плату за повернення платежів, тому вони відмовляються від більших, і просто легше надіслати кошти за 50 фунтів. Що вам сказав фінансовий омбудсмен, вони відкрили справу
I explained what happened to my bank(Barclays) and they opened the chargebacks. There were 18 in total, but for some reason my bank only opened 8 chargeback against them. It was for around £1800. I’ve contacted financial ombudsman too because on my declined chargeback letter it says you have 10 days to appeal it, which I did and the bank never got back to me. So I’m hoping financial ombudsman will help me. Like I said for some reason WINTERMDSE sent back 2 payments out of the 8, and they were both the lowest payments which were £50, so surely to the bank they know the company is trying to hold my bigger deposits. Pretty sure they get charged for chargebacks that’s why they decline the bigger ones and it’s just easier to send the funds back for £50. What did financial ombudsman say to you did they open a case
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.