У мене є помічники
якщо платіж вказує, що місцем розташування є Единбург, це означає платіжний процесор
www.paymentz.co.uk вони відповідають протягом 3 робочих днів
хтось має ЗПДГ
I have helpersm
if the payment says the location is Edinburgh the payment processor is
www.paymentz.co.uk they respond within 3 working days
does anyone have ZPDG
Мені також потрібен ZPDG.
Luminarpay відмовляється повертати кошти, Ecopay Africa теж
I need ZPDG too.
Luminarpay refuse to refund, so does Ecopay Africa
Який у вас був досвід спілкування з ними? Як вони відповіли?
What was your experience with them? How did they reply?
Ви, здається, нічого не дізналися з попередніх повідомлень, чи не так? Ви публікуєте всі кроки щодо цих постачальників послуг, а потім дивуєтеся, коли вони не відшкодовують гроші або в якийсь момент припиняють відшкодування.
You don't seem to have learned anything from the previous messages, do you? You post every step about these service providers and then you're surprised when they don't refund any money or stop refunding at some point.
Aus den vorherigen Nachrichten scheint Ihr nicht gelernt zu haben oder? Ihr Postet hier jeden Schritt über diese DIenstleister, und wundert Euch wenn diese keine Gelder erstatten, bzw. die Erstattung irgendwann einstellen.
Справа не тільки в тому, щоб змусити їх повернути вам гроші. Деякі банки вимагають зв’язатися з продавцем, щоб ініціювати повернення платежу; якщо вони не відповідають або не надають будь-якої інформації, важко повернути платіж.
It’s not all about getting them to refund you. Some banks require you contact the merchant to initiate a chargeback; if they don’t reply or provide any information it’s hard to progress the chargeback.
Ви щось помічаєте? Ви щойно назвали собі причину, чому не отримали відшкодування чи відповіді!
Do you notice something? You just told yourself the reason why you didn't get a refund or a response!
Merkst Du etwas? Du hast Dir eigentlich gerade den Grund selber genannt, warum Du keine Erstattung bzw. Antwort ehälst!
Немає шкоди запитувати про досвід інших людей. Ви більше ніж ласкаво просимо до електронної пошти шлюзу та вашого «процесу», але якщо ви не помітили, ми всі тут в одному човні.
There’s no harm in asking about another persons experience. You’re more than welcome to gatekeep emails and your "process", but if you haven’t noticed, we’re all in the same boat here.
Немає шкоди спробувати зв’язатися з роздрібним продавцем. Маю додати, що мій банк вимагає підтвердження зв’язку між мною та роздрібним продавцем щодо повернення коштів, щоб ініціювати відкликання платежу
There’s no harm in trying contacting the retailer. I must add, my bank requires proof of communication between myself and the retailer regarding refunds to initiate a chargeback
Потім спочатку уточніть це у своєму банку або постачальнику, перш ніж надати відповідь постачальнику на срібному блюді. Відповідь провайдера полягає в тому, щоб зберігати мовчання, якщо 50 електронних листів з однаковим запитом надійдуть до провайдера одночасно.
Якщо у банку немає іншого рішення/причини ініціювати відкликання платежу, він відхилить відкликання через відсутність доказів, і в цьому випадку надіслане повідомлення не має значення. Банк працює за правилами, визначеними Mastercard. Проблема повернення платежів полягає в верифікації 3DS, яка перекладає відповідальність на банк. Якщо транзакція не перевірена 3DS, відповідальність несе постачальник. Це означає: перевірка 3DS = погана рука. Метод провайдера такий же безпечний, як і переказ SEPA, коли ви заплатили, ви не повернете гроші так швидко.
Ви також можете сказати, що якщо ви хочете відмити гроші, вам просто потрібно працювати з Mastercard або VISA. Складається враження, що правила повернення платежу мають перевагу над чинним законодавством.
Then first clarify it with your bank or the provider alone before you present the answer to the provider on a silver platter. The provider's response is to remain silent if 50 emails with the same request reach the provider at the same time.
If the bank has no other solution/reason to initiate the chargeback, it will reject the chargeback for lack of evidence, in which case a message sent is irrelevant. The bank works according to the rules specified by Mastercard. The problem with the chargeback is the 3DS verification, which shifts the liability to the bank. If a transaction is not 3DS verified, the provider is liable. This means: 3DS verification = a bad hand drawn. The provider's method is as safe as a SEPA transfer, once you have paid, you won't get the money back so quickly.
You could also say that if you want to launder money, you just have to work with Mastercard or VISA. You get the impression that the rules for a chargeback take precedence over the applicable law.
Dann kläre es erstmal mit Deiner Bank bzw. dem Anbieter alleine bevor Du hier dem Anbieter die Antwort auf dem Silbertablett präsentierst. Die Antwort des Anbieters lautet dann schweigen, wenn zeitgleich 50 E-Mails mit dem gleichen Anliegen den Anbieter erreichen.
Wenn die Bank keine andere Lösung / Grund parat hat die Rückbuchung einzuleiten, lehnt sie den Chargeback ab aus Mangel an beweisen, da ist eine verschickte Nachricht irrelevant. Die Bank arbeitet nach den vorgegebenen Regeln von Mastercard. Das Problem bei der Rückbuchung ist die 3DS-Verifizierung, dies legt die Haftung auf die Bank um. Ist eine Transaktion nicht 3DS verifiziert haftet der Anbieter. Bedeutet: 3DS Verifizierung = Arschkarte gezogen. Die Methode der Anbieter ist sowas von Safe wie eine SEPA-Überweisung, einmal bezahlt bekommst Du das Geld so schnell nicht wieder.
Man kann auch sagen, wenn man Geld waschen möchte, muss man nur mit Mastercard oder VISA zuammen arbeiten. Man hat den Eindruck, dass die Regeln für einen Chargeback über den geltenden Gesetz stehen.
Хтось може сказати мені, який веб-сайт стоїть за DstrLTD, Лімасол Кіпр?
Я знайшов наступне, що також є творчим.
Реверберація музики ( support@musicreverb.com )
Догляд за шкірою Emarse ( info@emarseskin.com )
123-Шаблони ( support@123templates.net )
Сукня Direct Cloth ( hi@mydressdirect.com )
CSSKINSPRO ( info@paytechpro.com )
KyPay ( support@nun-tech.com )
Dolcepay Limited/Кенія ( support@dpkenya.com )
Усі вони пов’язані з казино на Кюрасао/Кіпрі, які працюють незаконно в моїй країні (хоча їхня служба підтримки спершу стверджує, що це неправда, і вони є законними, поки ви не зіткнетеся з ними, і вони скажуть, що гравець несе відповідальність). Щоб успішно обробити відкликаний платіж, я завжди звертався до продавця з проханням повернути кошти, оскільки я не отримав жодних товарів, але вони просто ігнорували відповідь, через що моєму банку було досить легко оскаржити транзакцію, яку продавці не роблять. t боротися. Зауважте, що ця процедура виконується, лише якщо ви не можете вирішити проблему з казино/вони відмовляються відшкодувати та/або зняти кошти з різних причин зі свого боку!
Can anyone tell me which website is behind DstrLTD, Limassol Cyprus?
I have found the following which is also creative.
Music Reverb (support@musicreverb.com)
Emarse Skincare (info@emarseskin.com)
123-Templates (support@123templates.net)
Dress Direct Cloth (hi@mydressdirect.com)
CSSKINSPRO (info@paytechpro.com)
KyPay (support@nun-tech.com)
Dolcepay Limited/Kenya (support@dpkenya.com)
All are linked to Curacao/Cyprus based casinos that operate illegally in my country(while their support first claims thats not true and they are legal, until you confront them and they say that the player is responsible). In order to successfully get a chargeback processed I always reached out to the merchant asking for a refund as I did not receive any goods, but they simply ignore a reply which makes it quite easy for my bank to dispute the transaction which the merchants don't fight. Do note this procedure is only executed when you are unable to resolve the matter with the casino/they refuse your refund and/or withdrawal for various reasons from their side!
Привіт
Це було для helpserm??
Я вважаю, що це також для helpserm visiola тощо
Hi
Was this for helpserm ??
I beleive this is also for helpserm visiola etc
Я вважаю, що DSTRLTD – це Destream; вони збирають пожертви або платежі для творців контенту. Ви не отримаєте від них відповіді
I believe DSTRLTD is Destream; they collect donations or payments for content creators. You will not get a reply from them
Helpersm був paymentz.co.uk так. Насолоджуйтесь поверненням своїх грошей, але будьте поспішними, поки вони не подумають
Helpersm was paymentz.co.uk yes. Enjoy your money back but be quick before they become wise to it
Привіт, це теж візіола? Іноді він відображається як helpersem перед visiola
Hi is that visiola as well? Sometimes it shows as helpersem before visiola
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.