Щодо телефону (по суті, це єдина компанія в Греції, яка його не має):
З наявної у Служби інформації випливає, що можливість
зателефонувати в компанію з її веб-сайту наразі недоступно. Крім того,
його колл-центр наразі не приймає дзвінки від гравців через відсутність
експлуатації з 24.07.2023р. Однак він надає підтримку з 24.07.2023 електронною поштою
і спілкуватися з гравцями та відвідувачами веб-сайту.
Відповідь компанії гравцеві/генеральному директору, якому було піднято питання. EEEP виявився неактивним у події та приймає її. Можливо, отримання ліцензії не є обов’язковою умовою, або політика EEEP закриває на такі випадки очі (щоб не втратити клієнтів від держави).
І так, в Салоніках є телефон, де постійно крутиться записане повідомлення про очікування на лінії через завантаженість. І який компанія використовує виключно для реклами: особисте спілкування про нові пропозиції...
Що стосується скасування сум, дуже ймовірно, що ви робите ставку під час завершення її обороту на суму понад 5 євро в спінах/с, які ця конкретна компанія має за своїми умовами.
Якщо воно не стосується конкретного порушення, то у відповіді на офіційну скаргу він повинен викласти конкретне порушення умов/термінів. Але загалом, коли справа доходить до бонусів, компанії мають перевагу, коли вони вважають за потрібне, єдиним наслідком чого є погана репутація.
З мого досвіду в інших запитах і спілкуванні (крім скарг до EEEP) ця конкретна компанія жахлива в обслуговуванні/спілкуванні, повна нечіткості та ухилень.
Наскільки я можу судити, вона встигла отримати погану репутацію в EEEP через свій непрофесіоналізм. І, на жаль, EEEP не має можливості чи бажання чинити значний тиск чи розслідувати інциденти... особливо щодо тих, що стосуються пропозицій.
Regarding the phone (basically the only company in Greece that doesn't have one):
From the information available to the Service, it appears that the possibility to
call the company from its website is currently unavailable. In addition, the
its call center is currently not accepting calls from players due to the non
of operation from 24.07.2023. However, it provides support from 24.07.2023 via email
and chat to players and visitors to its website.
Company's response to player/CEO to whom the issue was raised. The EEEP appeared inactive in the event and accepts it. It is possible that obtaining a license is not a prerequisite, or the EEEP policy turns a blind eye to such cases (so as not to lose customers from the state).
And yes, there is a telephone in Thessaloniki, where a recorded message about waiting on the line due to workload plays permanently. And which the company uses exclusively for advertising: personal communication about new offers...
As far as the cancellation of the amounts is concerned, it is very likely that you bet during the completion of its turnover, an amount of more than €5 in spin/s, which this particular company has in its terms.
If it does not concern the specific violation, it must present the specific violation of terms/terms in its response to an official complaint. But generally when it comes to bonuses companies have the upper hand to do as they see fit with the only consequence being a bad reputation.
From my experience through other requests and communication (beyond complaints to EEEP) this particular company is terrible at service/communication, full of vagueness and evasions.
As far as I can tell, she has managed to get a bad reputation in the EEEP for her unprofessionalism. And unfortunately the EEEP does not have the ability or the will to exert substantial pressure or investigate the incidents... especially for those concerning offers.
Σε ό,τι αφορά το τηλέφωνο (βασικά η μοναδική εταιρεία στην Ελλάδα που δε διαθέτει):
Από τα στοιχεία τα οποία έχει στη διάθεσή της η Υπηρεσία προκύπτει ότι, η δυνατότητα να
καλέσει η εταιρεία από τον ιστότοπό της δεν είναι προς το παρόν διαθέσιμη. Επιπλέον, το
τηλεφωνικό κέντρο της προς το παρόν δεν δέχεται κλήσεις από παίκτες λόγω της μη
λειτουργίας του από 24.07.2023. Ωστόσο, παρέχει υποστήριξή από 24.07.2023 μέσω email
και συνομιλίας προς τους παίκτες και επισκέπτες του ιστοτόπου της.
Απάντηση της εταιρείας σε παίκτη/ΕΕΕΠ, στην οποία είχε τεθεί το θέμα. Η ΕΕΕΠ φάνηκε αδρανής στο γεγονός και το αποδέχεται. Είναι πιθανό στη λήψη άδειας να μην είναι προαπαιτούμενο, ή η πολιτική της ΕΕΕΠ κάνει τα στραβά μάτια σε τέτοιες περιπτώσεις (για να μη χαθεί η πελατεία από το κράτος).
Και ναι υπάρχει τηλέφωνο στη Θεσσαλονίκη, όπου παίζει μόνιμα ηχογραφημένο μήνυμα περί αναμονής στη γραμμή λόγω φόρτου εργασίας. Και το οποίο η εταιρεία το χρησιμοποιεί αποκλειστικά για διαφήμιση: προσωπική επικοινωνία για νέες προσφορές...
Σε ό,τι αφορά την ακύρωση των ποσών, πολύ πιθανό να πόνταρες κατά τη διάρκεια ολοκλήρωσης του τζίρου του, ποσό άνω των 5€ σε περιστροφή/ες, κάτι που η συγκεκριμένη εταιρεία το έχει στους όρους της.
Αν δεν αφορά τη συγκεκριμένη παραβίαση οφείλει να παρουσιάσει στην απάντησή της σε επίσημο παράπονο - καταγγελία τη συγκεκριμένη παραβίαση όρου/ων. Αλλά γενικά σε θέματα μπόνους οι εταιρείες έχουν το πάνω χέρι να πράττουν όπως τους συμφέρει με μόνη συνέπεια την απόκτηση κακής φήμης.
Από την εμπειρία μου μέσω άλλων αιτημάτων και επικοινωνίας (πέρα των καταγγελιών στην ΕΕΕΠ) η συγκεκριμένη εταιρεία είναι τραγική στην εξυπηρέτηση/επικοινωνία, γεμάτη με αοριστολογίες και υπεκφυγές.
Από όσο έχω συμπεράνει, έχει κατορθώσει να αποκτήσει κακή φήμη στην ΕΕΕΠ για το μη επαγγελματισμό της. Και δυστυχώς η ΕΕΕΠ δεν έχει δυνατότητα ή τη θέληση να ασκεί ουσιαστική πίεση ή έρευνες στα περιστατικά... ειδικά για όσα αφορούν προσφορές.
Автоматичний переклад.