N1 афера казино? (Сторінка 6)

3 р. тому від Sa-br-ina21
|
45882 переглядів 205 відповідей |
|
1...5 6 7...11
Додати публікацію
6 міс. тому

Лише тиждень тому він дав мені бонус у розмірі 30 безкоштовних обертань. Я виграв 4 євро і, трохи пощастивши, зробив 391. Я залишив 91 євро і зняв 300. У результаті вони скасували моє виведення 300 і 91, які я мав. Після звернення до служби я попросив адресу та контактний телефон. Я даю вам наступні скріншоти. Як ви побачите, вони сказали мені як виправдання, що ліміт бонусу було перевищено. Вони також створили кол-центр із Салонік для бонусів і депозитів. Дуже сумніваюся в законності. Велика обережність

filefilefile



Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Чи можу я запитати, якою була максимальна сума зняття цього бонусу? Ми завжди рекомендуємо гравцям ознайомитися з умовами заздалегідь, щоб уникнути подібних проблем у майбутньому. Насправді немає нічого незвичайного в тому, що такий бонус або акція має певний максимальний ліміт, особливо якщо це так званий «безкоштовний бонус або обертання».

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Щодо телефону (по суті, це єдина компанія в Греції, яка його не має):

З наявної у Служби інформації випливає, що можливість
зателефонувати в компанію з її веб-сайту наразі недоступно. Крім того,
його колл-центр наразі не приймає дзвінки від гравців через відсутність
експлуатації з 24.07.2023р. Однак він надає підтримку з 24.07.2023 електронною поштою
і спілкуватися з гравцями та відвідувачами веб-сайту.


Відповідь компанії гравцеві/генеральному директору, якому було піднято питання. EEEP виявився неактивним у події та приймає її. Можливо, отримання ліцензії не є обов’язковою умовою, або політика EEEP закриває на такі випадки очі (щоб не втратити клієнтів від держави).


І так, в Салоніках є телефон, де постійно крутиться записане повідомлення про очікування на лінії через завантаженість. І який компанія використовує виключно для реклами: особисте спілкування про нові пропозиції...


Що стосується скасування сум, дуже ймовірно, що ви робите ставку під час завершення її обороту на суму понад 5 євро в спінах/с, які ця конкретна компанія має за своїми умовами.

Якщо воно не стосується конкретного порушення, то у відповіді на офіційну скаргу він повинен викласти конкретне порушення умов/термінів. Але загалом, коли справа доходить до бонусів, компанії мають перевагу, коли вони вважають за потрібне, єдиним наслідком чого є погана репутація.

З мого досвіду в інших запитах і спілкуванні (крім скарг до EEEP) ця конкретна компанія жахлива в обслуговуванні/спілкуванні, повна нечіткості та ухилень.

Наскільки я можу судити, вона встигла отримати погану репутацію в EEEP через свій непрофесіоналізм. І, на жаль, EEEP не має можливості чи бажання чинити значний тиск чи розслідувати інциденти... особливо щодо тих, що стосуються пропозицій.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Дякую за ваше нутро. Сподіваюся, це допоможе іншим гравцям, які читають цю тему.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

N1 CASINO протягом 3 місяців вони не повернули мені гроші з дублікатів облікових записів, які були створені та конфісковані, вони попросили мене надіслати їм номер банківського рахунку, а я пояснив їм, що це неможливо, тому що я не маю рахунку в лише мої дані, і вони просять повернути так само, як був зроблений депозит, вони відмовляються повернути його мені, вони стверджують, що є лише один спосіб, і якщо я не надішлю виписку з банківського рахунку, вони ніколи не повернуть мені гроші Я попросив номер телефону та адресу юриста, щоб зв’язатися з ними, вони не надали мені жодної інформації, вони більше не відповідають на мої повідомлення та не спілкуються в прямому ефірі, не знаючи, що відбувається з моєю справою, оскільки казино відмовляє протягом 3 місяців повернути гроші, які вони в мене конфіскували

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Казино n1 — це найбільше шахрайство в компаніях-казино вже 3 місяці. Вони конфіскували мої гроші та відмовляються повертати мені гроші, а також відмовляються відповідати на мої листи та блокують чат у прямому ефірі та не відповідають на багато скарг, які вони подали від EEEP, як результат Я поняття не маю, що відбувається з моєю справою, і якщо це законно, він не повернув депозити, які він конфіскував з рахунків, це найбільше шахрайство, вам слід триматися подалі від цієї компанії

Автоматичний переклад.
Garas
6 міс. тому

Чи бажаєте ви, щоб наша команда розгляду скарг розглянула цю проблему та, можливо, допомогла вам? Якщо ви вирішили подати скаргу, перейдіть за цим посиланням, щоб зробити це .

Автоматичний переклад.
Romi
6 міс. тому

Казино n1 відмовляється повернути мені 580 євро, які були внесені на дублікат рахунку, і вони конфіскували його, я багато разів пояснював їм, що в мене немає банківського рахунку, і я хочу, щоб повернення було здійснено таким же чином оскільки депозит було внесено, хоча вони стверджують, що ні, чи є інший спосіб повернути те, що не згадується в положеннях та умовах, і я не можу зв’язатися з ними, щоб пояснити, що відбувається в такому випадку, як мій, і як буде здійснено повернення, оскільки у мене немає банківського рахунку на моє ім’я, і чи законно конфіскувати мої гроші назавжди в цьому випадку, і вони мені не відповідають, минуло 3 місяці, а вони мені не повернули гроші і вони блокують чат, а ти мені не відповідаєш, вони намагаються уникати будь-якого спілкування зі мною, щоб не повернути мої гроші гроші

Автоматичний переклад.
Garas
6 міс. тому

Гарас

Комітет з нагляду та контролю за гральним бізнесом

Кол-центр: 211 107 5000

Попросіть, щоб вас підключили до відділу розгляду скарг, і вони підкажуть, які кроки ви можете зробити

Автоматичний переклад.
Romi
6 міс. тому

Чи може моя скарга знову відкрити, будь ласка?

https://kazinoguru-gr.com/n1-casino-gr-ta-cerde-ton-toyrnoya-toy-paicte-leipoyn

Після того, як він був закритий через відсутність відповіді, я додав новий коментар, очікуючи схвалення.

Пізніше я навіть надіслав електронний лист вашій команді підтримки.

Все ще закрито... Чому?


Автоматичний переклад.
vashbet
6 міс. тому

Як мені повідомили в нашій групі розгляду скарг, вашу скаргу було повторно відкрито. Оновіть його , перейшовши за цим посиланням.

Будь ласка, дайте нам знати, чи все в порядку.

Автоматичний переклад.
vashbet
6 міс. тому

Я подавав багато скарг, але EEEP не перевіряла, воно ігнорує мої скарги

Автоматичний переклад.
Romi
6 міс. тому

Як я можу подати скаргу за посиланням, яке ви мені дали? Я не можу написати скаргу

Автоматичний переклад.
Garas
6 міс. тому

Спробую ще раз опублікувати посилання тут . Будь ласка, дайте нам знати, чи це нормально.

Автоматичний переклад.
Romi
6 міс. тому

Ні, не можна, я намагаюся писати і не можу, він видаляє текст безпосередньо

Автоматичний переклад.
Garas
6 міс. тому

Ви маєте на увазі, що подали скарги до EEEP? Вони отримують номер протоколу та відповідають. Через деякий час (місяць/и), поки вони не відправлять його в компанію, вони відповідають через 20 днів, вони надсилають вам відповідь.

Мій досвід роботи з цим полягає в тому, що він працює як листоноша (скарга – відповідь від компанії), а не як арбітр/розслідувач на основі того, що подає кожна сторона.

Однак по телефону персонал здається прихильним, незважаючи на те, що це не призводить до скорочення часу очікування та практичних результатів.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Ні, не можна, я намагаюся писати і не можу, він видаляє текст безпосередньо

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Вибачте, але я не розумію, в чому справа? Посилання, яке я опублікував, вам не підходить? Який текст видалено? Ви можете спробувати перейти на сторінку скарг у казино та вибрати подати скаргу тут, на нашому веб-сайті. Ви повинні вміти це робити. Повідомте нам, будь ласка, якщо у вас є можливість це зробити.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Сорок безкоштовних обертань із турніру з прибутком 8,8, який я маю повернути 15 разів, я досяг в один момент 60,00 євро з обігом приблизно в 12 разів більше прибутку від бонусу. Я отримую покупку на 20 євро, і це дає мені виграш 137 євро ми вимагаємо зняття, оскільки я досяг ліміту обороту, і вони скасовують моє зняття та скидають мій обліковий запис, виправдовуючись тим, що в умовах зазначено, що ставка не повинна перевищувати 5 євро. У жодній серйозній компанії, коли у вас є бонусні гроші, вам не дозволяють знайти покупця або переконати його ставкою в 5 євро.



Автоматичний переклад.
steliospod
5 міс. тому

Вибачте, чи правильно я розумію, що ви не завершили ставку на бонус і не внесли 20 євро, який став змішаним фондом, і ви поставили більше 5 євро, що фактично суперечить правилам бонусу чи безкоштовних обертань? Це так?

Чесно кажучи, немає нічого незвичайного в тому, що казино має таке правило, яке називається максимальною ставкою. Це правило фактично стосується більшості бонусів, особливо безкоштовних.🤷‍♀️

Щоб запобігти подібним проблемам, вам справді потрібно бути обережними, ставлячи кожен бонус.

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

Так, але жодне казино, якщо у вас є бонусні гроші, не дозволить вам стати бонусним покупцем. А в інших, коли ви робите ставку понад 5💶, вони скасовують ваш раунд замість того, щоб вилучати всі гроші, що загалом становить 137 євро.

Автоматичний переклад.
steliospod
5 міс. тому

Якщо ви вважаєте, що наша група розгляду скарг може якось допомогти вам із цим, не соромтеся подати скаргу тут. Я впевнений, що вони глибше дослідять вашу справу та спробують знайти найкраще рішення. Що ти скажеш, ти збираєшся це спробувати? Ось посилання, якщо ви хочете подати скаргу .

Будь ласка, повідомте нам про своє рішення.

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

Команда розгляду скарг у моєму випадку взагалі не допомогла.

Чи є хтось серйозніший за спеціаліста зі скарг Ніка ?

Знову поспішив закрити тему, мабуть? тому що він переглядав мої дописи та вхідні, які він отримував

Він пропустив те, що я згадав, що була подана друга скарга за згодою - спонуканням комітету, оскільки відповідь і ставлення компанії були визнані осудливими

Επέμεινα με μια dedερη, πιο στοχευμένη καταγγgelία στην επιτροπή και πeriμένω τη νεα εξέλξη.

Він також не став коментувати відповідь компанії, яку отримав на свою електронну пошту. Крім того, що він не перевіряє свою електронну пошту.

Його єдиним ефектом було те, що він попросив відповідь компанії, яку він отримав, а потім закрив тему, при цьому було чітко зазначено, що є нова офіційна скарга.

Я прошу, щоб скарга була повторно відкрита, і щоб хтось із необхідним часом і зацікавленістю взявся за це.

https://kazinoguru-gr.com/n1-casino-gr-ta-cerde-ton-toyrnoya-toy-paicte-leipoyn

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
1...5 6 7...11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого