Leon Cazino стверджує, що депозити були зроблені з моїх карток у Leon Casino та зіграні, і вони не надали мені жодних офіційних доказів депозитів, тоді як мій банківський рахунок показує, що транзакції були здійснені в 3 різних магазинах у Нігерії
Leon cazino claims that the deposits were made from my cards at Leon cazino and played and they do not provide me with any official proof of the deposits while my bank account shows that the transactions were made at 3 different stores in Nigeria
Η Leon cazino ισχυρίζεται ότι έγιναν οι καταθέσεις από τις κάρτες μου στ Leon cazino και παίχτηκαν και δεν μου παρέχουν κανένα επίσημο αποδεικτικό από τις καταθέσεις ενώ στον τραπεζικό μου λογαριασμό φαίνονται ότι οι συναλλαγές έγιναν σε 3 διαφορετικά κατάστηματα στη Νιγηρία
Вибачте, але я не зовсім розумію, як ви дізналися, що депозити з вашої картки були зроблені в Leons, як ви сказали, якщо у вашій банківській виписці вказано кілька магазинів у Нігерії?🤔 Я справді заблукав тут зараз. У вас є рахунок у цьому казино, ви там граєте?
Sorry, but I do not fully understand here, how did you find out, that the deposits from your card were made at the Leons, as you say, if your bank statement shows some stores in Nigeria?🤔 I'm really lost here right now. Do you have an account at that casino, do you play there?
Чи не могли б ви надіслати електронного листа нашій групі розгляду скарг, можливо, щоб переконатися, що ваш запит доставлено? Ви можете використовувати цю електронну адресу для цього: " target="_blank" rel="nofollow ugc noopener noreferrer"> complaints@casino.guru .
Будь ласка, повідомляйте нам про будь-які оновлення. Дякую тобі.
Could you sent an email to our complaint team, perhaps, just to make sure that your request was delivered? You can use this email, for that: complaints@casino.guru.
Please let us know any updates. Thank you.
Чому вони були зроблені з мого рахунку в LEON CAZINO, а служба казино стверджує, що депозити були зроблені на компанію, а гроші були розіграні, не надавши мені жодних доказів транзакцій, тоді як банківський рахунок показує, що рухи були здійснені в магазині в Нігерії
Why were they made from my account at LEON CAZINO and the casino service claims that the deposits have been made to the company and the money has been played without giving me any proof of transactions while the bank account shows that the movements were made in a store in Nigeria
Γιατί έγιναν από τον λογαριασμό μου στη LEON CAZINO και η εξυπηρέτηση του καζίνο ισχυρίζεται ότι έχουν γίνει οι καταθέσεις στην εταιρεία και έχουν παιχτεί τα χρήματα χωρίς να μου δώσουν κάποιο αποδεικτικό έγγραφο συναλλαγών ενώ στον τραπεζικό λογαριασμό φαίνονται ότι οι κινήσεις έγιναν σε κατάστημα στη Νιγηρία
Я також використовував цих хлопців проти казино N1. Вони жорстоко врегульовують суперечки щодо зняття коштів у казино. Вони обов'язково повернуть вам гроші!
I also used these guys against N1 casino . They are fierce with casino withdrawal dispute settlements . They will get your money back for sure !
Не залишайте шахраїв у касінках неповідомленими та без документів. Це не допомагає індустрії азартних ігор. Повідомте про кіберзлочинність онлайн-казино на ForexfraudteamAT/gmail/com після того, як ви подасте заяву в місцеву поліцію.
Don’t leave casink scammers unreported and undocumented . It doesn’t help the gambling industry. Report online casino cybercrime to ForexfraudteamAT/gmail/com after you’ve made a local police report .
Чи можу я знати, чому ви прикидаєтеся двома людьми в цій розмові?
amywithcare99 , га? Обидва облікові записи повністю зосереджені на пропозиції "@h4xcreditsolutions".
Мені це здається не дуже чесним. Отже, що ти збираєшся, будь ласка? Хочете уточнити?
Я дуже близький до блокування всіх ваших облікових записів за порушення наших правил 👈.
May I know why you pretend to be two people in this conversation?
amywithcare99, huh? Both accounts are immersively focused on suggesting "@h4xcreditsolutions".
It does not feel very honest to me. So, what are you up to, please? Care to elaborate?
I'm very close to banning all your accounts for breaching our rules👈.
Підкажіть, як я можу зв’язатися з казино N1, яке вилучило 580 євро з моєї картки та не повернуло їх?
Will you tell me how I can get in touch with N1 casino who seized 580 euros from my card and have not returned it?
Εμένα θα μου απαντήσετε πως θα έρθω σε επικοινωνία με την N1 καζίνο που κατέσχεσαν 580 ευρώ από την κάρτα μου και δεν τα έχουν επιστρέψει;
Чому вони були зроблені з мого рахунку в LEON CAZINO, а служба казино стверджує, що депозити були зроблені на компанію, а гроші були розіграні, не надавши мені жодних доказів транзакцій, тоді як банківський рахунок показує, що рухи були здійснені в магазині в Нігерії
Why were they made from my account at LEON CAZINO and the casino service claims that the deposits have been made to the company and the money has been played without giving me any proof of transactions while the bank account shows that the movements were made in a store in Nigeria
Γιατί έγιναν από τον λογαριασμό μου στη LEON CAZINO και η εξυπηρέτηση του καζίνο ισχυρίζεται ότι έχουν γίνει οι καταθέσεις στην εταιρεία και έχουν παιχτεί τα χρήματα χωρίς να μου δώσουν κάποιο αποδεικτικό έγγραφο συναλλαγών ενώ στον τραπεζικό λογαριασμό φαίνονται ότι οι κινήσεις έγιναν σε κατάστημα στη Νιγηρία
Відверто кажучи, ніхто, крім персоналу казино, не може мати стосунку. 🙁
Чи можу я спробувати трохи надолужити, будь ласка? Виправте мене, якщо я помиляюся:
Основне занепокоєння полягає в тому, що транзакція була оброблена не казино, а стосується одержувача в Нігерії, чи не так?
За таких обставин я думаю, що вас може зацікавити ця тема:
Йдеться також про мерчант-коди, які є іншою стороною таких операцій. Не соромтеся запитувати там активних гравців, напевно, їм також буде цікава ваша думка.
Frankly, no one aside from the casino's staff can relate. 🙁
May I try a little catch-up, please? Correct me if I'm wrong:
The main concern is that the transaction was not handled by the casino, but refers to a recipient in Nigeria, right?
Under such circumstances, I think you might be interested in this thread:
It's also about merchant codes, which are another side of such transactions. Don't hesitate to ask active players there, surely they will also be interested in your opinion.
Так, це саме той випадок зі мною, і казино Leon заблокувало будь-який вид зв’язку. Що мені робити, щоб отримати відшкодування, які були зроблені в магазинах Нігерії?
Yes, this is exactly the case with me and Leon cazino has blocked any kind of communication, what should I do to get the refunds that have been made in stores in Nigeria?
Ναι ακριβώς τέτοια περίπτωση είναι και η δική μου και η Leon cazino έχει μπλοκάρει κάθε είδους επικοινωνίας τι πρέπει να κάνω για να γίνουν οι επιστροφές των χρημάτων που έχουν γίνει αυτές οι συναλλαγές σε καταστήματα στη Νιγηρία;
Вам потрібно зв’язатися з ними, щоб пояснити ситуацію, оскільки транзакції з моїх карток проводилися в магазинах, а я робив їх у казино, і зв’язати нас із продавцями, щоб отримати відшкодування, оскільки мене заблокували всі типи спілкування
You need to get in touch with them to explain the situation because the transactions from my Cards were made in shops while I made them in the casino and to put us in touch with the merchants to request a refund because I have been blocked every type of communication
Πρέπει να έρθετε σε επικοινωνία μαζί τους να μα εξηγήσουν την κατάσταση γιατί οι συναλλαγές από τις Κάρτες μου έγιναν σε εμπορικά καταστήματα ενώ εγώ τις έκανα στο καζίνο και να μας φέρουν σε επικοινωνία με τους εμπόρους για να ζητήσω την επιστροφή των χρημάτων γιατί εμένα έχουν μπλοκάρει κάθε είδους επικοινωνίας
Підкажіть, як я можу зв’язатися з казино N1, яке вилучило 580 євро з моєї картки та не повернуло їх?
Will you tell me how I can get in touch with N1 casino who seized 580 euros from my card and have not returned it?
Εμένα θα μου απαντήσετε πως θα έρθω σε επικοινωνία με την N1 καζίνο που κατέσχεσαν 580 ευρώ από την κάρτα μου και δεν τα έχουν επιστρέψει;
Я надіслав занадто багато електронних листів, вони мені не відповідають і заблокували всі види спілкування
I have sent too many emails, they don't answer me and they have blocked all kinds of communication
Έχω στείλει πάρα πολλά mail δεν μου απαντάνε και έχουν μπλοκάρει κάθε είδους επικοινωνίας
Так, це саме той випадок зі мною, і казино Leon заблокувало будь-який вид зв’язку. Що мені робити, щоб отримати відшкодування, які були зроблені в магазинах Нігерії?
Yes, this is exactly the case with me and Leon cazino has blocked any kind of communication, what should I do to get the refunds that have been made in stores in Nigeria?
Ναι ακριβώς τέτοια περίπτωση είναι και η δική μου και η Leon cazino έχει μπλοκάρει κάθε είδους επικοινωνίας τι πρέπει να κάνω για να γίνουν οι επιστροφές των χρημάτων που έχουν γίνει αυτές οι συναλλαγές σε καταστήματα στη Νιγηρία;
Вам потрібно зв’язатися з ними, щоб пояснити ситуацію, оскільки транзакції з моїх карток проводилися в магазинах, а я робив їх у казино, і зв’язати нас із продавцями, щоб отримати відшкодування, оскільки мене заблокували всі типи спілкування
You need to get in touch with them to explain the situation because the transactions from my Cards were made in shops while I made them in the casino and to put us in touch with the merchants to request a refund because I have been blocked every type of communication
Πρέπει να έρθετε σε επικοινωνία μαζί τους να μα εξηγήσουν την κατάσταση γιατί οι συναλλαγές από τις Κάρτες μου έγιναν σε εμπορικά καταστήματα ενώ εγώ τις έκανα στο καζίνο και να μας φέρουν σε επικοινωνία με τους εμπόρους για να ζητήσω την επιστροφή των χρημάτων γιατί εμένα έχουν μπλοκάρει κάθε είδους επικοινωνίας
Єдиний спосіб зв’язатися з казино – це подати скаргу, і наша команда зможе допомогти вам у цьому питанні. Чи правильно я тепер розумію, що ви зробили депозити в казино? Я не пригадую, щоб казав вам це раніше. Тож у чому саме проблема? Спробуйте пояснити це, тому що ми тут обертаємося. Ваші депозити в цьому казино насправді були втрачені?
The only way to get in touch with the casino, is when you submit a complaint and our team will be able to help you out with this matter. So do I understand correctly now, that you have made those deposits at the casino? I do not recollect saying you this before. So where exactly is the problem, please? Try to explain that, because we are here going round and round. Have your deposits at this casino been lost, actually?
Я надіслав занадто багато електронних листів, вони мені не відповідають і заблокували всі види спілкування
I have sent too many emails, they don't answer me and they have blocked all kinds of communication
Έχω στείλει πάρα πολλά mail δεν μου απαντάνε και έχουν μπλοκάρει κάθε είδους επικοινωνίας
Було відкрито 13 рахунків і зроблено депозити з однієї картки, і всі гроші з депозитів були арештовані і мені не повернуті
13 accounts have been made and deposits have been made from the same card and all the money from the deposits has been seized and not returned to me
Έχουν γίνει 13 λογαριασμοί και έχουν γίνει οι καταθέσεις από την ίδια κάρτα και έχουν κατασχεθεί όλα τα χρήματα από τις καταθέσεις και δεν μου τα έχουν επιστρέψει
Так, це саме той випадок зі мною, і казино Leon заблокувало будь-який вид зв’язку. Що мені робити, щоб отримати відшкодування, які були зроблені в магазинах Нігерії?
Yes, this is exactly the case with me and Leon cazino has blocked any kind of communication, what should I do to get the refunds that have been made in stores in Nigeria?
Ναι ακριβώς τέτοια περίπτωση είναι και η δική μου και η Leon cazino έχει μπλοκάρει κάθε είδους επικοινωνίας τι πρέπει να κάνω για να γίνουν οι επιστροφές των χρημάτων που έχουν γίνει αυτές οι συναλλαγές σε καταστήματα στη Νιγηρία;
На мій погляд, інші гравці зазвичай намагаються зв’язатися з одержувачами — у вашому випадку, з нігерійським магазином, а потім тиснуть на них, щоб отримати гроші назад.
Будь ласка, перегляньте ланцюжок ще раз або запитайте цих гравців безпосередньо. Я дійсно думаю, що вони можуть мати на увазі якісь ідеї.
Чесно кажучи, я не впевнений, що звичайна скарга допоможе вам тут.
До речі, ви також не намагалися зв’язатися з Visa? Як ви вже знаєте, ви, швидше за все, стали жертвою фальшивих або неправильних кодів продавця, тому я все одно вважаю, що Visa повинна мати для вас деякі процедури чи пропозиції.
In my opinion, other players usually try to get in touch with the recipients - in your case, the Nigerian store and then put them under some pressure to get the money back.
Please, browse the thread again, or ask these players directly. I really think they may have some ideas in mind.
To be fair and square, I'm not convinced a conventional complaint would help you here.
By the way, have you also tried to get in touch with Visa, please? As you now know, you've most likely fallen victim to false or incorrect merchant codes, so I still think Visa should have some procedures or suggestions for you.
Було відкрито 13 рахунків і зроблено депозити з однієї картки, і всі гроші з депозитів були арештовані і мені не повернуті
13 accounts have been made and deposits have been made from the same card and all the money from the deposits has been seized and not returned to me
Έχουν γίνει 13 λογαριασμοί και έχουν γίνει οι καταθέσεις από την ίδια κάρτα και έχουν κατασχεθεί όλα τα χρήματα από τις καταθέσεις και δεν μου τα έχουν επιστρέψει
Лише тиждень тому він дав мені бонус у розмірі 30 безкоштовних обертань. Я виграв 4 євро і, трохи пощастивши, зробив 391. Я залишив 91 євро і зняв 300. У результаті вони скасували моє виведення 300 і 91, які я мав. Після звернення до служби я попросив адресу та контактний телефон. Я даю вам наступні скріншоти. Як ви побачите, вони сказали мені як виправдання, що ліміт бонусу було перевищено. Вони також створили кол-центр із Салонік для бонусів і депозитів. Дуже сумніваюся в законності. Велика обережність
Just a week ago, he gave me a bonus of 30 free spins. I win 4 euros and with a little luck I made 391. I left 91 euros and withdrew 300. As a result, they canceled my withdrawal of 300 and the 91 I had in it. After from contacting the service I asked for an address and contact phone number. I am giving you the following screenshots. As you will see, they told me as an excuse that the bonus limit was exceeded. They have also set up a call center from Thessaloniki for bonuses and deposits. I really doubt the legitimacy. Great caution
Μόλις πριν,μια εβδομάδα μου έδωσε μπόνους 30 free spins.Κερδίζω 4 ευρώ και με λίγη τύχη τα έκανα 391.Άφησα τα 91 ευρώ και έκανα ανάληψη τα 300.Με αποτέλεσμα να μου ακυρώσουν την ανάληψη των 300 και τα 91 που είχα μέσα.Μετα από επικοινωνία με την εξυπηρέτηση ζητούσα διεύθυνση και τηλέφωνο επικοινωνίας.Σας παραθέτω τα παρακάτω screenshots.Οπως θα δείτε μου ανέφεραν για δικαιολογία ότι υπερέβη το όριο μπόνους.Επίσης έχουν βάλει τηλεφωνικό κέντρο από τη Θεσσαλονίκη για μπόνους και καταθέσεις.Πραγματικά αμφιβάλλω για τη νομιμότητα.Μεγαλη προσοχή
Щодо телефону (по суті, це єдина компанія в Греції, яка його не має):
З наявної у Служби інформації випливає, що можливість
зателефонувати в компанію з її веб-сайту наразі недоступно. Крім того,
його колл-центр наразі не приймає дзвінки від гравців через відсутність
експлуатації з 24.07.2023р. Однак він надає підтримку з 24.07.2023 електронною поштою
і спілкуватися з гравцями та відвідувачами веб-сайту.
Відповідь компанії гравцеві/генеральному директору, якому було піднято питання. EEEP виявився неактивним у події та приймає її. Можливо, отримання ліцензії не є обов’язковою умовою, або політика EEEP закриває на такі випадки очі (щоб не втратити клієнтів від держави).
І так, в Салоніках є телефон, де постійно крутиться записане повідомлення про очікування на лінії через завантаженість. І який компанія використовує виключно для реклами: особисте спілкування про нові пропозиції...
Що стосується скасування сум, дуже ймовірно, що ви робите ставку під час завершення її обороту на суму понад 5 євро в спінах/с, які ця конкретна компанія має за своїми умовами.
Якщо воно не стосується конкретного порушення, то у відповіді на офіційну скаргу він повинен викласти конкретне порушення умов/термінів. Але загалом, коли справа доходить до бонусів, компанії мають перевагу, коли вони вважають за потрібне, єдиним наслідком чого є погана репутація.
З мого досвіду в інших запитах і спілкуванні (крім скарг до EEEP) ця конкретна компанія жахлива в обслуговуванні/спілкуванні, повна нечіткості та ухилень.
Наскільки я можу судити, вона встигла отримати погану репутацію в EEEP через свій непрофесіоналізм. І, на жаль, EEEP не має можливості чи бажання чинити значний тиск чи розслідувати інциденти... особливо щодо тих, що стосуються пропозицій.
Regarding the phone (basically the only company in Greece that doesn't have one):
From the information available to the Service, it appears that the possibility to
call the company from its website is currently unavailable. In addition, the
its call center is currently not accepting calls from players due to the non
of operation from 24.07.2023. However, it provides support from 24.07.2023 via email
and chat to players and visitors to its website.
Company's response to player/CEO to whom the issue was raised. The EEEP appeared inactive in the event and accepts it. It is possible that obtaining a license is not a prerequisite, or the EEEP policy turns a blind eye to such cases (so as not to lose customers from the state).
And yes, there is a telephone in Thessaloniki, where a recorded message about waiting on the line due to workload plays permanently. And which the company uses exclusively for advertising: personal communication about new offers...
As far as the cancellation of the amounts is concerned, it is very likely that you bet during the completion of its turnover, an amount of more than €5 in spin/s, which this particular company has in its terms.
If it does not concern the specific violation, it must present the specific violation of terms/terms in its response to an official complaint. But generally when it comes to bonuses companies have the upper hand to do as they see fit with the only consequence being a bad reputation.
From my experience through other requests and communication (beyond complaints to EEEP) this particular company is terrible at service/communication, full of vagueness and evasions.
As far as I can tell, she has managed to get a bad reputation in the EEEP for her unprofessionalism. And unfortunately the EEEP does not have the ability or the will to exert substantial pressure or investigate the incidents... especially for those concerning offers.
Σε ό,τι αφορά το τηλέφωνο (βασικά η μοναδική εταιρεία στην Ελλάδα που δε διαθέτει):
Από τα στοιχεία τα οποία έχει στη διάθεσή της η Υπηρεσία προκύπτει ότι, η δυνατότητα να
καλέσει η εταιρεία από τον ιστότοπό της δεν είναι προς το παρόν διαθέσιμη. Επιπλέον, το
τηλεφωνικό κέντρο της προς το παρόν δεν δέχεται κλήσεις από παίκτες λόγω της μη
λειτουργίας του από 24.07.2023. Ωστόσο, παρέχει υποστήριξή από 24.07.2023 μέσω email
και συνομιλίας προς τους παίκτες και επισκέπτες του ιστοτόπου της.
Απάντηση της εταιρείας σε παίκτη/ΕΕΕΠ, στην οποία είχε τεθεί το θέμα. Η ΕΕΕΠ φάνηκε αδρανής στο γεγονός και το αποδέχεται. Είναι πιθανό στη λήψη άδειας να μην είναι προαπαιτούμενο, ή η πολιτική της ΕΕΕΠ κάνει τα στραβά μάτια σε τέτοιες περιπτώσεις (για να μη χαθεί η πελατεία από το κράτος).
Και ναι υπάρχει τηλέφωνο στη Θεσσαλονίκη, όπου παίζει μόνιμα ηχογραφημένο μήνυμα περί αναμονής στη γραμμή λόγω φόρτου εργασίας. Και το οποίο η εταιρεία το χρησιμοποιεί αποκλειστικά για διαφήμιση: προσωπική επικοινωνία για νέες προσφορές...
Σε ό,τι αφορά την ακύρωση των ποσών, πολύ πιθανό να πόνταρες κατά τη διάρκεια ολοκλήρωσης του τζίρου του, ποσό άνω των 5€ σε περιστροφή/ες, κάτι που η συγκεκριμένη εταιρεία το έχει στους όρους της.
Αν δεν αφορά τη συγκεκριμένη παραβίαση οφείλει να παρουσιάσει στην απάντησή της σε επίσημο παράπονο - καταγγελία τη συγκεκριμένη παραβίαση όρου/ων. Αλλά γενικά σε θέματα μπόνους οι εταιρείες έχουν το πάνω χέρι να πράττουν όπως τους συμφέρει με μόνη συνέπεια την απόκτηση κακής φήμης.
Από την εμπειρία μου μέσω άλλων αιτημάτων και επικοινωνίας (πέρα των καταγγελιών στην ΕΕΕΠ) η συγκεκριμένη εταιρεία είναι τραγική στην εξυπηρέτηση/επικοινωνία, γεμάτη με αοριστολογίες και υπεκφυγές.
Από όσο έχω συμπεράνει, έχει κατορθώσει να αποκτήσει κακή φήμη στην ΕΕΕΠ για το μη επαγγελματισμό της. Και δυστυχώς η ΕΕΕΠ δεν έχει δυνατότητα ή τη θέληση να ασκεί ουσιαστική πίεση ή έρευνες στα περιστατικά... ειδικά για όσα αφορούν προσφορές.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.