Leon Cazino стверджує, що депозити були зроблені з моїх карток у Leon Casino та зіграні, і вони не надали мені жодних офіційних доказів депозитів, тоді як мій банківський рахунок показує, що транзакції були здійснені в 3 різних магазинах у Нігерії
Leon cazino claims that the deposits were made from my cards at Leon cazino and played and they do not provide me with any official proof of the deposits while my bank account shows that the transactions were made at 3 different stores in Nigeria
Η Leon cazino ισχυρίζεται ότι έγιναν οι καταθέσεις από τις κάρτες μου στ Leon cazino και παίχτηκαν και δεν μου παρέχουν κανένα επίσημο αποδεικτικό από τις καταθέσεις ενώ στον τραπεζικό μου λογαριασμό φαίνονται ότι οι συναλλαγές έγιναν σε 3 διαφορετικά κατάστηματα στη Νιγηρία
Вибачте, але я не зовсім розумію, як ви дізналися, що депозити з вашої картки були зроблені в Leons, як ви сказали, якщо у вашій банківській виписці вказано кілька магазинів у Нігерії?🤔 Я справді заблукав тут зараз. У вас є рахунок у цьому казино, ви там граєте?
Sorry, but I do not fully understand here, how did you find out, that the deposits from your card were made at the Leons, as you say, if your bank statement shows some stores in Nigeria?🤔 I'm really lost here right now. Do you have an account at that casino, do you play there?
Чи не могли б ви надіслати електронного листа нашій групі розгляду скарг, можливо, щоб переконатися, що ваш запит доставлено? Ви можете використовувати цю електронну адресу для цього: " target="_blank" rel="nofollow ugc noopener noreferrer"> complaints@casino.guru .
Будь ласка, повідомляйте нам про будь-які оновлення. Дякую тобі.
Could you sent an email to our complaint team, perhaps, just to make sure that your request was delivered? You can use this email, for that: complaints@casino.guru.
Please let us know any updates. Thank you.
Чому вони були зроблені з мого рахунку в LEON CAZINO, а служба казино стверджує, що депозити були зроблені на компанію, а гроші були розіграні, не надавши мені жодних доказів транзакцій, тоді як банківський рахунок показує, що рухи були здійснені в магазині в Нігерії
Why were they made from my account at LEON CAZINO and the casino service claims that the deposits have been made to the company and the money has been played without giving me any proof of transactions while the bank account shows that the movements were made in a store in Nigeria
Γιατί έγιναν από τον λογαριασμό μου στη LEON CAZINO και η εξυπηρέτηση του καζίνο ισχυρίζεται ότι έχουν γίνει οι καταθέσεις στην εταιρεία και έχουν παιχτεί τα χρήματα χωρίς να μου δώσουν κάποιο αποδεικτικό έγγραφο συναλλαγών ενώ στον τραπεζικό λογαριασμό φαίνονται ότι οι κινήσεις έγιναν σε κατάστημα στη Νιγηρία
Я також використовував цих хлопців проти казино N1. Вони жорстоко врегульовують суперечки щодо зняття коштів у казино. Вони обов'язково повернуть вам гроші!
I also used these guys against N1 casino . They are fierce with casino withdrawal dispute settlements . They will get your money back for sure !
Не залишайте шахраїв у касінках неповідомленими та без документів. Це не допомагає індустрії азартних ігор. Повідомте про кіберзлочинність онлайн-казино на ForexfraudteamAT/gmail/com після того, як ви подасте заяву в місцеву поліцію.
Don’t leave casink scammers unreported and undocumented . It doesn’t help the gambling industry. Report online casino cybercrime to ForexfraudteamAT/gmail/com after you’ve made a local police report .
Чи можу я знати, чому ви прикидаєтеся двома людьми в цій розмові?
amywithcare99 , га? Обидва облікові записи повністю зосереджені на пропозиції "@h4xcreditsolutions".
Мені це здається не дуже чесним. Отже, що ти збираєшся, будь ласка? Хочете уточнити?
Я дуже близький до блокування всіх ваших облікових записів за порушення наших правил 👈.
May I know why you pretend to be two people in this conversation?
amywithcare99, huh? Both accounts are immersively focused on suggesting "@h4xcreditsolutions".
It does not feel very honest to me. So, what are you up to, please? Care to elaborate?
I'm very close to banning all your accounts for breaching our rules👈.
Підкажіть, як я можу зв’язатися з казино N1, яке вилучило 580 євро з моєї картки та не повернуло їх?
Will you tell me how I can get in touch with N1 casino who seized 580 euros from my card and have not returned it?
Εμένα θα μου απαντήσετε πως θα έρθω σε επικοινωνία με την N1 καζίνο που κατέσχεσαν 580 ευρώ από την κάρτα μου και δεν τα έχουν επιστρέψει;
Чому вони були зроблені з мого рахунку в LEON CAZINO, а служба казино стверджує, що депозити були зроблені на компанію, а гроші були розіграні, не надавши мені жодних доказів транзакцій, тоді як банківський рахунок показує, що рухи були здійснені в магазині в Нігерії
Why were they made from my account at LEON CAZINO and the casino service claims that the deposits have been made to the company and the money has been played without giving me any proof of transactions while the bank account shows that the movements were made in a store in Nigeria
Γιατί έγιναν από τον λογαριασμό μου στη LEON CAZINO και η εξυπηρέτηση του καζίνο ισχυρίζεται ότι έχουν γίνει οι καταθέσεις στην εταιρεία και έχουν παιχτεί τα χρήματα χωρίς να μου δώσουν κάποιο αποδεικτικό έγγραφο συναλλαγών ενώ στον τραπεζικό λογαριασμό φαίνονται ότι οι κινήσεις έγιναν σε κατάστημα στη Νιγηρία
Відверто кажучи, ніхто, крім персоналу казино, не може мати стосунку. 🙁
Чи можу я спробувати трохи надолужити, будь ласка? Виправте мене, якщо я помиляюся:
Основне занепокоєння полягає в тому, що транзакція була оброблена не казино, а стосується одержувача в Нігерії, чи не так?
За таких обставин я думаю, що вас може зацікавити ця тема:
Йдеться також про мерчант-коди, які є іншою стороною таких операцій. Не соромтеся запитувати там активних гравців, напевно, їм також буде цікава ваша думка.
Frankly, no one aside from the casino's staff can relate. 🙁
May I try a little catch-up, please? Correct me if I'm wrong:
The main concern is that the transaction was not handled by the casino, but refers to a recipient in Nigeria, right?
Under such circumstances, I think you might be interested in this thread:
It's also about merchant codes, which are another side of such transactions. Don't hesitate to ask active players there, surely they will also be interested in your opinion.
Так, це саме той випадок зі мною, і казино Leon заблокувало будь-який вид зв’язку. Що мені робити, щоб отримати відшкодування, які були зроблені в магазинах Нігерії?
Yes, this is exactly the case with me and Leon cazino has blocked any kind of communication, what should I do to get the refunds that have been made in stores in Nigeria?
Ναι ακριβώς τέτοια περίπτωση είναι και η δική μου και η Leon cazino έχει μπλοκάρει κάθε είδους επικοινωνίας τι πρέπει να κάνω για να γίνουν οι επιστροφές των χρημάτων που έχουν γίνει αυτές οι συναλλαγές σε καταστήματα στη Νιγηρία;
Вам потрібно зв’язатися з ними, щоб пояснити ситуацію, оскільки транзакції з моїх карток проводилися в магазинах, а я робив їх у казино, і зв’язати нас із продавцями, щоб отримати відшкодування, оскільки мене заблокували всі типи спілкування
You need to get in touch with them to explain the situation because the transactions from my Cards were made in shops while I made them in the casino and to put us in touch with the merchants to request a refund because I have been blocked every type of communication
Πρέπει να έρθετε σε επικοινωνία μαζί τους να μα εξηγήσουν την κατάσταση γιατί οι συναλλαγές από τις Κάρτες μου έγιναν σε εμπορικά καταστήματα ενώ εγώ τις έκανα στο καζίνο και να μας φέρουν σε επικοινωνία με τους εμπόρους για να ζητήσω την επιστροφή των χρημάτων γιατί εμένα έχουν μπλοκάρει κάθε είδους επικοινωνίας
Підкажіть, як я можу зв’язатися з казино N1, яке вилучило 580 євро з моєї картки та не повернуло їх?
Will you tell me how I can get in touch with N1 casino who seized 580 euros from my card and have not returned it?
Εμένα θα μου απαντήσετε πως θα έρθω σε επικοινωνία με την N1 καζίνο που κατέσχεσαν 580 ευρώ από την κάρτα μου και δεν τα έχουν επιστρέψει;
Я надіслав занадто багато електронних листів, вони мені не відповідають і заблокували всі види спілкування
I have sent too many emails, they don't answer me and they have blocked all kinds of communication
Έχω στείλει πάρα πολλά mail δεν μου απαντάνε και έχουν μπλοκάρει κάθε είδους επικοινωνίας
Так, це саме той випадок зі мною, і казино Leon заблокувало будь-який вид зв’язку. Що мені робити, щоб отримати відшкодування, які були зроблені в магазинах Нігерії?
Yes, this is exactly the case with me and Leon cazino has blocked any kind of communication, what should I do to get the refunds that have been made in stores in Nigeria?
Ναι ακριβώς τέτοια περίπτωση είναι και η δική μου και η Leon cazino έχει μπλοκάρει κάθε είδους επικοινωνίας τι πρέπει να κάνω για να γίνουν οι επιστροφές των χρημάτων που έχουν γίνει αυτές οι συναλλαγές σε καταστήματα στη Νιγηρία;
Вам потрібно зв’язатися з ними, щоб пояснити ситуацію, оскільки транзакції з моїх карток проводилися в магазинах, а я робив їх у казино, і зв’язати нас із продавцями, щоб отримати відшкодування, оскільки мене заблокували всі типи спілкування
You need to get in touch with them to explain the situation because the transactions from my Cards were made in shops while I made them in the casino and to put us in touch with the merchants to request a refund because I have been blocked every type of communication
Πρέπει να έρθετε σε επικοινωνία μαζί τους να μα εξηγήσουν την κατάσταση γιατί οι συναλλαγές από τις Κάρτες μου έγιναν σε εμπορικά καταστήματα ενώ εγώ τις έκανα στο καζίνο και να μας φέρουν σε επικοινωνία με τους εμπόρους για να ζητήσω την επιστροφή των χρημάτων γιατί εμένα έχουν μπλοκάρει κάθε είδους επικοινωνίας
Єдиний спосіб зв’язатися з казино – це подати скаргу, і наша команда зможе допомогти вам у цьому питанні. Чи правильно я тепер розумію, що ви зробили депозити в казино? Я не пригадую, щоб казав вам це раніше. Тож у чому саме проблема? Спробуйте пояснити це, тому що ми тут обертаємося. Ваші депозити в цьому казино насправді були втрачені?
The only way to get in touch with the casino, is when you submit a complaint and our team will be able to help you out with this matter. So do I understand correctly now, that you have made those deposits at the casino? I do not recollect saying you this before. So where exactly is the problem, please? Try to explain that, because we are here going round and round. Have your deposits at this casino been lost, actually?
Я надіслав занадто багато електронних листів, вони мені не відповідають і заблокували всі види спілкування
I have sent too many emails, they don't answer me and they have blocked all kinds of communication
Έχω στείλει πάρα πολλά mail δεν μου απαντάνε και έχουν μπλοκάρει κάθε είδους επικοινωνίας
Було відкрито 13 рахунків і зроблено депозити з однієї картки, і всі гроші з депозитів були арештовані і мені не повернуті
13 accounts have been made and deposits have been made from the same card and all the money from the deposits has been seized and not returned to me
Έχουν γίνει 13 λογαριασμοί και έχουν γίνει οι καταθέσεις από την ίδια κάρτα και έχουν κατασχεθεί όλα τα χρήματα από τις καταθέσεις και δεν μου τα έχουν επιστρέψει
Так, це саме той випадок зі мною, і казино Leon заблокувало будь-який вид зв’язку. Що мені робити, щоб отримати відшкодування, які були зроблені в магазинах Нігерії?
Yes, this is exactly the case with me and Leon cazino has blocked any kind of communication, what should I do to get the refunds that have been made in stores in Nigeria?
Ναι ακριβώς τέτοια περίπτωση είναι και η δική μου και η Leon cazino έχει μπλοκάρει κάθε είδους επικοινωνίας τι πρέπει να κάνω για να γίνουν οι επιστροφές των χρημάτων που έχουν γίνει αυτές οι συναλλαγές σε καταστήματα στη Νιγηρία;
На мій погляд, інші гравці зазвичай намагаються зв’язатися з одержувачами — у вашому випадку, з нігерійським магазином, а потім тиснуть на них, щоб отримати гроші назад.
Будь ласка, перегляньте ланцюжок ще раз або запитайте цих гравців безпосередньо. Я дійсно думаю, що вони можуть мати на увазі якісь ідеї.
Чесно кажучи, я не впевнений, що звичайна скарга допоможе вам тут.
До речі, ви також не намагалися зв’язатися з Visa? Як ви вже знаєте, ви, швидше за все, стали жертвою фальшивих або неправильних кодів продавця, тому я все одно вважаю, що Visa повинна мати для вас деякі процедури чи пропозиції.
In my opinion, other players usually try to get in touch with the recipients - in your case, the Nigerian store and then put them under some pressure to get the money back.
Please, browse the thread again, or ask these players directly. I really think they may have some ideas in mind.
To be fair and square, I'm not convinced a conventional complaint would help you here.
By the way, have you also tried to get in touch with Visa, please? As you now know, you've most likely fallen victim to false or incorrect merchant codes, so I still think Visa should have some procedures or suggestions for you.
Було відкрито 13 рахунків і зроблено депозити з однієї картки, і всі гроші з депозитів були арештовані і мені не повернуті
13 accounts have been made and deposits have been made from the same card and all the money from the deposits has been seized and not returned to me
Έχουν γίνει 13 λογαριασμοί και έχουν γίνει οι καταθέσεις από την ίδια κάρτα και έχουν κατασχεθεί όλα τα χρήματα από τις καταθέσεις και δεν μου τα έχουν επιστρέψει
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.