N1 афера казино? (Сторінка 5)

3 р. тому від Sa-br-ina21
|
46351 переглядів 205 відповідей |
|
1...4 5 6...11
8 міс. тому

Leon Cazino стверджує, що депозити були зроблені з моїх карток у Leon Casino та зіграні, і вони не надали мені жодних офіційних доказів депозитів, тоді як мій банківський рахунок показує, що транзакції були здійснені в 3 різних магазинах у Нігерії

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Вибачте, але я не зовсім розумію, як ви дізналися, що депозити з вашої картки були зроблені в Leons, як ви сказали, якщо у вашій банківській виписці вказано кілька магазинів у Нігерії?🤔 Я справді заблукав тут зараз. У вас є рахунок у цьому казино, ви там граєте?

Автоматичний переклад.
vashbet
8 міс. тому

Чи не могли б ви надіслати електронного листа нашій групі розгляду скарг, можливо, щоб переконатися, що ваш запит доставлено? Ви можете використовувати цю електронну адресу для цього: " target="_blank" rel="nofollow ugc noopener noreferrer"> complaints@casino.guru .

Будь ласка, повідомляйте нам про будь-які оновлення. Дякую тобі.


Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Чому вони були зроблені з мого рахунку в LEON CAZINO, а служба казино стверджує, що депозити були зроблені на компанію, а гроші були розіграні, не надавши мені жодних доказів транзакцій, тоді як банківський рахунок показує, що рухи були здійснені в магазині в Нігерії

Автоматичний переклад.
mannyok
8 міс. тому

Я також використовував цих хлопців проти казино N1. Вони жорстоко врегульовують суперечки щодо зняття коштів у казино. Вони обов'язково повернуть вам гроші!

Автоматичний переклад.
giwrgosgewrgaras11
8 міс. тому

Не залишайте шахраїв у касінках неповідомленими та без документів. Це не допомагає індустрії азартних ігор. Повідомте про кіберзлочинність онлайн-казино на ForexfraudteamAT/gmail/com після того, як ви подасте заяву в місцеву поліцію.

Автоматичний переклад.
andersonblue79
8 міс. тому

Чи можу я знати, чому ви прикидаєтеся двома людьми в цій розмові?

amywithcare99 , га? Обидва облікові записи повністю зосереджені на пропозиції "@h4xcreditsolutions".

Мені це здається не дуже чесним. Отже, що ти збираєшся, будь ласка? Хочете уточнити?

Я дуже близький до блокування всіх ваших облікових записів за порушення наших правил 👈.

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
Romi
8 міс. тому

Підкажіть, як я можу зв’язатися з казино N1, яке вилучило 580 євро з моєї картки та не повернуло їх?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Чому вони були зроблені з мого рахунку в LEON CAZINO, а служба казино стверджує, що депозити були зроблені на компанію, а гроші були розіграні, не надавши мені жодних доказів транзакцій, тоді як банківський рахунок показує, що рухи були здійснені в магазині в Нігерії

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Відверто кажучи, ніхто, крім персоналу казино, не може мати стосунку. 🙁

Чи можу я спробувати трохи надолужити, будь ласка? Виправте мене, якщо я помиляюся:

Основне занепокоєння полягає в тому, що транзакція була оброблена не казино, а стосується одержувача в Нігерії, чи не так?

За таких обставин я думаю, що вас може зацікавити ця тема:

торгові коди 👈

Йдеться також про мерчант-коди, які є іншою стороною таких операцій. Не соромтеся запитувати там активних гравців, напевно, їм також буде цікава ваша думка.


Автоматичний переклад.
Radka
8 міс. тому

Так, це саме той випадок зі мною, і казино Leon заблокувало будь-який вид зв’язку. Що мені робити, щоб отримати відшкодування, які були зроблені в магазинах Нігерії?

Автоматичний переклад.
Radka
8 міс. тому

Вам потрібно зв’язатися з ними, щоб пояснити ситуацію, оскільки транзакції з моїх карток проводилися в магазинах, а я робив їх у казино, і зв’язати нас із продавцями, щоб отримати відшкодування, оскільки мене заблокували всі типи спілкування

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Підкажіть, як я можу зв’язатися з казино N1, яке вилучило 580 євро з моєї картки та не повернуло їх?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Ви дійсно пробували електронний лист служби підтримки клієнтів? Має бути зазначено на їх веб-сайті.

Автоматичний переклад.
Romi
8 міс. тому

Я надіслав занадто багато електронних листів, вони мені не відповідають і заблокували всі види спілкування

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Так, це саме той випадок зі мною, і казино Leon заблокувало будь-який вид зв’язку. Що мені робити, щоб отримати відшкодування, які були зроблені в магазинах Нігерії?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я думаю, що тільки ваш банк може допомогти вам у цьому питанні.🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Вам потрібно зв’язатися з ними, щоб пояснити ситуацію, оскільки транзакції з моїх карток проводилися в магазинах, а я робив їх у казино, і зв’язати нас із продавцями, щоб отримати відшкодування, оскільки мене заблокували всі типи спілкування

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Єдиний спосіб зв’язатися з казино – це подати скаргу, і наша команда зможе допомогти вам у цьому питанні. Чи правильно я тепер розумію, що ви зробили депозити в казино? Я не пригадую, щоб казав вам це раніше. Тож у чому саме проблема? Спробуйте пояснити це, тому що ми тут обертаємося. Ваші депозити в цьому казино насправді були втрачені?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я надіслав занадто багато електронних листів, вони мені не відповідають і заблокували всі види спілкування

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Можливо, знаєте, що стало тому причиною?

Автоматичний переклад.
Romi
8 міс. тому

Було відкрито 13 рахунків і зроблено депозити з однієї картки, і всі гроші з депозитів були арештовані і мені не повернуті

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Так, це саме той випадок зі мною, і казино Leon заблокувало будь-який вид зв’язку. Що мені робити, щоб отримати відшкодування, які були зроблені в магазинах Нігерії?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

На мій погляд, інші гравці зазвичай намагаються зв’язатися з одержувачами — у вашому випадку, з нігерійським магазином, а потім тиснуть на них, щоб отримати гроші назад.

Будь ласка, перегляньте ланцюжок ще раз або запитайте цих гравців безпосередньо. Я дійсно думаю, що вони можуть мати на увазі якісь ідеї.

Чесно кажучи, я не впевнений, що звичайна скарга допоможе вам тут.

До речі, ви також не намагалися зв’язатися з Visa? Як ви вже знаєте, ви, швидше за все, стали жертвою фальшивих або неправильних кодів продавця, тому я все одно вважаю, що Visa повинна мати для вас деякі процедури чи пропозиції.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Було відкрито 13 рахунків і зроблено депозити з однієї картки, і всі гроші з депозитів були арештовані і мені не повернуті

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Гаразд, тепер проблема більш зрозуміла. Тож виконайте кроки, які я згадав раніше.

Ми будемо тут, щоб отримувати оновлення. 🙏


Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Лише тиждень тому він дав мені бонус у розмірі 30 безкоштовних обертань. Я виграв 4 євро і, трохи пощастивши, зробив 391. Я залишив 91 євро і зняв 300. У результаті вони скасували моє виведення 300 і 91, які я мав. Після звернення до служби я попросив адресу та контактний телефон. Я даю вам наступні скріншоти. Як ви побачите, вони сказали мені як виправдання, що ліміт бонусу було перевищено. Вони також створили кол-центр із Салонік для бонусів і депозитів. Дуже сумніваюся в законності. Велика обережність

filefilefile



Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Щодо телефону (по суті, це єдина компанія в Греції, яка його не має):

З наявної у Служби інформації випливає, що можливість
зателефонувати в компанію з її веб-сайту наразі недоступно. Крім того,
його колл-центр наразі не приймає дзвінки від гравців через відсутність
експлуатації з 24.07.2023р. Однак він надає підтримку з 24.07.2023 електронною поштою
і спілкуватися з гравцями та відвідувачами веб-сайту.


Відповідь компанії гравцеві/генеральному директору, якому було піднято питання. EEEP виявився неактивним у події та приймає її. Можливо, отримання ліцензії не є обов’язковою умовою, або політика EEEP закриває на такі випадки очі (щоб не втратити клієнтів від держави).


І так, в Салоніках є телефон, де постійно крутиться записане повідомлення про очікування на лінії через завантаженість. І який компанія використовує виключно для реклами: особисте спілкування про нові пропозиції...


Що стосується скасування сум, дуже ймовірно, що ви робите ставку під час завершення її обороту на суму понад 5 євро в спінах/с, які ця конкретна компанія має за своїми умовами.

Якщо воно не стосується конкретного порушення, то у відповіді на офіційну скаргу він повинен викласти конкретне порушення умов/термінів. Але загалом, коли справа доходить до бонусів, компанії мають перевагу, коли вони вважають за потрібне, єдиним наслідком чого є погана репутація.

З мого досвіду в інших запитах і спілкуванні (крім скарг до EEEP) ця конкретна компанія жахлива в обслуговуванні/спілкуванні, повна нечіткості та ухилень.

Наскільки я можу судити, вона встигла отримати погану репутацію в EEEP через свій непрофесіоналізм. І, на жаль, EEEP не має можливості чи бажання чинити значний тиск чи розслідувати інциденти... особливо щодо тих, що стосуються пропозицій.

Змінено автором 6 міс. тому
Автоматичний переклад.
1...4 5 6...11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого