N1 афера казино? (Сторінка 7)

3 р. тому від Sa-br-ina21
|
45871 переглядів 205 відповідей |
|
1...6 7 8...11
Додати публікацію
vashbet
5 міс. тому

Як я бачу у вашій скарзі, наша команда не змогла продовжити роботу, і це було пояснення: "Через відсутність достатніх доказів і рішення Альтернативного вирішення спорів (ADR) ми не змогли надати подальшої допомоги та скарга була знову відхилена».

На жаль, саме тому Нік не міг чимось допомогти у вашій справі, а не через відсутність інтересу.

Якщо ви вважаєте, що у вас є нові докази, спробуйте знову відкрити свою скаргу, і я впевнений, що наша команда розгляне її.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Казино n1 конфіскувало депозити та відмовляється повертати повну суму конфіскованих депозитів, вони не відповідають на листи та блокують розмови в чаті, щоб уникнути відповіді за незаконну конфіскацію моїх депозитів

Автоматичний переклад.
Garas
3 міс. тому

Не могли б ви пояснити нам проблему трохи більше, будь ласка? Як у вас конфіскували вклади? Я не зовсім розумію це.🤷‍♀️

Можливо, ми могли б якось допомогти?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Депозити були зроблені на дублюючі рахунки, тому що я не знав, що це заборонено

Автоматичний переклад.
Garas
3 міс. тому

Що ж, відкриття дублікатів облікових записів заборонено в більшості онлайн-казино, і це завжди зазначено в умовах використання. Дуже важливо читати умови кожного разу, коли ви хочете відкрити новий рахунок в будь-якому онлайн-казино, тому що ви точно зможете уникнути будь-яких майбутніх проблем, зробивши це.

Як довго ви грали в цьому казино і чому ви відкрили більше одного рахунку?

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Я не знав, що це заборонено, і я не грав, я відкрив рахунки, я зробив депозит у розмірі 580 євро, і гроші були конфісковані, рахунки були закриті, а казино N1 відмовляється повертати конфісковані 580 євро та не відповідає мої електронні листи та чат

Автоматичний переклад.
Garas
3 міс. тому

Я пропоную вам подати скаргу тут нашій команді, якщо хочете. Добре опишіть проблему, і, сподіваюся, буде шанс все вирішити.

Що ти сказав? Ви за це? Ось посилання , і якщо вам потрібна допомога, повідомте нас.

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Було вжито певних заходів щодо шахрайства та конфіскації моїх депозитів казино n1

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я грав зараз у липні 2024 року в цьому казино, я взяв їхній бонус і виграв 150 євро, зробив спін, який вони хотіли, і пішов зняти 150, вони запізнилися, а потім мені сказали, що я поставив 5 євро і перевищив бонус обмеження, брехня Я ніколи не грав на ставку 5 євро лише один раз, я купив бонус у 20 євро, де ставка становила 0,2 хвилини, я надіслав їм електронний лист, вони відповіли, що так, далеко, відправте всіх до захисника прав споживачів і закрийте їх, або давайте подамо масовий позов проти шахраїв

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
artmez
3 міс. тому

То я правильно розумію, що вас звинуватили в порушенні максимальної ставки, а ви її зовсім не перевищили? Це так?

Ви можете перевірити це в історії ставок, якщо казино може надати вам це. Спробуйте попросити про це, і якщо ви побачите, що вони не бажають співпрацювати, не соромтеся прийти до нас, і наша команда з розгляду скарг із задоволенням розгляне все це.

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Я не можу дивитися свою історію ставок лише кілька обертів, я можу подивитися там останні, і коли я сказав їм надіслати мені докази того, що я перевищив максимальну ставку, вони сказали мені переглянути свою історію, і я не можу, і вони знають, також я сказав їм, що якби це було тому, що я купив бонус у розмірі 20 євро, вони не вказали цього в своїх полісах, і вони сказали, що це могло бути так, а потім вони змінили свої правила та політику також для куплених бонусів, повні брехуни Фрейда


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Казино n1 продовжує не відповідати на електронні листи та живий чат, і я не спілкуюся, і я не знаю, що станеться, і чи це законно, що протягом 6 місяців вони конфіскували мої депозити без будь-якого повернення

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Немає гіршої компанії, ніж казино n1, вони не дотримуються правил і правил, і з ними немає контакту для надання послуг

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я не можу дивитися свою історію ставок лише кілька обертів, я можу подивитися там останні, і коли я сказав їм надіслати мені докази того, що я перевищив максимальну ставку, вони сказали мені переглянути свою історію, і я не можу, і вони знають, також я сказав їм, що якби це було тому, що я купив бонус у розмірі 20 євро, вони не вказали цього в своїх полісах, і вони сказали, що це могло бути так, а потім вони змінили свої правила та політику також для куплених бонусів, повні брехуни Фрейда


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

У цьому випадку я хотів би запропонувати вам подати скаргу тут до нашої команди, і вони спробують допомогти. Сподіваюся, казино співпрацюватиме та надасть всю інформацію.

Якщо ви зацікавлені, почніть процес тут 👈 і повідомте нам, якщо вам потрібна будь-яка допомога.

Що ти сказав? Ви за це?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Немає гіршої компанії, ніж казино n1, вони не дотримуються правил і правил, і з ними немає контакту для надання послуг

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Мені дуже шкода, що проблема все ще не вирішена, і казино не бажає співпрацювати.

Я вважаю, що наша команда зазвичай може зв’язатися з цим казино щоразу, коли їм потрібно вирішити скаргу. Отже, якщо хочете, надішліть скаргу, і дозвольте нам розслідувати. Сподіваюся, що з цього всього буде якийсь рух.

Ви можете переглянути всі скарги тут і перевірити, як казино зазвичай співпрацює.

Будь ласка, повідомте нам, як ви вирішили рухатися далі. Ми чекатимемо тут, готові допомогти.

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Я подав скаргу, але ніхто не відповів

Автоматичний переклад.
Garas
3 міс. тому

Ви створили скаргу, але нічого не написали. Будь ласка, що з того, що ви надіслали нам для розуміння? Тому вам, очевидно, ніхто не писав. Опишіть свою ситуацію і не надсилайте одне й те саме вкладення, тому що вони не знають, що з цим робити, я б сказав.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я не описав, чому мені не дають можливості написати те, що я намагаюся написати, видалено, але я надіслав вам опис ситуації в електронному листі

Автоматичний переклад.
Garas
3 міс. тому

Отже, у вас є проблема у вашій скарзі, так? Тож спробуйте відкрити його в анонімному/анонімному вікні та подивіться, чи воно продовжує видалятися. Крім того, куди ви надіслали електронний лист, на яку адресу?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я зробив депозит у розмірі 580 євро на дублюючий рахунок, не знаючи, що це заборонено, і казино конфіскувало депозити, закрило рахунок, не повернуло 580 євро, які були конфісковані, і не відповідає на мої електронні листи щодо справа

Автоматичний переклад.
1...6 7 8...11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого