ГоловнаФорумОбговорення скаргN1 афера казино?

N1 афера казино? (Сторінка 8)

3 р. тому від Sa-br-ina21
|
49 510 переглядів 234 відповідей |
|
1...7 8 9...12
Garas
4 міс. тому

Geia sou. Я бачу, що ви змогли подати скаргу, і зараз вона очікує на розгляд нашої команди.

Будь ласка, залишайтеся на місці, і ми незабаром зв’яжемося з вами. Сподіваюся, разом ми все впораємося.

Можливо, ви отримали якісь новини від казино? Якщо у вас є новини, будь ласка, перешліть їх нам.

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Ні, я не маю жодної інформації, кожен день я надсилаю їм пояснювати мені, чому вони не повертають мої депозити в 580 євро, які були конфісковані, тому що я не знав, що дублікати рахунків заборонені, і вони не повертають відповідай мені. Я не отримував жодної пошти від казино більше місяця, а вони щодня надсилають мені пояснювати, чи законно, що вони конфіскували депозити без повернення

Автоматичний переклад.
Garas
4 міс. тому

У такому випадку я справді хочу побачити, що зможе зробити наша група розгляду скарг. Мені просто потрібно трохи почекати, щоб вони провели розслідування.

Тільки, будь ласка, відтепер завжди читайте умови кожного казино перед внесенням депозиту. Ви точно можете уникнути таких проблем.🙏

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Ніхто не відповів мені, чи це законно, що казино n1 не повернуло мені 580 євро конфіскованих депозитів, і чому служба обслуговування клієнтів ніколи не відповідає мені казино

Автоматичний переклад.
Garas
4 міс. тому

Як я бачу, вашу скаргу було закрито як необґрунтовану через причини, які Вероніка написала: «Створення кількох облікових записів заборонено, оскільки це може використовуватися для використання бонусів або ухилення від обмежень, що може призвести до несправедливих переваг і ускладнень для обох казино та інших гравців».

Крім того, щоб відповісти на ваше запитання щодо законності підходу казино. Оскільки ми тут не юристи, ми дійсно не можемо дати вам відповідь на таке запитання. Єдине, що ми можемо сказати, це те, що в Умовах казино чітко зазначено, що створення кількох облікових записів заборонено, а їх порушення призведе до конфіскації коштів.

На жаль, ми не можемо змусити службу підтримки відповісти своїм гравцям, хоча ми вважаємо, що вони завжди повинні це робити.

Я сподіваюся, що це допоможе вам наступного разу уникнути подібної помилки.

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Я багато разів пояснював вам, що в моєму випадку бонус не використовувався, тому що депозити були конфісковані з самого початку і не було відшкодовано, а казино ніколи мені не відповідає, щоб я знав, що сталося

Автоматичний переклад.
Garas
4 міс. тому

Найважливіше, на мій погляд, пам’ятати, що скаргу було відхилено через численні зломи облікового запису. За винятком анонімних казино, це просто заборонено.

Було дуже мало скарг, які я бачив вирішеними, навіть у випадках, коли гравець мав поважну причину для порушення кількох правил облікового запису.

Ми справді не хочемо сперечатися з вами чи читати вам повчання, але я думаю, що ваші доповнення не мають великого значення для основної проблеми, яка виникає під час створення кількох облікових записів.

мені шкода

Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

Ви ніколи не відповідали мені, чи зверталися ви до казино n1 і чи законно конфіскувати мої депозити без відшкодування

Автоматичний переклад.
Garas
3 міс. тому

Привіт,

ми, адміністратори, не контактуємо з казино, і, як я вважаю, я вже пояснював, ми не надаємо юридичних порад. Ми розглядаємо, чи caisnos діє чесно чи ні. Таким чином, якщо ви віддаєте перевагу обговоренню права та правових положень, я наполегливо рекомендую проконсультуватися з юристом. Бажано досвідчений в азартних іграх.

Оскільки ви подали скаргу, відповідальний за розгляд скарг може зв’язатися з представником казино, якщо це необхідно. Це один із найімовірніших кроків під час невизначених обставин, описаних в інструкціях для гравців . У будь-якому випадку ви будете поінформовані про кожну подію, але ніколи не завадить прочитати посібник, який я згадав.

Мені шкода, що минуло більше трьох тижнів з моменту обговорення цього питання; тому я б залишив деталі для скарги, тому що я не пам'ятаю багато. Крім того, це форум, і ми не вирішуємо тут проблеми; Я вважаю, що це не так серйозно. Я намагатимусь хоча б не відставати від прогресу.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Злодії і виродки

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Казино продовжує відхиляти мої листи, не відповідаючи на мій чат, а працівник казино намагався ввести мене в оману, збрехавши, що відшкодування було здійснено

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Не вводьте його з жодним паролем

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Злодії і виродки

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, не могли б ви сказати мені або пояснити, що сталося в казино, якщо ви так вважаєте? Мабуть, це було б краще, ніж просто такі образи.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Казино продовжує відхиляти мої листи, не відповідаючи на мій чат, а працівник казино намагався ввести мене в оману, збрехавши, що відшкодування було здійснено

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Хм, як сказала Радка, нам доведеться почекати, поки наша група розгляду скарг дізнається, чи зможуть вони вам допомогти. Казино не відповідає вам, звичайно, неприємно, але нічого більше не залишається, як чекати та дивитися, як воно розвиватиметься. Тож це було б можливо, і якщо ви дізнаєтеся щось нове, ви можете це сказати. Я сподіваюся, що це буде справедливо розглянуто якомога швидше.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Казино n1 — це шахрайство. Співробітники конфіскували мої депозити, вони попросили в мене мої дані, щоб повернути гроші, але вони так і не повернули мені гроші, і зв’язатися з ними також немає можливості, тому що вони не відповідають, стежте за казино n1 і в казино guru. Нічого не зроблено від казино n1 є шахрайством

Автоматичний переклад.
Garas
2 міс. тому

На жаль, ми не змогли допомогти вам у розгляді вашої скарги через те, що ви порушили правило та відкрили дублікат облікового запису, що чітко зазначено в умовах казино як заборонене.🤷‍♀️

Щоб уникнути подібних проблем, будь ласка, читайте повні умови кожного разу, перш ніж робити депозит в будь-якому онлайн-казино.🙏

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Казино попросило надати мої дані, щоб повернути гроші. Я все надіслав, і гроші так і не надійшли, стільки місяців вони намагаються ввести мене в оману та обдурити

Автоматичний переклад.
Garas
2 міс. тому

О, це погано.

Відверто кажучи, боюся, нічим не можу допомогти. Ситуація була б набагато легшою, якби ваша справа щодо витребуваних відшкодувань не була закрита як необґрунтована. Мені прикро, що наші думки різняться.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Отже, не було перевірено, що 13 рахунків казино були створені з підробленими даними без будь-якого підтвердження та перевірки з боку казино, і вони дозволили вносити депозити на всі ці рахунки з однієї картки?

Автоматичний переклад.
Garas
2 міс. тому

Чому ти мені не відповідаєш? Чому казино n1 покривається? Я хочу, щоб ви сказали мені, що я повинен зробити, щоб розкрити шахрайство. Я хочу звернутися до прокуратури з питань кіберзлочинності. Чому 13 облікових записів були створені з підробленими даними без будь-якої перевірки та ідентифікації, і депозити були зроблені на всі рахунки з того самого картка? Чи не є незаконним те, що казино дозволяє використовувати одну картку на кількох облікових записах?

Автоматичний переклад.
1...7 8 9...12
Перейти на сторінкуіз 12 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого