Привіт,
ми, адміністратори, не контактуємо з казино, і, як я вважаю, я вже пояснював, ми не надаємо юридичних порад. Ми розглядаємо, чи caisnos діє чесно чи ні. Таким чином, якщо ви віддаєте перевагу обговоренню права та правових положень, я наполегливо рекомендую проконсультуватися з юристом. Бажано досвідчений в азартних іграх.
Оскільки ви подали скаргу, відповідальний за розгляд скарг може зв’язатися з представником казино, якщо це необхідно. Це один із найімовірніших кроків під час невизначених обставин, описаних в інструкціях для гравців . У будь-якому випадку ви будете поінформовані про кожну подію, але ніколи не завадить прочитати посібник, який я згадав.
Мені шкода, що минуло більше трьох тижнів з моменту обговорення цього питання; тому я б залишив деталі для скарги, тому що я не пам'ятаю багато. Крім того, це форум, і ми не вирішуємо тут проблеми; Я вважаю, що це не так серйозно. Я намагатимусь хоча б не відставати від прогресу.
Hello,
we admins don't contact casinos, and as I believe I have explained, we don't provide legal advices. We consider w´hether caisnos act fairly or not. Thus, if you prefer to discuss law and law statements, I strongly recommend consulting with a lawyer. Preferably one skilled in gambling matters.
Since you have submitted the complaint, the complaint handler may get in touch with the casino representative if necessary. It is one of the most likely steps during uncertain circumstances described in the instructions for players. In any case, you will be informed of every development, but it never hurts to read the guide I mentoned.
I'm sorry it has been more than three weeks since we discussed the matter; hence, I would leave the details for the complaint, because I can't recall much. Furthermore, this is a forum, and we do not resolve issues here for that; I believe it is not that serious. I'll try to keep up with the progress at least.
Автоматичний переклад.