ГоловнаФорумОбговорення скаргN1 афера казино?

N1 афера казино? (Сторінка 12)

3 р. тому від Sa-br-ina21
|
49 432 переглядів 233 відповідей |
|
1...11 12
Jaro
5 дн. тому

Я не можу цього довести, я лише знаю, що якщо буде проведено розслідування, казино дозволило використовувати картку на багатьох облікових записах із підробленими даними, підробленими номерами телефонів і підробленими електронними листами без будь-якого підтвердження або перевірки облікового запису, і я написав це в моїй скарзі.

Автоматичний переклад.
Garas
5 дн. тому

Ну, на мою думку, це проблема. Тоді це міг сказати кожен. У казино облікові записи не завжди перевіряються на початку, зазвичай це відбувається під час першого або наступних вилучень, якщо це не є незвичним. Але якщо у вас немає нічого, щоб підтвердити це, це, ймовірно, переконало б нашу команду, якби це було правдою.

Однак я спробую ще одну річ, якщо вони неправильно використали вашу картку, чому ви не зв’язалися з банком, що ці транзакції були не від вас? Як варіант, чи немає у вас двофакторної перевірки транзакції? Це, мабуть, найпоширеніша ситуація в сучасному світі, коли можуть виникнути подібні ситуації.

Крім того, чи намагалися ви описати банку, що з вами сталося, і попросити відкликати платіж?

Можливо, це не найкращий варіант, але з іншого боку, якщо ви не використали гроші, це може мати сенс.

Автоматичний переклад.
Jaro
5 дн. тому

Я зробив усе, що ви мені сказали, і скасував свою картку, але вони вже стягнули кошти. Очевидно, що ви не проводили жодного розслідування і що ви намагаєтеся приховати N1 Casino, яке, очевидно, є шахрайством. Найбільше для мене та моєї родини непокоїть те, що казино ввело мене в оману, попросивши надати мою особисту інформацію та мій банківський рахунок, заявивши, що гроші будуть повернуті. Коли я надіслав свою інформацію, казино не відповіло на мої електронні листи. Звичайно, повернення коштів не відбулося, і немає іншого способу зв’язатися зі мною. Я дуже боюся за своє життя та життя своєї родини.

Автоматичний переклад.
Garas
5 дн. тому

Тоді я думаю, що використання засобів для підтвердження транзакції в майбутньому буде для вас важливим. В епоху Інтернету, якщо вони намагаються скористатися вами, принаймні ви знаєте про це і можете діяти. Таким чином ти нічого не доведеш, ти просто пишеш, як було, а я вважаю, що цього недостатньо.

Якби ви пішли в поліцію і сказали, що ваші гроші вкрали, поліція також задала б вам запитання, і якби ви нічого не змогли довести, мені цікаво, як би це закінчилося.

Я абсолютно не намагаюся висвітлювати ситуацію з казино і не сприймаю це легковажно, тому що якби я сам був у такій ситуації, я б нервував і намагався б зробити все можливе, щоб це вирішити.

Ви проігнорували інші речі, які я вас запитував, чи зв’язувалися ви з банком, у якому виникла ця проблема, і намагалися зв’язатися з ними щодо повернення платежу? Ви також спілкувалися з казино, де вам обіцяли відшкодування?

Автоматичний переклад.
Jaro
5 дн. тому

Звичайно, я веду всі розмови з казино з проханням надати мою особисту інформацію, щоб повернути гроші. Я можу довести, що казино ввело мене в оману, збрехавши їм про надсилання їм моєї особистої інформації та облікового запису.

Автоматичний переклад.
Garas
3 дн. тому

Привіт,

Чи можу я знати, як ваш банк відреагував на цю проблему? Я не міг знайти цю інформацію тут. дякую

Автоматичний переклад.
Radka
3 дн. тому

Мій банк відповів, що оскільки казино конфіскувало мої депозити, банк не може виплатити компенсацію, він може лише анулювати мою картку.

Автоматичний переклад.
Garas
2 дн. тому

Я бачу. дякую Чи є якісь інші дії, які ви все ще можете спробувати? повернення коштів, наприклад, через картку? З вигляду мені здається, що це кінець. Оскільки казино пообіцяло повернути депозити лише з доброї волі. 🙁

Автоматичний переклад.
Radka
2 дн. тому

Тож так довго N1 Casino намагалося обдурити мене брехнею, щоб отримати особисту інформацію моєї родини та банківський рахунок?

Автоматичний переклад.
Garas
23 год. тому

Це питання, очевидно, не для мене. Ми повертаємося до тієї частини, де вам потрібно це довести.

Автоматичний переклад.
Radka
22 год. тому

Чи повинен я вам довести, що вони запитали у мене особисту інформацію та номер рахунку, щоб повернути вклади, які вони конфіскували, і повернути так і не було, хоча я надіслав їм всю свою інформацію?

Автоматичний переклад.
22 год. тому

Чи повинен я вам довести, що вони запитали у мене особисту інформацію та номер рахунку, щоб повернути вклади, які вони конфіскували, і повернути так і не було, хоча я надіслав їм всю свою інформацію?

Автоматичний переклад.
22 год. тому

Скільки грошей вони вам коштували?

Автоматичний переклад.
Garas
22 год. тому

Ні, вся справа в тому, що ви дуже часто говорите, що нечесна мотивація казино для вас досить очевидна. Для мене, наприклад, ні. Чи можете ви довести, що казино збирало особисті дані для їх неправомірного використання? З огляду на те, як я це бачу, це ваша занепокоєність і ще не доведена річ.

Я думаю, вам слід обговорити це з місцевим офісом із захисту персональних даних або подібним офісом.

Виходячи зі скарги, головним для нас є те, що казино навмисно вирішило повернути депозит, незважаючи на те, що ми не думали, що вони повинні були це зробити. Згодом вони змінили думку. Обидві скарги, які ви подали проти цього казино, були закриті через те, що ваша претензія на відшкодування недійсна.

Вибачте за таку відвертість, але мені здається, що решта залежить від вашої думки, і тому слід проконсультуватися зі спеціалістами GDPR.

Автоматичний переклад.
Radka
21 год. тому

Цілком логічно, що казино передумало, як тільки я надіслав свою особисту інформацію, і не повернуло 580 євро, які вони в мене конфіскували. Я сподіваюся, що люди, які бачать мої повідомлення, зв’яжуться зі мною, і ми зможемо вжити судових заходів проти шахрайства в казино n1 і прикриття вами, оскільки в мене немає фінансових можливостей, щоб діяти самостійно. Я сподіваюся, що клієнти, яких ви та казино n1 ошукали, зв’яжуться зі мною, щоб ви могли заплатити за шахрайство.

Автоматичний переклад.
1...11 12
Перейти на сторінкуіз 12 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого