ГоловнаФорумОбговорення скаргN1 афера казино?

N1 афера казино? (Сторінка 12)

 від Sa-br-ina21
|
62 107 переглядів 240 відповідей |
|
1...11 12 13
Jaro

Я не можу цього довести, я лише знаю, що якщо буде проведено розслідування, казино дозволило використовувати картку на багатьох облікових записах із підробленими даними, підробленими номерами телефонів і підробленими електронними листами без будь-якого підтвердження або перевірки облікового запису, і я написав це в моїй скарзі.

Автоматичний переклад.
Garas

Ну, на мою думку, це проблема. Тоді це міг сказати кожен. У казино облікові записи не завжди перевіряються на початку, зазвичай це відбувається під час першого або наступних вилучень, якщо це не є незвичним. Але якщо у вас немає нічого, щоб підтвердити це, це, ймовірно, переконало б нашу команду, якби це було правдою.

Однак я спробую ще одну річ, якщо вони неправильно використали вашу картку, чому ви не зв’язалися з банком, що ці транзакції були не від вас? Як варіант, чи немає у вас двофакторної перевірки транзакції? Це, мабуть, найпоширеніша ситуація в сучасному світі, коли можуть виникнути подібні ситуації.

Крім того, чи намагалися ви описати банку, що з вами сталося, і попросити відкликати платіж?

Можливо, це не найкращий варіант, але з іншого боку, якщо ви не використали гроші, це може мати сенс.

Автоматичний переклад.
Jaro

Я зробив усе, що ви мені сказали, і скасував свою картку, але вони вже стягнули кошти. Очевидно, що ви не проводили жодного розслідування і що ви намагаєтеся приховати N1 Casino, яке, очевидно, є шахрайством. Найбільше для мене та моєї родини непокоїть те, що казино ввело мене в оману, попросивши надати мою особисту інформацію та мій банківський рахунок, заявивши, що гроші будуть повернуті. Коли я надіслав свою інформацію, казино не відповіло на мої електронні листи. Звичайно, повернення коштів не відбулося, і немає іншого способу зв’язатися зі мною. Я дуже боюся за своє життя та життя своєї родини.

Автоматичний переклад.
Garas

Тоді я думаю, що використання засобів для підтвердження транзакції в майбутньому буде для вас важливим. В епоху Інтернету, якщо вони намагаються скористатися вами, принаймні ви знаєте про це і можете діяти. Таким чином ти нічого не доведеш, ти просто пишеш, як було, а я вважаю, що цього недостатньо.

Якби ви пішли в поліцію і сказали, що ваші гроші вкрали, поліція також задала б вам запитання, і якби ви нічого не змогли довести, мені цікаво, як би це закінчилося.

Я абсолютно не намагаюся висвітлювати ситуацію з казино і не сприймаю це легковажно, тому що якби я сам був у такій ситуації, я б нервував і намагався б зробити все можливе, щоб це вирішити.

Ви проігнорували інші речі, які я вас запитував, чи зв’язувалися ви з банком, у якому виникла ця проблема, і намагалися зв’язатися з ними щодо повернення платежу? Ви також спілкувалися з казино, де вам обіцяли відшкодування?

Автоматичний переклад.
Jaro

Звичайно, я веду всі розмови з казино з проханням надати мою особисту інформацію, щоб повернути гроші. Я можу довести, що казино ввело мене в оману, збрехавши їм про надсилання їм моєї особистої інформації та облікового запису.

Автоматичний переклад.
Garas

Привіт,

Чи можу я знати, як ваш банк відреагував на цю проблему? Я не міг знайти цю інформацію тут. дякую

Автоматичний переклад.
Radka

Мій банк відповів, що оскільки казино конфіскувало мої депозити, банк не може виплатити компенсацію, він може лише анулювати мою картку.

Автоматичний переклад.
Garas

Я бачу. дякую Чи є якісь інші дії, які ви все ще можете спробувати? повернення коштів, наприклад, через картку? З вигляду мені здається, що це кінець. Оскільки казино пообіцяло повернути депозити лише з доброї волі. 🙁

Автоматичний переклад.
Radka

Тож так довго N1 Casino намагалося обдурити мене брехнею, щоб отримати особисту інформацію моєї родини та банківський рахунок?

Автоматичний переклад.
Garas

Це питання, очевидно, не для мене. Ми повертаємося до тієї частини, де вам потрібно це довести.

Автоматичний переклад.
Radka

Чи повинен я вам довести, що вони запитали у мене особисту інформацію та номер рахунку, щоб повернути вклади, які вони конфіскували, і повернути так і не було, хоча я надіслав їм всю свою інформацію?

Автоматичний переклад.

Чи повинен я вам довести, що вони запитали у мене особисту інформацію та номер рахунку, щоб повернути вклади, які вони конфіскували, і повернути так і не було, хоча я надіслав їм всю свою інформацію?

Автоматичний переклад.

Скільки грошей вони вам коштували?

Автоматичний переклад.
Garas

Ні, вся справа в тому, що ви дуже часто говорите, що нечесна мотивація казино для вас досить очевидна. Для мене, наприклад, ні. Чи можете ви довести, що казино збирало особисті дані для їх неправомірного використання? З огляду на те, як я це бачу, це ваша занепокоєність і ще не доведена річ.

Я думаю, вам слід обговорити це з місцевим офісом із захисту персональних даних або подібним офісом.

Виходячи зі скарги, головним для нас є те, що казино навмисно вирішило повернути депозит, незважаючи на те, що ми не думали, що вони повинні були це зробити. Згодом вони змінили думку. Обидві скарги, які ви подали проти цього казино, були закриті через те, що ваша претензія на відшкодування недійсна.

Вибачте за таку відвертість, але мені здається, що решта залежить від вашої думки, і тому слід проконсультуватися зі спеціалістами GDPR.

Автоматичний переклад.
Radka

Цілком логічно, що казино передумало, як тільки я надіслав свою особисту інформацію, і не повернуло 580 євро, які вони в мене конфіскували. Я сподіваюся, що люди, які бачать мої повідомлення, зв’яжуться зі мною, і ми зможемо вжити судових заходів проти шахрайства в казино n1 і прикриття вами, оскільки в мене немає фінансових можливостей, щоб діяти самостійно. Я сподіваюся, що клієнти, яких ви та казино n1 ошукали, зв’яжуться зі мною, щоб ви могли заплатити за шахрайство.

Автоматичний переклад.
Garas

Вибачте, але я також маю цьому логічне пояснення, і воно не включає неетичні практики казино. Як я вже сказав, якщо ви боїтеся, що ваші особисті дані будуть скомпрометовані, спробуйте місцевий орган GDPR.

Бажаю тобі гарного дня.

Автоматичний переклад.

Казино 22bet відкрило рахунок, хоча я назавжди закрив його через залежність, і відкрив свій рахунок, надіслав мені електронний лист, а потім я втратив 2700 євро, як це можливо, що, поки я сам себе виключив, казино знову відкриває рахунок без мого бажання? Я прошу казино повернути гроші, які я програв.

Автоматичний переклад.

Я надіслав вашу форму скарги, будь ласка, допоможіть мені. Я став жертвою шахраїв у 2021 році обліковий запис було відкрито з моїми даними на 22bet, потім через деякий час я закрив обліковий запис через залежність нещодавно обліковий запис було знову відкрито без мого запиту замовлення та депозити були зроблені обліковий запис ніколи не ідентифікувався з 2021 року, тоді як умови стверджують, що ідентифікація та верифікація є обов’язковими у випадку транзакцій 2000 у моєму випадку умови казино не були дотримані я надсилаю вам знімок із умовами, що державна ідентифікація, і в моєму випадку були здійснені транзакції на суму понад 5000 євро, правила не були дотримані, а також відкриття рахунку, якого ніде не існує, мій запит повторно відкрити ваш рахунок, я прошу вас схвалити запит скаржника, щоб гроші на депозит можна було повернути мені, оскільки правила були порушені казино

Автоматичний переклад.

Казино 22bet відкрило рахунок, хоча я назавжди закрив його через залежність, і відкрив свій рахунок, надіслав мені електронний лист, а потім я втратив 2700 євро, як це можливо, що, поки я сам себе виключив, казино знову відкриває рахунок без мого бажання? Я прошу казино повернути гроші, які я програв.

Автоматичний переклад.

На мою думку, казино має пояснити, чому вони вважають це самовиключенням.

Автоматичний переклад.

Я надіслав вашу форму скарги, будь ласка, допоможіть мені. Я став жертвою шахраїв у 2021 році обліковий запис було відкрито з моїми даними на 22bet, потім через деякий час я закрив обліковий запис через залежність нещодавно обліковий запис було знову відкрито без мого запиту замовлення та депозити були зроблені обліковий запис ніколи не ідентифікувався з 2021 року, тоді як умови стверджують, що ідентифікація та верифікація є обов’язковими у випадку транзакцій 2000 у моєму випадку умови казино не були дотримані я надсилаю вам знімок із умовами, що державна ідентифікація, і в моєму випадку були здійснені транзакції на суму понад 5000 євро, правила не були дотримані, а також відкриття рахунку, якого ніде не існує, мій запит повторно відкрити ваш рахунок, я прошу вас схвалити запит скаржника, щоб гроші на депозит можна було повернути мені, оскільки правила були порушені казино

Автоматичний переклад.

Якщо я не помиляюся, ми сьогодні обмінялися кількома електронними листами. Ну, я знаю, що здається, що казино діяло досить нераціонально, і я хотів би вирішити цю проблему прямо тут і зараз, але ви знаєте, що я не можу це зробити. Будь ласка, дайте групі зі скарг трохи часу. Я знаю, що справа термінова; я так Зараз є маса скарг, тому, будь ласка, намагайтеся уникати казино; намагайтеся чинити опір.

Ви знайомі з нашою відповідальною гральною зоною? На той випадок, якщо вам колись знадобиться більше тихого місця або поради, як триматися подалі від азартних ігор, це посилання допоможе . 👈

Автоматичний переклад.

Звичайно, я хочу триматися подалі від цього конкретного казино, тому я подав запит на виключення, і казино знову відкрило рахунок без моєї згоди. Вважайте, що він відкрив рахунок без жодної ідентифікації цього облікового запису та дозволив транзакції на суму від 5000 євро, тоді як у правилах зазначено, що ідентифікація рахунку потрібна для транзакцій на суму від 2000 євро. Я хочу, щоб було знайдено рішення та щоб казино не зловживало депозитами, вводячи в оману родину та порушуючи правила. Я хочу, щоб ви допомогли мені повернути всі депозити (казино відмовляється відповідати на мої електронні листи, щоб отримати роз’яснення щодо того, як був відкритий рахунок і чи використовувалися дійсні документи для моєї особи та ідентифікації рахунку).

Автоматичний переклад.
1...11 12 13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого