3 міс. тому
ох, добре, ти зрозумів. Щиро дякую і бажаю успіхів
ohh okay got you. Thank you very much and best of luck
0
ох, добре, ти зрозумів. Щиро дякую і бажаю успіхів
ohh okay got you. Thank you very much and best of luck
Чи розгляне міністерство фінансів мою проблему? Вони відповіли? Або це просто спосіб чинити тиск на казино з метою виплати.
Will the ministry of finance address my problem ? Did they reply back? Or it is just a way to put pressure on the casino to pay.
Я тільки сьогодні це написав. Подивимось, чи трапиться щось. Це про Антильфон, щоб вони нарешті щось зробили і відреагували.
I just wrote it today. Let's see if anything happens. It's about Antillephone, so that they finally do something and react.
Ich habe es heute erst geschrieben. Mal sehen, ob was passiert. Es geht ja um Antillephone, damit die endlich etwas tun und reagieren.
Сподіваюся, будуть хороші новини. Чи можете ви тримати мене в курсі, будь ласка?
Hopefully will be good news . Can you keep me updated please?
Привіт, я писав до Antillephone і кілька разів до Правління ігор на Кюрасао, і я, і міністерство, ніколи про них не чули! Я не зупинюся, і я готовий подати на них до суду з Європи, якщо потрібно, ця країна захищає шахрайство
Hello, I wrote to Antillephone, and several times to the Board of gaming in Curaçao, and the ministery and I've never heard of them ! I won't stop and Im willing to sue them from europe if needed, this country protect the fraud
Так, це справді неймовірно. Для них має бути спосіб реагувати. Щось має поставити їх на коліна.
Yes, it's really unbelievable. There has to be some way for them to react. Something has to bring them to their knees.
Ja, es ist wirklich unglaublich. Es muss eine Möglichkeit geben, dass sie reagieren. Irgendwas muss die in die Knie zwingen können.
Що вас цікавить? Яке казино?
What are you interested in? Which casino?
Um was geht es bei dir? Welches Casino?
Я ще не пробував цього 😅, але я знайшов більш ефективний спосіб змусити Antillephone NV реагувати. Поскаржитися в компанію щодо їх відповідності. eMoore NV.. EM Group. Я надіслав усім електронний лист, і давайте спробуємо допомогти один одному! complaints@the-emgroup.com
complaints@emoore.com
compliance@certria.com
certria@gaminglicences.com
пишіть сюди всі разом!
I haven't tried it that way yet 😅 but I discovered a more effective way to make the Antillephone NV respond. Complain to the company about their compliance. eMoore NV.. EM Group. I sent everyone an email and let's try to help each other! complaints@the-emgroup.com
complaints@emoore.com
compliance@certria.com
certria@gaminglicences.com
everyone write here together!
Ainda só não tentei dessa forma 😅 mas descobri uma forma mais eficaz de fazer a Antillephone N.V responder. Queixarem-se á empresa de trata do compliance deles. A eMoore N.V .. EM Group. Enviei todos email e vamos tentar ajudar-nos uns aos outros! complaints@the-emgroup.com
complaints@emoore.com
compliance@certria.com
certria@gaminglicences.com
escrevam todos juntos para aqui!
Минулого року я звернувся до em-Group. Мені сказали, що казино bizzo від tech solutions nv не входить до сфери їхньої відповідальності.
Але як би там не було, я приєднаюся. 😂 Вам просто потрібно набратися терпіння
I contacted the em-Group last year. They told me that the bizzo Casino from tech solutions nv is not within their area of responsibility.
But whatever, I'll join in. 😂 you just have to be patient
Die em-Group habe ich letztes Jahr schon mal kontaktiert. Die haben mir mitgeteilt dass das bizzo Casino von tech solutions nv nicht in deren Aufgabengebiet liegt.
Aber egal, ich mache mit. 😂 man muss nur nerven
Щиро дякую Яро. Я завжди намагаюся допомогти спільноті, як колишній залежний гравець, я відчуваю себе зобов’язаним вжити заходів проти казино, які не дотримуються протоколу, не пропонують захист гравців або будь-який тип KYC. Ми говоримо про казино, деякі з яких мають єдину мету — експлуатувати людей, які є слабкими та залежними від азартних ігор. Мені просто потрібно знайти спосіб допомогти собі 😅 ніхто не відповідає мені ні з Antillephone NV, ні з Roku чи BetTilt… ці 4500 євро, які вони мають мені повернути, дуже важливі для мене… У мене закінчилися гроші, і мені потрібно оплатити консультації та психологічне лікування, які я отримую через мій рецидив у казино через цю компанію.
Без цих грошей я абсолютно ні з чим. BetOnRed вжили правильних дій і визнали свою помилку, вони повернули 820 євро через проблеми з азартними іграми, а обліковий запис уже видалявся самостійно в минулому. Така сама ситуація з Roku та BetTilt з групи Abudantia BV... Я закрив свій рахунок через проблеми з азартними іграми 19 січня... однак вони заманили мене повідомленнями про високі бонуси та доступ до VIP-клубів, і я знову зареєструвався в дочірньому казино ROKU, яке має ту саму базу даних.. і протягом 3 годин я витратив 4500 євро без будь-якого KYC або перевірки документів. Я зареєструвався з тими самими особистими даними, тією самою електронною поштою та тим самим номером телефону. Чи може хтось із CasinoGuru допомогти мені зв’язатися з Antillephone NV і групою Abudantia BV?! Будь ласка, мені справді потрібна допомога. Я зможу продовжувати допомагати спільноті, лише якщо ви допоможете мені теж 🙏
Thank you very much Jaro. I am always trying to help the community, as a former addicted player I feel obliged to take action against Casinos that do not follow the protocol, nor offer player protection or any type of KYC. We are talking about Casinos, some of which have the sole purpose of exploiting people who are weak and addicted to gambling. I just need to find a way to help myself 😅 no one answers me from Antillephone NV, nor from Roku or BetTilt… these €4500 that they have to give me back are very important to me… I'm out of money and I need to pay the consultations and the psychological treatment that I am receiving because of my relapse in the casino because of this company.
Without this money I am completely left with nothing. BetOnRed took the correct action and admitted they were wrong, they returned €820 due to gambling problems and the account had already been self-deleted in the past. It's the same situation with Roku and BetTilt from the Abudantia BV group... I closed my account due to gambling problems on the 19th of January... however, they enticed me with messages about high bonuses and access to VIP clubs, and I signed up again with its sister casino ROKU, which has the same database.. and in the space of 3 hours I spent €4500 without any KYC or document verification. I signed up with the same personal details, the same email and the same telephone number. Can anyone from CasinoGuru help me contact Antillephone NV, and the Abudantia BV group?! Please, I really need help.. I can only continue to help the community if you help me too 🙏
Muito obrigado Jaro. Estou sempre a tentar ajudar a comunidade, como ex jogador viciado sinto-me na obrigação de agir contra Casinos que não seguem o protocolo, nem oferecem proteção ao jogador ou qualquer tipo de KYC. Estamos a falar de Casinos que alguns deles o único intuito é explorar pessoas debilitadas e viciadas no jogo. Só falta mesmo arranjar uma forma de me ajudar a mim próprio 😅 ninguém me responde da Antillephone N.V, nem da Roku ou BetTilt… estes 4500€ que eles ficaram de me me devolver são muito importantes para mim… estou sem dinheiro e preciso de pagar as consultas e o tratamento psicológico que estou a ter por causa da minha recaída no casino por causa desta empresa.
Sem este dinheiro estou completamente sem nada. A BetOnRed tomou a atitude correta e reconheceu ter errado, devolveram 820€ por problemas de jogo e conta já auto excluída no passado. Com a Roku e a BetTilt do grupo Abudantia B.V. é a mesma situação… fechei conta por problemas de jogo dia 19 de Janeiro.. no entanto aliciaram-me com mensagens de bónus altos e acessos a clubes VIP, e voltei a inscrever-me no seu casino irmão ROKU, que possui a mesma base de dados.. e no espaço de 3 horas gastei 4500€ sem qualquer de KYC ou verificação de documentos. Inscrevi-me com os mesmo dados pessoais, com o mesmo email e com o mesmo número telefónico. Alguém do CasinoGuru pode ajudar-me a contactar a Antillephone NV, e o grupo Abudantia B.V.?! Por favor, preciso mesmo de ajuda.. só consigo continuar a ajudar a comunidade se me ajudarem também 🙏
Привіт, я бачу, що ви вже подали скаргу на обидва казино. Найкраще, на мій погляд, це почекати і подивитися, як розвиватимуться обидві скарги, а потім, якщо вони нікуди не дінуться, звернутися до органів влади.
Я б сказав, що саме так казино не повинні поводитись і надсилати електронний лист доданим гравцям тощо, навіть якщо вони є сестринськими сайтами. Це здається мені непрофесійним.
Тож я сподіваюся, що щось можна вирішити, і сподіваюся, що все вийде.
Обов’язково дайте мені знати, якщо у вас є оновлення.
Hi, I see you've already opened a complaint against both casinos. The best thing to do, in my opinion, is to wait and see how both complaints develop and then, if they don't go anywhere, contact the authorities.
I would say that this is exactly how casinos should not behave and send addcited players emails and such if they are even sister sites. That seems unprofessional to me.
So I hope something can be sorted out and hopefully everything will work out.
Be sure to let me know if you have an update.
Привіт, я писав до Antillephone і кілька разів до Правління ігор на Кюрасао, і я, і міністерство, ніколи про них не чули! Я не зупинюся, і я готовий подати на них до суду з Європи, якщо потрібно, ця країна захищає шахрайство
Hello, I wrote to Antillephone, and several times to the Board of gaming in Curaçao, and the ministery and I've never heard of them ! I won't stop and Im willing to sue them from europe if needed, this country protect the fraud
Привіт, з яким казино у вас виникла проблема, коли ви писали до влади? Я думаю, що Antillephone не відповідає так часто, якщо взагалі відповідає, і тому інколи важко щось вирішити з ними, коли гравці пишуть електронні листи. Але декому це вдалося, і надія завжди є.
Не соромтеся описати, що з вами сталося, щоб ми мали певне розуміння. Якщо вам хочеться.
Hello, what casino did you have a problem with when you wrote to the authority ? I think Antillephone doesn't reply that often if at all and that's why it's sometimes hard to resolve anything with them when players write emails. But some have managed to do it and there is always hope.
Feel free to describe what happened to you so we have some insight. If you feel like it.
Так, Джаро, проблема в тому, що ні казино, ні регулюючий орган не відповідають. Казино лише повідомляє, що справу було передано регулюючій установі Antillephone NV, але я не можу підтвердити, що це правда. Здається, вони вводять мене в оману, оскільки служба підтримки не може довести, що вони справді про щось піклуються.
Yes Jaro, the problem is that neither the casino nor the regulatory entity responds. The casino only says that the case has been handed over to the regulatory entity Antillephone NV but I have no way of confirming that this is true. It seems like they are misleading me, as the support cannot prove that they are actually taking care of something.
ja sim Jaro, o problema é que nem o casino nem a entidade reguladora respondem. O casino apenas diz que o caso está entregue á entidade reguladora a Antillephone N.V mas nem tenho forma de confirmar que isso é verdade. Parece que me estão a enrolar, pois o suporte não consegue provar que de facto estão a tratar de algo.
Що ж, якщо його пересилають до органу ліцензування, тоді служба підтримки не повинна знати більше інформації про це. Крім того, органи влади повідомлять вас і казино, коли буде результат. Але я знаю, що Antillephone не є одним із найшвидших, тому ви можете чекати відповіді, якщо її отримаєте.
Тож нам доведеться набратися терпіння, і якщо щось зрушиться, ви можете поділитися інформацією.
Well, if it is forwarded to the licensing authority then support must not know any more information about it. Also, the authority will let you and the casino know when the result is in. But I know that Antillephone is not one of the faster ones so you might wait for an answer if you get one.
So we will have to be patient and if something moves, you can share the information.
Проблема в тому, що я не знаю, чи справді регулюючий орган займається справою Джаро 😕
Я не маю електронного листа від Antillephone, лише Roku Bet і BetTilt кажуть, що справа в їхніх руках... але, чесно кажучи, я навіть не знаю, чи це правда 🙁 як ці казино Abudantia BV досі працюють, якщо вони так роблять багато злочинів на міжнародній території? Вони рекламують і заохочують незаконні та нерегульовані азартні ігри, немає KYC, немає захисту гравців... людина почувається безнадійно! Я спочатку намагався відкрити скарги на AskGamblers, але вони завжди були відхилені без будь-яких пояснень! Справді здається, що моє єдине рішення — CasinoGuru. Оскільки інші сайти однозначно віддають перевагу казино та Antillephone... тут багато грошей.
The problem is that I don't know if the regulatory entity is really dealing with the Jaro case 😕
I don't have any email from Antillephone, only Roku Bet and BetTilt say that the case is in their hands... but honestly I don't even know if that's true 🙁 how are these Abudantia BV Casinos still open if they commit so many crimes on international territory? They advertise and encourage illegal and unregulated gambling, there is no KYC, there is no player protection... a person feels hopeless! I first tried to open complaints on AskGamblers but they were always rejected without any explanation! It really seems like my only solution is CasinoGuru. Because other sites are clearly favoring the casino and Antillephone... there is a lot of money in the mix.
O problema é que eu não sei se a entidade reguladora está mesmo com o caso Jaro 😕
não tenho qualquer email da Antillephone apenas a Roku Bet e a BetTilt dizem que o caso está nas mãos deles… mas sinceramente nem sei se isso é verdade 🙁 como é que estes Casinos da empresa Abudantia B.V continuam abertos se cometem tantos crimes em território internacional? Fazem publicidade e incentivo ao jogo ilegal e não regulado, não tem KYC, não tem proteção ao jogador.. uma pessoa sente-se sem esperança! Tentei primeiro abrir queixas no AskGamblers mas foram sempre rejeitadas sem nenhuma explicação! Parece mesmo que a minha única solução é o CasinoGuru. Porque outros sites estão claramente a favorecer o casino e a Antillephone.. existe muito dinheiro á mistura.
Тільки не розумію, чому Антильфон не відповідає. Я дуже сподіваюся, що вам дадуть відповідь і повернуть гроші, точніше казино, але я не можу зрозуміти, як вони можуть просто не відповідати. Якщо навіть звернутись до вищих інстанцій, вони повинні помітити, що щось не так. Я ніколи не отримаю відповіді. Чекаю вже півроку.
I just don't understand why Antillephone doesn't respond. I really hope that they will answer you and give you your money back, or rather the casino, but I can't understand how they can just not respond. If you even contact higher authorities, they must notice that something isn't right. I will never get an answer. I've been waiting for six months.
Ich verstehe einfach nicht, warum Antillephone nicht reagiert. Ich wünsche es dir wirklich, dass sie dir antworten und dir dein Geld zurückzahlen beziehungsweise das Casino aber ich kann nicht verstehen, wie man auf einfach nichts reagieren kann. Wenn man sich sogar schon an übergeordnete Stellen wendet, muss ihn doch mal auffallen, dass etwas nicht richtig. Ich werde auch nie eine Antwort erhalten. Ich warte schon seit sechs Monaten.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.