ФорумОбговорення скаргЯк зв’язатися з органом ліцензування Antillephone NV (Кюрасао).

Як зв’язатися з органом ліцензування Antillephone NV (Кюрасао). (Сторінка 14)

1 рік тому від Daniel
|
92578 переглядів 369 відповідей |
|
1...13 14 15...19
Додати публікацію
LaJenny7
4 міс. тому

Оскільки в глибині душі вони є злочинною організацією, найгіршою субліцензією на Кюрасао, усі інші регуляторні органи, такі як CEG, реагують... Antillephone вже створено для шахрайських казино... коли вони бачать, що казино, у якому вони збираються грати, лише має ліцензію від Antillephone біжи! Вони ніколи не отримають грошей, навіть якщо вони виграють, вони завжди програють. Ми всі повинні знайти спосіб зв’язатися з ними або, принаймні, знати, що вони обговорюються на всіх форумах онлайн-казино… по суті, мафія казино Кюрасао

Автоматичний переклад.
joaomarsh20
4 міс. тому

У більшості випадків ви безумовно праві. Я можу говорити лише за себе та свій досвід. Я також був у багатьох казино, де не було жодних проблем, хоча в деяких інших це точно спричинило б проблему. Є також казино від Dama NV, які закривають облікові записи без зайвих запитань, які серйозно ставляться до захисту гравців, які не завжди заманюють вас бонусами, щоб ви не закрили свій рахунок. Наприклад, у мене також був дуже хороший досвід роботи з казино. Я зареєструвався там, вніс 300 і виграв близько 10 000 за кілька днів, а також грав з бонусом, досяг максимального виграшу з бонусом і зробив ще більше з рештою. Тут проблем не було. Кожне казино встановлює власні правила щодо вирішення проблем, скарг і правил. Я думаю, що на Антильфоні також є пристойні казино, які не слідують за поганими - принаймні, це моя думка. Я просто вважаю, що важливо, щоб вони мали справу з проблемами та намагалися знайти рішення. Це важливо. Казино, безсумнівно, допускають помилки, і коли вони трапляються, вони повинні їх виправити. Кюрасао потребує єдиної системи банів гравців. Я вважаю, що це найголовніше.

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
LaJenny7
4 міс. тому

Так, будь ласка, зверніть увагу, що я не звинувачую конкретно казино, які регулює Antillephone, а радше саму регулюючу установу... вони повинні бути суворішими до своїх казино і принаймні приділяти більше уваги клієнтам казино, які вони регулюють... люди відчувати себе так - якщо немає надії вирішити проблеми

Автоматичний переклад.
joaomarsh20
4 міс. тому

І я згоден з вами на 100%. Регулятор має зробити тут набагато більше. Насправді сумно, що деякі казино поводяться краще, ніж сам регулятор.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

На жаль, я точно знаю, що Антиллефон не відповість. Я б хотів, щоб гуру казино виконали свою роль і допомогли зі скаргою, тому що ми бачили багато скарг, які були закриті, а казино не покарано.



Автоматичний переклад.
Hello92
4 міс. тому

Що ж, я думаю, що Guru також має дотримуватися правил і справді робить усе можливе, щоб вирішити скарги, і навіть якщо п’ять казино доведеться закрити через те, що вони погані, відкриється 20 нових. Я не думаю, що ви можете зв'язатися з цією величезною компанією. Але було б чудово, якби Guru міг зв’язатися з регуляторним органом.

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Зараз я отримав електронний лист від Управління азартними іграми Португалії! SRIJ. Вони подали скаргу до Генеральної прокуратури Португальської Республіки проти компанії Abudantia BV і казино BetTilt і Roku Bet за незаконну діяльність на національній території без португальської ліцензії SRIJ. Їм повідомлено негайно припинити роботу!

filefile

Автоматичний переклад.
joaomarsh20
4 міс. тому

Ого! Я думаю, що це гарна новина. Сподіваюся, це допоможе вам із поверненням коштів.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Проблема в тому, що я не знаю, чи справді регулюючий орган займається справою Джаро 😕

Я не маю електронного листа від Antillephone, лише Roku Bet і BetTilt кажуть, що справа в їхніх руках... але, чесно кажучи, я навіть не знаю, чи це правда 🙁 як ці казино Abudantia BV досі працюють, якщо вони так роблять багато злочинів на міжнародній території? Вони рекламують і заохочують незаконні та нерегульовані азартні ігри, немає KYC, немає захисту гравців... людина почувається безнадійно! Я спочатку намагався відкрити скарги на AskGamblers, але вони завжди були відхилені без будь-яких пояснень! Справді здається, що моє єдине рішення — CasinoGuru. Оскільки інші сайти однозначно віддають перевагу казино та Antillephone... тут багато грошей.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Що ж, якщо у вас немає жодної інформації, і у вас навіть немає електронної пошти, куди ви могли б написати, я дам вам посібник, де ви можете отримати цю інформацію.

Клацніть тут і перевірте електронну пошту, де ви можете підтвердити та спробувати написати, щоб дізнатися, чи розглядається така справа ліцензією - Curaçao Antillephone NV (ANT)

Ви можете повідомити нам, чи вони вам відповіли чи ні. 🙂

Сподіваюсь на краще. ☘️

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

На жаль, я точно знаю, що Антиллефон не відповість. Я б хотів, щоб гуру казино виконали свою роль і допомогли зі скаргою, тому що ми бачили багато скарг, які були закриті, а казино не покарано.



Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Antillephone - одна з тих ліцензій, які не найкращі для списання, у вас напевно все гаразд. На жаль, ми не можемо змусити владу та казино розглядати справи, ми не можемо переконати ліцензію відповісти гравцям або змусити їх будь-яким чином вирішити ситуацію. Тож, якщо вони цього не зроблять, нам не вистачить.

У всякому разі, я був би дуже радий, якби це було не так і кожен з вас отримав якусь відповідь і пояснення в конкретній ситуації. 😕

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, я надіслав вам електронний лист

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Яро вже все це зробив. 😕 Antillephone не відповідає… Я спробував усі електронні листи.. навіть їхню команду відповідності.. ніхто з них не відповідає. Єдина відповідь, яку я постійно отримую, це відповідь від казино, яка каже, що справа знаходиться в руках регулятора.

Автоматичний переклад.
joaomarsh20
4 міс. тому

Ну, тоді це більш ніж сумно. 😕

Я знаю, що багато гравців приходили сюди і казали, що цей орган ліцензування поганий, і відповідали лише епізодично. Я бачу, що це теж у вашому випадку, і я не знаю, що я можу зробити для вас.

Схоже, нам потрібно набратися терпіння та дочекатися, поки втрутиться наша група розгляду скарг. До того часу ми нічого не можемо зробити. 😥

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я надіслав a

Надіслати лист павлу


Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Зараз у нас так багато людей, Джаро... так багато різних випадків... не рахуючи людей тут, у Португалії, які не знають, куди скаржитися, група Abudantia BV повна скарг, вони практично нікому не платять. Вони завжди заявляють про шахрайство або дублюють облікові записи, крім того, що не мають KYC або захисту гравців. Як таке казино може залишатися відкритим? Рівень безпеки казино Roku та BetTilt набагато нижчий за середній… чи немає способу донести наші скарги до губернатора Кюрасао? Тепер, коли вони запровадили інші заходи та правила.. будь ласка, допоможіть нам CasinoGuru. Я не знаю, чи це корисно в цьому випадку, але групою Abudantia BV тепер керує команда відповідності eMoore NV EM Group. Вони відповіли на

мій випадок кілька днів тому, і вони сказали, що передадуть його до регуляторного органу та казино. Але поки нічого… але принаймні eMoore Nv відповідає!

електронною поштою:

complaints@the-emgroup.com

complaints@emoore.com

Чи може CasinoGuru зв'язатися з eMoore? Оскільки тепер саме вони займаються скаргами компанії та дотриманням вимог.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Джаро, будь ласка, допоможіть мені, компанія намагається закрити всі скарги на португальському порталі скарг.

filefile

Автоматичний переклад.
joaomarsh20
4 міс. тому

Можливо, нам варто зв'язатися з ними разом. Тиснути на них через громадськість.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я надіслав a

Надіслати лист павлу


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Вибачте, ви говорите про електронний лист щодо вашої скарги ? Не обов'язково писати про це тут на форумі, якщо ви повідомили йому в темі скарг.😉

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Джаро, будь ласка, допоможіть мені, компанія намагається закрити всі скарги на португальському порталі скарг.

filefile

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Мені дуже прикро за всю ситуацію, але ми тут, на форумі, зараз не можемо багато з цим зробити. Я сподіваюся, що наша група розгляду скарг зможе з ними спілкуватися, і я впевнений, що вони зроблять усе можливе, щоб отримати найкращий результат. Будь ласка, будьте терплячі, хоча я розумію, що це непросто.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Сьогодні я попросив у Starda Casino список транзакцій без жодних скарг. Я намагаюся розібратися з певними платежами. У чаті сказано, що я порушив інструкції в партнерській мережі, і 10 лютого мій обліковий запис заблоковано, і я не можу отримати список. У той день інший обліковий запис також був заблокований Antillephone без попередження. Ви знаєте, коли я подав свою скаргу до Antillephone? 9 лютого. Після цього мене просто заблокували і все. Це означає, що тут нічого не станеться. Здаватися!

Автоматичний переклад.
1...13 14 15...19
Перейти на сторінкуіз 19 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого