ФорумОбговорення скаргЯк зв’язатися з органом ліцензування Antillephone NV (Кюрасао).

Як зв’язатися з органом ліцензування Antillephone NV (Кюрасао). (Сторінка 15)

1 рік тому від Daniel
|
67863 переглядів 312 відповідей |
|
1...14 15 1617
Додати публікацію
1 місяць тому

На жаль, я точно знаю, що Антиллефон не відповість. Я б хотів, щоб гуру казино виконали свою роль і допомогли зі скаргою, тому що ми бачили багато скарг, які були закриті, а казино не покарано.



Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Antillephone - одна з тих ліцензій, які не найкращі для списання, у вас напевно все гаразд. На жаль, ми не можемо змусити владу та казино розглядати справи, ми не можемо переконати ліцензію відповісти гравцям або змусити їх будь-яким чином вирішити ситуацію. Тож, якщо вони цього не зроблять, нам не вистачить.

У всякому разі, я був би дуже радий, якби це було не так і кожен з вас отримав якусь відповідь і пояснення в конкретній ситуації. 😕

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, я надіслав вам електронний лист

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Яро вже все це зробив. 😕 Antillephone не відповідає… Я спробував усі електронні листи.. навіть їхню команду відповідності.. ніхто з них не відповідає. Єдина відповідь, яку я постійно отримую, це відповідь від казино, яка каже, що справа знаходиться в руках регулятора.

Автоматичний переклад.
joaomarsh20
1 місяць тому

Ну, тоді це більш ніж сумно. 😕

Я знаю, що багато гравців приходили сюди і казали, що цей орган ліцензування поганий, і відповідали лише епізодично. Я бачу, що це теж у вашому випадку, і я не знаю, що я можу зробити для вас.

Схоже, нам потрібно набратися терпіння та дочекатися, поки втрутиться наша група розгляду скарг. До того часу ми нічого не можемо зробити. 😥

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я надіслав a

Надіслати лист павлу


Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Зараз у нас так багато людей, Джаро... так багато різних випадків... не рахуючи людей тут, у Португалії, які не знають, куди скаржитися, група Abudantia BV повна скарг, вони практично нікому не платять. Вони завжди заявляють про шахрайство або дублюють облікові записи, крім того, що не мають KYC або захисту гравців. Як таке казино може залишатися відкритим? Рівень безпеки казино Roku та BetTilt набагато нижчий за середній… чи немає способу донести наші скарги до губернатора Кюрасао? Тепер, коли вони запровадили інші заходи та правила.. будь ласка, допоможіть нам CasinoGuru. Я не знаю, чи це корисно в цьому випадку, але групою Abudantia BV тепер керує команда відповідності eMoore NV EM Group. Вони відповіли на

мій випадок кілька днів тому, і вони сказали, що передадуть його до регуляторного органу та казино. Але поки нічого… але принаймні eMoore Nv відповідає!

електронною поштою:

complaints@the-emgroup.com

complaints@emoore.com

Чи може CasinoGuru зв'язатися з eMoore? Оскільки тепер саме вони займаються скаргами компанії та дотриманням вимог.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Джаро, будь ласка, допоможіть мені, компанія намагається закрити всі скарги на португальському порталі скарг.

filefile

Автоматичний переклад.
joaomarsh20
1 місяць тому

Можливо, нам варто зв'язатися з ними разом. Тиснути на них через громадськість.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я надіслав a

Надіслати лист павлу


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Вибачте, ви говорите про електронний лист щодо вашої скарги ? Не обов'язково писати про це тут на форумі, якщо ви повідомили йому в темі скарг.😉

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Джаро, будь ласка, допоможіть мені, компанія намагається закрити всі скарги на португальському порталі скарг.

filefile

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Мені дуже прикро за всю ситуацію, але ми тут, на форумі, зараз не можемо багато з цим зробити. Я сподіваюся, що наша група розгляду скарг зможе з ними спілкуватися, і я впевнений, що вони зроблять усе можливе, щоб отримати найкращий результат. Будь ласка, будьте терплячі, хоча я розумію, що це непросто.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Сьогодні я попросив у Starda Casino список транзакцій без жодних скарг. Я намагаюся розібратися з певними платежами. У чаті сказано, що я порушив інструкції в партнерській мережі, і 10 лютого мій обліковий запис заблоковано, і я не можу отримати список. У той день інший обліковий запис також був заблокований Antillephone без попередження. Ви знаєте, коли я подав свою скаргу до Antillephone? 9 лютого. Після цього мене просто заблокували і все. Це означає, що тут нічого не станеться. Здаватися!

Автоматичний переклад.
LaJenny7
1 місяць тому

Прикро, що виникають такі ситуації. Я був би радий, якби цей орган більше займався цим і, отже, міг запитувати більше інформації та завжди намагався чітко пояснювати, що гравець порушив. Якби це було просто загальним і вам сказали, що ви порушили правила в якомусь дочірньому казино, цього, ймовірно, було б недостатньо, тому що я б мало чому навчився з цього.

Однак ця ліцензія іноді має яскраві моменти, і я знаю, що кілька гравців казали, що їх списали, і врешті-решт справу було вирішено.

Я хотів би, щоб це було і у вашому випадку, але я не впевнений, чи це буде.

Автоматичний переклад.
joaomarsh20
1 місяць тому

Привіт, є якісь новини у вашій справі? Сподіваюся, що так і для вас. ☺️

Автоматичний переклад.
LaJenny7
1 місяць тому

На жаль, не Дженні... і BetTilt, і Roku продовжують давати ту саму відповідь. Вже сьогодні відповіли, що справа передана регулятору і юридичному департаменту... про що вони постійно говорять.

file

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Мені довелося подати скаргу на CasinoGuru та його персонал на TrustPilot! Мої скарги і претензії тут закрили ні за що! Те, що вони стверджують, просто неправда! Здається, те, що всі говорять, зрештою правда... вони не що інше, як філії казино, які маскуються під команду підтримки та допомоги. Абсолютно смішно, що вони закрили скаргу і сказали, що справи немає, тоді як саме казино є регулюючим органом, який розглядає справу... насправді, з 3 спорів із казино, які я відкрив тут, у CasinoGuru, Я завжди вигравав справи самостійно! CasinoGuru ніколи ні в що не втручався, вони просто скористалися справою Twin and Leon Casino, щоб оголосити скаргу закритою, ніби вони самі її вирішили! жах! Схоже, що існує великий конфлікт інтересів з боку працівників... і ті, хто розглядав мої скарги "Нік" і "Петронела", не мають уявлення про те, як працюють закони та правила азартних ігор у Португалії чи Європі , висловлювалися грубо з відповідями, які просто не варто давати тим, хто потребує допомоги! Схоже, ці дві особи були підкуплені цими казино. Вони обидва збрехали, але Нік навіть говорив про те, чого не знав... якби він прочитав електронні листи з фотодоказами, які він просив у мене...! Обидва казино мають однакову базу даних, якщо гравець виграє великий у Roku і вже має обліковий запис у BetTilt, вони блокують обліковий запис через те, що він є дублікатом... тепер вони кажуть, що збираються відхилити скарги, тому що я міг не довести, що система самовиключення однакова? Просто смішно! Та сама компанія, ті ж співробітники, та ж база даних! Я вже написав скаргу в TrustPilot і буду писати, поки люди не зрозуміють, що цей сайт все-таки шахрайський!

Щоразу, коли я вигравав справу, це відбувалося самостійно чи за допомогою спільноти, фактично, я навіть допомагав членам повернути свої кошти... але тут CasinoGuru не хоче допомагати, тому що з того, що я Я читав на TrustPilot, що їх купили кілька нелегальних казино! Антильфон — один із них, де нічого не роблять і просто закривають скарги.

Я тут, щоб показати своє невдоволення, це неймовірно, що вони весь цей час змушували мене чекати, щоб закрити скарги! Вони витратили мій час і терпіння! Я звернуся за допомогою до відповідної компанії, як-от CasinoMeister!

Автоматичний переклад.
joaomarsh20
1 місяць тому

Я вас розумію! У мене така ж проблема: я подав скаргу на Bizzo тут. Подивіться, у них 13 казино з однаковим керівництвом. У мене був доказ того, що мене виключили з одного з них раніше, і скаргу відхилили, схоже. Я вже нічого не розумію. Що означає однакове управління? Я вже не знаю що робити!

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Проблема з грошовим депозитом

Автоматичний переклад.
abhisheksonkar0080
1 місяць тому

Якщо ви розкажете нам більше, ми спробуємо вам допомогти. Будь ласка, добре опишіть проблему.

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Ромі та персонал CasinoGuru, я це зробив! Я виграв справу проти Антиллефона! eMoore NV відповіла сьогодні, і після перегляду моїх останніх доказів вони прийняли рішення на мою користь і домовляться! Я дуже щасливий, я знав, що був правий! Я ніколи ні від чого не відмовляюся... Мене дратувала, але я це зробила! Перший португалець, який отримав відшкодування від онлайн-казино, ліцензованого Antillephone. Це для мене перемога!

Шановні користувачі та друзі CasinoGuru, можна виграти в Antillephone NV, якщо ви праві. Ніколи не здавайся!

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
joaomarsh20
1 місяць тому

Ого! Я дуже радий за вас. 🎊

На щастя, зараз ви можете закрити справу.


Автоматичний переклад.
1...14 15 1617
Перейти на сторінкуіз 17 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого