Здається, ця тема стала досить популярною за останні дні та тижні, тому я хотів би поділитися коротким підсумком, який я отримав від нашої команди скарг. Він містить загальні поради щодо того , як зв’язатися з органом ліцензування Antillephone NV (Кюрасао) :
Antillephone NV також має офіційний веб-сайт, але знову ж таки там немає інформації про скарги гравців. Однак на сторінці валідатора Antillephone NV є такий абзац:
«Гравці повинні звертатися до Antillephone лише тоді, коли вони вважають, що Оператор порушує їх ліцензію. Усі суперечки з Оператором щодо виплати, заблокованого облікового запису, затримки, несправних функцій і так далі слід спочатку розглядати безпосередньо з Оператор. Якщо рішення не знайдено, ви можете звернутися до ряду незалежних органів, список яких має бути вказаний на веб-сайті Оператора».
Гравці, які бажають подати скаргу, можуть зв’язатися з Antillephone лише електронною поштою тут: complaints@gaminglicences.com .
Ми також можемо порекомендувати наступну статтю, яка описує процес подання скарги до органу ліцензування Antillephone NV (Кюрасао) : https://casino-howto.com/blog/how-to-file-a-complaint-to-curacao- антилефон/
Інші контактні дані компанії Antillephone NV
Адреса: Heelsumstraat, 51 E-Commerce Park, Кюрасао
Тел.: +599 9-433-8808
Електронна адреса: certria@gaminglicences.com
Веб-сайт: https://www.gaminglicensing.com
It seems this topic became quite popular in recent days and weeks so I'd like to share a brief summary that I received from our Complaints team. It provides general tips about How to contact the Antillephone N.V. (Curaçao) licensing authority:
Antillephone N.V. also has an official website, but again there is no information to be found regarding player complaints. However, on the Antillephone N.V. validator page, there is the following paragraph:
"Antillephone should only be contacted by players when they believe an Operator is in breach of their license. All disputes with an Operator about a payout, a blocked account, a delay, broken features and so on, should first be taken up directly with the Operator. If no resolution is found there are number of independent bodies you can contact, which should be listed on the Operator website."
Players that wish to submit a complaint can only contact Antillephone via email here: complaints@gaminglicences.com.
We can also recommend the following article describing the process of submitting a complaint to the Antillephone N.V. (Curaçao) licensing authority: https://casino-howto.com/blog/how-to-file-a-complaint-to-curacao-antillephone/
Other contact details for Antillephone N.V.
Address: Heelsumstraat, 51 E-Commerce Park, Curaçao
Tel: +599 9-433-8808
E-mail: certria@gaminglicences.com
Website: https://www.gaminglicensing.com