ГоловнаФорумОбговорення скаргЯк зв’язатися з органом ліцензування Antillephone NV (Кюрасао).

Як зв’язатися з органом ліцензування Antillephone NV (Кюрасао). (Сторінка 12)

 від Daniel
|
148 693 переглядів 392 відповідей |
|
1...11 12 13...21

Шановна Радко, я вже двічі подавав кейс і отримав відмову з тієї ж причини! Що робити в такому випадку і до кого звертатися?

Автоматичний переклад.

На жаль, обидві ваші скарги були відхилені нашою командою, оскільки ви не змогли співпрацювати, як я бачу тут:

https://casino.guru/favbet-casino-player-s-requesting-a-refund-of-his

https://casino.guru/tsars-casino-player-unable-to-withdraw-from-tsars

Це не тому, що ми не змогли допомогти. Ми завжди намагаємося зробити все можливе для вирішення кожної справи.

Якщо у вас є щось, з чим ми можемо вам допомогти, надішліть нову скаргу, і наша команда спробує допомогти. Просто майте на увазі, що це має бути розумний випадок.

Автоматичний переклад.
Опубліковано GamingLars приховано
Причина: Ми не впевнені, що це безпечна та актуальна пропозиція. З міркувань безпеки інших користувачів такі речі заборонені на цьому форумі

Це не той форум для реклами вашого бізнесу. Будь ласка, негайно припиніть це; інакше ваш обліковий запис буде забанено. Сподіваюся, ми до цього не дійдемо.

Автоматичний переклад.
Romi

Скарга, про яку я говорив, зовсім інша. (казино vavada)

і ні, це неправда. Ви були тими, хто відмовився співпрацювати, а не я

Автоматичний переклад.

cyberbingo.com винен мені понад 10 000 доларів. Минуло більше шести місяців. Я намагався вирішити цю проблему, але безуспішно. Їхньою відповіддю було те, що найчастіше вони мали проблеми з процесорами. потрібна допомога, щоб зібрати мої гроші

Автоматичний переклад.

Я вважаю, що Яро написав тут допис, адресований тобі 👈, тому немає потреби писати по всьому форуму. Будь ласка, залишайтеся в цій темі.

Ви вже пробували подати скаргу?

Автоматичний переклад.

Скарга, про яку я говорив, зовсім інша. (казино vavada)

і ні, це неправда. Ви були тими, хто відмовився співпрацювати, а не я

Автоматичний переклад.

На жаль, скарги, які ви подали щодо Vavada, були відхилені, оскільки ми нічим не змогли вам допомогти; це було поза нашою компетенцією.

Стосовно згаданих вище, Петронела пояснила в темі, пов’язаній з Tsars Casino: «Я, з повагою, не погоджуюся з думкою, що казино несе відповідальність за ваше рішення грати за рахунок своїх виграшів. Хоча казино має пропонувати метод виведення коштів, будь-які проблеми повинні бути вирішені. терпляче очікували та вирішували, не ризикуючи виграшами, ми б із задоволенням допомогли, оскільки ви вирішили програти свій виграш замість того, щоб терпляче чекати, ми нічим не можемо допомогти. ."

Що стосується Favbet, Томас написав: «Ми не вважаємо ваші запити достатньою причиною, щоб вимагати відшкодування від казино. Як я вже згадував раніше, і як було пояснено у вашій попередній скарзі в SlotV Casino, ви цього не зробили. чітко вкажіть причину, чому ви хочете закрити свій обліковий запис через проблеми з азартними іграми. Ви кілька разів сказали, що «багато програли», що не є достатнім доказом того, що ви втрачаєте контроль над своєю грою».

Нам шкода, що ми більше нічого не могли зробити.

Автоматичний переклад.
Romi

Щодо скарги на vavada, ви бот згадували щось подібне!!! Ви щойно сказали: ми не можемо мати справу з афілійованим обліковим записом», і це не афілійований обліковий запис!

Автоматичний переклад.
7anoosh

Ви можете або спробувати повторно відкрити скаргу, якщо вважаєте, що її було відхилено помилково, або подати нову. Наша команда із задоволенням перегляне це ще раз.

Автоматичний переклад.
Romi

Ні, дякую. Уже відкрив його двічі, і ви копіюєте та вставляєте ту саму відповідь, що є абсолютно неприйнятним, оскільки відповідь абсолютно нерелевантна!

Автоматичний переклад.
7anoosh

Звичайно, це повністю залежить від вас. Але ми завжди намагаємося допомогти, якщо це можливо.

Автоматичний переклад.
joaomarsh20

Привіт joaomarsh20! Я щойно отримав електронний лист від BetOnRed із проханням надати свої банківські реквізити для повернення коштів. Підказка та аргументи допомогли. ☺️ Дякуємо

Автоматичний переклад.
LaJenny7

Я радий, що зміг допомогти! Це дуже багато значить для мене, тепер, коли я кинув грати, я просто намагаюся допомагати іншим людям ♥️

Автоматичний переклад.

Привіт joaomarsh20! Я щойно отримав електронний лист від BetOnRed із проханням надати свої банківські реквізити для повернення коштів. Підказка та аргументи допомогли. ☺️ Дякуємо

Автоматичний переклад.

Чудові новини, я радий бачити позитивні моменти на форумі для змін і те, що гравці допомагають один одному, так і повинно бути. Сподіваюся, ви більше не опинитеся в подібній ситуації і в майбутньому все буде більш позитивним. 😊

Автоматичний переклад.
Jaro

Дякую, Яро. Це мило з вашого боку ☺️

Автоматичний переклад.
Jaro

Щиро дякую Яро. Я завжди намагаюся допомогти спільноті, як колишній залежний гравець, я відчуваю себе зобов’язаним вжити заходів проти казино, які не дотримуються протоколу, не пропонують захист гравців або будь-який тип KYC. Ми говоримо про казино, деякі з яких мають єдину мету — експлуатувати людей, які є слабкими та залежними від азартних ігор. Мені просто потрібно знайти спосіб допомогти собі 😅 ніхто не відповідає мені ні з Antillephone NV, ні з Roku чи BetTilt… ці 4500 євро, які вони мають мені повернути, дуже важливі для мене… У мене закінчилися гроші, і мені потрібно оплатити консультації та психологічне лікування, які я отримую через мій рецидив у казино через цю компанію.

Без цих грошей я абсолютно ні з чим. BetOnRed вжили правильних дій і визнали свою помилку, вони повернули 820 євро через проблеми з азартними іграми, а обліковий запис уже видалявся самостійно в минулому. Така сама ситуація з Roku та BetTilt з групи Abudantia BV... Я закрив свій рахунок через проблеми з азартними іграми 19 січня... однак вони заманили мене повідомленнями про високі бонуси та доступ до VIP-клубів, і я знову зареєструвався в дочірньому казино ROKU, яке має ту саму базу даних.. і протягом 3 годин я витратив 4500 євро без будь-якого KYC або перевірки документів. Я зареєструвався з тими самими особистими даними, тією самою електронною поштою та тим самим номером телефону. Чи може хтось із CasinoGuru допомогти мені зв’язатися з Antillephone NV і групою Abudantia BV?! Будь ласка, мені справді потрібна допомога. Я зможу продовжувати допомагати спільноті, лише якщо ви допоможете мені теж 🙏

Автоматичний переклад.
joaomarsh20

Я хотів би допомогти вам, але на мене також впливає Антильфон. Моя справа триває вже понад півроку безрезультатно та без відповіді.

ми всі повинні зібратися разом. 🥲

Можливо, ми зможемо це зробити лише разом.


Ви коли-небудь погрожували їм губернатором?

Змінено
Автоматичний переклад.
LaJenny7

Щось, що я також помітив: я реєструюся в казино, яке не має ліцензії Antillephone, а потім отримую нескінченну рекламу від казино Antillephone. Цікаво, чи працює це із захистом даних!? 😂

тим паче, що я повністю в чорному списку на Антилі, бо маю справу з адвокатом.

Автоматичний переклад.
LaJenny7

Привіт, дорога Дженні. Чи можу я запитати, який адвокат і скільки це коштує? У мене є 2 справи проти казино antiellphone, які не пройшли самовиключення, і я думаю, що у мене є вагомі аргументи проти них і я хочу подати на них до суду. Чи можете ви порадити мені хорошого адвоката?

Автоматичний переклад.
LaJenny7

Так, Дженні, моя остання спроба зараз з командою відповідності Abudantia bv та групою eMoore NV. Вони відповідають

Автоматичний переклад.
7anoosh

Я живу в Німеччині і це німецький юрист. Але я не думаю, що це має значення. Він стягнув з мене близько 25% від заявленої суми. Довелося звернутися до суду. Якщо вердикт буде позитивним, оператор, звичайно, повинен буде заплатити це, але спочатку ви повинні нести витрати самостійно. Але в Інтернеті повно юристів, які спеціалізуються на юристах Кюрасао 🙂

Автоматичний переклад.
joaomarsh20

Ви пробували це? Antillephone також підпорядковується Міністерству фінансів, і все пов’язано з електронними адресами. Сьогодні знову написала з копіями всіх можливих установ. 😈

file

Змінено
Автоматичний переклад.
1...11 12 13...21
Перейти на сторінкуіз 21 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого