2 міс. тому
Погоджуюсь з вами на 100%. Громадський тиск знищить їхню репутацію і може стати для них кінцем
I agree with you 100% . Public pressure would destroy their reputation and might be the end of them
0
Погоджуюсь з вами на 100%. Громадський тиск знищить їхню репутацію і може стати для них кінцем
I agree with you 100% . Public pressure would destroy their reputation and might be the end of them
Шановна Радко, я подав скаргу, і її відхилили, зазначивши, що вона стосується афілійованих осіб казино, що абсолютно невірно. Я ніколи нічого не згадував про філії. Чи можете ви перевірити цю проблему?
Dear Radka , i submitted a complaint and it was rejected mentioning that it relates to casino affiliates , which is totally incorrect . I never mentioned anything regarding affiliates. Can you check this problem please?
Чи можливо повернути депозит без KYC на законних підставах? Казино зобов'язані
Is it possible to get your deposit back without KYC on a legal basis? The casinos are obliged
Ist es so, dass man ohne KYC seine Einzahlung zurückbekommen kann aus rechtlicher Basis? Die Casinos sind ja verpflichtet
Я не можу відповісти на це з юридичної точки зору, але адвокати з ігор повинні знати.
Я ніколи особисто не вивчав зв’язок між KYC і поверненням коштів. Для мене важлива лише справедливість. Таким чином, я б сказав, що ви сильно збиткові, якщо казино ніколи не збиралося перевіряти вас з будь-якої причини. У вас буде небагато можливостей отримати свій виграш.
Однак я б не вимагав відшкодування або повернення платежу, якщо ви не можете пройти KYC без будь-яких проблем у казино та маєте рівні можливості грати, як і всі інші.
Зважаючи на це, я думаю, що банк не особливо зацікавлений у деталях, коли справа доходить до повернення платежів. Як наслідок, казино не наважуються приймати гравців, які повернули гроші через казино.
I am not able to respond to that from a legal standpoint, but gaming attorneys ought to know.
I have never personally looked into the connection between KYC and refunds. The fair aspect is the only thing that matters to me. Therefore, I would say you are severely disadvantaged if the casino has never intended to verify you for whatever reason. There will not be much of an opportunity for you to take your winnings out.
However, I would not request a refund or chargeback if you are unable to pass the KYC without any problems from the casino and you have an equal opportunity to play as everyone else.
That being said, I think the bank is not particularly interested in specifics when it comes to chargebacks. As a result, casinos are hesitant to accept players who have charged back across the casinos.
Шановна Радко, я подав скаргу, і її відхилили, зазначивши, що вона стосується афілійованих осіб казино, що абсолютно невірно. Я ніколи нічого не згадував про філії. Чи можете ви перевірити цю проблему?
Dear Radka , i submitted a complaint and it was rejected mentioning that it relates to casino affiliates , which is totally incorrect . I never mentioned anything regarding affiliates. Can you check this problem please?
Шановний 7anoosh,
Мені шкода, що я не можу це зробити за вас, оскільки я не є частиною Resolution Center. Якщо ви вважаєте, що рішення, прийняте у вашій справі, було неправильним, надішліть ще один запит, вказавши, чому його слід переглянути.
Дякую тобі.
Dear 7anoosh,
I'm sorry I can't do that for you because I'm not part of the Resolution Center. If you feel that the decision made about your case was incorrect, please make another request stating why it should be reconsidered.
Thank you.
Шановна Радко, я вже двічі подавав кейс і отримав відмову з тієї ж причини! Що робити в такому випадку і до кого звертатися?
Dear Radka, i already submitted the case twice and was rejected for the same reason! What can do in such a case and who can I contact?
Привіт, як ви можете допомогти з цим, якщо можна запитати?
Hello, how can you help with this, if I may ask?
Hallo, wie kannst du hierbei unterstützen, wenn ich fragen darf?
cyberbingo.com винен мені понад 10 000 доларів. Минуло більше шести місяців. Я намагався вирішити цю проблему, але безуспішно. Їхньою відповіддю було те, що найчастіше вони мали проблеми з процесорами. потрібна допомога, щоб зібрати мої гроші
cyberbingo.com owes me over $10,000 It has been over six months. I tried to solve this problem with no success. Their response was most time they were having problems with their processors. need help to collect my money
На жаль, обидві ваші скарги були відхилені нашою командою, оскільки ви не змогли співпрацювати, як я бачу тут:
https://casino.guru/favbet-casino-player-s-requesting-a-refund-of-his
https://casino.guru/tsars-casino-player-unable-to-withdraw-from-tsars
Це не тому, що ми не змогли допомогти. Ми завжди намагаємося зробити все можливе для вирішення кожної справи.
Якщо у вас є щось, з чим ми можемо вам допомогти, надішліть нову скаргу, і наша команда спробує допомогти. Просто майте на увазі, що це має бути розумний випадок.
Unfortunately, both of your complaints were rejected by our team because you were not able to cooperate, as I can see here:
https://casino.guru/favbet-casino-player-s-requesting-a-refund-of-his
https://casino.guru/tsars-casino-player-unable-to-withdraw-from-tsars
It is not because we were not able to help. We always try to do everything possible to get each case solved.
If you have anything we can help you with, file a new complaint, and our team will try to help. Just bear in mind that it has to be a reasonable case.
Це не той форум для реклами вашого бізнесу. Будь ласка, негайно припиніть це; інакше ваш обліковий запис буде забанено. Сподіваюся, ми до цього не дійдемо.
This is not the right forum to advertise your business. Please stop it immediately; otherwise, your account will be banned. I hope we don't come to that.
Скарга, про яку я говорив, зовсім інша. (казино vavada)
і ні, це неправда. Ви були тими, хто відмовився співпрацювати, а не я
The complaint i was talking about is completely a different one .(vavada casino)
and no, this is not true. You were the ones who refused to cooperate not me
cyberbingo.com винен мені понад 10 000 доларів. Минуло більше шести місяців. Я намагався вирішити цю проблему, але безуспішно. Їхньою відповіддю було те, що найчастіше вони мали проблеми з процесорами. потрібна допомога, щоб зібрати мої гроші
cyberbingo.com owes me over $10,000 It has been over six months. I tried to solve this problem with no success. Their response was most time they were having problems with their processors. need help to collect my money
Я вважаю, що Яро написав тут допис, адресований тобі 👈, тому немає потреби писати по всьому форуму. Будь ласка, залишайтеся в цій темі.
Ви вже пробували подати скаргу?
I believe Jaro did write a post addressed to you here 👈, so there is no need to write all over the forum. Please stay in that thread.
Have you tried to file a complaint already?
Скарга, про яку я говорив, зовсім інша. (казино vavada)
і ні, це неправда. Ви були тими, хто відмовився співпрацювати, а не я
The complaint i was talking about is completely a different one .(vavada casino)
and no, this is not true. You were the ones who refused to cooperate not me
На жаль, скарги, які ви подали щодо Vavada, були відхилені, оскільки ми нічим не змогли вам допомогти; це було поза нашою компетенцією.
Стосовно згаданих вище, Петронела пояснила в темі, пов’язаній з Tsars Casino: «Я, з повагою, не погоджуюся з думкою, що казино несе відповідальність за ваше рішення грати за рахунок своїх виграшів. Хоча казино має пропонувати метод виведення коштів, будь-які проблеми повинні бути вирішені. терпляче очікували та вирішували, не ризикуючи виграшами, ми б із задоволенням допомогли, оскільки ви вирішили програти свій виграш замість того, щоб терпляче чекати, ми нічим не можемо допомогти. ."
Що стосується Favbet, Томас написав: «Ми не вважаємо ваші запити достатньою причиною, щоб вимагати відшкодування від казино. Як я вже згадував раніше, і як було пояснено у вашій попередній скарзі в SlotV Casino, ви цього не зробили. чітко вкажіть причину, чому ви хочете закрити свій обліковий запис через проблеми з азартними іграми. Ви кілька разів сказали, що «багато програли», що не є достатнім доказом того, що ви втрачаєте контроль над своєю грою».
Нам шкода, що ми більше нічого не могли зробити.
Unfortunately, the complaints you have filed regarding Vavada were rejected because there was nothing we were able to help you with; it was out of our competence.
Regarding those mentioned above, Petronela has explained in the thread related to Tsars Casino: "I respectfully disagree with the notion that the casino is accountable for your decision to play through your winnings. While the casino should offer a withdrawal method, any issues should be patiently awaited and resolved without risking the winnings. If the funds were still in your account, we would have been pleased to assist. Unfortunately, since you chose to gamble down your winnings instead of waiting patiently, there's nothing we can do to provide assistance now."
And in regards to Favbet, Tomas wrote: "We don't consider your requests to be reason enough to request a refund from the casino. As I mentioned previously, and as was explained in your previous complaint with SlotV Casino, you didn't explicitly say the reason why you want to close your account to be closed due to gambling problems. You said multiple times you 'lost a lot' which is not sufficient proof you are losing control of your gambling."
We are sorry there was nothing more we could do.
Щодо скарги на vavada, ви бот згадували щось подібне!!! Ви щойно сказали: ми не можемо мати справу з афілійованим обліковим записом», і це не афілійований обліковий запис!
Regarding vavada complaint, you did bot mention anything like that!!! You just said: we cannot deal with affiliate account" and it is not an affiliate account!
Ви можете або спробувати повторно відкрити скаргу, якщо вважаєте, що її було відхилено помилково, або подати нову. Наша команда із задоволенням перегляне це ще раз.
You can either try to reopen the complaint if you feel that it was wrongly refused or file a new one. Our team will gladly have another look at it.
Ні, дякую. Уже відкрив його двічі, і ви копіюєте та вставляєте ту саму відповідь, що є абсолютно неприйнятним, оскільки відповідь абсолютно нерелевантна!
No thank you. Already reopened it twice and you copy paste the same answer which is completely unacceptable since the answer is completely irrelevant!
Звичайно, це повністю залежить від вас. Але ми завжди намагаємося допомогти, якщо це можливо.
It is totally up to you, of course. We always try to help if possible, though.
Привіт joaomarsh20! Я щойно отримав електронний лист від BetOnRed із проханням надати свої банківські реквізити для повернення коштів. Підказка та аргументи допомогли. ☺️ Дякуємо
Hello joaomarsh20, I just received an email from BetOnRed asking me to provide my bank details for a refund. The tip and the arguments helped. ☺️ Thank you
Hallo joaomarsh20, gerade eben kam eine Mail von BetOnRed mit der Bitte meine Bankverbindung für eine Erstattung mitzuteilen. Der Tipp und die Argumente haben geholfen. ☺️ Danke
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.