Щиро дякую Яро. Я завжди намагаюся допомогти спільноті, як колишній залежний гравець, я відчуваю себе зобов’язаним вжити заходів проти казино, які не дотримуються протоколу, не пропонують захист гравців або будь-який тип KYC. Ми говоримо про казино, деякі з яких мають єдину мету — експлуатувати людей, які є слабкими та залежними від азартних ігор. Мені просто потрібно знайти спосіб допомогти собі 😅 ніхто не відповідає мені ні з Antillephone NV, ні з Roku чи BetTilt… ці 4500 євро, які вони мають мені повернути, дуже важливі для мене… У мене закінчилися гроші, і мені потрібно оплатити консультації та психологічне лікування, які я отримую через мій рецидив у казино через цю компанію.
Без цих грошей я абсолютно ні з чим. BetOnRed вжили правильних дій і визнали свою помилку, вони повернули 820 євро через проблеми з азартними іграми, а обліковий запис уже видалявся самостійно в минулому. Така сама ситуація з Roku та BetTilt з групи Abudantia BV... Я закрив свій рахунок через проблеми з азартними іграми 19 січня... однак вони заманили мене повідомленнями про високі бонуси та доступ до VIP-клубів, і я знову зареєструвався в дочірньому казино ROKU, яке має ту саму базу даних.. і протягом 3 годин я витратив 4500 євро без будь-якого KYC або перевірки документів. Я зареєструвався з тими самими особистими даними, тією самою електронною поштою та тим самим номером телефону. Чи може хтось із CasinoGuru допомогти мені зв’язатися з Antillephone NV і групою Abudantia BV?! Будь ласка, мені справді потрібна допомога. Я зможу продовжувати допомагати спільноті, лише якщо ви допоможете мені теж 🙏
Thank you very much Jaro. I am always trying to help the community, as a former addicted player I feel obliged to take action against Casinos that do not follow the protocol, nor offer player protection or any type of KYC. We are talking about Casinos, some of which have the sole purpose of exploiting people who are weak and addicted to gambling. I just need to find a way to help myself 😅 no one answers me from Antillephone NV, nor from Roku or BetTilt… these €4500 that they have to give me back are very important to me… I'm out of money and I need to pay the consultations and the psychological treatment that I am receiving because of my relapse in the casino because of this company.
Without this money I am completely left with nothing. BetOnRed took the correct action and admitted they were wrong, they returned €820 due to gambling problems and the account had already been self-deleted in the past. It's the same situation with Roku and BetTilt from the Abudantia BV group... I closed my account due to gambling problems on the 19th of January... however, they enticed me with messages about high bonuses and access to VIP clubs, and I signed up again with its sister casino ROKU, which has the same database.. and in the space of 3 hours I spent €4500 without any KYC or document verification. I signed up with the same personal details, the same email and the same telephone number. Can anyone from CasinoGuru help me contact Antillephone NV, and the Abudantia BV group?! Please, I really need help.. I can only continue to help the community if you help me too 🙏
Muito obrigado Jaro. Estou sempre a tentar ajudar a comunidade, como ex jogador viciado sinto-me na obrigação de agir contra Casinos que não seguem o protocolo, nem oferecem proteção ao jogador ou qualquer tipo de KYC. Estamos a falar de Casinos que alguns deles o único intuito é explorar pessoas debilitadas e viciadas no jogo. Só falta mesmo arranjar uma forma de me ajudar a mim próprio 😅 ninguém me responde da Antillephone N.V, nem da Roku ou BetTilt… estes 4500€ que eles ficaram de me me devolver são muito importantes para mim… estou sem dinheiro e preciso de pagar as consultas e o tratamento psicológico que estou a ter por causa da minha recaída no casino por causa desta empresa.
Sem este dinheiro estou completamente sem nada. A BetOnRed tomou a atitude correta e reconheceu ter errado, devolveram 820€ por problemas de jogo e conta já auto excluída no passado. Com a Roku e a BetTilt do grupo Abudantia B.V. é a mesma situação… fechei conta por problemas de jogo dia 19 de Janeiro.. no entanto aliciaram-me com mensagens de bónus altos e acessos a clubes VIP, e voltei a inscrever-me no seu casino irmão ROKU, que possui a mesma base de dados.. e no espaço de 3 horas gastei 4500€ sem qualquer de KYC ou verificação de documentos. Inscrevi-me com os mesmo dados pessoais, com o mesmo email e com o mesmo número telefónico. Alguém do CasinoGuru pode ajudar-me a contactar a Antillephone NV, e o grupo Abudantia B.V.?! Por favor, preciso mesmo de ajuda.. só consigo continuar a ajudar a comunidade se me ajudarem também 🙏
Автоматичний переклад.