ФорумОбговорення скаргЯк зв’язатися з органом ліцензування Antillephone NV (Кюрасао).

Як зв’язатися з органом ліцензування Antillephone NV (Кюрасао). (Сторінка 12)

1 рік тому від Daniel
|
71499 переглядів 324 відповідей |
|
1...11 12 13...17
Додати публікацію
LaJenny7
2 міс. тому

Погоджуюсь з вами на 100%. Громадський тиск знищить їхню репутацію і може стати для них кінцем

Автоматичний переклад.
Radka
2 міс. тому

Шановна Радко, я подав скаргу, і її відхилили, зазначивши, що вона стосується афілійованих осіб казино, що абсолютно невірно. Я ніколи нічого не згадував про філії. Чи можете ви перевірити цю проблему?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Чи можливо повернути депозит без KYC на законних підставах? Казино зобов'язані

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я не можу відповісти на це з юридичної точки зору, але адвокати з ігор повинні знати.

Я ніколи особисто не вивчав зв’язок між KYC і поверненням коштів. Для мене важлива лише справедливість. Таким чином, я б сказав, що ви сильно збиткові, якщо казино ніколи не збиралося перевіряти вас з будь-якої причини. У вас буде небагато можливостей отримати свій виграш.

Однак я б не вимагав відшкодування або повернення платежу, якщо ви не можете пройти KYC без будь-яких проблем у казино та маєте рівні можливості грати, як і всі інші.

Зважаючи на це, я думаю, що банк не особливо зацікавлений у деталях, коли справа доходить до повернення платежів. Як наслідок, казино не наважуються приймати гравців, які повернули гроші через казино.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Шановна Радко, я подав скаргу, і її відхилили, зазначивши, що вона стосується афілійованих осіб казино, що абсолютно невірно. Я ніколи нічого не згадував про філії. Чи можете ви перевірити цю проблему?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Шановний 7anoosh,

Мені шкода, що я не можу це зробити за вас, оскільки я не є частиною Resolution Center. Якщо ви вважаєте, що рішення, прийняте у вашій справі, було неправильним, надішліть ще один запит, вказавши, чому його слід переглянути.

Дякую тобі.

Автоматичний переклад.
Radka
2 міс. тому

Шановна Радко, я вже двічі подавав кейс і отримав відмову з тієї ж причини! Що робити в такому випадку і до кого звертатися?

Автоматичний переклад.
Опубліковано GamingLars Приховано Romi
Причина: Ми не впевнені, що це безпечна та актуальна пропозиція. З міркувань безпеки інших користувачів такі речі заборонені на цьому форумі
GamingLars
2 міс. тому

Привіт, як ви можете допомогти з цим, якщо можна запитати?

Автоматичний переклад.
Опубліковано GamingLars Приховано Romi
Причина: Ми не впевнені, що це безпечна та актуальна пропозиція. З міркувань безпеки інших гравців такі речі заборонені на цьому форумі
2 міс. тому

cyberbingo.com винен мені понад 10 000 доларів. Минуло більше шести місяців. Я намагався вирішити цю проблему, але безуспішно. Їхньою відповіддю було те, що найчастіше вони мали проблеми з процесорами. потрібна допомога, щоб зібрати мої гроші

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Шановна Радко, я вже двічі подавав кейс і отримав відмову з тієї ж причини! Що робити в такому випадку і до кого звертатися?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

На жаль, обидві ваші скарги були відхилені нашою командою, оскільки ви не змогли співпрацювати, як я бачу тут:

https://casino.guru/favbet-casino-player-s-requesting-a-refund-of-his

https://casino.guru/tsars-casino-player-unable-to-withdraw-from-tsars

Це не тому, що ми не змогли допомогти. Ми завжди намагаємося зробити все можливе для вирішення кожної справи.

Якщо у вас є щось, з чим ми можемо вам допомогти, надішліть нову скаргу, і наша команда спробує допомогти. Просто майте на увазі, що це має бути розумний випадок.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому
Опубліковано GamingLars Приховано Romi
Причина: Ми не впевнені, що це безпечна та актуальна пропозиція. З міркувань безпеки інших користувачів такі речі заборонені на цьому форумі
2 міс. тому

Це не той форум для реклами вашого бізнесу. Будь ласка, негайно припиніть це; інакше ваш обліковий запис буде забанено. Сподіваюся, ми до цього не дійдемо.

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Скарга, про яку я говорив, зовсім інша. (казино vavada)

і ні, це неправда. Ви були тими, хто відмовився співпрацювати, а не я

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

cyberbingo.com винен мені понад 10 000 доларів. Минуло більше шести місяців. Я намагався вирішити цю проблему, але безуспішно. Їхньою відповіддю було те, що найчастіше вони мали проблеми з процесорами. потрібна допомога, щоб зібрати мої гроші

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я вважаю, що Яро написав тут допис, адресований тобі 👈, тому немає потреби писати по всьому форуму. Будь ласка, залишайтеся в цій темі.

Ви вже пробували подати скаргу?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Скарга, про яку я говорив, зовсім інша. (казино vavada)

і ні, це неправда. Ви були тими, хто відмовився співпрацювати, а не я

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

На жаль, скарги, які ви подали щодо Vavada, були відхилені, оскільки ми нічим не змогли вам допомогти; це було поза нашою компетенцією.

Стосовно згаданих вище, Петронела пояснила в темі, пов’язаній з Tsars Casino: «Я, з повагою, не погоджуюся з думкою, що казино несе відповідальність за ваше рішення грати за рахунок своїх виграшів. Хоча казино має пропонувати метод виведення коштів, будь-які проблеми повинні бути вирішені. терпляче очікували та вирішували, не ризикуючи виграшами, ми б із задоволенням допомогли, оскільки ви вирішили програти свій виграш замість того, щоб терпляче чекати, ми нічим не можемо допомогти. ."

Що стосується Favbet, Томас написав: «Ми не вважаємо ваші запити достатньою причиною, щоб вимагати відшкодування від казино. Як я вже згадував раніше, і як було пояснено у вашій попередній скарзі в SlotV Casino, ви цього не зробили. чітко вкажіть причину, чому ви хочете закрити свій обліковий запис через проблеми з азартними іграми. Ви кілька разів сказали, що «багато програли», що не є достатнім доказом того, що ви втрачаєте контроль над своєю грою».

Нам шкода, що ми більше нічого не могли зробити.

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Щодо скарги на vavada, ви бот згадували щось подібне!!! Ви щойно сказали: ми не можемо мати справу з афілійованим обліковим записом», і це не афілійований обліковий запис!

Автоматичний переклад.
7anoosh
2 міс. тому

Ви можете або спробувати повторно відкрити скаргу, якщо вважаєте, що її було відхилено помилково, або подати нову. Наша команда із задоволенням перегляне це ще раз.

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Ні, дякую. Уже відкрив його двічі, і ви копіюєте та вставляєте ту саму відповідь, що є абсолютно неприйнятним, оскільки відповідь абсолютно нерелевантна!

Автоматичний переклад.
7anoosh
2 міс. тому

Звичайно, це повністю залежить від вас. Але ми завжди намагаємося допомогти, якщо це можливо.

Автоматичний переклад.
joaomarsh20
2 міс. тому

Привіт joaomarsh20! Я щойно отримав електронний лист від BetOnRed із проханням надати свої банківські реквізити для повернення коштів. Підказка та аргументи допомогли. ☺️ Дякуємо

Автоматичний переклад.
LaJenny7
2 міс. тому

Я радий, що зміг допомогти! Це дуже багато значить для мене, тепер, коли я кинув грати, я просто намагаюся допомагати іншим людям ♥️

Автоматичний переклад.
1...11 12 13...17
Перейти на сторінкуіз 17 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.