ФорумОбговорення скаргЯк зв’язатися з органом ліцензування Antillephone NV (Кюрасао).

Як зв’язатися з органом ліцензування Antillephone NV (Кюрасао). (Сторінка 11)

1 рік тому від Daniel
|
71571 переглядів 324 відповідей |
|
1...10 11 12...17
Додати публікацію
Radka
2 міс. тому

Але ви, можливо, не думаєте, що ви, хлопці, можете зробити щось більше, крім юридичних речей?


Зайняти проактивну позицію та почати попереджати гравців про казино/операторів/регуляторів з тіньовою бізнес-практикою?

Цим казино керує (вставте назву). У цього оператора багато випадків несплати, і вони не реагують на нашу команду. Ми наполегливо рекомендуємо грати в іншому місці.

Щось подібне допомогло б багатьом людям.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому
..чи будуть казино співпрацювати..


І це проблема азартних ігор в Інтернеті.

Ліцензійний, неліцензійний. Кюрасао, Мальта, UKGC. Зрештою, це нічого не означає, оскільки єдина особа, яка вирішує, чи отримувати вам гроші, це той, хто відповідає за фінанси казино.

Якщо казино не хоче вам платити, вони не будуть. Це так просто. Для більшості людей ви абсолютно нічого не можете зробити, щоб отримати свої гроші, тому що ніхто не відповідає за те, щоб гравці отримували гроші.


Комісії та контролюючі органи – це все фарс. Вони існують виключно для того, щоб гравці відчували себе «комфортно», віддаючи свої гроші цьому тіньовому бізнесу. Вони також візьмуть велику частину здачі від кожного оператора, щоб вони могли наповнити власні кишені. Поки ці гроші надходять, вони не дають жодного Fudgsicle.


Давайте використаємо Blazzio як нещодавній приклад.

Одного разу вони просто вирішили перервати свою операцію. Жодних попереджень гравців не було. Відповіді не надіслано. Все, що вони зробили, це змінили свій веб-сайт, щоб він виглядав як геоблок.

Спробуйте знайти інформацію про це, і ви майже нічого не знайдете. Ви побачите скарги, які люди надсилали на партнерські сайти, такі як цей. Ви навіть побачите, що деякі сайти все ще рекомендують це як безпечне місце для гри! Болісно не вистачає будь-яких фактичних НОВИН, пов’язаних із їх закриттям. Здається, ніхто нічого не знає про те, що сталося.


У цій «регульованій» індустрії, як це можливо, щоб казино просто відключилося, забравши (дуже ймовірно) мільйони доларів коштів гравців разом із собою, але воно навіть не потрапило в жодний заголовок новин. Навіть афілійовані сайти не мали про що сказати.

Є люди, які втрачають свої заощадження в таких місцях, як це, але нічого не трапляється з відповідальними людьми. Принаймні уряд Кюрасао повинен провести розслідування щодо регулятора, але цього не станеться. Вони перебувають у розпалі нових правил, які тільки ще більше заплутують ситуацію, оскільки вони надто зайняті насолодою карибським пляжним стилем життя, щоб легко балувати гравців.


/Кінець лайки

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт!

З моєї точки зору, а також з мого досвіду, якщо гравець звертається до будь-якого органу ліцензування, особа, яка вирішує, чи потрібно розглядати проблему гравця та врегулювати її, є представником органу ліцензування. На жаль, багато запитів гравців залишаються без уваги. Я також погоджуюся, що ці органи інколи діють більше на користь казино, ігноруючи скарги.

Я вважаю, що є спосіб запобігти виникненню цих проблем. Грайте виключно в казино, авторизованих у країні вашого постійного проживання.

Якщо ми будемо залишатися на наших казино з національною ліцензією, я думаю, що казино з ліцензією на Кюрасао чи Мальті матимуть досить невеликий трафік, і, безперечно, їхніх можливих проблем не можна було б уникнути так легко. З того, що я можу сказати, особливо на цьому форумі, гравці віддають перевагу Кюрасао чи Мальті, оскільки вони походять із жорстко регульованих ринків. Більшість із них йдуть на цей ризик, щоб уникнути правил. Ці гравці створюють попит.

Окрім цього, я можу оцінити вашу точку зору.


Автоматичний переклад.
Radka
2 міс. тому

тож чим насправді займається CasinoGuru? 😅 Я бачив допис, який показує, що у вас хороші стосунки з деякими операторами та регуляторами з Кюрасау .. але досі ніхто не міг мені допомогти 😅 чому ви не можете поговорити з жодною компанією? Це не те, що вони роблять правильні речі чи займаються юридичними речами 😂 що стосується eMoore NV, вони не просто команда з дотримання вимог… ви повинні мати з ними хороші стосунки.. тому що вони керують/допомагають майже всіма казино на Кюрасау. Вони є власниками ліцензій, регулюючими органами, командою розгляду скарг, усім, що має отримати сучасне казино з Кюрасау. Вони надають послуги. Вони є власниками TrustMore, і більшість нових і деяких старовинних казино Кюрасау навіть отримали ту саму адресу від TrustMore.. так, вони також орендують офіси на березі моря.. тому я думаю, що CasinoGuru повинен знати хлопців з EM Group 😅 зараз вони присутні на Кюрасау, Мальті, Кіпрі та в Нідерландах.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Чи знаєте ви когось із Antillephone NV, з ким CasinoGuru міг би зв’язатися? Або Roku Bet, BetTilt. Їхньою командою з комплаєнсу є eMoore NV, дуже відома компанія в ігровій індустрії. Вони керують, розглядають скарги, проходять ліцензію, допомагають вам відкрити казино з нуля.. тому я думаю, що це добре, щоб почати! Я надіслав електронний лист групі відповідності eMoore, і вони швидко відповіли, що вони розслідуватимуть цю справу!

можливо, якби хтось тут із CasinoGuru надіслав електронний лист із тим, чи моя справа була б швидшою…

Вони використовують

complaints@the-emgroup.com

C omplaints@emoore.com

complaints@igamingcompliance.com

lily.kroon@the-emgroup.com

filefile

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я не знайомий з такою інформацією, але ви можете спробувати запитати у своїх спеціалістів із розгляду скарг. Але я справді вірю, що ми так не діємо. Я пояснив у попередній відповіді.

Все одно спробуйте, і ви побачите.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Модникам Lol тут є чим зайнятися, коли вони прокинуться 🤣


Привіт, Радка! Яро! 👋

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт,

Нам нечасто випадає можливість побачити, як далеко гравці можуть зайти самі, тому я цьому особливо радий.

Гарного дня! 🖐

Автоматичний переклад.
Radka
2 міс. тому

Наскільки я розумію, EM Group зараз розглядає скарги та відповідає вимогам Roku Bet/Abudantia BV і значної частини казино Кюрасао. Якщо компанія відповідає швидше та спокійніше навіть у електронних листах, чому б CasinoGuru насправді не спробувати допомогти своїм лояльним прихильникам і відвідувачам веб-сайту? Тому що не забувайте, що ваша мета, крім оцінки казино, також полягає в тому, щоб допомогти гравцям вирішити проблеми, тому існує частина скарг

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Але ви, можливо, не думаєте, що ви, хлопці, можете зробити щось більше, крім юридичних речей?


Зайняти проактивну позицію та почати попереджати гравців про казино/операторів/регуляторів з тіньовою бізнес-практикою?

Цим казино керує (вставте назву). У цього оператора багато випадків несплати, і вони не реагують на нашу команду. Ми наполегливо рекомендуємо грати в іншому місці.

Щось подібне допомогло б багатьом людям.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Хороша ідея. На мою думку, це попередження також говорить про це:

(приклад показано на вкладці «Індекс безпеки»)

file

file

🤷‍♀️


Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Мені щойно спало на думку, що я також написав trustpilot, коли скаржився на ninecasino. Не знаю, чи це допомогло, але я отримав свій виграш. Це, мабуть, дійсно може допомогти. CEG погрожувала санкціями та штрафами, оскільки казино не відреагувало. Сумно але правда. Вони раптово прийняли мою пропозицію 50% і виплатили блискавично

Автоматичний переклад.
Radka
2 міс. тому

Поскаржившись у потрібних місцях, правильно написавши, показавши регулятору всі докази та порушення правил Казино, можна потрапити куди хочеться! У цьому випадку я не дав їм ні хвилини відпочинку... як ви бачите тут, BetOnRed швидко повернув суму, витрачену на гру. Мені просто потрібно було довести, що на сайті недостатньо KYC або захисту гравців... насправді жодного! filefilefilefile

Автоматичний переклад.
LaJenny7
2 міс. тому

Це допоможе! Довірся мені! BetOnRed як активний профіль TrustPilot і його міжнародний... Я маю на увазі 1 рахунок для всіх країн. Вони дадуть відповідь. І не просіть 50%.. вони повертають 100%

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

тож чим насправді займається CasinoGuru? 😅 Я бачив допис, який показує, що у вас хороші стосунки з деякими операторами та регуляторами з Кюрасау .. але досі ніхто не міг мені допомогти 😅 чому ви не можете поговорити з жодною компанією? Це не те, що вони роблять правильні речі чи займаються юридичними речами 😂 що стосується eMoore NV, вони не просто команда з дотримання вимог… ви повинні мати з ними хороші стосунки.. тому що вони керують/допомагають майже всіма казино на Кюрасау. Вони є власниками ліцензій, регулюючими органами, командою розгляду скарг, усім, що має отримати сучасне казино з Кюрасау. Вони надають послуги. Вони є власниками TrustMore, і більшість нових і деяких старовинних казино Кюрасау навіть отримали ту саму адресу від TrustMore.. так, вони також орендують офіси на березі моря.. тому я думаю, що CasinoGuru повинен знати хлопців з EM Group 😅 зараз вони присутні на Кюрасау, Мальті, Кіпрі та в Нідерландах.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я розумію, що з вашої точки зору це здається таким очевидним; однак є й інша точка зору. Зараз група розгляду скарг складається менше ніж з 25 осіб; наразі відкрито 949 скарг. Оскільки ми загалом маємо хороші стосунки з деякими органами влади, вони обговорюються та підтримуються на конференціях і зустрічах. У нас немає можливості діяти від імені гравця не тільки через юридичний бік проблеми, але й тому, що у нас не вистачає людей. Незважаючи на те, що це досить вимогливо, час все ще закінчується, щоб ми могли надавати всі ці послуги безкоштовно. Щотижня Петронела, керівник групи розгляду скарг, просить команду збільшити щотижневі максимуми, щоб продовжувати приймати нові справи.


Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Під час ставки на червоне мені взагалі не довелося проходити процес KYC, я міг зняти гроші просто так, навіть якщо через скарги був у чорному списку дочірнього казино. 😂

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Під час ставки на червоне мені взагалі не довелося проходити процес KYC, я міг зняти гроші просто так, навіть якщо через скарги був у чорному списку дочірнього казино. 😂

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Саме про такі проблеми KYC я говорив… просто спробуйте удачу на TrustPilot

Автоматичний переклад.
Radka
2 міс. тому

Чи можливо повернути депозит без KYC на законних підставах? Казино зобов'язані

Автоматичний переклад.
LaJenny7
2 міс. тому

Я вважаю, що KYC потрібно виконувати лише в облікових записах, які вносять високі кошти. Але вони повинні відстежувати переміщення гравців, щоб перевірити, чи немає у них залежності з причин прання грошей.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Що ж, я вніс 6000 євро і зняв 3 тисячі протягом тижня, і все без KYC. Вони зараз ведуть процес? Сподіваюся

Я думаю, що вам потрібно було лише завантажити своє посвідчення особи, але ніяких інших документів

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Просто уникайте казино з ліцензією «Antiellphone». Вони ніколи не платять і не відповідають на електронні листи. У мене було 2 великі справи, але команда гуру казино не змогла мені допомогти.

один з казино tsars, де вони не могли знайти жодного варіанту виведення для мене протягом більше місяця, в результаті чого мене призначили дисс і я втратив гроші.

інший був у казино favbet, де я чітко попросив самовиключення, але мій рахунок залишився відкритим, і я втратив понад 5000 доларів США, які вони відмовилися повернути.

Я звертався до askgamblers, casinoguru, antillephone, але ніхто не зміг мені допомогти.

якісь ідеї, хлопці?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт всім,

Забудьте про допомогу від сайту Antillephone NV. У мене є два випадки Tritium Casino та Casinostars, і вони не хочуть допомогти мені повернути мої виграші. Я думаю, що уряд Кюрасао повинен назавжди закрити цього ліцензіара.


Автоматичний переклад.
djdark4
2 міс. тому

Чи можемо ми зробити щось, щоб назавжди закрити їхню ліцензію? Подобається Зібрати всіх пошкоджених гравців і подати офіційну скаргу до уряду Кюрасао? У вас є якісь ідеї?

Автоматичний переклад.
7anoosh
2 міс. тому

Я був би там миттєво. Я думав про щось подібне. І, можливо, публічна скарга. Треба чинити тиск. Єдине, про що вони дбають, це їхня репутація.

Автоматичний переклад.
1...10 11 12...17
Перейти на сторінкуіз 17 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.