ФорумОбговорення скаргЯк зв’язатися з органом ліцензування Antillephone NV (Кюрасао).

Як зв’язатися з органом ліцензування Antillephone NV (Кюрасао). (Сторінка 11)

1 рік тому від Daniel
|
98699 переглядів 372 відповідей |
|
1...10 11 12...20
LaJenny7
4 міс. тому

Це допоможе! Довірся мені! BetOnRed як активний профіль TrustPilot і його міжнародний... Я маю на увазі 1 рахунок для всіх країн. Вони дадуть відповідь. І не просіть 50%.. вони повертають 100%

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

тож чим насправді займається CasinoGuru? 😅 Я бачив допис, який показує, що у вас хороші стосунки з деякими операторами та регуляторами з Кюрасау .. але досі ніхто не міг мені допомогти 😅 чому ви не можете поговорити з жодною компанією? Це не те, що вони роблять правильні речі чи займаються юридичними речами 😂 що стосується eMoore NV, вони не просто команда з дотримання вимог… ви повинні мати з ними хороші стосунки.. тому що вони керують/допомагають майже всіма казино на Кюрасау. Вони є власниками ліцензій, регулюючими органами, командою розгляду скарг, усім, що має отримати сучасне казино з Кюрасау. Вони надають послуги. Вони є власниками TrustMore, і більшість нових і деяких старовинних казино Кюрасау навіть отримали ту саму адресу від TrustMore.. так, вони також орендують офіси на березі моря.. тому я думаю, що CasinoGuru повинен знати хлопців з EM Group 😅 зараз вони присутні на Кюрасау, Мальті, Кіпрі та в Нідерландах.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я розумію, що з вашої точки зору це здається таким очевидним; однак є й інша точка зору. Зараз група розгляду скарг складається менше ніж з 25 осіб; наразі відкрито 949 скарг. Оскільки ми загалом маємо хороші стосунки з деякими органами влади, вони обговорюються та підтримуються на конференціях і зустрічах. У нас немає можливості діяти від імені гравця не тільки через юридичний бік проблеми, але й тому, що у нас не вистачає людей. Незважаючи на те, що це досить вимогливо, час все ще закінчується, щоб ми могли надавати всі ці послуги безкоштовно. Щотижня Петронела, керівник групи розгляду скарг, просить команду збільшити щотижневі максимуми, щоб продовжувати приймати нові справи.


Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Під час ставки на червоне мені взагалі не довелося проходити процес KYC, я міг зняти гроші просто так, навіть якщо через скарги був у чорному списку дочірнього казино. 😂

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Під час ставки на червоне мені взагалі не довелося проходити процес KYC, я міг зняти гроші просто так, навіть якщо через скарги був у чорному списку дочірнього казино. 😂

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Саме про такі проблеми KYC я говорив… просто спробуйте удачу на TrustPilot

Автоматичний переклад.
Radka
4 міс. тому

Чи можливо повернути депозит без KYC на законних підставах? Казино зобов'язані

Автоматичний переклад.
LaJenny7
4 міс. тому

Я вважаю, що KYC потрібно виконувати лише в облікових записах, які вносять високі кошти. Але вони повинні відстежувати переміщення гравців, щоб перевірити, чи немає у них залежності з причин прання грошей.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Що ж, я вніс 6000 євро і зняв 3 тисячі протягом тижня, і все без KYC. Вони зараз ведуть процес? Сподіваюся

Я думаю, що вам потрібно було лише завантажити своє посвідчення особи, але ніяких інших документів

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Просто уникайте казино з ліцензією «Antiellphone». Вони ніколи не платять і не відповідають на електронні листи. У мене було 2 великі справи, але команда гуру казино не змогла мені допомогти.

один з казино tsars, де вони не могли знайти жодного варіанту виведення для мене протягом більше місяця, в результаті чого мене призначили дисс і я втратив гроші.

інший був у казино favbet, де я чітко попросив самовиключення, але мій рахунок залишився відкритим, і я втратив понад 5000 доларів США, які вони відмовилися повернути.

Я звертався до askgamblers, casinoguru, antillephone, але ніхто не зміг мені допомогти.

якісь ідеї, хлопці?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт всім,

Забудьте про допомогу від сайту Antillephone NV. У мене є два випадки Tritium Casino та Casinostars, і вони не хочуть допомогти мені повернути мої виграші. Я думаю, що уряд Кюрасао повинен назавжди закрити цього ліцензіара.


Автоматичний переклад.
djdark4
4 міс. тому

Чи можемо ми зробити щось, щоб назавжди закрити їхню ліцензію? Подобається Зібрати всіх пошкоджених гравців і подати офіційну скаргу до уряду Кюрасао? У вас є якісь ідеї?

Автоматичний переклад.
7anoosh
4 міс. тому

Я був би там миттєво. Я думав про щось подібне. І, можливо, публічна скарга. Треба чинити тиск. Єдине, про що вони дбають, це їхня репутація.

Автоматичний переклад.
LaJenny7
4 міс. тому

Погоджуюсь з вами на 100%. Громадський тиск знищить їхню репутацію і може стати для них кінцем

Автоматичний переклад.
Radka
4 міс. тому

Шановна Радко, я подав скаргу, і її відхилили, зазначивши, що вона стосується афілійованих осіб казино, що абсолютно невірно. Я ніколи нічого не згадував про філії. Чи можете ви перевірити цю проблему?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Чи можливо повернути депозит без KYC на законних підставах? Казино зобов'язані

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я не можу відповісти на це з юридичної точки зору, але адвокати з ігор повинні знати.

Я ніколи особисто не вивчав зв’язок між KYC і поверненням коштів. Для мене важлива лише справедливість. Таким чином, я б сказав, що ви сильно збиткові, якщо казино ніколи не збиралося перевіряти вас з будь-якої причини. У вас буде небагато можливостей отримати свій виграш.

Однак я б не вимагав відшкодування або повернення платежу, якщо ви не можете пройти KYC без будь-яких проблем у казино та маєте рівні можливості грати, як і всі інші.

Зважаючи на це, я думаю, що банк не особливо зацікавлений у деталях, коли справа доходить до повернення платежів. Як наслідок, казино не наважуються приймати гравців, які повернули гроші через казино.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Шановна Радко, я подав скаргу, і її відхилили, зазначивши, що вона стосується афілійованих осіб казино, що абсолютно невірно. Я ніколи нічого не згадував про філії. Чи можете ви перевірити цю проблему?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Шановний 7anoosh,

Мені шкода, що я не можу це зробити за вас, оскільки я не є частиною Resolution Center. Якщо ви вважаєте, що рішення, прийняте у вашій справі, було неправильним, надішліть ще один запит, вказавши, чому його слід переглянути.

Дякую тобі.

Автоматичний переклад.
Radka
4 міс. тому

Шановна Радко, я вже двічі подавав кейс і отримав відмову з тієї ж причини! Що робити в такому випадку і до кого звертатися?

Автоматичний переклад.
Опубліковано GamingLars Приховано Romi
Причина: Ми не впевнені, що це безпечна та актуальна пропозиція. З міркувань безпеки інших користувачів такі речі заборонені на цьому форумі
GamingLars
4 міс. тому

Привіт, як ви можете допомогти з цим, якщо можна запитати?

Автоматичний переклад.
Опубліковано GamingLars Приховано Romi
Причина: Ми не впевнені, що це безпечна та актуальна пропозиція. З міркувань безпеки інших гравців такі речі заборонені на цьому форумі
4 міс. тому

cyberbingo.com винен мені понад 10 000 доларів. Минуло більше шести місяців. Я намагався вирішити цю проблему, але безуспішно. Їхньою відповіддю було те, що найчастіше вони мали проблеми з процесорами. потрібна допомога, щоб зібрати мої гроші

Автоматичний переклад.
1...10 11 12...20
Перейти на сторінкуіз 20 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого