ФорумОбговорення скаргЯк зв’язатися з органом ліцензування Antillephone NV (Кюрасао).

Як зв’язатися з органом ліцензування Antillephone NV (Кюрасао). (Сторінка 10)

1 рік тому від Daniel
|
98507 переглядів 372 відповідей |
|
1...9 10 11...20
4 міс. тому

Ви не можете писати, а лише те, що, на вашу думку, дійсно має відношення до справи, але я рекомендую повторно надіслати свою скаргу детально на всі електронні листи, які я надіслав вам вище

Автоматичний переклад.
joaomarsh20
4 міс. тому

Добре, я це зроблю. Як швидко це було для вас?

Автоматичний переклад.
joaomarsh20
4 міс. тому

Усе це фантастична інформація, Жоао! Це тип речей, на які Casino Guru має мати посилання з головної сторінки.


Крім того, здається, ви досить багато знаєте про задню частину цього матеріалу. Оператори, регулятори тощо. Я хотів би одного разу поговорити з вами про це. Я думаю, що я можу багато чому навчитися у вас.


Дякуємо, що допомагаєте людям! Ти один із хороших.

Obrigado!!

Автоматичний переклад.
DaStupidKidd
4 міс. тому

Я можу тільки погодитися з вами. ☺️

Автоматичний переклад.
DaStupidKidd
4 міс. тому

Це був тривалий процес, під час якого я багато чого навчився, головним чином те, що є казино, які не можуть бути вирішені за допомогою кількох електронних листів, ви повинні скаржитися на публічних сайтах, як я пояснював Дженні, деякі казино та регулятори надають більшого значення скаргам написано на TrustPilot. Чим більше у вас буде експозиції, тим краще! Казино Кюрасао, особливо ті, що мають ліцензію Antillephone NV або CEG, зазвичай не хочуть проявляти багато уваги... зазвичай їм є що приховувати

Автоматичний переклад.
LaJenny7
4 міс. тому

Це був тиждень, Дженні. Але BetOnRed справді надав великого значення скаргі TrustPilot

Автоматичний переклад.
joaomarsh20
4 міс. тому

Я радий, що вам заплатили!

Робота з більш популярними казино, з відомими іменами та репутацією, завжди допомагає.


Однак я намагався підкреслити, що якщо з будь-якої причини вони вирішать, що не будуть вам платити, їх усе одно ніхто не притягне до відповідальності. Звичайно, регулятор може їх оштрафувати, і їхня репутація може трохи постраждати, але ви все одно залишитеся без грошей.

Особисто я вважаю, що регулятор повинен бути тим, хто повинен платити гравцеві у випадках, коли казино порушує свої положення та умови. Потім вони можуть отримати відшкодування від казино, коли їх ліцензія буде продовжена.


Лише мої 0,02 долара

Автоматичний переклад.
joaomarsh20
4 міс. тому

У мене завжди були підозри щодо 8048/JAZ.

Dama використовує їх для всіх своїх казино на Кюрасао, і в Dama є щось таке, що мене не влаштовує. Начебто, можливо, вони спрямовують гроші в Росію чи щось подібне...


Якщо мене не буде чути деякий час, ти зрозумієш чому, лол

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Модникам Lol тут є чим зайнятися, коли вони прокинуться 🤣


Привіт, Радка! Яро! 👋

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Так, я знаю, і нібито справу було передано регулюючому органу, але це те, що каже Roku Bet... У мене немає електронного листа від Antillephone NV, який би це підтверджував. Але Roku Bet має ліцензію Antillephone, але тепер «контрольована» командою відповідності eMoore NV, яка, на мою думку, є більш надійною організацією. Принаймні на веб-сайті eMoore NV є адреси, електронні адреси та місця для скарг.

Долучено фотографії веб-сайту Roku та відповідь на португальському порталі Queixa.

Чи може CasinoGuru допомогти мені з цими даними? Зв’язатися з командою відповідності eMoore NV? До речі, хоча ліцензія Roku Bet і BetTilt походить від Antillephone, це субліцензія, хіба група Abudantia BV не повинна дотримуватися правил Master License законів Кюрасао? Будь ласка, допоможи мені.

filefilefile

file

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт.

На жаль, оскільки ми не належимо до числа офіційно визнаних органів влади, ми не маємо ніяких стосунків із командою контролю дотримання вимог Moore NV. З тієї ж причини ми просто не можемо звертатися до будь-яких постачальників ліцензій або казино (крім стандартних повідомлень про скарги, ініційованих командою RCM) від імені будь-яких гравців. Те саме стосується юридичного аспекту, ми не юристи, тому ми не можемо переслідувати місцеві закони. мені шкода



Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Подивіться, можливо, ви не дуже далекі від істини, багато з цих казино, таких як Leon і Twin, завжди будуть розташовані в східних країнах, а саме в Росії. Якщо вони скористаються веб-сайтом під назвою «offshore leaks» і введуть пошук «ORing Limited» або «Moonlite NV», ви зійдете з розуму 😂 є щонайменше 20 різних компаній, пов’язаних з казино Leon Bet.

Автоматичний переклад.
Radka
4 міс. тому

Але ви, можливо, не думаєте, що ви, хлопці, можете зробити щось більше, крім юридичних речей?


Зайняти проактивну позицію та почати попереджати гравців про казино/операторів/регуляторів з тіньовою бізнес-практикою?

Цим казино керує (вставте назву). У цього оператора багато випадків несплати, і вони не реагують на нашу команду. Ми наполегливо рекомендуємо грати в іншому місці.

Щось подібне допомогло б багатьом людям.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому
..чи будуть казино співпрацювати..


І це проблема азартних ігор в Інтернеті.

Ліцензійний, неліцензійний. Кюрасао, Мальта, UKGC. Зрештою, це нічого не означає, оскільки єдина особа, яка вирішує, чи отримувати вам гроші, це той, хто відповідає за фінанси казино.

Якщо казино не хоче вам платити, вони не будуть. Це так просто. Для більшості людей ви абсолютно нічого не можете зробити, щоб отримати свої гроші, тому що ніхто не відповідає за те, щоб гравці отримували гроші.


Комісії та контролюючі органи – це все фарс. Вони існують виключно для того, щоб гравці відчували себе «комфортно», віддаючи свої гроші цьому тіньовому бізнесу. Вони також візьмуть велику частину здачі від кожного оператора, щоб вони могли наповнити власні кишені. Поки ці гроші надходять, вони не дають жодного Fudgsicle.


Давайте використаємо Blazzio як нещодавній приклад.

Одного разу вони просто вирішили перервати свою операцію. Жодних попереджень гравців не було. Відповіді не надіслано. Все, що вони зробили, це змінили свій веб-сайт, щоб він виглядав як геоблок.

Спробуйте знайти інформацію про це, і ви майже нічого не знайдете. Ви побачите скарги, які люди надсилали на партнерські сайти, такі як цей. Ви навіть побачите, що деякі сайти все ще рекомендують це як безпечне місце для гри! Болісно не вистачає будь-яких фактичних НОВИН, пов’язаних із їх закриттям. Здається, ніхто нічого не знає про те, що сталося.


У цій «регульованій» індустрії, як це можливо, щоб казино просто відключилося, забравши (дуже ймовірно) мільйони доларів коштів гравців разом із собою, але воно навіть не потрапило в жодний заголовок новин. Навіть афілійовані сайти не мали про що сказати.

Є люди, які втрачають свої заощадження в таких місцях, як це, але нічого не трапляється з відповідальними людьми. Принаймні уряд Кюрасао повинен провести розслідування щодо регулятора, але цього не станеться. Вони перебувають у розпалі нових правил, які тільки ще більше заплутують ситуацію, оскільки вони надто зайняті насолодою карибським пляжним стилем життя, щоб легко балувати гравців.


/Кінець лайки

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт!

З моєї точки зору, а також з мого досвіду, якщо гравець звертається до будь-якого органу ліцензування, особа, яка вирішує, чи потрібно розглядати проблему гравця та врегулювати її, є представником органу ліцензування. На жаль, багато запитів гравців залишаються без уваги. Я також погоджуюся, що ці органи інколи діють більше на користь казино, ігноруючи скарги.

Я вважаю, що є спосіб запобігти виникненню цих проблем. Грайте виключно в казино, авторизованих у країні вашого постійного проживання.

Якщо ми будемо залишатися на наших казино з національною ліцензією, я думаю, що казино з ліцензією на Кюрасао чи Мальті матимуть досить невеликий трафік, і, безперечно, їхніх можливих проблем не можна було б уникнути так легко. З того, що я можу сказати, особливо на цьому форумі, гравці віддають перевагу Кюрасао чи Мальті, оскільки вони походять із жорстко регульованих ринків. Більшість із них йдуть на цей ризик, щоб уникнути правил. Ці гравці створюють попит.

Окрім цього, я можу оцінити вашу точку зору.


Автоматичний переклад.
Radka
4 міс. тому

тож чим насправді займається CasinoGuru? 😅 Я бачив допис, який показує, що у вас хороші стосунки з деякими операторами та регуляторами з Кюрасау .. але досі ніхто не міг мені допомогти 😅 чому ви не можете поговорити з жодною компанією? Це не те, що вони роблять правильні речі чи займаються юридичними речами 😂 що стосується eMoore NV, вони не просто команда з дотримання вимог… ви повинні мати з ними хороші стосунки.. тому що вони керують/допомагають майже всіма казино на Кюрасау. Вони є власниками ліцензій, регулюючими органами, командою розгляду скарг, усім, що має отримати сучасне казино з Кюрасау. Вони надають послуги. Вони є власниками TrustMore, і більшість нових і деяких старовинних казино Кюрасау навіть отримали ту саму адресу від TrustMore.. так, вони також орендують офіси на березі моря.. тому я думаю, що CasinoGuru повинен знати хлопців з EM Group 😅 зараз вони присутні на Кюрасау, Мальті, Кіпрі та в Нідерландах.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Чи знаєте ви когось із Antillephone NV, з ким CasinoGuru міг би зв’язатися? Або Roku Bet, BetTilt. Їхньою командою з комплаєнсу є eMoore NV, дуже відома компанія в ігровій індустрії. Вони керують, розглядають скарги, проходять ліцензію, допомагають вам відкрити казино з нуля.. тому я думаю, що це добре, щоб почати! Я надіслав електронний лист групі відповідності eMoore, і вони швидко відповіли, що вони розслідуватимуть цю справу!

можливо, якби хтось тут із CasinoGuru надіслав електронний лист із тим, чи моя справа була б швидшою…

Вони використовують

complaints@the-emgroup.com

C omplaints@emoore.com

complaints@igamingcompliance.com

lily.kroon@the-emgroup.com

filefile

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я не знайомий з такою інформацією, але ви можете спробувати запитати у своїх спеціалістів із розгляду скарг. Але я справді вірю, що ми так не діємо. Я пояснив у попередній відповіді.

Все одно спробуйте, і ви побачите.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Модникам Lol тут є чим зайнятися, коли вони прокинуться 🤣


Привіт, Радка! Яро! 👋

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт,

Нам нечасто випадає можливість побачити, як далеко гравці можуть зайти самі, тому я цьому особливо радий.

Гарного дня! 🖐

Автоматичний переклад.
Radka
4 міс. тому

Наскільки я розумію, EM Group зараз розглядає скарги та відповідає вимогам Roku Bet/Abudantia BV і значної частини казино Кюрасао. Якщо компанія відповідає швидше та спокійніше навіть у електронних листах, чому б CasinoGuru насправді не спробувати допомогти своїм лояльним прихильникам і відвідувачам веб-сайту? Тому що не забувайте, що ваша мета, крім оцінки казино, також полягає в тому, щоб допомогти гравцям вирішити проблеми, тому існує частина скарг

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Але ви, можливо, не думаєте, що ви, хлопці, можете зробити щось більше, крім юридичних речей?


Зайняти проактивну позицію та почати попереджати гравців про казино/операторів/регуляторів з тіньовою бізнес-практикою?

Цим казино керує (вставте назву). У цього оператора багато випадків несплати, і вони не реагують на нашу команду. Ми наполегливо рекомендуємо грати в іншому місці.

Щось подібне допомогло б багатьом людям.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Хороша ідея. На мою думку, це попередження також говорить про це:

(приклад показано на вкладці «Індекс безпеки»)

file

file

🤷‍♀️


Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Мені щойно спало на думку, що я також написав trustpilot, коли скаржився на ninecasino. Не знаю, чи це допомогло, але я отримав свій виграш. Це, мабуть, дійсно може допомогти. CEG погрожувала санкціями та штрафами, оскільки казино не відреагувало. Сумно але правда. Вони раптово прийняли мою пропозицію 50% і виплатили блискавично

Автоматичний переклад.
Radka
4 міс. тому

Поскаржившись у потрібних місцях, правильно написавши, показавши регулятору всі докази та порушення правил Казино, можна потрапити куди хочеться! У цьому випадку я не дав їм ні хвилини відпочинку... як ви бачите тут, BetOnRed швидко повернув суму, витрачену на гру. Мені просто потрібно було довести, що на сайті недостатньо KYC або захисту гравців... насправді жодного! filefilefilefile

Автоматичний переклад.
1...9 10 11...20
Перейти на сторінкуіз 20 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого