ГоловнаФорумОбговорення скаргЯк зв’язатися з органом ліцензування Antillephone NV (Кюрасао).

Як зв’язатися з органом ліцензування Antillephone NV (Кюрасао). (Сторінка 9)

1 рік тому від Daniel
|
110 862 переглядів 375 відповідей |
|
1...8 9 10...20
5 міс. тому

Це неправда. Ігрова комісія KGC Kahnawake змусила Леона та Twin Casino з Moonlite NV Group повернути всі гроші, внесені в будинок, оскільки було доведено, що він уже був самовиключений у минулому. CEG Curaçau E Gaming змусила казино BetOnRed і Uno Digital Media BV повернути 820 євро минулого тижня з тієї ж причини. Якщо є достатньо доказів і замовник правий, контролюючий орган допоможе!

але в цьому випадку, як і у випадку з Antillephone NV, і команда скарг — це Emoore NV.. обидва з дуже поганою репутацією.. вони рідко кому відповідають. Але справу Roku і BetTilt вже передано регуляторному органу... але Antillephone NV ще не прийняла рішення і не відповіла

Автоматичний переклад.
DaStupidKidd
5 міс. тому

Якщо казино «велике» і заробляє багато грошей, воно не закриватиметься з одного моменту на інший. Візьмемо випадок з казино Leon Bet.. вони повернули мені 9360 євро дуже швидко, щоб не засмучуватися та не заплямувати репутацію казино.. і це також нелегальне казино в Португалії. Однак регулювання KGC, яке, як не дивно, походить із вашої країни, Канади 🇨🇦, набагато краще, ніж у Кюрасао. Ігрова комісія Kahnawake дуже допомогла мені. CEG також... проблема з нелегальними казино на Кюрасао полягає в тому, що практично всі субліцензії, видані Antillephone NV

Автоматичний переклад.
joaomarsh20
5 міс. тому

Привіт, звідки ви знаєте, що CEG вирішила, що її потрібно повернути?

вся група UNO Digital абсолютно тіньова

Автоматичний переклад.
LaJenny7
5 міс. тому

Тому що вони вже повернули мені гроші, і до рішення регулятора CEG вони навіть не відповідали на loool електронні листи, або коли вони відповідали, це було те, що неможливо повернути гроші, витрачені на азартні ігри. Після рішення CEG вони швидко надіслали електронний лист із вибаченнями та запитом надати мій IBAN для здійснення переказу.

Прийшов безпосередньо з материнської компанії

€820 Переказ "Udm Processing Services Ltd"

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
joaomarsh20
5 міс. тому

Дякую за вашу відповідь. Гаразд, я можу запитати, за що було відшкодовано? Це був зібраний прибуток чи депозит?


Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Тому що вони вже повернули мені гроші, і до рішення регулятора CEG вони навіть не відповідали на loool електронні листи, або коли вони відповідали, це було те, що неможливо повернути гроші, витрачені на азартні ігри. Після рішення CEG вони швидко надіслали електронний лист із вибаченнями та запитом надати мій IBAN для здійснення переказу.

Прийшов безпосередньо з материнської компанії

€820 Переказ "Udm Processing Services Ltd"

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

file

Боротьба до кінця хлопці! Я відновив кошти від Leon (9360 €) BetOnRed (820 €), і тепер не вистачає 4500 € від Roku/BetTilt. Це були всі будинки, які я раніше сам виключив, і які я міг підтвердити, що не було KYC або захисту гравців навіть із високими депозитами!

Автоматичний переклад.
LaJenny7
5 міс. тому

Гроші, витрачені на азартні ігри! Я залежний гравець, уже сам себе виключив із цих казино.. але всі вони заманили мене назад пропозиціями від VIP-менеджерів… оооочень високі бонусні пропозиції.. Я маю на увазі, що їм не варто навіть зв’язуватися з хворим компульсивним гравцем.. їхня вина ! Майже програв моє життя в цьому казино!

Автоматичний переклад.
joaomarsh20
5 міс. тому

чудово 👌Я рада за вас☺️

У мене також є справа з CEG, але в моєму випадку це повернення депозиту, оскільки моя країна не дозволена. Гуру не розглядає такі справи без виграшів, що я цілком розумію. Вся група видалила існуючих гравців на початку року, але ви можете зареєструватися знову. Для мене це незрозумілі правила. Я також виключив себе після цього, але я все одно отримую рекламу від усіх у групі!

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
LaJenny7
5 міс. тому

Чи пробували ви подати скаргу на askgamblers, casinomeister і TrustPilot? Найсмішніше, що здається, ці казино сприймають TrustPilot НАБАГАТО серйозніше, ніж щось інше 😅 Я думаю, це тому, що це міжнародна скарга.. наприклад, незалежно від того, в якій ви країні, існує лише один профіль TrustPilot для кожної компанії/казино 😅 тому вони зазвичай відповідають там.. навіть їхня команда комплаєнсу відповідає або подзвонить вам, щоб спробувати домовитися. З BetOnRed скарга TrustPilot значно пришвидшила процес відшкодування. Намагайтеся скаржитися якомога більше.

Автоматичний переклад.
LaJenny7
5 міс. тому

CEG та Комісія з ігор Kahnawake є хорошими регуляторами, якщо у вас є правильні докази та ви знаєте, як подати правильну скаргу! Я навіть написала губернатору Кюрасау 😅 Я дойшла до крайності

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я впізнаю себе там. Я теж впадаю в крайнощі. Я безуспішно написав через контактну форму губернатора. У вас є прямий електронний лист для мене? 👍 хороша порада від trustpilot, велике спасибі,

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

але з Antillephone NV історія інша!… Я вважаю, що регулятор ще більше облажався, ніж їхні ліцензовані казино 🤣 вони майже ніколи не відповідають, їхній веб-сайт виглядає так, ніби створений молодим студентом ІТ, у них майже немає контакти.

Автоматичний переклад.
LaJenny7
5 міс. тому

Що це за казино? Якби я міг знати.

тому що це може бути казино з ліцензією CEG і мати інший регулятор або ліцензію. Деякі з них мають 2 або 3, Леон і Твін мають KGC і Antillephone.

І залежно від казино, вони можуть мати команду відповідності, яка керуватиме окрім регулятора. Як мій випадок із Roku/BetTilt.. Antillephone NV не відповідає, але я помітив на веб-сайті Roku Bet, що вони регулюються командою відповідності eMoore NV… тому я надіслав електронний лист до eMoore, і вони вже перевіряють справу з Антилефон!

Повірте мені, іноді казино сприймають TrustPilot серйозніше, ніж регулятор 😅

але спробуйте зв’язатися з комплаєнс-департаментом казино! Або, якщо вам пощастить, ними може керувати зовнішня компанія

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Що стосується відшкодування, то для мене це також Bet on Red. Але мені особисто не відповідають. Минулого року я вже мав велику скаргу тут із Guru та Ceg щодо дочірнього казино ninecasino. Повірте, вони б мені ніколи не відповіли. Я навіть не отримую від них списку операцій.

але щодо Антілефона я з вами повністю згоден.

Автоматичний переклад.
Radka
5 міс. тому

Чи знаєте ви когось із Antillephone NV, з ким CasinoGuru міг би зв’язатися? Або Roku Bet, BetTilt. Їхньою командою з комплаєнсу є eMoore NV, дуже відома компанія в ігровій індустрії. Вони керують, розглядають скарги, проходять ліцензію, допомагають вам відкрити казино з нуля.. тому я думаю, що це добре, щоб почати! Я надіслав електронний лист групі відповідності eMoore, і вони швидко відповіли, що вони розслідуватимуть цю справу!

можливо, якби хтось тут із CasinoGuru надіслав електронний лист із тим, чи моя справа була б швидшою…

Вони використовують

complaints@the-emgroup.com

C omplaints@emoore.com

complaints@igamingcompliance.com

lily.kroon@the-emgroup.com

filefile

Автоматичний переклад.
joaomarsh20
5 міс. тому

Чи є спосіб дізнатися, які казино вони підтримують? У мене також є справа, пов’язана з Bizzo, керованою Tech Solution NV

Один раз мені відповів Антиллефон, а потім така вкрай неприязна відповідь, я був просто приголомшений

Автоматичний переклад.
LaJenny7
5 міс. тому

Брате, я можу тобі допомогти з BetOnRed!

Напишіть Uno Digital Media BV і скажіть, що ви розкриваєте справу на TrustPilot

їх електронна адреса rg@uno-dm.com

Надішліть його з CC

player-support@curacao-egaming.com

support@betonred.com

info@gcb.cw

certria@gaminglicences.com

complaints@gaminglicences.com

infogmn@curacao-gov.an

Сподіваюся, це допоможе!

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

infogmn@curacao-gov.anЦе електронний лист від губернатора? Як швидко ви отримали відповідь?

на rg@uno-dm Я написав місяць тому без успіху 😂

Автоматичний переклад.
LaJenny7
5 міс. тому

Так. Але чи вказали ви підтримку CEG і BetOnRed у CC в електронному листі? Разом з усіма іншими, я вас зараз послав? Важливо, щоб детальний електронний лист був надісланий на всі ці електронні адреси.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Ні, я цього не робив, це гарна ідея. Тиждень тому Ceg написав мені, що все, що стосується скарги, отримано та що рішення буде прийнято протягом 2 тижнів, і що протягом цього часу не можна писати коментарі чи електронні листи.

Автоматичний переклад.
1...8 9 10...20
Перейти на сторінкуіз 20 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого