3 міс. тому
Саме тому RTBET змінив ліцензію на miomedia
That is why RTBET changed license to miomedia
0
Саме тому RTBET змінив ліцензію на miomedia
That is why RTBET changed license to miomedia
У мене велика проблема з казино, ліцензованими Antillephone NV і Curacao... Мені потрібно повернути суму понад 4300 євро від Roku/BetTilt, але мені ніхто не відповідає! Року тільки каже, що справу передано в контролюючий орган, а мені ніхто не реагує! Це ганьба, що роблять казино, ліцензовані Antillephone NV! Вони є купою злочинців, як казино Abudantia BV, так і ті, хто їм ліцензує! Roku каже, що справу було передано регулятору та юридичному відділу, але вони нібито мали 7 днів, щоб відповісти, а минуло більше 2 тижнів! Висновок, і казино Roku, і його ліцензія є шахрайством! Тримайтеся подалі від усіх казино, ліцензованих Antillephone NV.
I have a big problem with casinos licensed by Antillephone NV and Curacao... I have an amount of more than €4300 to receive back from Roku/BetTilt and no one answers me! Roku only says that the case has been handed over to the regulatory authority, but no one responds to me! It's a shame what casinos licensed by Antillephone NV are doing! They are a bunch of criminals, both the Abudantia BV casinos and whoever licenses them! Roku says the case has been handed over to the regulator and the legal department, but they supposedly had 7 days to respond and it's been more than 2 weeks! Conclusion, both Roku Casino and its license are a fraud! Stay away from all casinos licensed by Antillephone NV.
Estou com um grande problema com casinos licenciados pela Antillephone N.V e de Curaçau.. tenho um montante de mais de 4300€ para receber de volta da Roku/BetTilt e ninguém me responde! A Roku só diz que o caso está entregue á entidade reguladora, mas ninguém me responde! Uma vergonha o que os casinos licenciados pela Antillephone N.V andam a fazer! São um bando de criminosos, tanto os casinos Abudantia B.V como quem lhes passa a licença! A Roku diz que o caso está entregue á entidade reguladora e ao departamento jurídico, mas supostamente tinham 7 dias para responder e já passaram mais de 2 semanas! Conclusão, tanto a Roku Casino como a sua licença são uma fraude! Mantenham-se longe de todos os casinos sob a licença da Antillephone NV.
Якби хтось міг допомогти мені отримати відповідь від регулятора, це було б чудово! Я зробив усе, що міг… просто почав втрачати надію.. Ліцензія Кюрасау та Antillephone NV — це найбільше шахрайство та шахрайство, яке я коли-небудь бачив.
If someone could help me getting an answer from the regulator it would be great! I have done everything I can… just starting to lose my hope.. Curaçau and Antillephone NV license is the biggest fraud and scam I have ever seen.
У мене велика проблема з казино, ліцензованими Antillephone NV і Curacao... Мені потрібно повернути суму понад 4300 євро від Roku/BetTilt, але мені ніхто не відповідає! Року тільки каже, що справу передано в контролюючий орган, а мені ніхто не реагує! Це ганьба, що роблять казино, ліцензовані Antillephone NV! Вони є купою злочинців, як казино Abudantia BV, так і ті, хто їм ліцензує! Roku каже, що справу було передано регулятору та юридичному відділу, але вони нібито мали 7 днів, щоб відповісти, а минуло більше 2 тижнів! Висновок, і казино Roku, і його ліцензія є шахрайством! Тримайтеся подалі від усіх казино, ліцензованих Antillephone NV.
I have a big problem with casinos licensed by Antillephone NV and Curacao... I have an amount of more than €4300 to receive back from Roku/BetTilt and no one answers me! Roku only says that the case has been handed over to the regulatory authority, but no one responds to me! It's a shame what casinos licensed by Antillephone NV are doing! They are a bunch of criminals, both the Abudantia BV casinos and whoever licenses them! Roku says the case has been handed over to the regulator and the legal department, but they supposedly had 7 days to respond and it's been more than 2 weeks! Conclusion, both Roku Casino and its license are a fraud! Stay away from all casinos licensed by Antillephone NV.
Estou com um grande problema com casinos licenciados pela Antillephone N.V e de Curaçau.. tenho um montante de mais de 4300€ para receber de volta da Roku/BetTilt e ninguém me responde! A Roku só diz que o caso está entregue á entidade reguladora, mas ninguém me responde! Uma vergonha o que os casinos licenciados pela Antillephone N.V andam a fazer! São um bando de criminosos, tanto os casinos Abudantia B.V como quem lhes passa a licença! A Roku diz que o caso está entregue á entidade reguladora e ao departamento jurídico, mas supostamente tinham 7 dias para responder e já passaram mais de 2 semanas! Conclusão, tanto a Roku Casino como a sua licença são uma fraude! Mantenham-se longe de todos os casinos sob a licença da Antillephone NV.
Привіт,
Зазвичай я б сказав, що команда докладе всіх зусиль, щоб знайти справедливе рішення через процес подання скарги, який ви зараз проходите в обох казино. З іншого боку, якщо казино використовує регулятора як привід для подальшого ігнорування, я сподіваюся, що вони не будуть розглядати скаргу таким же чином.
Крім того, чи можете ви хоча б коротко описати суть ваших скарг на казино? Я думаю, що це було б зручно для решти спільноти.
Я залишу це вам.
Hello,
Normally, I would say that the Team will do its best to find a fair solution through the complaint process that you're currently undergoing with both casinos. On the other hand, if the casino uses the regulator as an excuse for further ignoration, I certainly hope they won't treat the complaint in the same way.
Besides, do you think you can at least briefly describe the nature of your complaints against the casino? I think that would be handy for the rest of the community.
I'll leave that to you.
Якби хтось міг допомогти мені отримати відповідь від регулятора, це було б чудово! Я зробив усе, що міг… просто почав втрачати надію.. Ліцензія Кюрасау та Antillephone NV — це найбільше шахрайство та шахрайство, яке я коли-небудь бачив.
If someone could help me getting an answer from the regulator it would be great! I have done everything I can… just starting to lose my hope.. Curaçau and Antillephone NV license is the biggest fraud and scam I have ever seen.
Я бачу, що наші спеціалісти обов’язково спробують це зробити, якщо у вас є відкриті скарги, але чи підуть казино співпрацювати та чи дадуть відповідь, я не знаю. Тож варто лише трохи потерпіти. 😕
I can see that our specialists will certainly try to do this if you have open complaints, but whether the casinos will cooperate and whether they will reply back I don't know. So you just have to be a little patient. 😕
Так, я знаю, і нібито справу було передано регулюючому органу, але це те, що каже Roku Bet... У мене немає електронного листа від Antillephone NV, який би це підтверджував. Але Roku Bet має ліцензію Antillephone, але тепер «контрольована» командою відповідності eMoore NV, яка, на мою думку, є більш надійною організацією. Принаймні на веб-сайті eMoore NV є адреси, електронні адреси та місця для скарг.
Долучено фотографії веб-сайту Roku та відповідь на португальському порталі Queixa.
Чи може CasinoGuru допомогти мені з цими даними? Зв’язатися з командою відповідності eMoore NV? До речі, хоча ліцензія Roku Bet і BetTilt походить від Antillephone, це субліцензія, хіба група Abudantia BV не повинна дотримуватися правил Master License законів Кюрасао? Будь ласка, допоможи мені.
Yes, I do, and supposedly the case has been handed over to the regulator, but that's what Roku Bet says... I don't have any email from Antillephone NV confirming this. But Roku Bet is licensed by Antillephone but is now "controlled" by the eMoore NV compliance team, which I found to be a more credible entity. At least the eMoore NV website has addresses, emails and places to complain.
Attached are photos of the Roku website and the response given on the Portuguese Queixa Portal.
Can CasinoGuru help me with this data? Contacting the eMoore NV compliance team? By the way, although the Roku Bet and BetTilt license is from Antillephone, it is a sub license, doesn't the Abudantia BV group have to follow the rules of the Master License Curaçao laws? Please help me.
Tenho sim, e supostamente o caso está entregue ao regulador, mas isso é o que a Roku Bet diz… não tenho qualquer email da Antillephone NV a confirmar isso. Mas a Roku Bet tem licença da Antillephone mas agora são "controlados" pela equipa de compliance da eMoore N.V, na qual reparei ser uma entidade mais credível. Pelo menos o site da eMoore NV tem moradas, emails e sítios para se reclamar.
segue em anexo fotos do site da Roku e das resposta dada no Portal da Queixa Português.
será que o CasinoGuru me pode ajudar com estes dados? Contactando a equipa de compliance da eMoore NV? Já agora, apesar de a licença da Roku Bet e BetTilt ser da Antillephone, é uma uma sub licença, o grupo Abudantia B.V. não tem que seguir as regras de leis da Master License Curaçau? Por favor ajudem-me.
..чи будуть казино співпрацювати..
І це проблема азартних ігор в Інтернеті.
Ліцензійний, неліцензійний. Кюрасао, Мальта, UKGC. Зрештою, це нічого не означає, оскільки єдина особа, яка вирішує, чи отримувати вам гроші, це той, хто відповідає за фінанси казино.
Якщо казино не хоче вам платити, вони не будуть. Це так просто. Для більшості людей ви абсолютно нічого не можете зробити, щоб отримати свої гроші, тому що ніхто не відповідає за те, щоб гравці отримували гроші.
Комісії та контролюючі органи – це все фарс. Вони існують виключно для того, щоб гравці відчували себе «комфортно», віддаючи свої гроші цьому тіньовому бізнесу. Вони також візьмуть велику частину здачі від кожного оператора, щоб вони могли наповнити власні кишені. Поки ці гроші надходять, вони не дають жодного Fudgsicle.
Давайте використаємо Blazzio як нещодавній приклад.
Одного разу вони просто вирішили перервати свою операцію. Жодних попереджень гравців не було. Відповіді не надіслано. Все, що вони зробили, це змінили свій веб-сайт, щоб він виглядав як геоблок.
Спробуйте знайти інформацію про це, і ви майже нічого не знайдете. Ви побачите скарги, які люди надсилали на партнерські сайти, такі як цей. Ви навіть побачите, що деякі сайти все ще рекомендують це як безпечне місце для гри! Болісно не вистачає будь-яких фактичних НОВИН, пов’язаних із їх закриттям. Здається, ніхто нічого не знає про те, що сталося.
У цій «регульованій» індустрії, як це можливо, щоб казино просто відключилося, забравши (дуже ймовірно) мільйони доларів коштів гравців разом із собою, але воно навіть не потрапило в жодний заголовок новин. Навіть афілійовані сайти не мали про що сказати.
Є люди, які втрачають свої заощадження в таких місцях, як це, але нічого не трапляється з відповідальними людьми. Принаймні уряд Кюрасао повинен провести розслідування щодо регулятора, але цього не станеться. Вони перебувають у розпалі нових правил, які тільки ще більше заплутують ситуацію, оскільки вони надто зайняті насолодою карибським пляжним стилем життя, щоб легко балувати гравців.
/Кінець лайки
..whether the casinos will cooperate..
And this is the problem with online gambling.
Licensed, unlicensed. Curacao, Malta, UKGC. At the end of the day, none of it means a damn thing, as the only person deciding if you get paid, is whoever is in charge of casino finances.
If a casino doesn't want to pay you, they won't. It's as simple as that. For most people, there's absolutely nothing you can do to get your money, because there's nobody in charge of making sure players get paid.
The commissions and regulatory bodies are all a farce. They exist solely to make players feel "comfortable" giving their money to these shady businesses. They'll also take a big chunk of change from every operator so they can line their own pockets. As long as that money keeps coming in, they don't give a single Fudgsicle.
Let's use Blazzio as a recent example.
One day, they just decided to pull the plug on their operation. No warning was given to players. No responses have been sent out. All they did, was change their website to look like a geo-block.
Try to look up information about this, and you'll find next to nothing. You'll see complaints that people have sent to affiliate sites such as this one. You'll even see some sites still recommending it as a safe place to play! Painfully missing, is any actual NEWS relating to their shutdown. Nobody seems to know a damn thing about what happened.
In this "regulated" industry, how is it possible for a casino to just pull the plug - taking (very likely) millions of dollars of players funds along with them - yet it doesn't even make a single news headline. Not even the affiliate sites had much to say about it.
There are people that lose their life savings to places like this and yet nothing ever happens to the people responsible. At the VERY LEAST, the regulator should be investigated by the Government of Curacao, but that won't happen. They're in the midst of new regulations, which is only making things more confusing, as they're too busy enjoying their Carribean beach lifestyle to give a flying phuck about the players.
/End rant
Це неправда. Ігрова комісія KGC Kahnawake змусила Леона та Twin Casino з Moonlite NV Group повернути всі гроші, внесені в будинок, оскільки було доведено, що він уже був самовиключений у минулому. CEG Curaçau E Gaming змусила казино BetOnRed і Uno Digital Media BV повернути 820 євро минулого тижня з тієї ж причини. Якщо є достатньо доказів і замовник правий, контролюючий орган допоможе!
але в цьому випадку, як і у випадку з Antillephone NV, і команда скарг — це Emoore NV.. обидва з дуже поганою репутацією.. вони рідко кому відповідають. Але справу Roku і BetTilt вже передано регуляторному органу... але Antillephone NV ще не прийняла рішення і не відповіла
That's not true, the KGC Kahnawake Gaming Commission forced Leon and Twin Casino, from the Moonlite NV Group, to return all the money deposited in the house because it was proven that it was already self-excluded in the past. CEG Curaçau E Gaming forced Casino BetOnRed and Uno Digital Media BV to return €820 last week for the same reason. If there is sufficient evidence and the customer is right, the regulatory authority will help!
but in this case as with Antillephone NV and the Complaince team is Emoore NV.. both with very bad reputation.. they rarely respond to anyone. But the case of Roku and BetTilt has already been handed over to the regulatory entity... but Antillephone NV has not yet given a decision nor has it responded
Não é verdade isso, a KGC Kahnawake Gaming Commission obrigou a Leon e Twin Casino, do Grupo Moonlite N.V a devolver todo o dinheiro depositado na casa porque ficou provado que já estava auto excluído no passado. A CEG Curaçau E Gaming obrigou o Casino BetOnRed and Uno Digital Media B.V. a devolver 820€ a semana passada pelo mesmo motivo. Se existirem provas suficientes e o cliente tiver razão, a entidade reguladora ajuda!
mas neste caso como é com a Antillephone N.V e a equipa de Complaince é a Emoore NV.. ambas com muito má reputação.. raramente respondem a alguém. Mas o caso da Roku e BetTilt já está entregue á entidade reguladora.. mas a Antillephone N.V ainda não deu a decisão nem respondem
Якщо казино «велике» і заробляє багато грошей, воно не закриватиметься з одного моменту на інший. Візьмемо випадок з казино Leon Bet.. вони повернули мені 9360 євро дуже швидко, щоб не засмучуватися та не заплямувати репутацію казино.. і це також нелегальне казино в Португалії. Однак регулювання KGC, яке, як не дивно, походить із вашої країни, Канади 🇨🇦, набагато краще, ніж у Кюрасао. Ігрова комісія Kahnawake дуже допомогла мені. CEG також... проблема з нелегальними казино на Кюрасао полягає в тому, що практично всі субліцензії, видані Antillephone NV
If the Casino is "big" and makes a lot of money, it won’t close from one moment to the next. Take the case of Casino Leon Bet.. they refunded me €9360 very quickly so as not to get upset or tarnish the reputation of the Casino.. and it is also an illegal Casino in Portugal. However, the regulation of KGC, which curiously comes from your country Canada 🇨🇦, is much better than that of Curaçao. The Kahnawake Gaming Commission helped me a lot. The CEG too... the problem with the illegal casinos in Curaçao are practically all sublicenses issued by Antillephone NV
Se o Casino for "grande" e faturar bastante não vai fechar de um momento para o outro. Veja o caso do Casino Leon Bet.. devolveram-me 9360€ até rapidamente para não se chatearem nem manchar a reputação do Casino.. e também é um Casino ilegal em Portugal. No entanto a regulação da KGC que curiosamente é do seu país Canadá 🇨🇦 é muito melhor do que a de Curaçau. A Kahnawake Gaming Commission ajudou-me imenso. A CEG também… o problema com os casinos ilegais de Curaçau são todos praticamente com sub licenças passadas pela Antillephone N.V
Привіт, звідки ви знаєте, що CEG вирішила, що її потрібно повернути?
вся група UNO Digital абсолютно тіньова
Hi, how do you know that the CEG decided that it has to be paid back?
the whole UNO Digital group is totally shady
Hi, woher weist du dass die CEG entschieden hat, dass es zurückgezahlt werden muss?
die ganze Gruppe von UNO Digital ist total zwielichtig
Тому що вони вже повернули мені гроші, і до рішення регулятора CEG вони навіть не відповідали на loool електронні листи, або коли вони відповідали, це було те, що неможливо повернути гроші, витрачені на азартні ігри. Після рішення CEG вони швидко надіслали електронний лист із вибаченнями та запитом надати мій IBAN для здійснення переказу.
Прийшов безпосередньо з материнської компанії
€820 Переказ "Udm Processing Services Ltd"
Because they have already refunded my money, and before the CEG Regulator's decision they didn't even respond to loool emails or when they did respond it was to say that it was impossible to recover money spent on gambling. After CEG's decision, they quickly sent an email apologizing and asking for my IBAN to carry out the transfer.
Came directly from the parent company
€820 Transfer "Udm Processing Services Ltd"
Porque já reembolsaram o meu dinheiro, e antes da decisão do Regulador CEG nem respondiam aos emails loool ou quando respondiam era para dizer que era impossível reaver dinheiro gasto em jogo. Depois da decisão da CEG, rapidamente enviaram um e-mail a pedir desculpa, e a pedir o meu IBAN para efectuarem a transferência.
Veio diretamente da empresa matriz
Transferência De 820€ "Udm Processing Services Ltd"
Дякую за вашу відповідь. Гаразд, я можу запитати, за що було відшкодовано? Це був зібраний прибуток чи депозит?
Thanks for your answer. OK, can I ask what the refund was for? Was it a collected profit or the deposit?
Danke für deine antwort. Ok, darf ich mal fragen für was die Erstattung gewesen ist? War es ein eingezogener Gewinn, oder die Einzahlung?
Тому що вони вже повернули мені гроші, і до рішення регулятора CEG вони навіть не відповідали на loool електронні листи, або коли вони відповідали, це було те, що неможливо повернути гроші, витрачені на азартні ігри. Після рішення CEG вони швидко надіслали електронний лист із вибаченнями та запитом надати мій IBAN для здійснення переказу.
Прийшов безпосередньо з материнської компанії
€820 Переказ "Udm Processing Services Ltd"
Because they have already refunded my money, and before the CEG Regulator's decision they didn't even respond to loool emails or when they did respond it was to say that it was impossible to recover money spent on gambling. After CEG's decision, they quickly sent an email apologizing and asking for my IBAN to carry out the transfer.
Came directly from the parent company
€820 Transfer "Udm Processing Services Ltd"
Porque já reembolsaram o meu dinheiro, e antes da decisão do Regulador CEG nem respondiam aos emails loool ou quando respondiam era para dizer que era impossível reaver dinheiro gasto em jogo. Depois da decisão da CEG, rapidamente enviaram um e-mail a pedir desculpa, e a pedir o meu IBAN para efectuarem a transferência.
Veio diretamente da empresa matriz
Transferência De 820€ "Udm Processing Services Ltd"
Боротьба до кінця хлопці! Я відновив кошти від Leon (9360 €) BetOnRed (820 €), і тепер не вистачає 4500 € від Roku/BetTilt. Це були всі будинки, які я раніше сам виключив, і які я міг підтвердити, що не було KYC або захисту гравців навіть із високими депозитами!
Fight until the end guys! I have recovered funds from Leon (9360€) BetOnRed (820€) and now its missing 4500€ from Roku/BetTilt. This was all houses that I was previously self excluded, and that I could proof that was no KYC or Player Protection even with high deposits!
Гроші, витрачені на азартні ігри! Я залежний гравець, уже сам себе виключив із цих казино.. але всі вони заманили мене назад пропозиціями від VIP-менеджерів… оооочень високі бонусні пропозиції.. Я маю на увазі, що їм не варто навіть зв’язуватися з хворим компульсивним гравцем.. їхня вина ! Майже програв моє життя в цьому казино!
Money spent on gambling! I am an addicted player, already self excluded from this casinos.. but they all lured me back in with offers from VIP managers… loool high bonus offers.. I mean, they shouldn’t even contact a sick compulsive gambler.. their fault! Almost lost My Life to this casinos!
чудово 👌Я рада за вас☺️
У мене також є справа з CEG, але в моєму випадку це повернення депозиту, оскільки моя країна не дозволена. Гуру не розглядає такі справи без виграшів, що я цілком розумію. Вся група видалила існуючих гравців на початку року, але ви можете зареєструватися знову. Для мене це незрозумілі правила. Я також виключив себе після цього, але я все одно отримую рекламу від усіх у групі!
Great. 👌 I'm happy for you ☺️
I also have a case pending with CEG, but in my case it's a refund of the deposit because my country is not allowed. Guru doesn't process such cases without winnings, which I can completely understand. The whole group deleted the existing players at the beginning of the year, but you can register again. For me, these are not clear rules. I also excluded myself after that, but I still get advertising from everyone in the group!
Prima. 👌 Freut mich für dich ☺️
ich habe auch einen Fall bei der CEG in Bearbeitung, aber in meinem Fall ist es die Erstattung der Einzahlung, weil mein Land nicht erlaubt ist. Guru bearbeitet solche Fälle ohne Gewinn nicht, was ich vollkommen verstehen kann. Die ganze Gruppe hat Anfang des Jahres die bestehenden Spieler gelöscht aber neu registrieren kann man sich. Für mich sind das keine klaren Regeln. Ich hatte mich danach auch selbst ausgeschlossen aber Werbung von allen in der Gruppe bekomme ich immer noch!
Чи пробували ви подати скаргу на askgamblers, casinomeister і TrustPilot? Найсмішніше, що здається, ці казино сприймають TrustPilot НАБАГАТО серйозніше, ніж щось інше 😅 Я думаю, це тому, що це міжнародна скарга.. наприклад, незалежно від того, в якій ви країні, існує лише один профіль TrustPilot для кожної компанії/казино 😅 тому вони зазвичай відповідають там.. навіть їхня команда комплаєнсу відповідає або подзвонить вам, щоб спробувати домовитися. З BetOnRed скарга TrustPilot значно пришвидшила процес відшкодування. Намагайтеся скаржитися якомога більше.
Have you try to complaint on askgamblers, casinomeister and TrustPilot? For more ridiculous that it seems, this casinos take TrustPilot WAY more serious that something else 😅 I think it is because its an Internacional complaint.. like no matter which country you are, there is only one TrustPilot profile for each company/casino 😅 so they usually answer there.. even their compliance Team answer or Will call you to try to reach a deal. With BetOnRed the TrustPilot complaint made the refund process much faster. Try to complaint as much as you can.
CEG та Комісія з ігор Kahnawake є хорошими регуляторами, якщо у вас є правильні докази та ви знаєте, як подати правильну скаргу! Я навіть написала губернатору Кюрасау 😅 Я дойшла до крайності
CEG and the Kahnawake Gaming Commission are actually good regulators if you have the right proofs and know How to Make the right complaint! I even wrote to the governor of Curaçau 😅 I went to the extreme
Я впізнаю себе там. Я теж впадаю в крайнощі. Я безуспішно написав через контактну форму губернатора. У вас є прямий електронний лист для мене? 👍 хороша порада від trustpilot, велике спасибі,
I recognize myself there. I also go to extremes. I wrote via the governor's contact form without success. Do you have a direct email for me? 👍 good tip with trustpilot, thank you very much,
Da erkenne ich mich wieder. Ich gehe da auch bis ans äußerste. Ich hatte über das kontaktformular des Gouverneur geschrieben ohne Erfolg. Hast du eine direkte email für mich? 👍 guter Tipp mit trustpilot, vielen Dank,
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.