ФорумОбговорення скаргIce Casino - це шахрайство?

Ice Casino - це шахрайство? (Сторінка 4)

1 рік тому від vlczkova
|
46497 переглядів 189 відповідей ||
1...3 4 5...10
Додати публікацію
Daniel
1 рік тому

Привіт Даніель,

так, правильно, ствердно, вам не пощастило 2 рази поспіль. Не варто вигравати, якщо ти йдеш туди і знову все програєш.


Ви повинні дати цьому трохи часу.

Тоді відчуйте свій ступінь удачі. Якщо добре, якщо ні, зупиніться!

Ви повинні мати голову, щоб грати в казино, якщо ні, ви виграєте 80 і витратите 100.

Хороший метод – обмежити депозити бюджетом, який ви хочете витратити.

Відсутність можливості виникнення нападів імпульсивності.

Можливо, якщо казино виплатить мені протягом 3-5 днів. Я б ризикнув грати і програти, але це дало мені занадто багато часу на роздуми.

Автоматичний переклад.
Valter_Mendonca
1 рік тому

Коли я працював у казино, я пам’ятаю гравця, який виграв приблизно половину того, що ви виграли. Це було в п'ятницю, і ми запросили у нього документи, щоб підтвердити рахунок. Коли я прийшов на роботу в понеділок, усі гроші були втрачені. Баланс був буквально нульовий.

Я також пам’ятаю один випадок, коли гравець, який не дуже досвідчений в онлайн-казино, виграв близько 30 тис. євро. Потім почався процес верифікації, він втратив за цей час близько 30%, але встиг зняти решту. Наступного місяця я побачив, що у хлопця ще одне незавершене зняття, цього разу приблизно 50 тис. Я перевірив історію облікового запису, і йому просто пощастило. За ним не було буквально жодного візерунка 😀

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Тому що найкраще це контролювати, тому що вірити в удачу неправильно.

Я виграю 83 тисячі, той, хто виграє, не думає, що він уже виграв, тому, якщо він програє 1000, він хоче відновити і витратить ще 1000, це вже 2000 тисяч, і так далі, поки сума майже не відшкодується.

Раніше я був таким, тепер думаю інакше.

У мене є історія з Icecasino, коли я зареєструвався, я втратив 9500 євро, і я попросив самовиключення, я сказав, що хочу закрити обліковий запис, вони зупинилися та попросили мене надіслати електронний лист на xxxxxxxxx, добре.

Я не відправив його, приблизно через тиждень я був у Німеччині у справах, і одного вечора я приїхав у готель і почав грати, я вніс 11500 євро,

коли доходив до 6000 тис., засмучувався і запитував суму, завжди скасовували, скаржився. І я знову зіграв, досяг 46 000, потім 64 000 і, нарешті, 83 000 євро.


висновок мав бути.

але тобі не пощастило 2 рази.

Отже, треба скористатися удачею і не викидати її.

Автоматичний переклад.
Valter_Mendonca
1 рік тому

Я з вами повністю згоден. Я вважаю також чудовою ідеєю встановлювати ліміти депозитів, коли це можливо. Таким чином ви знаєте, що не потрапите в ситуацію, коли втратите все протягом короткого періоду часу.

Ви можете подумати, що втрата 85 тисяч триватиме багато років, але я бачив багато гравців, які зазвичай грали 0,2–1 євро за обертання. Потім вони багато виграли, і вони почали грати на 50-100 євро ставки протягом тієї ж сесії. Вони втратили весь виграш протягом години.

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Ну, Даніель, так це працює.

Неконтрольована гра руйнівна.

Зробити іспит сумління і визнати, що ви не можете контролювати це найкращий спосіб.

Я надзвичайно захоплююся Casino Guru. Яка ваша мета в найближчому майбутньому!

Чи думаєте ви про те, щоб ваша платформа була платною, чи вона завжди буде безкоштовною?

Автоматичний переклад.
Valter_Mendonca
1 рік тому

Привіт Вальтер,

Я хотів би сказати, що це справді розумний підхід, на жаль, перше, що залежні гравці зазвичай втрачають, думаючи, що вони не надто багато грають, багато втрачають...

Для платформи, як ви сказали, ну, я працюю тут кілька місяців більше року і ніколи не чув про таку ідею.

Ми як і раніше прагнемо покращити фактичне середовище азартних ігор, щоб воно було безпечним і достатньо стійким, не можу собі уявити, що наші «послуги» повинні бути платними. 🙂


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Але вони це заслужили! 🇧🇷

Автоматичний переклад.
Valter_Mendonca
1 рік тому

🙂 Щиро дякую.

Я думаю, що це не той шлях, яким ми зараз хочемо йти.

Автоматичний переклад.
Valter_Mendonca
1 рік тому

Раніше ми думали про створення власного казино, і я був одним із тих, хто придумав цю ідею. З іншого боку, в цьому є й явні мінуси. Я вважаю, що найбільший – це наша власна репутація. Коли ви керуєте казино, завжди є незадоволені гравці, і ви завжди можете зробити деякі помилки на своєму боці. Було б досить проблематично присвоювати рейтинги іншим казино, керуючи нашими власними казино. Багато казино можуть просто стверджувати, що ми дали їм поганий рейтинг лише тому, що вони є прямими конкурентами нашого бренду казино.

Я вважаю, що багато казино готові співпрацювати з нами, коли справа доходить до скарг, тому що вони знають, що ми не є їхніми конкурентами. Є також ще один момент, як зазначив один із наших засновників, – ведення казино – важка справа. У цій сфері величезна конкуренція та величезне регулювання. Ви не можете просто створити веб-сайт казино, збирати депозити та досягати успіху. Наразі вам потрібно мати ліцензії для багатьох юрисдикцій, інакше ви залишатиметеся в сірій зоні, чекаючи, поки ваш веб-сайт буде заборонено в країні, де у вас багато зареєстрованих гравців, що було б руйнівним для вас. Вам також потрібно багато інвестувати в маркетинг через величезну конкуренцію практично на кожному ринку.

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Привіт Даніель,

дійсно, велика конкуренція.

тому цінність вашої роботи,

чудово!

Вміти правильно оцінювати казино та захищати гравців.



Автоматичний переклад.
Valter_Mendonca
1 рік тому

Дякую. Я вважаю, що ми досить хороші в тому, що ми зараз робимо, тому ми повинні просто дотримуватися цього і переконатися, що ми будемо ще кращими. Завжди є місце для вдосконалення. Ви ніколи не можете бути на 100% впевнені, що будете задоволені казино, яке ми оцінили добре, але статистика, яку ми маємо, чітко показує, що ймовірність набагато вища порівняно з казино, яким ми не дали хорошу оцінку.

Те саме стосується скарг. Ми намагаємося допомогти кожному, коли справа має якийсь сенс, але ми не поліція чи суд, який може просто змусити казино щось зробити. Ми можемо надати рекомендації та відповідно змінити рейтинги. На щастя, у багатьох випадках цього достатньо.

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Привіт, Даніель!

Автоматичний переклад.
Valter_Mendonca
1 рік тому

Привіт Вальтер. Я також гравець у Ice Casino, і у мене є запитання: тобі вдалося повернути всі свої кошти? Я запитую про це, тому що зараз я перебуваю в подібній ситуації, коли нещодавні зняття було відхилено через технічні проблеми. Раніше я успішно зняв у тому ж казино від 400 до 700 євро, але зараз у мене є загальна сума 2100 євро для виведення, яка розділена на 900 для банківської картки та 1200 для банківського переказу.


У мене є зняття коштів у такому вигляді, тому що вони були відхилені 14/15 числа через те, що казино полягало в «технічних проблемах», а метод зняття коштів був використаний за допомогою банківської карти. Мені порадили зняти гроші ще раз або спробувати інший метод, і цього разу я зробив половину банківським переказом.


Коротко:

На даний момент у мене є 1200 євро за банківський переказ зі статусом «незавершений», здійснений 16 числа (тобто його ще можна скасувати) і 900 євро за банківську картку, здійснену 15 числа «в процесі», чекаючи, навіть якщо вони не скасовані знову. Підтримка, звичайно, завжди вказує те саме, що потрібно чекати.


Чесно кажучи, я трохи хвилююся, тому що я вже мав отримати цю суму (виходячи з моїх попередніх зняттів). Я також бачив у мережі, що ці «технічні проблеми» не трапляються винятково, а сама підтримка каже: «Повірте мені, такі труднощі постійно трапляються з різними методами в різних країнах. Добре те, що труднощі зазвичай незначні».


Однак я вже мав отримати свої кошти, і я все ще чекаю, поки все піде добре

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
MachKaiko
1 рік тому

Привіт,

Я просто хотів сказати, що я вважаю це добре, що ви подали скаргу, тому що це дає нам можливість переконатися, що казино вирішить проблему та надасть точну інформацію. На жаль, багато гравців нещодавно почали стикатися з тими ж проблемами, тому я відчуваю, що зараз у русі інші речі. Наприклад, у казино може не вистачати персоналу через майбутнє Різдво, а платіжна служба перевантажена. Що ж, сподіваюся, незабаром ви отримаєте виграш. 🤞

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Радка,


Цілком згоден з цим, і я маю точну думку про це казино, як і Валтер. Мій досвід поки що хороший. Однак брак прозорості в певних аспектах дає збій і змушує нас, гравців, трохи хвилюватися або навіть засмучуватися. Щодо моїх коштів, один із них був успішно знятий банківським переказом (нарешті), і тепер я чекаю, поки кошти надійдуть на мій банківський рахунок.


Будемо сподіватися на краще

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я ніколи нічого не чув про Ice Casino.

Автоматичний переклад.
MachKaiko
1 рік тому

Було б чудово, якби персонал казино заспокоїв гравців, надавши чесну інформацію про можливу затримку та пояснивши причину, на жаль, не кожен гравець достатньо терплячий, тому я можу уявити, що це призведе до втрати частини гравців. Але головною проблемою я вважаю те, як казино може надати таку дбайливу підтримку, якщо їм не вистачає персоналу, наприклад, це коло 🙁

Я радий вашим коштам і також ціную ваше розуміння. 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я ніколи нічого не чув про Ice Casino.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Можливо, тому, що гравцям з Великобританії там не дозволяють грати.

file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це основна суть усієї цієї теми та мета від Casino Guru, яка полягає в тому, щоб надати всю можливу підтримку та відгуки про різні казино. Хоча ви не знаєте про Ice Casino, це казино має ліцензію і насправді не є шахраєм. Однак головною проблемою цього казино є відсутність прозорості в певних аспектах (ми можемо чітко бачити шаблонні відповіді на деякі речі) і деякі затримки для виведення ваших коштів, але ви їх отримуєте врешті-решт

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
MachKaiko
1 рік тому

Я видалив допис, на який ви, ймовірно, відповідаєте, оскільки він містив заборонене посилання та неправильну інформацію про рейтинг, крім того, це була лише робота створювача посилань.

Чудово, що ви відповіли (Людне нагадування: скористайтеся кнопкою «відповісти», інакше особа, якій ви написали, не отримає сповіщення. Дякую 🙂), ви добре зауважили.

Автоматичний переклад.
1...3 4 5...10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого