ГоловнаФорумОбговорення скаргIce Casino - це шахрайство?

Ice Casino - це шахрайство?

 від vlczkova
|
78 192 переглядів 197 відповідей |
|
1 2...10

ні, якщо ви завантажили всі документи, ви також отримаєте свої гроші

Ice Casino - це не шахрайство

Автоматичний переклад.
Опубліковано vlczkova видалено

Привіт,

Ви повинні перевірити казино самостійно, щоб зрозуміти ідею, ви можете знайти відгуки користувачів, скарги та попередні обговорення, а також загальний рейтинг:

https://casino.guru/IceCasino-review#tab=js-tab-discussion

Поточний рейтинг становить 5,6 з 10 балів, що означає сумнівну репутацію, також попереджаємо про:

Нечесні умови та виграші можуть бути знижені залежно від загальної суми депозиту.

Я б радив зробити депозит у більш пристойному казино з справедливими правилами.


Чи маєте ви уявлення, чи всі документи ви вже надали, точніше: чи всі подані документи прийняті?

Змінено автором
Автоматичний переклад.

Привіт,

що сталося з тобою?

Автоматичний переклад.

Я побачив, що я також завантажив документи, і ідентифікацію було затверджено, і я чекав тиждень, поки гроші будуть зараховані на мій рахунок. 4 рази я намагався зняти, але ніколи не було зроблено ... з виправданнями, що є проблема в система ..... інші казино є такими ж чесними, як казино і бет-майстер, які з однієї країни .... далеко від Ice casino я взагалі не довіряю йому в транзакціях далеко, і коли вони скасовують виведення, вони не вірять надсилати повідомлення, і мені довелося побачити це на їхньому сайті .. веб-сторінки якого також змінилися


Змінено автором
Автоматичний переклад.

казино не платить

Змінено Radka
Причина: Образлива мова
Автоматичний переклад.

Я побачив, що я також завантажив документи, і ідентифікацію було затверджено, і я чекав тиждень, поки гроші будуть зараховані на мій рахунок. 4 рази я намагався зняти, але ніколи не було зроблено ... з виправданнями, що є проблема в система ..... інші казино є такими ж чесними, як казино і бет-майстер, які з однієї країни .... далеко від Ice casino я взагалі не довіряю йому в транзакціях далеко, і коли вони скасовують виведення, вони не вірять надсилати повідомлення, і мені довелося побачити це на їхньому сайті .. веб-сторінки якого також змінилися


Автоматичний переклад.

Мушу сказати, що здається, що в цьому казино є деякі проблеми, тому що останнім часом багато гравців скаржаться.

Ви також можете подати свою скаргу, просто натисніть це посилання:

https://casino.guru/complaints/create

Сподіваюся, ми вам допоможемо

Автоматичний переклад.

казино не платить

Автоматичний переклад.

Привіт,

у вас виникли проблеми з проходженням перевірки KYC чи наразі у вас очікує зняття коштів?

Як довго ви чекали?

Якщо ви не можете вирішити цю проблему безпосередньо з казино, ви також можете подати скаргу тут .

Автоматичний переклад.

Казино Hello Ice — це справді шахрайство, я вношу 450 євро і виграю на загальну суму 1100 і прошу вивести.

Перший раз уже завантажив усі документи, але мій відкликання скасовано через KYC, не дивлячись на те, що я пройшов KYC в той же день і знову попросив відкликати. Вони скасовують це і кажуть, що сталася помилка з оплатою карткою, і змусили мене зняти банківський переказ (тому що я запитую, чи потрібні їм додаткові документи, вони мені сказали, що ні), я знову чекаю кілька днів і відхилив через KYC. Тоді я йду в чат і питаю їх чому, не важливо, я знову прошу зняти 2 окремих 490 євро кожен, коли перший прийняв, я прошу другого.

Через 7 днів, це був останній день за їхніми правилами для переказу грошей, виведення було відхилено, і в чаті вони не знають. Оскільки я знаю, що ніколи не отримаю звідти свої гроші, я також відкрив тут скаргу 2 години тому. Я сподіваюся, що все буде добре, але будь ласка, уникайте цього казино.

Автоматичний переклад.
armagedwnn

На жаль, ми зіткнулися з багатьма скаргами, пов’язаними з проблемами KYC та ускладненнями при вилученні.

Ну, відповідно до вашої скарги , ви відчуваєте схожість.

Сподіваюся, нам вдасться прояснити ситуацію.

Автоматичний переклад.

Привіт, казино ICE - це шахрайство?!

Автоматичний переклад.
tedonenov

Привіт,

у вас є проблеми з цим казино?

Шахрайство означає, що казино дозволяє лише вносити депозит, але ви ніколи не отримаєте свій виграш. Я не думаю, що це підходить. Перевірте деталі тут:

https://casino.guru/IceCasino-review

Ви можете переглянути офіційну тему казино тут:

https://casino.guru/IceCasino-review#tab=js-tab-discussion

Автоматичний переклад.


Це казино дійсно шахрайство, вони не виплачують виграші, люди тримаються подалі від цього казино, яке, очевидно, взагалі не є ліцензованим казино.

Автоматичний переклад.
Marjan

Привіт,

Я можу уявити, що ти зараз засмучений.

Дозвольте мені звернути вашу увагу на основну тему ICECasino, кілька годин тому я відповідав про виплати: https://casino.guru/forum/casinos/icecasino---general-discussion/3#post-29443

Казино виплачує виграші в даний момент і має ліцензію:

file https://casino.guru/IceCasino-review

Я бачу, що ви подали скаргу, сподіваюся, ми зможемо допомогти.

Автоматичний переклад.

ICE CASINO... Я зареєструвався, почав вносити гроші на свій рахунок і почав грати. Приблизно через два місяці мені вдалося виграти відносно незначну суму до 20 000 чеських крон, яку я хотів вибрати, але потім у мене виникла проблема із затвердженням моїх особистих документів, знадобилося 14 днів, щоб вони дійшли до моєї заявки та нарешті я не зміг увійти в обліковий запис користувача. Ось чому я написав електронний лист, щоб дізнатися, що відбувається. Мені сказали, що я, на жаль, ввів свій псевдонім у поле імені, яке де-факто використовую скрізь, включаючи електронну пошту. Що я нібито передав особисту інформацію третій особі.... ДУРНІСТЬ!

Вони не заперечували, що в моєму обліковому записі з ними було ім’я користувача, яке відрізнялося від імені на кредитній картці, з якої вони отримували гроші. Але оскільки я хотів гроші, був обмін електронними листами про те, як я хочу перевірити, і вони можуть скасувати мій обліковий запис на цій основі. Незважаючи на мої зусилля ДОВЕСТИ, що Я, насправді Я, це було марно. Оператор онлайн-чату явно вже був досвідчений у подібних справах і не збирався повертати мені гроші. Згодом мені великодушно дозволили створити новий рахунок із правильною інформацією про мої гроші, які я вніс. не третя сторона, що тут сталося, і я відчув можливість повернути свої депозити... але це не має значення для ICE CASINO... їм не потрібно це перевіряти, тому мої виграші залишилися в них , включаючи всі мої вкладені гроші.

Згодом я явно вдосталь розлютив пана з онлайн-чату, тому (для мене посеред розмови) чат був перерваний оператором, який просто вийшов...

ICE CASINO ЦЕ НЕ казино, але для мене це лише люди, які заробляють гроші на онлайн-ливарниках...


Якщо хтось має ідею, як витягнути з них гроші, буду радий будь-якій пораді. В іншому випадку я вже не дуже на це розраховую

Автоматичний переклад.
janschoffel

Привіт,

Я розумію, що дуже важливо надавати правильну інформацію про себе під час перевірки «знай свого клієнта». Але я не можу уявити, що казино не може вирішити проблему з ніком.

Я вважаю, що найкраще було б подати скаргу , щоб наша команда могла перевірити всю проблему. Я вважаю, що спробувати варто.

Автоматичний переклад.
Опубліковано vlczkova видалено

О так, зі мною сталося щось дуже схоже, і мій обліковий запис було скасовано через кілька днів. Я не отримав ні депозит, ні виграш🤷‍♂️

Автоматичний переклад.
janschoffel

Привіт,

якщо ви подасте скаргу, ми постараємося допомогти.

Автоматичний переклад.

Я намагаюся зняти гроші з ICE Casino вже більше місяця ... незважаючи на всі додані документи та успішну перевірку, мені це не вдається ... кожен день я марно листуюся з Алом ... Я я переконаний, що вони є великим шахраєм ... чи можете ви пояснити мені, як заблокувати їх від обману інших людей ... щоб запобігти їм те, що вони роблять ...

Автоматичний переклад.
Rioda111

Привіт, Ріода, вибачте за ваш негативний досвід. На жаль, Casino Guru не може заблокувати казино. Але, як я бачу, ви подали скаргу , що чудово. Це означає, що ви дали нам можливість дізнатися, що там відбувається, і, можливо, повідомити інших гравців у разі виявлення нечесних угод. Поки що достатньо подати скаргу на нашому сайті. Дозвольте нашій групі з розгляду скарг працювати та дотримуйтесь кроків Крістіни. Я щойно помітив, що вона вже відповіла тобі.

Автоматичний переклад.
Rioda111

Здраствуйте. Я играл в этом казино. Меня тоже заблокировали там. Но я смог забрать свои деньги. Тут как я понял и уже не раз убедился прикрывают такие лживые казино. Вас убедят что казино поступает правильно. Меня могут заблокировать за эти слова . Но мне уже всё равно. Для себя я сделал выводы о этом сайте.

1 2...10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого