ФорумОбговорення скаргIce Casino - це шахрайство?

Ice Casino - це шахрайство?

1 рік тому від vlczkova
|
46143 переглядів 189 відповідей ||
1 2...10
Додати публікацію
1 рік тому

ні, якщо ви завантажили всі документи, ви також отримаєте свої гроші

Ice Casino - це не шахрайство

Автоматичний переклад.
1 рік тому
1 рік тому

Привіт,

Ви повинні перевірити казино самостійно, щоб зрозуміти ідею, ви можете знайти відгуки користувачів, скарги та попередні обговорення, а також загальний рейтинг:

https://casino.guru/IceCasino-review#tab=js-tab-discussion

Поточний рейтинг становить 5,6 з 10 балів, що означає сумнівну репутацію, також попереджаємо про:

Нечесні умови та виграші можуть бути знижені залежно від загальної суми депозиту.

Я б радив зробити депозит у більш пристойному казино з справедливими правилами.


Чи маєте ви уявлення, чи всі документи ви вже надали, точніше: чи всі подані документи прийняті?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
fakosanastasios6
1 рік тому

Привіт,

що сталося з тобою?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я побачив, що я також завантажив документи, і ідентифікацію було затверджено, і я чекав тиждень, поки гроші будуть зараховані на мій рахунок. 4 рази я намагався зняти, але ніколи не було зроблено ... з виправданнями, що є проблема в система ..... інші казино є такими ж чесними, як казино і бет-майстер, які з однієї країни .... далеко від Ice casino я взагалі не довіряю йому в транзакціях далеко, і коли вони скасовують виведення, вони не вірять надсилати повідомлення, і мені довелося побачити це на їхньому сайті .. веб-сторінки якого також змінилися


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

казино не платить

Опубліковано luciejarosova916 Змінено Radka
Причина: Образлива мова
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я побачив, що я також завантажив документи, і ідентифікацію було затверджено, і я чекав тиждень, поки гроші будуть зараховані на мій рахунок. 4 рази я намагався зняти, але ніколи не було зроблено ... з виправданнями, що є проблема в система ..... інші казино є такими ж чесними, як казино і бет-майстер, які з однієї країни .... далеко від Ice casino я взагалі не довіряю йому в транзакціях далеко, і коли вони скасовують виведення, вони не вірять надсилати повідомлення, і мені довелося побачити це на їхньому сайті .. веб-сторінки якого також змінилися


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мушу сказати, що здається, що в цьому казино є деякі проблеми, тому що останнім часом багато гравців скаржаться.

Ви також можете подати свою скаргу, просто натисніть це посилання:

https://casino.guru/complaints/create

Сподіваюся, ми вам допоможемо

Автоматичний переклад.
1 рік тому

казино не платить

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

у вас виникли проблеми з проходженням перевірки KYC чи наразі у вас очікує зняття коштів?

Як довго ви чекали?

Якщо ви не можете вирішити цю проблему безпосередньо з казино, ви також можете подати скаргу тут .

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Казино Hello Ice — це справді шахрайство, я вношу 450 євро і виграю на загальну суму 1100 і прошу вивести.

Перший раз уже завантажив усі документи, але мій відкликання скасовано через KYC, не дивлячись на те, що я пройшов KYC в той же день і знову попросив відкликати. Вони скасовують це і кажуть, що сталася помилка з оплатою карткою, і змусили мене зняти банківський переказ (тому що я запитую, чи потрібні їм додаткові документи, вони мені сказали, що ні), я знову чекаю кілька днів і відхилив через KYC. Тоді я йду в чат і питаю їх чому, не важливо, я знову прошу зняти 2 окремих 490 євро кожен, коли перший прийняв, я прошу другого.

Через 7 днів, це був останній день за їхніми правилами для переказу грошей, виведення було відхилено, і в чаті вони не знають. Оскільки я знаю, що ніколи не отримаю звідти свої гроші, я також відкрив тут скаргу 2 години тому. Я сподіваюся, що все буде добре, але будь ласка, уникайте цього казино.

Автоматичний переклад.
armagedwnn
1 рік тому

На жаль, ми зіткнулися з багатьма скаргами, пов’язаними з проблемами KYC та ускладненнями при вилученні.

Ну, відповідно до вашої скарги , ви відчуваєте схожість.

Сподіваюся, нам вдасться прояснити ситуацію.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, казино ICE - це шахрайство?!

Автоматичний переклад.
tedonenov
1 рік тому

Привіт,

у вас є проблеми з цим казино?

Шахрайство означає, що казино дозволяє лише вносити депозит, але ви ніколи не отримаєте свій виграш. Я не думаю, що це підходить. Перевірте деталі тут:

https://casino.guru/IceCasino-review

Ви можете переглянути офіційну тему казино тут:

https://casino.guru/IceCasino-review#tab=js-tab-discussion

Автоматичний переклад.
1 рік тому


Це казино дійсно шахрайство, вони не виплачують виграші, люди тримаються подалі від цього казино, яке, очевидно, взагалі не є ліцензованим казино.

Автоматичний переклад.
Marjan
1 рік тому

Привіт,

Я можу уявити, що ти зараз засмучений.

Дозвольте мені звернути вашу увагу на основну тему ICECasino, кілька годин тому я відповідав про виплати: https://casino.guru/forum/casinos/icecasino---general-discussion/3#post-29443

Казино виплачує виграші в даний момент і має ліцензію:

file https://casino.guru/IceCasino-review

Я бачу, що ви подали скаргу, сподіваюся, ми зможемо допомогти.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

ICE CASINO... Я зареєструвався, почав вносити гроші на свій рахунок і почав грати. Приблизно через два місяці мені вдалося виграти відносно незначну суму до 20 000 чеських крон, яку я хотів вибрати, але потім у мене виникла проблема із затвердженням моїх особистих документів, знадобилося 14 днів, щоб вони дійшли до моєї заявки та нарешті я не зміг увійти в обліковий запис користувача. Ось чому я написав електронний лист, щоб дізнатися, що відбувається. Мені сказали, що я, на жаль, ввів свій псевдонім у поле імені, яке де-факто використовую скрізь, включаючи електронну пошту. Що я нібито передав особисту інформацію третій особі.... ДУРНІСТЬ!

Вони не заперечували, що в моєму обліковому записі з ними було ім’я користувача, яке відрізнялося від імені на кредитній картці, з якої вони отримували гроші. Але оскільки я хотів гроші, був обмін електронними листами про те, як я хочу перевірити, і вони можуть скасувати мій обліковий запис на цій основі. Незважаючи на мої зусилля ДОВЕСТИ, що Я, насправді Я, це було марно. Оператор онлайн-чату явно вже був досвідчений у подібних справах і не збирався повертати мені гроші. Згодом мені великодушно дозволили створити новий рахунок із правильною інформацією про мої гроші, які я вніс. не третя сторона, що тут сталося, і я відчув можливість повернути свої депозити... але це не має значення для ICE CASINO... їм не потрібно це перевіряти, тому мої виграші залишилися в них , включаючи всі мої вкладені гроші.

Згодом я явно вдосталь розлютив пана з онлайн-чату, тому (для мене посеред розмови) чат був перерваний оператором, який просто вийшов...

ICE CASINO ЦЕ НЕ казино, але для мене це лише люди, які заробляють гроші на онлайн-ливарниках...


Якщо хтось має ідею, як витягнути з них гроші, буду радий будь-якій пораді. В іншому випадку я вже не дуже на це розраховую

Автоматичний переклад.
janschoffel
1 рік тому

Привіт,

Я розумію, що дуже важливо надавати правильну інформацію про себе під час перевірки «знай свого клієнта». Але я не можу уявити, що казино не може вирішити проблему з ніком.

Я вважаю, що найкраще було б подати скаргу , щоб наша команда могла перевірити всю проблему. Я вважаю, що спробувати варто.

Автоматичний переклад.
1 рік тому
1 рік тому

О так, зі мною сталося щось дуже схоже, і мій обліковий запис було скасовано через кілька днів. Я не отримав ні депозит, ні виграш🤷‍♂️

Автоматичний переклад.
janschoffel
1 рік тому

Привіт,

якщо ви подасте скаргу, ми постараємося допомогти.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я намагаюся зняти гроші з ICE Casino вже більше місяця ... незважаючи на всі додані документи та успішну перевірку, мені це не вдається ... кожен день я марно листуюся з Алом ... Я я переконаний, що вони є великим шахраєм ... чи можете ви пояснити мені, як заблокувати їх від обману інших людей ... щоб запобігти їм те, що вони роблять ...

Автоматичний переклад.
Rioda111
1 рік тому

Привіт, Ріода, вибачте за ваш негативний досвід. На жаль, Casino Guru не може заблокувати казино. Але, як я бачу, ви подали скаргу , що чудово. Це означає, що ви дали нам можливість дізнатися, що там відбувається, і, можливо, повідомити інших гравців у разі виявлення нечесних угод. Поки що достатньо подати скаргу на нашому сайті. Дозвольте нашій групі з розгляду скарг працювати та дотримуйтесь кроків Крістіни. Я щойно помітив, що вона вже відповіла тобі.

Автоматичний переклад.
Rioda111
1 рік тому

Здраствуйте. Я играл в этом казино. Меня тоже заблокировали там. Но я смог забрать свои деньги. Тут как я понял и уже не раз убедился прикрывают такие лживые казино. Вас убедят что казино поступает правильно. Меня могут заблокировать за эти слова . Но мне уже всё равно. Для себя я сделал выводы о этом сайте.

1 2...10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого