ГоловнаФорумОбговорення скаргIce Casino - це шахрайство?

Ice Casino - це шахрайство? (Сторінка 10)

 від vlczkova
|
78 157 переглядів 197 відповідей |
|
1...9 10

Я вже відправляв повідомлення в чат близько 5 разів і відповідь завжди одна і це вже в одній з примірочних, вони не можуть його скасувати і вони не можуть нічого зробити. І чекайте, поки хтось із їхніх дегустаторів перешле гроші на мій рахунок.

Хто приносить вибачення за незручності, але не може нічого зробити, крім як чекати

Автоматичний переклад.

Я знаю, що очікування іноді дуже дратує, особливо коли йдеться про гроші.

Але якщо ваша справа нікуди не зрушилася, то в такій ситуації я б рекомендував, як було сказано вище, подати скаргу.

Ти збираєшся на це чи відчуваєш, що почекаєш трохи?

Автоматичний переклад.
Jaro

Як зареєструвати скаргу? Так, я хочу подати скаргу

Автоматичний переклад.
Patricia1994

Привіт!

Просто скористайтеся цим посиланням: https://casino.guru/complaints/create

Коли ви будете готові, будьте готові співпрацювати з командою розгляду скарг.

Щоб краще зрозуміти, чого очікувати, візьміть до уваги цей посібник під назвою: Інформація та інструкції щодо вирішення скарг

Дякую тобі!

Автоматичний переклад.
Daniel

Для гравців з Південної Америки справа не просто в очікуванні, терпінні та відстрочці виходу.

Це казино навмисно дозволяє 2 або 3 зняття коштів, пізніше зняття починають видавати помилки, вони відхиляються, вони не просто очікують, доки вас не заблокують у чаті, включно з блокуванням облікового запису деяких гравців. Це стандартний спосіб роботи для всіх гравців, рейтинг потрібно знизити, про це казино потрібно повідомити, воно діє явно недобросовісно.

Автоматичний переклад.
Chenanda

Привіт!

Тоді я пропоную подати скаргу також через орган ліцензування.

https://casino.guru/licensing-authorities/curacao-license

Автоматичний переклад.

Я зробив запит на зняття коштів, і він постійно повертається, і вони не пояснюють, що відбувається....Ice Casino

Автоматичний переклад.

Я зробив запит на зняття коштів, і він постійно повертається, і вони не пояснюють, що відбувається....Ice Casino

Автоматичний переклад.

Гей, скільки часу триває твоя ситуація, коли ти знову повертаєшся до себе. У вас вже є перевірений рахунок казино? Чи були у вас успішні зняття коштів у казино в минулому?

Однак я думаю, що відповідь від казино була б корисною в цьому випадку, щоб ми знали, чому це відбувається і чому ваші гроші постійно повертаються.

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.
Опубліковано scamedagain2023 видалено

Привіт! Я прошу вас тримати розмову про це казино в тому казино, до якого воно належить, тобто тут: https://casino.guru/moonwin-com-casino-review#tab=js-tab-discussion , тому що ви пишуть в зовсім інше казино, до якого ваша публікація не має нічого спільного.

Однак, що стосується того, що ви пишете, я думаю, що це пов’язано з RTP, і я опублікую посібник на цю тему: https://casino.guru/learn-about-games-of-chance-rtp-variance

Проте, ймовірно, необхідно буде мати певні докази, оскільки, згідно з тим, що ви описали, це не є незвичайною ситуацією, оскільки казино завжди має перевагу над гравцем у довгостроковій перспективі.

Буду чекати вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
Alda79

Зрештою ви отримали свої гроші чи ні?

Автоматичний переклад.
xlenny15

Привіт, чи є у вас проблеми з вибором у цьому казино, навіть коли ви запитуєте? Що сталося, якщо я можу знати?

Не могли б ви описати трохи більше, щоб я мав певне розуміння та спробував допомогти, якщо можливо?

Автоматичний переклад.

Привіт. У мене проблема з льодовим казино. 5 днів чекаю на повернення бонусу, який не отримав при поповненні. Я чув п'ять днів, будь ласка, зачекайте, поки наші менеджери працюють над вашим питанням. Цікаво, чому вони такі повільні. Те ж саме з безкоштовними бонусами. Коли ви надсилаєте запит у чаті, ви чекаєте 24 години, поки його буде схвалено. Це жах. Я прошу допомоги, щоб отримати бонус, який я заплатив.

Автоматичний переклад.
aleksandrovacosmetic

Хм, можливо, ми не зможемо вам у цьому допомогти, оскільки казино саме визначає, кому давати бонуси, а кому ні. Але якщо вони пообіцяли вам повернути бонус, то я також хотів би знати, що їх так довго чекає. Чи спілкувалися ви з ними, коли вони сказали, що повернуть гроші? Вони повинні дати вам новий бонус чи яка саме компенсація?

Автоматичний переклад.
Jaro

Минулого вівторка, 19. Я зробив два депозити, один становить 20 євро з бонусом 100% від суми депозиту, а інший становить 26 євро за 150 безкоштовних обертань. Я не отримав жодного бонусу. Вони сказали, що це технічна помилка, і направили мій запит до відповідного суду. Мені доводиться чекати електронного листа, щоб відшкодувати обидва бонуси. Без відповіді цілий тиждень. Я дуже розчарована.

Автоматичний переклад.
aleksandrovacosmetic

Ну, вибачте, якщо це була технічна помилка з їхнього боку, це неприємно. Але гроші залишилися на вашому рахунку гравця, чи не так? Якщо з казино нічого не вдалося вирішити, ви можете принаймні зняти гроші, якщо на них немає бонусів.

Цікаво, повернуться вони до вас чи ні. Ви їм ще раз писали, на якому етапі вирішення ситуації?

Автоматичний переклад.
Jaro

Сьогодні я отримав бонус. Тільки той, що за 20 євро, але мені його, на жаль, не дістався

Автоматичний переклад.
aleksandrovacosmetic

Я трохи розгубився. Отже, ви отримали один із тих бонусів, які мали, чи ні? Ви отримали готівку чи FS? Відповідно до того, що ви описали, ви повинні отримати готівку на депозит. Це правильно, чи отримали ви його чи про який інший бонус ви говорите?🤔

Автоматичний переклад.

вони не платять, вони заблокували мій рахунок і відмовили у виведенні з неповажної причини

Автоматичний переклад.
phnhan99

Просто хочу додати останню інформацію до теми:

https://casino.guru/forum/casinos/icecasino---general-discussion/30#post-169992

Вам не потрібно відповідати на це – я відповім вам в іншій темі. 🙂

Автоматичний переклад.
1...9 10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого