1 рік тому
В порядку! Будь ласка, хто стоїть за цими «вони»? Хто, власне, готує судову прокуратуру?
Ok! Who is behind this "they" please? Who is actually preparing the plead?
0
В порядку! Будь ласка, хто стоїть за цими «вони»? Хто, власне, готує судову прокуратуру?
Ok! Who is behind this "they" please? Who is actually preparing the plead?
Нагляд за азартними іграми в Греції
The supervision of games of chance in Greece
Η εποπτεια τυχερων παιγνιων ελλαδοε
Тепер я цілком розумію! Дякую тобі.
Не забувайте ділитися всіма новинами та оновленнями!
Гарних вихідних. 🙂
Now I fully understand! Thank you.
Don't forget to share all news and updates!
Have a nice weekend. 🙂
Крижане казино - це шахрайство. Я зробив депозит за допомогою криптовалюти 4 дні тому, і мої гроші не були зараховані.
Я зв’язався з ними, і вони сказали мені, що їм потрібно 96 годин, щоб обробити мій платіж.
Після цієї затримки я зв’язався з ними, і тепер вони запитують у мене всі докази (я надав курси); і знову чекати!!
Я сказав їм повернути мені гроші з першого дня, тому що я не можу довіряти казино, які просять гравця чекати 4 дні на миттєвий депозит за допомогою криптовалюти...
Вони брешуть і вигадують виправдання, щоб змусити мене чекати... Я хотів гарно провести час, але замість цього довелося бігти за ними, щоб повернути свої гроші... Тож тримайтеся подалі від них.
Я подав скаргу та зв’язався з Емуром, який є оператором...
Це зовсім несерйозно.
Ice casino is a scam. i've deposit with crypto 4 days ago and my money wasn't credited.
I've contacted them and they told me they need 96 hours to process my payment..
After this delay I've contacted them and now they ask me all evidence (I've provided of courses); and to wait again !!
I told them to refund me since day one because I cannot trust a casino who ask a player to wait 4 days for an instant deposit with crypto...
They are lying and creating excuses to make me wait... I wanted a good time, but have instead to run after them to have my money back... So stay away from them.
I've filled a complaint, and contacte Emoore who is the operator...
This is not serious at all.
Шахрайство в казино. Я намагався зняти кошти на свій рахунок з 4 серпня, і нічого, вони просто кажуть, що це процес зовнішнього шахрайства з платежами. Це шахрайство, щоб мати можливість внести все добре за хвилину
держава афера афера
Casino scam I have been trying to make the withdrawal to my account since August 4 and nothing they just say that it is in the process of external payment scam these scam to be able to deposit everything well in a minute
state scam scam
Casino estafa llevo del 4 de agosto tratando de hacer el retiro a mi cuenta y nada solo dicen que esta en tramite de pago externo estafa estas estafa para poder depositar todo bien en un min
Estado estafa estafa
@vulkanvegas Я зробив депозит і намагаюся зняти гроші, але не можу, ці онлайн-казино — це шахрайство, щоб поповнити рахунок за хвилину, але зняти складно
@vulkanvegas I made a deposit and I'm trying to withdraw money and I can't, these online casinos are a scam to recharge if in a minute but to withdraw is tricky
@vulkanvegas Ise un depósito y estoy intentando retirar dinero y no puedo, es una estafa estos casinos en línea para recargar si en un minuto pero para retirar es mañoso
Я розумію, що я чекав на виплату казино Rouge з 4 грудня
I understand, I’ve been waiting on Rouge casino paying out since the 4th of December
Шахрайство в казино. Я намагався зняти кошти на свій рахунок з 4 серпня, і нічого, вони просто кажуть, що це процес зовнішнього шахрайства з платежами. Це шахрайство, щоб мати можливість внести все добре за хвилину
держава афера афера
Casino scam I have been trying to make the withdrawal to my account since August 4 and nothing they just say that it is in the process of external payment scam these scam to be able to deposit everything well in a minute
state scam scam
Casino estafa llevo del 4 de agosto tratando de hacer el retiro a mi cuenta y nada solo dicen que esta en tramite de pago externo estafa estas estafa para poder depositar todo bien en un min
Estado estafa estafa
Це досить поширена проблема з цим казино. Особливо гравці з Південної Америки. У будь-якому випадку, постарайтеся набратися терпіння. Згідно з нашим досвідом, виведення може зайняти багато часу, але зрештою я вірю, що ви отримаєте свій виграш. У вас вже верифікований обліковий запис у казино?
This is quite a common issue that people have with this casino. Especially players from Southern America. Anyway, try to be patient. According to our experience, the withdrawal can take a long time, but eventually, I believe you'll receive your winnings. Do you already have your account verified in the casino?
@vulkanvegas Я зробив депозит і намагаюся зняти гроші, але не можу, ці онлайн-казино — це шахрайство, щоб поповнити рахунок за хвилину, але зняти складно
@vulkanvegas I made a deposit and I'm trying to withdraw money and I can't, these online casinos are a scam to recharge if in a minute but to withdraw is tricky
@vulkanvegas Ise un depósito y estoy intentando retirar dinero y no puedo, es una estafa estos casinos en línea para recargar si en un minuto pero para retirar es mañoso
Доброго дня! 13 вересня я зняв 500 євро в ice casino, і станом на сьогодні він все ще триває і не був зарахований на мій рахунок
Я вже відправив кілька повідомлень в чаті, мені просто кажуть, що потрібно почекати, а до сьогоднішнього дня нічого, сказали, що максимум 5 робочих днів, і 5 днів вже пройшли.
Good afternoon, on September 13th I made a withdrawal of €500 at ice casino and as of today it is still in progress and has not been deposited into my account
I've already sent several messages on chat, they just tell me that I have to wait and until today nothing, they said that the maximum was 5 working days and the 5 days have already passed.
Boa tarde no dia 13 de Setembro fiz um levantamento de 500€ no ice casino e ate a data de hoje ainda esta em andamento e nao e depositado na minha conta
Ja mandei varias mensagens no chat so me dizem que tenho de aguardar aguardar e ate a data de hoje nada ja disseram que o maximo era de 5 dias uteis e ja passou os 5 dias
Привіт, 12 днів стає досить багато без будь-якої конкретної причини з боку казино. Ви грали з бонусом чи без? Ваш обліковий запис повністю перевірено?
Однак важливо зазначити, що ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми зняття коштів. Якщо до того часу нічого не сталося, я б рекомендував подати скаргу.
У будь-якому разі вам доведеться почекати ще кілька днів, щоб побачити, чи вирішиться ситуація, а якщо ні, ви можете скористатися нашою безкоштовною функцією. Ви можете впоратися з цим?
Hi, 12 days is getting to be quite a lot without any specific reason from the casino. Did you play with or without the bonus ? Has your account been fully verified ?
However, it is important to note that we give casinos 14 days to resolve the withdrawal issue. If nothing has happened by then, then I would recommend filing a complaint.
Anyway, you will need to wait a few more days to see if the situation is resolved and if not, you can use our free feature. Can you handle it?
Привіт, народ,
12 днів? Я чекав більше 90 днів, щоб отримати оплату від казино Rouge, вони кажуть, що вони три рази гарантували мій рахунок на 30 днів, щоб перевірити на шахрайство.
Hi guys,
12 days? I have been waiting for over 90 days to get paid by Rouge casino, they say they have guaranteed my account on three separate occasions for 30 days to check for fraud.
Так, це було з реальними грошима, вони просто кажуть, що мені потрібно почекати, мабуть, у переході є затримка.
Але минуло більше 10 днів, а грошей немає.
Рахунок перевірено настільки, що я вже отримав інші суми, це 500 євро, які я не отримав.
Yes it was with real money they just say I have to wait there must be some delay in the transition.
But it's been more than 10 days and no money.
The account is verified, so much so that I have already received other amounts, this being €500 and which I have not received.
Sim foi com dinheiro real eles so dizem que tenho de aguardar deve estar haver alguma atraso na transição.
Mas ja passou mais de 10 dias e nada do dinheiro.
A conta esta verificada sim tanto que ja recebi outras quantias esta de 500€ e que nao recebi
Привіт, народ,
12 днів? Я чекав більше 90 днів, щоб отримати оплату від казино Rouge, вони кажуть, що вони три рази гарантували мій рахунок на 30 днів, щоб перевірити на шахрайство.
Hi guys,
12 days? I have been waiting for over 90 days to get paid by Rouge casino, they say they have guaranteed my account on three separate occasions for 30 days to check for fraud.
Це завжди сумно, коли казино ігнорує скаргу гравця. Але ця тема стосується IceCasino, яке виснажливо розглядає кожну скаргу. Тому я переконаний, що завжди потрібно грати в казино з вищим індексом безпеки.
Будь ласка, поділіться своєю подальшою ідеєю про Rogue Casino тут.
https://casino.guru/forum/casinos/rouge-casino---general-discussion/2
Ми не хочемо, щоб інші були збентежені вашим досвідом в іншому казино.
Дякую тобі за це. І мені шкода, що ви вибрали такий поганий сайт для гри https://casino.guru/rouge-casino-review
That's always sad when the casino ignores a player's complaint. But this thread is about IceCasino which keeps addressing each complaint tiresomely. Thus, I'm convinced one should always play in casinos with a higher safety index.
Feel free to share your further insights about Rogue Casino here, please.
https://casino.guru/forum/casinos/rouge-casino---general-discussion/2
We do not want others to be confused by your experience at another casino.
Thank you for that. And I'm sorry you chose such a bad site to play in https://casino.guru/rouge-casino-review
Так, це було з реальними грошима, вони просто кажуть, що мені потрібно почекати, мабуть, у переході є затримка.
Але минуло більше 10 днів, а грошей немає.
Рахунок перевірено настільки, що я вже отримав інші суми, це 500 євро, які я не отримав.
Yes it was with real money they just say I have to wait there must be some delay in the transition.
But it's been more than 10 days and no money.
The account is verified, so much so that I have already received other amounts, this being €500 and which I have not received.
Sim foi com dinheiro real eles so dizem que tenho de aguardar deve estar haver alguma atraso na transição.
Mas ja passou mais de 10 dias e nada do dinheiro.
A conta esta verificada sim tanto que ja recebi outras quantias esta de 500€ e que nao recebi
Привіт!
Чи не могли б ви перевірити це у свого постачальника платіжних послуг? Звичайно, це лише ідея, але здається досить дивним, що бракує лише однієї виплати. 🤔
Як щодо функції скарги? Якщо вам потрібна допомога, просто скажіть.
Це посилання дозволяє створити скаргу: https://casino.guru/complaints/create
Я буду тут, якщо тобі знадобиться порада, добре?
Hello!
Could you perhaps check it out with your payment provider? It's just an idea, of course, but it seems quite odd that only one payout is missing. 🤔
What about the complaint feature? If you need any help with that, just say it.
This link allows you to create a complaint: https://casino.guru/complaints/create
I'll be here if you need advice, ok?
Інших не збентежить наш досвід, ці казино крадуть у людей, ми всі знаємо, як важко виграти в першу чергу, потім, щоб ці місця крали наші гроші, це невиправдано!!
Others will not be confused by our experiences, these casinos are stealing from people, we all know how hard it is to win in the first place, then to have these places steal our money, it is indefensible!!
Зверніть увагу, що ця тема стосується абсолютно іншого казино:
Це не має нічого спільного з казино Rouge, добре? 🙂
Цікаво, чи справді ви скажете, що всі яблука в світі гнилі, тому що ви зробили неправильний вибір?
Азартні ігри – це просто розвага, але вони легко можуть стати пеклом, якщо ви виберете нечесне казино. Я розумію це. Тільки не плутай тут, будь ласка.
Kindly note that this thread is about a completely different casino:
It has nothing to do with Rouge Casino, ok? 🙂
I wonder whether you would really say all apples in the world are rotten because you've made a poor choice, though.
Gambling is merely fun, but it can easily become hell if you pick a dishonest casino. I get it. Just do not mess up here, please.
Про що ви говорите, під час гри в цих казино немає маркерів, і припиніть мене підривати, ми повинні знайти спосіб притягнути ці казино до відповіді за відсутність у них морального компасу, тож зробіть мені послугу, збережіть свою думку собі!!
What are you talking about, at the time of playing these casinos there are no markers, and stop undermining me, we should be finding a way to bring these casinos to answer for their lack of moral compass , so do me a favour keep your opinions to yourself!!
Я вже відправляв повідомлення в чат близько 5 разів і відповідь завжди одна і це вже в одній з примірочних, вони не можуть його скасувати і вони не можуть нічого зробити. І чекайте, поки хтось із їхніх дегустаторів перешле гроші на мій рахунок.
Хто приносить вибачення за незручності, але не може нічого зробити, крім як чекати
I've already sent a message to the chat about 5 times and the response is always the same and it's already in one of the fitting rooms, they can't cancel it and they can't do anything. And wait for one of their tasters to send the money to my account.
Who apologize for the inconvenience but can't do anything other than wait
Eu ja mandei mensagem para o chat umas 5 vezes a resposta e sempre a mesma ja ta num dos provadores ja nao podem cancelar nao conseguem fazer nada. E aguardar que o un dos provadores deles mande o dinheiro para a minha conta .
Que pedem desculpa pelo incómodo mas que nao conseguem fazer nada a nao ser aguardar
Про що ви говорите, під час гри в цих казино немає маркерів, і припиніть мене підривати, ми повинні знайти спосіб притягнути ці казино до відповіді за відсутність у них морального компасу, тож зробіть мені послугу, збережіть свою думку собі!!
What are you talking about, at the time of playing these casinos there are no markers, and stop undermining me, we should be finding a way to bring these casinos to answer for their lack of moral compass , so do me a favour keep your opinions to yourself!!
Я не думаю, що хтось підриває вас або не сприймає вашу ситуацію серйозно. Суть полягає в тому, що ви пишете в темі Ice casino і говорите про Rouge casino. Якщо ви хочете поговорити про Rouge Casino, Радка надала вам посилання на тему, де ви можете це зробити, оскільки ви описуєте свій досвід в іншій темі, що може заплутати гравців і змусити їх подумати, що ви мали негативний досвід в крижаному казино. Чи достатньо добре це пояснено, щоб ви зрозуміли?
Однак я розумію ваш гнів, тому що грати в такому казино досить згубно. Його індекс безпеки говорить про все, і я думаю, що було б краще не грати там, і ваш досвід також може стати в нагоді іншим гравцям.
У будь-якому випадку, я був би радий, якби ви опублікували додаткові відповіді про це казино тут: https://casino.guru/forum/casinos/rouge-casino---general-discussion/2
Сподіваюся, ви більше не матимете подібного досвіду.
I don't think anyone is undermining you or not taking your situation seriously. The bottom line is that you are writing in the Ice casino thread and talking about Rouge casino. If you want to have a conversation about Rouge Casino, Radka provided you with a link to a thread where you can do so, because you are describing your experience under a different thread, which can confuse players and make them think you had a negative experience at Ice Casino. Is this explained well enough for you to understand ?
However, I understand your anger, because playing in such a casino is rather detrimental. Its safety index says it all and I think it would be best not to play there, and your experience may inform other players as well.
Anyway, I would be happy if you would post any further answers about this casino here: https://casino.guru/forum/casinos/rouge-casino---general-discussion/2
I hope you won't have a similar experience again.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.