ФорумОбговорення скаргIce Casino - це шахрайство?

Ice Casino - це шахрайство? (Сторінка 9)

2 р. тому від vlczkova
|
64631 переглядів 189 відповідей |
|
1...8 9 10
vasosou6712
1 рік тому

В порядку! Будь ласка, хто стоїть за цими «вони»? Хто, власне, готує судову прокуратуру?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Нагляд за азартними іграми в Греції

Автоматичний переклад.
vasosou6712
1 рік тому

Тепер я цілком розумію! Дякую тобі.

Не забувайте ділитися всіма новинами та оновленнями!

Гарних вихідних. 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Крижане казино - це шахрайство. Я зробив депозит за допомогою криптовалюти 4 дні тому, і мої гроші не були зараховані.

Я зв’язався з ними, і вони сказали мені, що їм потрібно 96 годин, щоб обробити мій платіж.

Після цієї затримки я зв’язався з ними, і тепер вони запитують у мене всі докази (я надав курси); і знову чекати!!

Я сказав їм повернути мені гроші з першого дня, тому що я не можу довіряти казино, які просять гравця чекати 4 дні на миттєвий депозит за допомогою криптовалюти...


Вони брешуть і вигадують виправдання, щоб змусити мене чекати... Я хотів гарно провести час, але замість цього довелося бігти за ними, щоб повернути свої гроші... Тож тримайтеся подалі від них.


Я подав скаргу та зв’язався з Емуром, який є оператором...


Це зовсім несерйозно.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Шахрайство в казино. Я намагався зняти кошти на свій рахунок з 4 серпня, і нічого, вони просто кажуть, що це процес зовнішнього шахрайства з платежами. Це шахрайство, щоб мати можливість внести все добре за хвилину

держава афера афера

Автоматичний переклад.
1 рік тому

@vulkanvegas Я зробив депозит і намагаюся зняти гроші, але не можу, ці онлайн-казино — це шахрайство, щоб поповнити рахунок за хвилину, але зняти складно

Автоматичний переклад.
monserratep18
1 рік тому

Я розумію, що я чекав на виплату казино Rouge з 4 грудня

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Шахрайство в казино. Я намагався зняти кошти на свій рахунок з 4 серпня, і нічого, вони просто кажуть, що це процес зовнішнього шахрайства з платежами. Це шахрайство, щоб мати можливість внести все добре за хвилину

держава афера афера

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це досить поширена проблема з цим казино. Особливо гравці з Південної Америки. У будь-якому випадку, постарайтеся набратися терпіння. Згідно з нашим досвідом, виведення може зайняти багато часу, але зрештою я вірю, що ви отримаєте свій виграш. У вас вже верифікований обліковий запис у казино?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

@vulkanvegas Я зробив депозит і намагаюся зняти гроші, але не можу, ці онлайн-казино — це шахрайство, щоб поповнити рахунок за хвилину, але зняти складно

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Яка саме проблема зі зняттям коштів? Він все ще очікує на розгляд чи ви навіть не можете надіслати запит на зняття?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Доброго дня! 13 вересня я зняв 500 євро в ice casino, і станом на сьогодні він все ще триває і не був зарахований на мій рахунок

Я вже відправив кілька повідомлень в чаті, мені просто кажуть, що потрібно почекати, а до сьогоднішнього дня нічого, сказали, що максимум 5 робочих днів, і 5 днів вже пройшли.

Автоматичний переклад.
Patricia1994
1 рік тому

Привіт, 12 днів стає досить багато без будь-якої конкретної причини з боку казино. Ви грали з бонусом чи без? Ваш обліковий запис повністю перевірено?

Однак важливо зазначити, що ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми зняття коштів. Якщо до того часу нічого не сталося, я б рекомендував подати скаргу.

У будь-якому разі вам доведеться почекати ще кілька днів, щоб побачити, чи вирішиться ситуація, а якщо ні, ви можете скористатися нашою безкоштовною функцією. Ви можете впоратися з цим?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, народ,

12 днів? Я чекав більше 90 днів, щоб отримати оплату від казино Rouge, вони кажуть, що вони три рази гарантували мій рахунок на 30 днів, щоб перевірити на шахрайство.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Так, це було з реальними грошима, вони просто кажуть, що мені потрібно почекати, мабуть, у переході є затримка.

Але минуло більше 10 днів, а грошей немає.

Рахунок перевірено настільки, що я вже отримав інші суми, це 500 євро, які я не отримав.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, народ,

12 днів? Я чекав більше 90 днів, щоб отримати оплату від казино Rouge, вони кажуть, що вони три рази гарантували мій рахунок на 30 днів, щоб перевірити на шахрайство.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це завжди сумно, коли казино ігнорує скаргу гравця. Але ця тема стосується IceCasino, яке виснажливо розглядає кожну скаргу. Тому я переконаний, що завжди потрібно грати в казино з вищим індексом безпеки.

Будь ласка, поділіться своєю подальшою ідеєю про Rogue Casino тут.

https://casino.guru/forum/casinos/rouge-casino---general-discussion/2

Ми не хочемо, щоб інші були збентежені вашим досвідом в іншому казино.

Дякую тобі за це. І мені шкода, що ви вибрали такий поганий сайт для гри https://casino.guru/rouge-casino-review

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, це було з реальними грошима, вони просто кажуть, що мені потрібно почекати, мабуть, у переході є затримка.

Але минуло більше 10 днів, а грошей немає.

Рахунок перевірено настільки, що я вже отримав інші суми, це 500 євро, які я не отримав.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт!

Чи не могли б ви перевірити це у свого постачальника платіжних послуг? Звичайно, це лише ідея, але здається досить дивним, що бракує лише однієї виплати. 🤔

Як щодо функції скарги? Якщо вам потрібна допомога, просто скажіть.

Це посилання дозволяє створити скаргу: https://casino.guru/complaints/create

Я буду тут, якщо тобі знадобиться порада, добре?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Інших не збентежить наш досвід, ці казино крадуть у людей, ми всі знаємо, як важко виграти в першу чергу, потім, щоб ці місця крали наші гроші, це невиправдано!!

Автоматичний переклад.
tjkeeper1
1 рік тому

Зверніть увагу, що ця тема стосується абсолютно іншого казино:

file


Це не має нічого спільного з казино Rouge, добре? 🙂

file

Цікаво, чи справді ви скажете, що всі яблука в світі гнилі, тому що ви зробили неправильний вибір?

Азартні ігри – це просто розвага, але вони легко можуть стати пеклом, якщо ви виберете нечесне казино. Я розумію це. Тільки не плутай тут, будь ласка.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Про що ви говорите, під час гри в цих казино немає маркерів, і припиніть мене підривати, ми повинні знайти спосіб притягнути ці казино до відповіді за відсутність у них морального компасу, тож зробіть мені послугу, збережіть свою думку собі!!

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я вже відправляв повідомлення в чат близько 5 разів і відповідь завжди одна і це вже в одній з примірочних, вони не можуть його скасувати і вони не можуть нічого зробити. І чекайте, поки хтось із їхніх дегустаторів перешле гроші на мій рахунок.

Хто приносить вибачення за незручності, але не може нічого зробити, крім як чекати

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Про що ви говорите, під час гри в цих казино немає маркерів, і припиніть мене підривати, ми повинні знайти спосіб притягнути ці казино до відповіді за відсутність у них морального компасу, тож зробіть мені послугу, збережіть свою думку собі!!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я не думаю, що хтось підриває вас або не сприймає вашу ситуацію серйозно. Суть полягає в тому, що ви пишете в темі Ice casino і говорите про Rouge casino. Якщо ви хочете поговорити про Rouge Casino, Радка надала вам посилання на тему, де ви можете це зробити, оскільки ви описуєте свій досвід в іншій темі, що може заплутати гравців і змусити їх подумати, що ви мали негативний досвід в крижаному казино. Чи достатньо добре це пояснено, щоб ви зрозуміли?

Однак я розумію ваш гнів, тому що грати в такому казино досить згубно. Його індекс безпеки говорить про все, і я думаю, що було б краще не грати там, і ваш досвід також може стати в нагоді іншим гравцям.

У будь-якому випадку, я був би радий, якби ви опублікували додаткові відповіді про це казино тут: https://casino.guru/forum/casinos/rouge-casino---general-discussion/2

Сподіваюся, ви більше не матимете подібного досвіду.

Автоматичний переклад.
1...8 9 10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого