ГоловнаФорумОбговорення скаргIce Casino - це шахрайство?

Ice Casino - це шахрайство? (Сторінка 9)

 від vlczkova
|
79 773 переглядів 209 відповідей |
|
1...8 9 1011
vasosou6712

В порядку! Будь ласка, хто стоїть за цими «вони»? Хто, власне, готує судову прокуратуру?

Автоматичний переклад.

Нагляд за азартними іграми в Греції

Автоматичний переклад.
vasosou6712

Тепер я цілком розумію! Дякую тобі.

Не забувайте ділитися всіма новинами та оновленнями!

Гарних вихідних. 🙂

Автоматичний переклад.

Крижане казино - це шахрайство. Я зробив депозит за допомогою криптовалюти 4 дні тому, і мої гроші не були зараховані.

Я зв’язався з ними, і вони сказали мені, що їм потрібно 96 годин, щоб обробити мій платіж.

Після цієї затримки я зв’язався з ними, і тепер вони запитують у мене всі докази (я надав курси); і знову чекати!!

Я сказав їм повернути мені гроші з першого дня, тому що я не можу довіряти казино, які просять гравця чекати 4 дні на миттєвий депозит за допомогою криптовалюти...


Вони брешуть і вигадують виправдання, щоб змусити мене чекати... Я хотів гарно провести час, але замість цього довелося бігти за ними, щоб повернути свої гроші... Тож тримайтеся подалі від них.


Я подав скаргу та зв’язався з Емуром, який є оператором...


Це зовсім несерйозно.

Автоматичний переклад.

Шахрайство в казино. Я намагався зняти кошти на свій рахунок з 4 серпня, і нічого, вони просто кажуть, що це процес зовнішнього шахрайства з платежами. Це шахрайство, щоб мати можливість внести все добре за хвилину

держава афера афера

Автоматичний переклад.

@vulkanvegas Я зробив депозит і намагаюся зняти гроші, але не можу, ці онлайн-казино — це шахрайство, щоб поповнити рахунок за хвилину, але зняти складно

Автоматичний переклад.
monserratep18

Я розумію, що я чекав на виплату казино Rouge з 4 грудня

Автоматичний переклад.

Шахрайство в казино. Я намагався зняти кошти на свій рахунок з 4 серпня, і нічого, вони просто кажуть, що це процес зовнішнього шахрайства з платежами. Це шахрайство, щоб мати можливість внести все добре за хвилину

держава афера афера

Автоматичний переклад.

Це досить поширена проблема з цим казино. Особливо гравці з Південної Америки. У будь-якому випадку, постарайтеся набратися терпіння. Згідно з нашим досвідом, виведення може зайняти багато часу, але зрештою я вірю, що ви отримаєте свій виграш. У вас вже верифікований обліковий запис у казино?

Автоматичний переклад.

@vulkanvegas Я зробив депозит і намагаюся зняти гроші, але не можу, ці онлайн-казино — це шахрайство, щоб поповнити рахунок за хвилину, але зняти складно

Автоматичний переклад.

Яка саме проблема зі зняттям коштів? Він все ще очікує на розгляд чи ви навіть не можете надіслати запит на зняття?

Автоматичний переклад.

Доброго дня! 13 вересня я зняв 500 євро в ice casino, і станом на сьогодні він все ще триває і не був зарахований на мій рахунок

Я вже відправив кілька повідомлень в чаті, мені просто кажуть, що потрібно почекати, а до сьогоднішнього дня нічого, сказали, що максимум 5 робочих днів, і 5 днів вже пройшли.

Автоматичний переклад.
Patricia1994

Привіт, 12 днів стає досить багато без будь-якої конкретної причини з боку казино. Ви грали з бонусом чи без? Ваш обліковий запис повністю перевірено?

Однак важливо зазначити, що ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми зняття коштів. Якщо до того часу нічого не сталося, я б рекомендував подати скаргу.

У будь-якому разі вам доведеться почекати ще кілька днів, щоб побачити, чи вирішиться ситуація, а якщо ні, ви можете скористатися нашою безкоштовною функцією. Ви можете впоратися з цим?

Автоматичний переклад.

Привіт, народ,

12 днів? Я чекав більше 90 днів, щоб отримати оплату від казино Rouge, вони кажуть, що вони три рази гарантували мій рахунок на 30 днів, щоб перевірити на шахрайство.

Автоматичний переклад.
Jaro

Так, це було з реальними грошима, вони просто кажуть, що мені потрібно почекати, мабуть, у переході є затримка.

Але минуло більше 10 днів, а грошей немає.

Рахунок перевірено настільки, що я вже отримав інші суми, це 500 євро, які я не отримав.

Автоматичний переклад.

Привіт, народ,

12 днів? Я чекав більше 90 днів, щоб отримати оплату від казино Rouge, вони кажуть, що вони три рази гарантували мій рахунок на 30 днів, щоб перевірити на шахрайство.

Автоматичний переклад.

Це завжди сумно, коли казино ігнорує скаргу гравця. Але ця тема стосується IceCasino, яке виснажливо розглядає кожну скаргу. Тому я переконаний, що завжди потрібно грати в казино з вищим індексом безпеки.

Будь ласка, поділіться своєю подальшою ідеєю про Rogue Casino тут.

https://casino.guru/forum/casinos/rouge-casino---general-discussion/2

Ми не хочемо, щоб інші були збентежені вашим досвідом в іншому казино.

Дякую тобі за це. І мені шкода, що ви вибрали такий поганий сайт для гри https://casino.guru/rouge-casino-review

Автоматичний переклад.

Так, це було з реальними грошима, вони просто кажуть, що мені потрібно почекати, мабуть, у переході є затримка.

Але минуло більше 10 днів, а грошей немає.

Рахунок перевірено настільки, що я вже отримав інші суми, це 500 євро, які я не отримав.

Автоматичний переклад.

Привіт!

Чи не могли б ви перевірити це у свого постачальника платіжних послуг? Звичайно, це лише ідея, але здається досить дивним, що бракує лише однієї виплати. 🤔

Як щодо функції скарги? Якщо вам потрібна допомога, просто скажіть.

Це посилання дозволяє створити скаргу: https://casino.guru/complaints/create

Я буду тут, якщо тобі знадобиться порада, добре?


Автоматичний переклад.

Інших не збентежить наш досвід, ці казино крадуть у людей, ми всі знаємо, як важко виграти в першу чергу, потім, щоб ці місця крали наші гроші, це невиправдано!!

Автоматичний переклад.
tjkeeper1

Зверніть увагу, що ця тема стосується абсолютно іншого казино:

file


Це не має нічого спільного з казино Rouge, добре? 🙂

file

Цікаво, чи справді ви скажете, що всі яблука в світі гнилі, тому що ви зробили неправильний вибір?

Азартні ігри – це просто розвага, але вони легко можуть стати пеклом, якщо ви виберете нечесне казино. Я розумію це. Тільки не плутай тут, будь ласка.

Змінено
Автоматичний переклад.

Про що ви говорите, під час гри в цих казино немає маркерів, і припиніть мене підривати, ми повинні знайти спосіб притягнути ці казино до відповіді за відсутність у них морального компасу, тож зробіть мені послугу, збережіть свою думку собі!!

Автоматичний переклад.
Radka

Я вже відправляв повідомлення в чат близько 5 разів і відповідь завжди одна і це вже в одній з примірочних, вони не можуть його скасувати і вони не можуть нічого зробити. І чекайте, поки хтось із їхніх дегустаторів перешле гроші на мій рахунок.

Хто приносить вибачення за незручності, але не може нічого зробити, крім як чекати

Автоматичний переклад.

Про що ви говорите, під час гри в цих казино немає маркерів, і припиніть мене підривати, ми повинні знайти спосіб притягнути ці казино до відповіді за відсутність у них морального компасу, тож зробіть мені послугу, збережіть свою думку собі!!

Автоматичний переклад.

Я не думаю, що хтось підриває вас або не сприймає вашу ситуацію серйозно. Суть полягає в тому, що ви пишете в темі Ice casino і говорите про Rouge casino. Якщо ви хочете поговорити про Rouge Casino, Радка надала вам посилання на тему, де ви можете це зробити, оскільки ви описуєте свій досвід в іншій темі, що може заплутати гравців і змусити їх подумати, що ви мали негативний досвід в крижаному казино. Чи достатньо добре це пояснено, щоб ви зрозуміли?

Однак я розумію ваш гнів, тому що грати в такому казино досить згубно. Його індекс безпеки говорить про все, і я думаю, що було б краще не грати там, і ваш досвід також може стати в нагоді іншим гравцям.

У будь-якому випадку, я був би радий, якби ви опублікували додаткові відповіді про це казино тут: https://casino.guru/forum/casinos/rouge-casino---general-discussion/2

Сподіваюся, ви більше не матимете подібного досвіду.

Автоматичний переклад.
1...8 9 1011
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого